5 motive pentru care fiecare blogger ar trebui să folosească marketingul afiliat

Postat pe 8.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Aproape sigur că în gândul fiecărui blogger a apărut undeva ideea de a-și monetiza munca în vreun fel. Chiar și cei care încă nu au blog, se gândesc să-și facă unul, tot cu acestă idee în minte. Astfel că, marketingul afiliat îți poate veni în ajutor atunci când încă nu vin brandurile la tine să-ți propună colaborări, ci te duci tu înspre ele și le promovezi produsele care îți plac și care se potrivesc publicului tău.

Ai mai jos 5 motive pentru care merită să începi să faci marketing afiliat chiar de acum.

1. Îți dezvolți mindsetul potrivit încă din prima zi

Toată lumea spune că atunci când începi un blog trebuie să faci, să scrii, să fii la curent cu noutățile, să-ți dai cu părerea, să fii activ. Lucrurile acestea presupun investiție din partea ta, în bani, timp, energie. De ce n-ai face toate astea urmărind un câștig? Până la urmă tu dezvolți un business online, iar un business este menit să facă bani. Începe să faci marketing afiliat cu acest mindset, iar motivația ta va fi mult mai bună în toate lucrurile.

2. Îți vei cunoaște audiența

Când începi pentru prima dată un blog, înveți în permanență despre ceea ce vrea sau are nevoie audiența ta. Nu știi încă sigur ce produse sunt interesați să cumpere, la ce preț sau care e varianta cea mai bună de a vinde. Aici intervine rolul benefic al marketringului afiliat. Prin analiză, vei cunoaște ce își dorește publicul tău. Vei avea ocazia să testezi diferite produse, prețuri sau metode de vânzare, iar asta, pe lângă faptul că îți va îmbunătăți skillurile, te va conduce și la motivul 3.

3. Îți vei monetiza blogul

Desigur, poate nu imediat, dar fii consecvent în ceea ce ți-ai propus să faci (the mindset), îmbunătățește-ți metodele, stai informat și sigur vei învăța în fiecare zi cum să fii mai bun și mai productiv. Apoi vor apărea și rezultatele și dacă păstrezi linia de reserach-învățare-implementare-analiză, sigur profitul se va îmbunătăți treptat.

4. Îți antrenezi audiența să dea click și să cumpere

Gândește-te puțin: timp de ani sau doar luni ți-ai obișnuit publicul doar cu content fără vânzare. Iar când începi să faci și vânzare, cam e sfârșitul lumii. Ți se atrage atenția, lumea îți dă unfollow și unsubscribe and so on. E pe testate, chiar se întâmplă. Așa că cel mai bine ar fi să alternezi lucrurile sau să mergi pe o anumită direcție încă de la început și astfel să îți antrenezi audiența să coopereze pentru tine.

5. Înveți cum să faci managementul unul calendar promoțional

A face blogging doar din hobby e diferit față de a face blogging ca un profesionist. O dată ce alegi să faci marketing afiliat, te îndrepți spre a deveni un profesionist, iar să faci managementul unui calendar promoțional e una dintre cele mai importante skilluri pe care trebuie să le dobândești. Așadar, când faci blogging doar din hooby postezi atunci când vrei, nimeni nu are altfel de așteptări. Când însă treci la next level ai de îndeplinit niște obiective, iar acestea, pentru a avea impact, e bine să fie organizate, să ai o strategie în spate. Mai întâi dai teasere, îți încălzești audiența, apoi începi să promovezi până ajungi în punctul culminant, ca la final să plănuiești o revenire lină, care să nu sperie publicul. Aceste lucruri se învață numai din experiență, iar drumul spre a deveni un profesionist în a face bani din blogging e presărat cu tot felul de astfel de încercări.

Spor la treabă!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

5 motive pentru care fiecare blogger ar trebui să folosească marketingul afiliat

Postat pe 8.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Aproape sigur că în gândul fiecărui blogger a apărut undeva ideea de a-și monetiza munca în vreun fel. Chiar și cei care încă nu au blog, se gândesc să-și facă unul, tot cu acestă idee în minte. Astfel că, marketingul afiliat îți poate veni în ajutor atunci când încă nu vin brandurile la tine să-ți propună colaborări, ci te duci tu înspre ele și le promovezi produsele care îți plac și care se potrivesc publicului tău.

Ai mai jos 5 motive pentru care merită să începi să faci marketing afiliat chiar de acum.

1. Îți dezvolți mindsetul potrivit încă din prima zi

Toată lumea spune că atunci când începi un blog trebuie să faci, să scrii, să fii la curent cu noutățile, să-ți dai cu părerea, să fii activ. Lucrurile acestea presupun investiție din partea ta, în bani, timp, energie. De ce n-ai face toate astea urmărind un câștig? Până la urmă tu dezvolți un business online, iar un business este menit să facă bani. Începe să faci marketing afiliat cu acest mindset, iar motivația ta va fi mult mai bună în toate lucrurile.

2. Îți vei cunoaște audiența

Când începi pentru prima dată un blog, înveți în permanență despre ceea ce vrea sau are nevoie audiența ta. Nu știi încă sigur ce produse sunt interesați să cumpere, la ce preț sau care e varianta cea mai bună de a vinde. Aici intervine rolul benefic al marketringului afiliat. Prin analiză, vei cunoaște ce își dorește publicul tău. Vei avea ocazia să testezi diferite produse, prețuri sau metode de vânzare, iar asta, pe lângă faptul că îți va îmbunătăți skillurile, te va conduce și la motivul 3.

3. Îți vei monetiza blogul

Desigur, poate nu imediat, dar fii consecvent în ceea ce ți-ai propus să faci (the mindset), îmbunătățește-ți metodele, stai informat și sigur vei învăța în fiecare zi cum să fii mai bun și mai productiv. Apoi vor apărea și rezultatele și dacă păstrezi linia de reserach-învățare-implementare-analiză, sigur profitul se va îmbunătăți treptat.

4. Îți antrenezi audiența să dea click și să cumpere

Gândește-te puțin: timp de ani sau doar luni ți-ai obișnuit publicul doar cu content fără vânzare. Iar când începi să faci și vânzare, cam e sfârșitul lumii. Ți se atrage atenția, lumea îți dă unfollow și unsubscribe and so on. E pe testate, chiar se întâmplă. Așa că cel mai bine ar fi să alternezi lucrurile sau să mergi pe o anumită direcție încă de la început și astfel să îți antrenezi audiența să coopereze pentru tine.

5. Înveți cum să faci managementul unul calendar promoțional

A face blogging doar din hobby e diferit față de a face blogging ca un profesionist. O dată ce alegi să faci marketing afiliat, te îndrepți spre a deveni un profesionist, iar să faci managementul unui calendar promoțional e una dintre cele mai importante skilluri pe care trebuie să le dobândești. Așadar, când faci blogging doar din hooby postezi atunci când vrei, nimeni nu are altfel de așteptări. Când însă treci la next level ai de îndeplinit niște obiective, iar acestea, pentru a avea impact, e bine să fie organizate, să ai o strategie în spate. Mai întâi dai teasere, îți încălzești audiența, apoi începi să promovezi până ajungi în punctul culminant, ca la final să plănuiești o revenire lină, care să nu sperie publicul. Aceste lucruri se învață numai din experiență, iar drumul spre a deveni un profesionist în a face bani din blogging e presărat cu tot felul de astfel de încercări.

Spor la treabă!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Si ce este mai important, o nisa buna.. Nu poti face marketing afiliat chiar pe orice blog!!!

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing