Pregatiri in afiliere pentru Valentine’s Day si Dragobete

Postat pe 6.02.2014 de catre Raluca

valentine's day pentru afiliereCum Valentine’s Day si Dragobetele se apropie vertiginos, iar aceste doua evenimente deja dau semne ca au deschis apetitul utilizatorilor online pentru cumparaturi (incepand cu saptamana 5 a anului 2014 se inregistreaza o crestere de 42% pe nisa cadouri la numarul de conversii inregistrate in retea), ar fi cazul ca promovarea din aceasta perioada sa tina cont de noile oportunitati ce se pot ivi si sa fie adaptata corespunzator.

Focusul cautarilor utilizatorilor de internet va fi pe cadouri specifice. Pentru a aborda o arie cat mai mare de posibili cumparatori, promovarea din afiliere ar trebui sa vizeze cele mai des intalnite tipuri de cadou care se ofera cu aceasta ocazie, printre care enumeram doar cateva:

  • Cadouri tematice (includ produse diverse marcate cu simbolurile Valentine’s);
  • Accesoriile vestimentare (esarfe, butoni, cravate, genti s.a.);
  • Bijuterii & gablonturi;
  • Lenjerie intima;
  • Parfumuri & seturi de ingrijire personala;
  • Vinuri & dulciuri;
  • Carti, muzica & filme romantice.

2 directii pentru promovare

Luati in considerare doua abordari pentru sarbatorirea zilelor indragostitilor – o parte din persoane vor cauta si vor darui cel mai potrivit cadou pentru persoana draga, iar un alt segment din audienta poate sarbatori prin organizarea unei zile/ seri speciale.

Pentru cei aflati in cautarea cadoului ideal recomandarile din afiliere pot veni pe orice canal de promovare: PPC, retele sociale, website-uri de continut si nu numai.

Va puteti concentra atentia pe Facebook unde puteti atinge un numar impresionant de utilizatori prin intermediul campaniilor platite – in acest moment exista 7 milioane de utilizatori romani pe Facebook, dintre care aproape jumatate au putere de cumparare.

Ceea ce este incurajant este faptul ca veti putea derula o campanie Facebook Ads la un cost relativ scazut – CPM-ul (costul per mia de afisari al unui ad) mediu fiind de 0.02 euro (la 6 feb. 2014, conform Facebrands.ro). Avantajele Facebook pentru promovare in general, dar mai ales cu ocazia Zilei Indragostitilor, sunt informatiile de targetare disponibile legate de sex, varsta si starea civila.

img. segmentare audienta Fb. articol Valentine's

 

In ceea ce priveste promovarea adresata catre cei ce planuiesc o seara romantica –  articole de continut care ofera sugestii pentru o astfel de seara sunt ideale. In cadrul acestora veti putea insera recomandarile voastre de vinuri, muzica si nu numai pentru o seara de neuitat.

Impartirea promovarii pentru EL vs. pentru EA

Cadourile cu ocazia Valentine’s Day sunt de cele mai multe ori reciproce, ceea ce inseamna ca acestea vor fi cautate atat de barbati cat si de femei. Din acest punct de vedere cu cat mesajul din promovarea initiata este mai bine orientat catre fiecare grupa de sex cu atat sansele de conversie vor creste.

Exista cateva caracteristici specifice fiecarui sex cand vine vorba de cumparaturile online, iar a tine cont de ele se poate dovedi a fi extrem de benefic pentru comisoanele din afiliere.

2 valuri pentru promovarea catre indragostiti: Valentine’s Day  + Dragobete

Nu slabiti din intesitatea promovarii pentru indragostiti dupa data de 14 februarie deoarece 10 zile mai tarziu se sarbatoreste si „editia” romaneasca, Dragobetele. Asa cum arata anul trecut, cautarile pentru produsele care pot face obiectul cadourilor raman constante si vor incepe sa creasca spre luna Martie. Optimizarile si promovarea orientata catre aceste produse va putea da roade pe termen mai lung astfel.

Pentru o promovare inteligenta in perioada Dragobetelui, urmariti care dintre mediile voastre de promovare au fost cele mai eficiente, care dintre produse s-au vandut cel mai bine si folositi-le cu precadere in afiliere.

google trends pe valentines v4

Pe langa sezonalitatea prielnica pentru conversiile din afiliere, nu uitati ca pana la sfarsitul lunii martie veti primi comisioane duble la vanzarile aduse magazinelor participante + un bonus de 100 de lei pana la finalul lunii februarie. Merita sa cresteti intensitatea promovarii din aceasta perioada si speram ca sugestiile oferite sa va ajute sa obtineti un profit maxim in afiliere! Pentru alte recomandari si sprijin nu ezitati sa luati legatura cu noi sau cu advertiserii promovati.

Mult spor la promovare!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Pregatiri in afiliere pentru Valentine’s Day si Dragobete

Postat pe 6.02.2014 de catre Raluca

valentine's day pentru afiliereCum Valentine’s Day si Dragobetele se apropie vertiginos, iar aceste doua evenimente deja dau semne ca au deschis apetitul utilizatorilor online pentru cumparaturi (incepand cu saptamana 5 a anului 2014 se inregistreaza o crestere de 42% pe nisa cadouri la numarul de conversii inregistrate in retea), ar fi cazul ca promovarea din aceasta perioada sa tina cont de noile oportunitati ce se pot ivi si sa fie adaptata corespunzator.

Focusul cautarilor utilizatorilor de internet va fi pe cadouri specifice. Pentru a aborda o arie cat mai mare de posibili cumparatori, promovarea din afiliere ar trebui sa vizeze cele mai des intalnite tipuri de cadou care se ofera cu aceasta ocazie, printre care enumeram doar cateva:

  • Cadouri tematice (includ produse diverse marcate cu simbolurile Valentine’s);
  • Accesoriile vestimentare (esarfe, butoni, cravate, genti s.a.);
  • Bijuterii & gablonturi;
  • Lenjerie intima;
  • Parfumuri & seturi de ingrijire personala;
  • Vinuri & dulciuri;
  • Carti, muzica & filme romantice.

2 directii pentru promovare

Luati in considerare doua abordari pentru sarbatorirea zilelor indragostitilor – o parte din persoane vor cauta si vor darui cel mai potrivit cadou pentru persoana draga, iar un alt segment din audienta poate sarbatori prin organizarea unei zile/ seri speciale.

Pentru cei aflati in cautarea cadoului ideal recomandarile din afiliere pot veni pe orice canal de promovare: PPC, retele sociale, website-uri de continut si nu numai.

Va puteti concentra atentia pe Facebook unde puteti atinge un numar impresionant de utilizatori prin intermediul campaniilor platite – in acest moment exista 7 milioane de utilizatori romani pe Facebook, dintre care aproape jumatate au putere de cumparare.

Ceea ce este incurajant este faptul ca veti putea derula o campanie Facebook Ads la un cost relativ scazut – CPM-ul (costul per mia de afisari al unui ad) mediu fiind de 0.02 euro (la 6 feb. 2014, conform Facebrands.ro). Avantajele Facebook pentru promovare in general, dar mai ales cu ocazia Zilei Indragostitilor, sunt informatiile de targetare disponibile legate de sex, varsta si starea civila.

img. segmentare audienta Fb. articol Valentine's

 

In ceea ce priveste promovarea adresata catre cei ce planuiesc o seara romantica –  articole de continut care ofera sugestii pentru o astfel de seara sunt ideale. In cadrul acestora veti putea insera recomandarile voastre de vinuri, muzica si nu numai pentru o seara de neuitat.

Impartirea promovarii pentru EL vs. pentru EA

Cadourile cu ocazia Valentine’s Day sunt de cele mai multe ori reciproce, ceea ce inseamna ca acestea vor fi cautate atat de barbati cat si de femei. Din acest punct de vedere cu cat mesajul din promovarea initiata este mai bine orientat catre fiecare grupa de sex cu atat sansele de conversie vor creste.

Exista cateva caracteristici specifice fiecarui sex cand vine vorba de cumparaturile online, iar a tine cont de ele se poate dovedi a fi extrem de benefic pentru comisoanele din afiliere.

2 valuri pentru promovarea catre indragostiti: Valentine’s Day  + Dragobete

Nu slabiti din intesitatea promovarii pentru indragostiti dupa data de 14 februarie deoarece 10 zile mai tarziu se sarbatoreste si „editia” romaneasca, Dragobetele. Asa cum arata anul trecut, cautarile pentru produsele care pot face obiectul cadourilor raman constante si vor incepe sa creasca spre luna Martie. Optimizarile si promovarea orientata catre aceste produse va putea da roade pe termen mai lung astfel.

Pentru o promovare inteligenta in perioada Dragobetelui, urmariti care dintre mediile voastre de promovare au fost cele mai eficiente, care dintre produse s-au vandut cel mai bine si folositi-le cu precadere in afiliere.

google trends pe valentines v4

Pe langa sezonalitatea prielnica pentru conversiile din afiliere, nu uitati ca pana la sfarsitul lunii martie veti primi comisioane duble la vanzarile aduse magazinelor participante + un bonus de 100 de lei pana la finalul lunii februarie. Merita sa cresteti intensitatea promovarii din aceasta perioada si speram ca sugestiile oferite sa va ajute sa obtineti un profit maxim in afiliere! Pentru alte recomandari si sprijin nu ezitati sa luati legatura cu noi sau cu advertiserii promovati.

Mult spor la promovare!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing