Cum să crești vânzările prin Facebook Ads

Postat pe 20.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Toată lumea își dorește să vândă mai mult, iar Facebook Ads reprezintă o oportunitate foarte bună în acest sens. Deși de multe ori e nevoie să testezi sau să experimentezi ca să observi ceea ce funcționează, mai sunt și alte câteva trucuri care te pot ajuta să vinzi mai mult cu Facebook Ads. Am detaliat pentru tine 5 dintre ele.

1. Folosește Facebook Pixel

Acest tool al Facebook poate fi un real ajutor atunci când vrei să urmărești felul în care oamenii interacționează cu brandul tău, în diferite faze. Fie că este client nou sau vechi, te poți ajuta de Faceboook Pixel ca să afișezi diverse tipuri de reclame pentru diferite tipuri de client.

2. Găsește audiența cea mai bună

Pentru că oamenii de regulă folosesc Facebook pentru a socializa și nu neapărat pentru a cumpăra, e important pentru tine ca vânzător să găsești cea mai bună și receptivă audiență, pentru a face conversii. Spre exemplu, dacă vinzi un produs de nișă, experimentează în Facebook Ads cu „Interests”. După ce vei scrie un interes, vei vedea categoriile și paginile relevante pentru audiența ta. Dacă interesul nu e specific, ci doar un termen mult prea general, paginile și categoriile nu se vor corela cu interesul inițial. Interesul pentru „fashion” este astfel mult prea general, în schimb cel pentru „women fashion” este unul mult mai specific. Prin combinarea mai multor interese specifice care aparțin nișei tale vei reuși să creezi o audiență bună, care va fi mult mai receptivă la mesajul tău și astfel vei face conversii.

3. Folosește-te de remarketing

De regulă oamenii nu cumpără la prima vizită pe siteul tău. Chiar dacă mesajul, targetarea sau oferta sunt foarte bune, sunt 999 de alte motive pentru care oamenii nu cumpără din prima. Și dacă lucrezi în online probabil știi deja acest lucru. Dar ce poți face este să folosești remarketingul la un produs pe care userul l-a vizualizat deja în siteul tău. Interesul este deja, iar acum tu poți crea o întreagă audiență, special pentru cei care au vizualizat un produs din siteul tău. Apoi, după ce creezi audiența, poți să excluzi clienții, ceea ce însemnă că vor rămâne doar cei care au văzut produsul, dar încă nu l-au cumpărat. Poți de asemenea să oferi acestei audiențe și un mic discount, pentru a încuraja cumpărarea. Setează de asemenea și un termen limită pentru e grăbi conversia.

4. Targetează userii care lasă produse în coș

Mulți intră pe site, pun produse în coș, iar apoi îl abandonează. De regulă, aceștia mai au nevoie doar de un mic îndemn pentru a finaliza comanda. Aici poți crea campanii cu un impact foarte bun. Întrebă-i dacă au uitat să cumpere produsul, atașează-i și o poză cu acesta și, desigur, link către acel produs, chiar în reclamă, pentru ca ei să poată să-l cumpere ușor. Un mod și mai isteț este să le trimiți un discount code în funcție de perioada care a trecut de când și-au abandonat coșul. Spre exemplu, cineva care și-a lăsat produse în coș ieri, va primi un alt discount față de cineva care a aboandonat coșul acum o săptămână. Oferă un discount mai mare celor care au interacționat cu brandul tău cu mai mult timp în urmă.

5. Vinde și mai mult către clienții actuali

Să-ți segmentezi lista de emailuri pentru a vinde și alte produse din magazinul tău online este o idee foarte bună. Același principiu se aplică și la Facebook Ads. Dacă cineva a cumpărat de la tine produsele x și y, de ce să nu-i recomanzi și produsul z, în baza acelor criterii? Cei care au achiziționat de la tine de mai multe ori e clar că au încredere și o opinie favorabilă despre brand. Astfel, acești useri sunt un mediu bun în care poți face vânzare. Setarea unor astfel de  campanii pe Facebook îți poate aduce un ROI bun, mai ales când lansezi produse noi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , ,

Cum să crești vânzările prin Facebook Ads

Postat pe 20.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Toată lumea își dorește să vândă mai mult, iar Facebook Ads reprezintă o oportunitate foarte bună în acest sens. Deși de multe ori e nevoie să testezi sau să experimentezi ca să observi ceea ce funcționează, mai sunt și alte câteva trucuri care te pot ajuta să vinzi mai mult cu Facebook Ads. Am detaliat pentru tine 5 dintre ele.

1. Folosește Facebook Pixel

Acest tool al Facebook poate fi un real ajutor atunci când vrei să urmărești felul în care oamenii interacționează cu brandul tău, în diferite faze. Fie că este client nou sau vechi, te poți ajuta de Faceboook Pixel ca să afișezi diverse tipuri de reclame pentru diferite tipuri de client.

2. Găsește audiența cea mai bună

Pentru că oamenii de regulă folosesc Facebook pentru a socializa și nu neapărat pentru a cumpăra, e important pentru tine ca vânzător să găsești cea mai bună și receptivă audiență, pentru a face conversii. Spre exemplu, dacă vinzi un produs de nișă, experimentează în Facebook Ads cu „Interests”. După ce vei scrie un interes, vei vedea categoriile și paginile relevante pentru audiența ta. Dacă interesul nu e specific, ci doar un termen mult prea general, paginile și categoriile nu se vor corela cu interesul inițial. Interesul pentru „fashion” este astfel mult prea general, în schimb cel pentru „women fashion” este unul mult mai specific. Prin combinarea mai multor interese specifice care aparțin nișei tale vei reuși să creezi o audiență bună, care va fi mult mai receptivă la mesajul tău și astfel vei face conversii.

3. Folosește-te de remarketing

De regulă oamenii nu cumpără la prima vizită pe siteul tău. Chiar dacă mesajul, targetarea sau oferta sunt foarte bune, sunt 999 de alte motive pentru care oamenii nu cumpără din prima. Și dacă lucrezi în online probabil știi deja acest lucru. Dar ce poți face este să folosești remarketingul la un produs pe care userul l-a vizualizat deja în siteul tău. Interesul este deja, iar acum tu poți crea o întreagă audiență, special pentru cei care au vizualizat un produs din siteul tău. Apoi, după ce creezi audiența, poți să excluzi clienții, ceea ce însemnă că vor rămâne doar cei care au văzut produsul, dar încă nu l-au cumpărat. Poți de asemenea să oferi acestei audiențe și un mic discount, pentru a încuraja cumpărarea. Setează de asemenea și un termen limită pentru e grăbi conversia.

4. Targetează userii care lasă produse în coș

Mulți intră pe site, pun produse în coș, iar apoi îl abandonează. De regulă, aceștia mai au nevoie doar de un mic îndemn pentru a finaliza comanda. Aici poți crea campanii cu un impact foarte bun. Întrebă-i dacă au uitat să cumpere produsul, atașează-i și o poză cu acesta și, desigur, link către acel produs, chiar în reclamă, pentru ca ei să poată să-l cumpere ușor. Un mod și mai isteț este să le trimiți un discount code în funcție de perioada care a trecut de când și-au abandonat coșul. Spre exemplu, cineva care și-a lăsat produse în coș ieri, va primi un alt discount față de cineva care a aboandonat coșul acum o săptămână. Oferă un discount mai mare celor care au interacționat cu brandul tău cu mai mult timp în urmă.

5. Vinde și mai mult către clienții actuali

Să-ți segmentezi lista de emailuri pentru a vinde și alte produse din magazinul tău online este o idee foarte bună. Același principiu se aplică și la Facebook Ads. Dacă cineva a cumpărat de la tine produsele x și y, de ce să nu-i recomanzi și produsul z, în baza acelor criterii? Cei care au achiziționat de la tine de mai multe ori e clar că au încredere și o opinie favorabilă despre brand. Astfel, acești useri sunt un mediu bun în care poți face vânzare. Setarea unor astfel de  campanii pe Facebook îți poate aduce un ROI bun, mai ales când lansezi produse noi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing