Afilierea din 2012 și 2013 conform lui Sorin Vlaicu

Postat pe 30.01.2013 de catre Raluca

sorin vlaicu

 

~~Sorin Vlaicu este unul din afiliații mai renumiți din piață, care s-a remarcat prin campaniile AdWords pe care le crează și gestionează cu măiestrie. Acesta are multă experiență în PPC și în afiliere drept pentru care l-am invitat să ne împărtășească tips & tricks pentru toți afiliații. Sorin foloseste Profitshare din 2011 și pe lângă pasiunea pentru performanță îi mai place să călătorească. Acum el se află în Africa și ne transmite salutări alături de opiniile lui legate de afiliere de mai jos.~~

 

 

Promovarea unui magazin online in marketing afiliat incepe cu o documentare si o analiza a site-ului magazinului si cu o analiza a concurentei: atat concurenta magazinului cat si concurenta ta, ca afiliat ce va realiza promovarea. Printre aspectele de luat in considerare sunt:

1. Brandul magazinului;
2. Gama numeroasa de produse;
3. Site-ul- usability – incearca sa plasezi o comanda si sa vezi cat de greu sau de usor este sa plasezi o comanda;
4. Documentarea pe forum-uri – un istoric al advertiserulul daca este sau nu de incredere;
5. Pretul – insa acesta este un ultim factor de luat in considerare.

Concurenta:

1. Incerca sa nu furi; poti sa te inspiri cel mai mult de la alti afiliati si sa incerci sa faci mai bine.
2. Descopera nise unde concurenta ta nu este prezenta. Este mai usor sa promovezi intr-o categorie de produse unde nu ai concurenta decat sa incerci sa iti invigi concurenta cu armele lui.

Celelalte detalii de la rata de click, rata de conversie, profitabilitate tin de metodele de promovare, experienta, sezonalitate, concurenta si ofertele de pe site.

 

2012 in eMAG Profitshare

Pe plan profesional eMAG Profitshare in 2012 a insemnat pentru mine ruperea de orarul de munca 9-5 si focusarea 70% pe afiliere. 30 % a insemnat timpul in alte proiecte.
Programul de munca a devenit non-stop, ceasul fiind fixat dupa orele de newsletter si eMAG Crazy Days de exemplu.

Acest lucru a insemnat o crestere constanta in programul de afiliere Profitshare, atat la nivel de promovare cat si la nivel de performanta.

Trecerea la un program dedicat in mare masura afilierii, a dus la o concentrare a timpului mai mare pe partea de raportare si analiza, doi factori ce nu trebuie exclusi din programul saptamanal de munca al unui afiliat.

 

2013 in eMAG Profitshare

2013 intr-un singur cuvant pentru mine? Constanta. Nivelul de crestere va fi dat doar de nivelul de crestere a pietei de online din Romania.
In 2013 voi fi axat pe promovarea produselor top selling avand suficiente date pentru a pune cap la cap si a lua deciziile cele mai corecte.
De asemenea vad anul 2013 ca un an al axari programelor de afiliere din Romania pe afiliatii de top; un articol citit recent despre afiliere la nivel mondial arata faptul ca 95% din volumul de comisioane este dat de 5% din afiliati.

 

Sezonalitate

Anumite produse si categorii de produse au o sezonalitate si cele mai multe cautari si vanzari sunt doar in anumite luni.

Google trends ne arata exact volumul de cautari pe anumiti termeni; tool-ul este gratuit, insa nu exploatat la intreaga lui valoare. Am ales gama de jocuri si console in analiza de mai jos.

Pentru cuvintele wii, console, xbox, ps3, psp avem urmatorul grafic din google trends.
trend Vlaicu

Se pot observa urmatoarele:

1. perioadele cu cautarile cele mai mari sunt: aprilie (Pastele 2012), iunie (cadouri de 1 iunie pentru copii) noiembrie (Black Friday) si decembrie (luna cadourilor).
2. Unele peak-uri sunt reprezentate de anunturile de produse/jocuri noi.
3. Trendul este unul ascendent pe tot parcursul anului 2012.

Surpriza vine de la faptul ca un cuvant general precum “console” nu este termenul cel mai cautat. Fiind un termen generic ar trebui sa fie cel putin in top, in nici un caz pe ultimul loc. In schimb pe primele locuri avem xbox si PSP3.
Acest lucru denota faptul ca utilizatorul, cumparatorul de acest tip de produse, este unul informat si stie ce sa caute.
Tendita de crestere a consolelor WII ne arata o posibila oportunitate de promovare in viitor.

 

Vanzari

Graficul alaturat arata numarul de vanzari de console prin Profitshare. Punand in oglinda cu Google Trends se poate observa ca peak-ul de vanzari este in lunile mai sus amintite.
In aceste 4 luni, vanzarile au reprezentat 41% din totalul de vanzari de pe intregul unui an. Case closed 🙂
raport Vlaicu

Oportunitati – Jocuri Consola

jocuri Vlaicu

Chiar daca segmentul de jocuri nu este promovat, acesta a adus un numar de vanzari neasteptat de mare.

Cautarile sunt influentate in general de aparitia si anunturile de jocuri noi; asa ca trebuie sa fiti tot timpul conenctati la noutatile din sfera consolelor si a jocurilor de pe consola.

trend jocuri Vlaicu

Spor la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Afilierea din 2012 și 2013 conform lui Sorin Vlaicu

Postat pe 30.01.2013 de catre Raluca

sorin vlaicu

 

~~Sorin Vlaicu este unul din afiliații mai renumiți din piață, care s-a remarcat prin campaniile AdWords pe care le crează și gestionează cu măiestrie. Acesta are multă experiență în PPC și în afiliere drept pentru care l-am invitat să ne împărtășească tips & tricks pentru toți afiliații. Sorin foloseste Profitshare din 2011 și pe lângă pasiunea pentru performanță îi mai place să călătorească. Acum el se află în Africa și ne transmite salutări alături de opiniile lui legate de afiliere de mai jos.~~

 

 

Promovarea unui magazin online in marketing afiliat incepe cu o documentare si o analiza a site-ului magazinului si cu o analiza a concurentei: atat concurenta magazinului cat si concurenta ta, ca afiliat ce va realiza promovarea. Printre aspectele de luat in considerare sunt:

1. Brandul magazinului;
2. Gama numeroasa de produse;
3. Site-ul- usability – incearca sa plasezi o comanda si sa vezi cat de greu sau de usor este sa plasezi o comanda;
4. Documentarea pe forum-uri – un istoric al advertiserulul daca este sau nu de incredere;
5. Pretul – insa acesta este un ultim factor de luat in considerare.

Concurenta:

1. Incerca sa nu furi; poti sa te inspiri cel mai mult de la alti afiliati si sa incerci sa faci mai bine.
2. Descopera nise unde concurenta ta nu este prezenta. Este mai usor sa promovezi intr-o categorie de produse unde nu ai concurenta decat sa incerci sa iti invigi concurenta cu armele lui.

Celelalte detalii de la rata de click, rata de conversie, profitabilitate tin de metodele de promovare, experienta, sezonalitate, concurenta si ofertele de pe site.

 

2012 in eMAG Profitshare

Pe plan profesional eMAG Profitshare in 2012 a insemnat pentru mine ruperea de orarul de munca 9-5 si focusarea 70% pe afiliere. 30 % a insemnat timpul in alte proiecte.
Programul de munca a devenit non-stop, ceasul fiind fixat dupa orele de newsletter si eMAG Crazy Days de exemplu.

Acest lucru a insemnat o crestere constanta in programul de afiliere Profitshare, atat la nivel de promovare cat si la nivel de performanta.

Trecerea la un program dedicat in mare masura afilierii, a dus la o concentrare a timpului mai mare pe partea de raportare si analiza, doi factori ce nu trebuie exclusi din programul saptamanal de munca al unui afiliat.

 

2013 in eMAG Profitshare

2013 intr-un singur cuvant pentru mine? Constanta. Nivelul de crestere va fi dat doar de nivelul de crestere a pietei de online din Romania.
In 2013 voi fi axat pe promovarea produselor top selling avand suficiente date pentru a pune cap la cap si a lua deciziile cele mai corecte.
De asemenea vad anul 2013 ca un an al axari programelor de afiliere din Romania pe afiliatii de top; un articol citit recent despre afiliere la nivel mondial arata faptul ca 95% din volumul de comisioane este dat de 5% din afiliati.

 

Sezonalitate

Anumite produse si categorii de produse au o sezonalitate si cele mai multe cautari si vanzari sunt doar in anumite luni.

Google trends ne arata exact volumul de cautari pe anumiti termeni; tool-ul este gratuit, insa nu exploatat la intreaga lui valoare. Am ales gama de jocuri si console in analiza de mai jos.

Pentru cuvintele wii, console, xbox, ps3, psp avem urmatorul grafic din google trends.
trend Vlaicu

Se pot observa urmatoarele:

1. perioadele cu cautarile cele mai mari sunt: aprilie (Pastele 2012), iunie (cadouri de 1 iunie pentru copii) noiembrie (Black Friday) si decembrie (luna cadourilor).
2. Unele peak-uri sunt reprezentate de anunturile de produse/jocuri noi.
3. Trendul este unul ascendent pe tot parcursul anului 2012.

Surpriza vine de la faptul ca un cuvant general precum “console” nu este termenul cel mai cautat. Fiind un termen generic ar trebui sa fie cel putin in top, in nici un caz pe ultimul loc. In schimb pe primele locuri avem xbox si PSP3.
Acest lucru denota faptul ca utilizatorul, cumparatorul de acest tip de produse, este unul informat si stie ce sa caute.
Tendita de crestere a consolelor WII ne arata o posibila oportunitate de promovare in viitor.

 

Vanzari

Graficul alaturat arata numarul de vanzari de console prin Profitshare. Punand in oglinda cu Google Trends se poate observa ca peak-ul de vanzari este in lunile mai sus amintite.
In aceste 4 luni, vanzarile au reprezentat 41% din totalul de vanzari de pe intregul unui an. Case closed 🙂
raport Vlaicu

Oportunitati – Jocuri Consola

jocuri Vlaicu

Chiar daca segmentul de jocuri nu este promovat, acesta a adus un numar de vanzari neasteptat de mare.

Cautarile sunt influentate in general de aparitia si anunturile de jocuri noi; asa ca trebuie sa fiti tot timpul conenctati la noutatile din sfera consolelor si a jocurilor de pe consola.

trend jocuri Vlaicu

Spor la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing