6 tactici de PPC pentru sezonul estival 2017

Postat pe 7.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Vara și-a intrat în drepturi din toate punctele de vedere, iar lumea a început deja să se bucure de plimbări lungi seara sau de zile libere.

Cum reușești totuși să beneficiezi cu adevărat de perioada de vară și să îți crești profiturile?

Iată 6 tactici de PPC care te pot ajuta să rămâi pe val în vara lui 2017.

1. Folosește ajustările de biduri – RLSA, Similar Audiences, targetare demografică, pe device, zi din săptămână sau oră din zi

Google și-a extins foarte mult opțiunile de targetare, folosind și alte tactici în afară de keywords. Pentru rezultate mai bune puteți încerca să folosiți Remarketing lists for search ads (RLSA), Similar audiences for search ads, tagetarea demografică și chiar pe cea în funcție de ce device are userul, ziua din săptămână favorită sau ora din zi cea mai bună.

2. Adaugă „numărătoarea inversă” la reclamele tale

Spre exemplu, de Crăciun e important ca toate comenzile să ajungă înainte de sărbătoarea în sine si la fel de important este ca toate comenzile să fie primite înainte de a avea nevoie de ele. Astfel, dacă ești un magazin online, poți adăuga în reclamele tale un call-to-action de acest fel, cu referire la o sărbătoare sau eveniment pe care tu îl alegi, în funcție de publicul și clienții tăi. Poți, de asemenea, să adaugi „numărătoarea inversă” și atunci când ai oferte sau perioade de sales, pentru a atrage atenția clienților că mai pot beneficia de oferta ta doar x zile sau ore. Un mic ghid step-by-step despre cum poți crea astfel de reclame poți accesa aici.

3. Scrie anunțuri specifice care menționează perioada/sezonul

E nevoie să faci lucrurile cât mai simple pentru publicul tău, astfel că dacă menționezi în reclamele tale „Cadourile perfecte pentru vara lui 2017” sau „Lichidare de stoc. Cumpără acum”, clientul va înțelege din prima la ce faci referire, fără loc de îndoieli. Ideea principală este că mesajul tău să fie în armonie cu modul de gândire al clienților tăi, sau mai precis, pe limba lor.

4. Crește-ți sumele pentru biduri

Toată lumea dorește să-și mențină în echilibru costurile în perioada estivală, așa că se vor adopta diferite tactici pentru a obține acest lucru. Asta însemnă că și competitorii tăi vor acționa pe diverse strategii, creșterea bidurilor fiind una dintre ele. Ține pasul cu aceștia și fii pregătit să crești bidurile pentru cuvintele cheie care aduc cele mai multe conversii.

5. Împarte banii de campanie și pentru mobil

Mai ales în vacanță și din ce în ce mai des și atunci când sunt în fluxul obișnuit serviciu-acasă, oamenii sunt din ce în ce mai des pe mobil. Merită să investești cât de mult poți în promovarea pe mobil, poate chiar și să începi ușor-ușor să-ți setezi în minte „mobile first”, mai ales pentru că atenția  AdWords pe device-urile mobile începe să crească rapid și semnificativ.

6. Fii atent la sărbătorile verii 2017

Fie că este vorba despre sărbătoarea de Sânziene (24 iunie), sau despre Sfinții Petru și Pavel
(29 iunie), Sfânta Maria (15 august), când chiar este zi liberă națională, fii atent la noutățile din piață și alege să promovezi produse de sezon și în trend.

Sfat: Fă rapoarte, notează-ți ce a mers bine și ce nu și păstrează acestă informație pentru aceeași perioadă a anului următor, pentru e vedea ce poți îmbunătăți.

Succes la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , , ,

6 tactici de PPC pentru sezonul estival 2017

Postat pe 7.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Vara și-a intrat în drepturi din toate punctele de vedere, iar lumea a început deja să se bucure de plimbări lungi seara sau de zile libere.

Cum reușești totuși să beneficiezi cu adevărat de perioada de vară și să îți crești profiturile?

Iată 6 tactici de PPC care te pot ajuta să rămâi pe val în vara lui 2017.

1. Folosește ajustările de biduri – RLSA, Similar Audiences, targetare demografică, pe device, zi din săptămână sau oră din zi

Google și-a extins foarte mult opțiunile de targetare, folosind și alte tactici în afară de keywords. Pentru rezultate mai bune puteți încerca să folosiți Remarketing lists for search ads (RLSA), Similar audiences for search ads, tagetarea demografică și chiar pe cea în funcție de ce device are userul, ziua din săptămână favorită sau ora din zi cea mai bună.

2. Adaugă „numărătoarea inversă” la reclamele tale

Spre exemplu, de Crăciun e important ca toate comenzile să ajungă înainte de sărbătoarea în sine si la fel de important este ca toate comenzile să fie primite înainte de a avea nevoie de ele. Astfel, dacă ești un magazin online, poți adăuga în reclamele tale un call-to-action de acest fel, cu referire la o sărbătoare sau eveniment pe care tu îl alegi, în funcție de publicul și clienții tăi. Poți, de asemenea, să adaugi „numărătoarea inversă” și atunci când ai oferte sau perioade de sales, pentru a atrage atenția clienților că mai pot beneficia de oferta ta doar x zile sau ore. Un mic ghid step-by-step despre cum poți crea astfel de reclame poți accesa aici.

3. Scrie anunțuri specifice care menționează perioada/sezonul

E nevoie să faci lucrurile cât mai simple pentru publicul tău, astfel că dacă menționezi în reclamele tale „Cadourile perfecte pentru vara lui 2017” sau „Lichidare de stoc. Cumpără acum”, clientul va înțelege din prima la ce faci referire, fără loc de îndoieli. Ideea principală este că mesajul tău să fie în armonie cu modul de gândire al clienților tăi, sau mai precis, pe limba lor.

4. Crește-ți sumele pentru biduri

Toată lumea dorește să-și mențină în echilibru costurile în perioada estivală, așa că se vor adopta diferite tactici pentru a obține acest lucru. Asta însemnă că și competitorii tăi vor acționa pe diverse strategii, creșterea bidurilor fiind una dintre ele. Ține pasul cu aceștia și fii pregătit să crești bidurile pentru cuvintele cheie care aduc cele mai multe conversii.

5. Împarte banii de campanie și pentru mobil

Mai ales în vacanță și din ce în ce mai des și atunci când sunt în fluxul obișnuit serviciu-acasă, oamenii sunt din ce în ce mai des pe mobil. Merită să investești cât de mult poți în promovarea pe mobil, poate chiar și să începi ușor-ușor să-ți setezi în minte „mobile first”, mai ales pentru că atenția  AdWords pe device-urile mobile începe să crească rapid și semnificativ.

6. Fii atent la sărbătorile verii 2017

Fie că este vorba despre sărbătoarea de Sânziene (24 iunie), sau despre Sfinții Petru și Pavel
(29 iunie), Sfânta Maria (15 august), când chiar este zi liberă națională, fii atent la noutățile din piață și alege să promovezi produse de sezon și în trend.

Sfat: Fă rapoarte, notează-ți ce a mers bine și ce nu și păstrează acestă informație pentru aceeași perioadă a anului următor, pentru e vedea ce poți îmbunătăți.

Succes la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing