5 tipuri de continut care livreaza in afiliere

Postat pe 9.07.2015 de catre Alina

banner profitshare - 17Readucem astazi in discutie un subiect de interes atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliatii Profitshare, un subiect abordat frecvent si care a fost pus in discutie si in cadrul ultimei intalniri Profitshare – continutul de calitate si cel care livreaza rezultate pe termen lung.

Dorim sa venim in sprijinul vostru cu cateva idei de continut care poate aduce beneficii pe termen lung, atat din punct de vedere al conversiilor, cat si din punct de vedere al dezvoltarii site-ului vostru, chiar daca subiectul a mai fost abordat anterior pe blogul Profitshare, insa este unul care nu expira niciodata si trezeste multe discutii intense.

1. Noutati

Fie ca vorbim de IT&C, fashion, ingrijire, sport ori sanatate, publicul este tot timpul interesat de noutati. Ultimul gadget sau cele mai noi tendinte in moda constituie subiecte de interes pentru utilizatorul de internet. Sfatul nostru este sa utilizezi rational aceasta cale pentru afiliere. Un blog/website inspirat in mare parte din comunicatele de presa va ajunge sa plictiseasca si, pe termen lung, efortul de a construi poate fi in zadar. Pozele realizate de tine vor aduce un plus de credibilitate, dar si colajele realizate inteligent constituie o optiune viabila.

2. Reviews (recenzii, tutoriale, descrieri detaliate, articole comparative)

O prima precizare in acest sens este ca vizibilitatea asupra identitatii autorului joaca un rol important in cazul credibilitatii. O pagina de contact, cateva randuri despre identitatea autorului ii ajuta pe cititori sa inteleaga cine este cel/cea cu care interactioneaza virtual, putand chiar sa identifice interese ori pasiuni comune cu acesta/aceasta. Puteti sa folositi chiar un plugin care sa includa o scurta descriere a autorului articolului, cum folosim si pe Profitshare.

Un alt aspect important tine de exprimare, discurs. Unui review, unei analize comparative i se potriveste un stil de scriere cat mai personal. Frazele imprumutate din descrierile magazinelor pot chiar sa dauneze in cazul indexarii unui mediu online, din punct de vedere SEO. De asemenea, cititorii prefera sa li se vorbeasca de la egal la egal, nu de sus, nu din perspectiva atotcunoscatorului. Tot stilul personal este cel care te ajuta sa te diferentiezi de concurenta, in conditiile unei multitudini de medii de promovare care abordeaza subiecte din aceleasi zone.

Accentul trebuie sa se puna pe caracteristici care aduc beneficii. Asigura-te ca prezinti publicului tau produsul cel mai potrivit si nu pe cel mai profitabil din punct de vedere al comisionului pe care il poti primi.

In ceea ce priveste articolele comparative, acestea pot fi de tipul scump vs. ieftin, performante vs. facilitatea utilizarii samd.

3. Articole care anunta promotii

Intr-un articol anterior, colegul meu recomanda advertiserilor sa transmita in avans catre afiliati, prin intermediul mesageriei private, informatii privind eventualele campanii promotionale/de reduceri. Nu uita sa-ti verifici mesageria pentru a afla din timp care sunt cele mai interesante oferte de promovat.
Sfatul nostru este sa iti alegi cu grija ce si cat promovezi. Alege magazine corespunzatoare nisei site-ului pe care il gestionezi.

Acest tip de articole functioneaza foarte bine pe site-urile cu un trafic mai ridicat, ai grija insa sa alternezi continutul care anunta promotii ale magazinelor cu alte articole cat mai utile vizitatorului.

4. Tinute si tutoriale fashion&beauty

O rochie, o pereche de pantofi sau o palarie vor fi mult mai atractive pentru cititoarele tale daca le porti chiar tu. Un decor ales cu grija, cateva accesorii care fac ca imaginea sa para desprinsa dintr-o revista constituie un adevarat magnet pentru vizitatoarele site-ului tau. Un tutorial de machiaj care vine cu un sfat pentru iubitoarele acestui domeniu va avea un impact mult mai puternic decat un colaj cu imagini din comunicatele de presa. 🙂

5. Continut video

Zona de video este in plina crestere in mediul online romanesc. Mai mult de trei sferturi (83%) dintre romani vizioneaza continut video online, precum emisiuni TV, filme sau clipuri video in mod regulat, fata de 54% dintre europeni. Numarul celor care au abordat acest stil de prezenta online este, totusi, inca mic, deci loc este suficient pentru cat mai multi vloggeri talentati. Ca si in cazul blogging-ului, si in vlogging pot fi abordate categorii precum tutorialele, sfaturile practice, analizele comparative sau chiar sesiuni de intrebari si raspunsuri. Continutul video poate fi si o excelenta extensie a unui blog personal, iar video-urile pot sa atraga foarte multi vizitatori noi interesati de site-ul tau.

Concluzii

Indiferent de varianta de continut pe care o preferi, asigura-te ca ai un mediu de promovare atractiv din punct de vedere vizual, ca textul este usor de parcurs, concis si nu foarte lung.
Daca, totusi, ai foarte multe informatii importante de impartasit, imaginile ajuta. Un text care este fragmentat cu imagini reprezentative pentru paragrafele pe care le succeda va fi parcurs mult mai usor, cititorul aproape ca nu-si va da seama cat timp a consumat citind postarile tale.

La final, trebuie tinut cont ca in general mai multe link-uri de afiliere plasate intr-un articol nu aduc neaparat mai multe conversii, asadar incercati sa mentineti un echilibru in continut, fara a agasa vizitatorul cu prea multe mesaje „click aici”.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , ,

5 tipuri de continut care livreaza in afiliere

Postat pe 9.07.2015 de catre Alina

banner profitshare - 17Readucem astazi in discutie un subiect de interes atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliatii Profitshare, un subiect abordat frecvent si care a fost pus in discutie si in cadrul ultimei intalniri Profitshare – continutul de calitate si cel care livreaza rezultate pe termen lung.

Dorim sa venim in sprijinul vostru cu cateva idei de continut care poate aduce beneficii pe termen lung, atat din punct de vedere al conversiilor, cat si din punct de vedere al dezvoltarii site-ului vostru, chiar daca subiectul a mai fost abordat anterior pe blogul Profitshare, insa este unul care nu expira niciodata si trezeste multe discutii intense.

1. Noutati

Fie ca vorbim de IT&C, fashion, ingrijire, sport ori sanatate, publicul este tot timpul interesat de noutati. Ultimul gadget sau cele mai noi tendinte in moda constituie subiecte de interes pentru utilizatorul de internet. Sfatul nostru este sa utilizezi rational aceasta cale pentru afiliere. Un blog/website inspirat in mare parte din comunicatele de presa va ajunge sa plictiseasca si, pe termen lung, efortul de a construi poate fi in zadar. Pozele realizate de tine vor aduce un plus de credibilitate, dar si colajele realizate inteligent constituie o optiune viabila.

2. Reviews (recenzii, tutoriale, descrieri detaliate, articole comparative)

O prima precizare in acest sens este ca vizibilitatea asupra identitatii autorului joaca un rol important in cazul credibilitatii. O pagina de contact, cateva randuri despre identitatea autorului ii ajuta pe cititori sa inteleaga cine este cel/cea cu care interactioneaza virtual, putand chiar sa identifice interese ori pasiuni comune cu acesta/aceasta. Puteti sa folositi chiar un plugin care sa includa o scurta descriere a autorului articolului, cum folosim si pe Profitshare.

Un alt aspect important tine de exprimare, discurs. Unui review, unei analize comparative i se potriveste un stil de scriere cat mai personal. Frazele imprumutate din descrierile magazinelor pot chiar sa dauneze in cazul indexarii unui mediu online, din punct de vedere SEO. De asemenea, cititorii prefera sa li se vorbeasca de la egal la egal, nu de sus, nu din perspectiva atotcunoscatorului. Tot stilul personal este cel care te ajuta sa te diferentiezi de concurenta, in conditiile unei multitudini de medii de promovare care abordeaza subiecte din aceleasi zone.

Accentul trebuie sa se puna pe caracteristici care aduc beneficii. Asigura-te ca prezinti publicului tau produsul cel mai potrivit si nu pe cel mai profitabil din punct de vedere al comisionului pe care il poti primi.

In ceea ce priveste articolele comparative, acestea pot fi de tipul scump vs. ieftin, performante vs. facilitatea utilizarii samd.

3. Articole care anunta promotii

Intr-un articol anterior, colegul meu recomanda advertiserilor sa transmita in avans catre afiliati, prin intermediul mesageriei private, informatii privind eventualele campanii promotionale/de reduceri. Nu uita sa-ti verifici mesageria pentru a afla din timp care sunt cele mai interesante oferte de promovat.
Sfatul nostru este sa iti alegi cu grija ce si cat promovezi. Alege magazine corespunzatoare nisei site-ului pe care il gestionezi.

Acest tip de articole functioneaza foarte bine pe site-urile cu un trafic mai ridicat, ai grija insa sa alternezi continutul care anunta promotii ale magazinelor cu alte articole cat mai utile vizitatorului.

4. Tinute si tutoriale fashion&beauty

O rochie, o pereche de pantofi sau o palarie vor fi mult mai atractive pentru cititoarele tale daca le porti chiar tu. Un decor ales cu grija, cateva accesorii care fac ca imaginea sa para desprinsa dintr-o revista constituie un adevarat magnet pentru vizitatoarele site-ului tau. Un tutorial de machiaj care vine cu un sfat pentru iubitoarele acestui domeniu va avea un impact mult mai puternic decat un colaj cu imagini din comunicatele de presa. 🙂

5. Continut video

Zona de video este in plina crestere in mediul online romanesc. Mai mult de trei sferturi (83%) dintre romani vizioneaza continut video online, precum emisiuni TV, filme sau clipuri video in mod regulat, fata de 54% dintre europeni. Numarul celor care au abordat acest stil de prezenta online este, totusi, inca mic, deci loc este suficient pentru cat mai multi vloggeri talentati. Ca si in cazul blogging-ului, si in vlogging pot fi abordate categorii precum tutorialele, sfaturile practice, analizele comparative sau chiar sesiuni de intrebari si raspunsuri. Continutul video poate fi si o excelenta extensie a unui blog personal, iar video-urile pot sa atraga foarte multi vizitatori noi interesati de site-ul tau.

Concluzii

Indiferent de varianta de continut pe care o preferi, asigura-te ca ai un mediu de promovare atractiv din punct de vedere vizual, ca textul este usor de parcurs, concis si nu foarte lung.
Daca, totusi, ai foarte multe informatii importante de impartasit, imaginile ajuta. Un text care este fragmentat cu imagini reprezentative pentru paragrafele pe care le succeda va fi parcurs mult mai usor, cititorul aproape ca nu-si va da seama cat timp a consumat citind postarile tale.

La final, trebuie tinut cont ca in general mai multe link-uri de afiliere plasate intr-un articol nu aduc neaparat mai multe conversii, asadar incercati sa mentineti un echilibru in continut, fara a agasa vizitatorul cu prea multe mesaje „click aici”.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.
  • Oare de ce am impresia ca nicio varianta din asta nu da roade, ci e doar o alta vorbarie scrisa pentru visitatori, trafic si page rank? Mai bine ati ajuta afiliatii cu fapte.

    • Alina

      Articolul de fata are la baza atat rezultate observate de catre noi, ca retea, de-a lungul timpului, cat si opiniile advertiserilor si afiliatilor cu care am discutat. Ce ti-ai dori, mai exact, sa iti prezentam?

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing