Afilierea din 2012 și 2013 conform lui Sorin Vlaicu

Postat pe 30.01.2013 de catre Raluca

sorin vlaicu

 

~~Sorin Vlaicu este unul din afiliații mai renumiți din piață, care s-a remarcat prin campaniile AdWords pe care le crează și gestionează cu măiestrie. Acesta are multă experiență în PPC și în afiliere drept pentru care l-am invitat să ne împărtășească tips & tricks pentru toți afiliații. Sorin foloseste Profitshare din 2011 și pe lângă pasiunea pentru performanță îi mai place să călătorească. Acum el se află în Africa și ne transmite salutări alături de opiniile lui legate de afiliere de mai jos.~~

 

 

Promovarea unui magazin online in marketing afiliat incepe cu o documentare si o analiza a site-ului magazinului si cu o analiza a concurentei: atat concurenta magazinului cat si concurenta ta, ca afiliat ce va realiza promovarea. Printre aspectele de luat in considerare sunt:

1. Brandul magazinului;
2. Gama numeroasa de produse;
3. Site-ul- usability – incearca sa plasezi o comanda si sa vezi cat de greu sau de usor este sa plasezi o comanda;
4. Documentarea pe forum-uri – un istoric al advertiserulul daca este sau nu de incredere;
5. Pretul – insa acesta este un ultim factor de luat in considerare.

Concurenta:

1. Incerca sa nu furi; poti sa te inspiri cel mai mult de la alti afiliati si sa incerci sa faci mai bine.
2. Descopera nise unde concurenta ta nu este prezenta. Este mai usor sa promovezi intr-o categorie de produse unde nu ai concurenta decat sa incerci sa iti invigi concurenta cu armele lui.

Celelalte detalii de la rata de click, rata de conversie, profitabilitate tin de metodele de promovare, experienta, sezonalitate, concurenta si ofertele de pe site.

 

2012 in eMAG Profitshare

Pe plan profesional eMAG Profitshare in 2012 a insemnat pentru mine ruperea de orarul de munca 9-5 si focusarea 70% pe afiliere. 30 % a insemnat timpul in alte proiecte.
Programul de munca a devenit non-stop, ceasul fiind fixat dupa orele de newsletter si eMAG Crazy Days de exemplu.

Acest lucru a insemnat o crestere constanta in programul de afiliere Profitshare, atat la nivel de promovare cat si la nivel de performanta.

Trecerea la un program dedicat in mare masura afilierii, a dus la o concentrare a timpului mai mare pe partea de raportare si analiza, doi factori ce nu trebuie exclusi din programul saptamanal de munca al unui afiliat.

 

2013 in eMAG Profitshare

2013 intr-un singur cuvant pentru mine? Constanta. Nivelul de crestere va fi dat doar de nivelul de crestere a pietei de online din Romania.
In 2013 voi fi axat pe promovarea produselor top selling avand suficiente date pentru a pune cap la cap si a lua deciziile cele mai corecte.
De asemenea vad anul 2013 ca un an al axari programelor de afiliere din Romania pe afiliatii de top; un articol citit recent despre afiliere la nivel mondial arata faptul ca 95% din volumul de comisioane este dat de 5% din afiliati.

 

Sezonalitate

Anumite produse si categorii de produse au o sezonalitate si cele mai multe cautari si vanzari sunt doar in anumite luni.

Google trends ne arata exact volumul de cautari pe anumiti termeni; tool-ul este gratuit, insa nu exploatat la intreaga lui valoare. Am ales gama de jocuri si console in analiza de mai jos.

Pentru cuvintele wii, console, xbox, ps3, psp avem urmatorul grafic din google trends.
trend Vlaicu

Se pot observa urmatoarele:

1. perioadele cu cautarile cele mai mari sunt: aprilie (Pastele 2012), iunie (cadouri de 1 iunie pentru copii) noiembrie (Black Friday) si decembrie (luna cadourilor).
2. Unele peak-uri sunt reprezentate de anunturile de produse/jocuri noi.
3. Trendul este unul ascendent pe tot parcursul anului 2012.

Surpriza vine de la faptul ca un cuvant general precum “console” nu este termenul cel mai cautat. Fiind un termen generic ar trebui sa fie cel putin in top, in nici un caz pe ultimul loc. In schimb pe primele locuri avem xbox si PSP3.
Acest lucru denota faptul ca utilizatorul, cumparatorul de acest tip de produse, este unul informat si stie ce sa caute.
Tendita de crestere a consolelor WII ne arata o posibila oportunitate de promovare in viitor.

 

Vanzari

Graficul alaturat arata numarul de vanzari de console prin Profitshare. Punand in oglinda cu Google Trends se poate observa ca peak-ul de vanzari este in lunile mai sus amintite.
In aceste 4 luni, vanzarile au reprezentat 41% din totalul de vanzari de pe intregul unui an. Case closed 🙂
raport Vlaicu

Oportunitati – Jocuri Consola

jocuri Vlaicu

Chiar daca segmentul de jocuri nu este promovat, acesta a adus un numar de vanzari neasteptat de mare.

Cautarile sunt influentate in general de aparitia si anunturile de jocuri noi; asa ca trebuie sa fiti tot timpul conenctati la noutatile din sfera consolelor si a jocurilor de pe consola.

trend jocuri Vlaicu

Spor la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Afilierea din 2012 și 2013 conform lui Sorin Vlaicu

Postat pe 30.01.2013 de catre Raluca

sorin vlaicu

 

~~Sorin Vlaicu este unul din afiliații mai renumiți din piață, care s-a remarcat prin campaniile AdWords pe care le crează și gestionează cu măiestrie. Acesta are multă experiență în PPC și în afiliere drept pentru care l-am invitat să ne împărtășească tips & tricks pentru toți afiliații. Sorin foloseste Profitshare din 2011 și pe lângă pasiunea pentru performanță îi mai place să călătorească. Acum el se află în Africa și ne transmite salutări alături de opiniile lui legate de afiliere de mai jos.~~

 

 

Promovarea unui magazin online in marketing afiliat incepe cu o documentare si o analiza a site-ului magazinului si cu o analiza a concurentei: atat concurenta magazinului cat si concurenta ta, ca afiliat ce va realiza promovarea. Printre aspectele de luat in considerare sunt:

1. Brandul magazinului;
2. Gama numeroasa de produse;
3. Site-ul- usability – incearca sa plasezi o comanda si sa vezi cat de greu sau de usor este sa plasezi o comanda;
4. Documentarea pe forum-uri – un istoric al advertiserulul daca este sau nu de incredere;
5. Pretul – insa acesta este un ultim factor de luat in considerare.

Concurenta:

1. Incerca sa nu furi; poti sa te inspiri cel mai mult de la alti afiliati si sa incerci sa faci mai bine.
2. Descopera nise unde concurenta ta nu este prezenta. Este mai usor sa promovezi intr-o categorie de produse unde nu ai concurenta decat sa incerci sa iti invigi concurenta cu armele lui.

Celelalte detalii de la rata de click, rata de conversie, profitabilitate tin de metodele de promovare, experienta, sezonalitate, concurenta si ofertele de pe site.

 

2012 in eMAG Profitshare

Pe plan profesional eMAG Profitshare in 2012 a insemnat pentru mine ruperea de orarul de munca 9-5 si focusarea 70% pe afiliere. 30 % a insemnat timpul in alte proiecte.
Programul de munca a devenit non-stop, ceasul fiind fixat dupa orele de newsletter si eMAG Crazy Days de exemplu.

Acest lucru a insemnat o crestere constanta in programul de afiliere Profitshare, atat la nivel de promovare cat si la nivel de performanta.

Trecerea la un program dedicat in mare masura afilierii, a dus la o concentrare a timpului mai mare pe partea de raportare si analiza, doi factori ce nu trebuie exclusi din programul saptamanal de munca al unui afiliat.

 

2013 in eMAG Profitshare

2013 intr-un singur cuvant pentru mine? Constanta. Nivelul de crestere va fi dat doar de nivelul de crestere a pietei de online din Romania.
In 2013 voi fi axat pe promovarea produselor top selling avand suficiente date pentru a pune cap la cap si a lua deciziile cele mai corecte.
De asemenea vad anul 2013 ca un an al axari programelor de afiliere din Romania pe afiliatii de top; un articol citit recent despre afiliere la nivel mondial arata faptul ca 95% din volumul de comisioane este dat de 5% din afiliati.

 

Sezonalitate

Anumite produse si categorii de produse au o sezonalitate si cele mai multe cautari si vanzari sunt doar in anumite luni.

Google trends ne arata exact volumul de cautari pe anumiti termeni; tool-ul este gratuit, insa nu exploatat la intreaga lui valoare. Am ales gama de jocuri si console in analiza de mai jos.

Pentru cuvintele wii, console, xbox, ps3, psp avem urmatorul grafic din google trends.
trend Vlaicu

Se pot observa urmatoarele:

1. perioadele cu cautarile cele mai mari sunt: aprilie (Pastele 2012), iunie (cadouri de 1 iunie pentru copii) noiembrie (Black Friday) si decembrie (luna cadourilor).
2. Unele peak-uri sunt reprezentate de anunturile de produse/jocuri noi.
3. Trendul este unul ascendent pe tot parcursul anului 2012.

Surpriza vine de la faptul ca un cuvant general precum “console” nu este termenul cel mai cautat. Fiind un termen generic ar trebui sa fie cel putin in top, in nici un caz pe ultimul loc. In schimb pe primele locuri avem xbox si PSP3.
Acest lucru denota faptul ca utilizatorul, cumparatorul de acest tip de produse, este unul informat si stie ce sa caute.
Tendita de crestere a consolelor WII ne arata o posibila oportunitate de promovare in viitor.

 

Vanzari

Graficul alaturat arata numarul de vanzari de console prin Profitshare. Punand in oglinda cu Google Trends se poate observa ca peak-ul de vanzari este in lunile mai sus amintite.
In aceste 4 luni, vanzarile au reprezentat 41% din totalul de vanzari de pe intregul unui an. Case closed 🙂
raport Vlaicu

Oportunitati – Jocuri Consola

jocuri Vlaicu

Chiar daca segmentul de jocuri nu este promovat, acesta a adus un numar de vanzari neasteptat de mare.

Cautarile sunt influentate in general de aparitia si anunturile de jocuri noi; asa ca trebuie sa fiti tot timpul conenctati la noutatile din sfera consolelor si a jocurilor de pe consola.

trend jocuri Vlaicu

Spor la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Elena

    in viitor emagul va include in marketplace si magazine de haine ?

    • Raluca

      @Elena Ramane de vazut. Momentan cei de la eMAG nu au anuntat ceva asemanator, dar daca va interveni aceasta schimbare si veti putea promova produse noi va dam de veste.

  • Lazar Constantin Tiberiu

    Buna ziua, va rog sa-mi explicati cum pot deveni un ” afiliat ” cum sunteti si Dvs.A-si finteresat sa castig si eu niste banuti …cu o metoda mai ” inovatoare ” si de viitor.

    Cu stima,

  • As fi curios cum mai exact „promovezi” anumite produse …

    Tipuri de websiteuri

    Sau facemn un Landing Page si bagam PPC pe ea ?

    Articol cam generalist …

  • Thanks for sharing!
    O nelamurire am, analiza rezultatelor a fost facuta cu instrumente furnizate de eMAG sau cu alte instrumente ?

  • @milu: datele legate de vanzari sunt din platforma profitshare. Tendintele sunt din google trends.

    • Nu ma prind de unde ai scos din Profitshare graficul acela anual, care permite grupare pe zi/luna/an, daca e in Profitshare, eu nu am reusit sa-l vad, ori am orbul gainii?

  • este graficul din profitshare beta.

  • Felicitari!

    Nu mi-as fi imaginat ca lumea poate cheltui atat de mult pe consolele de jocuri (desi ar fi trebuit sa ma gandesc cat timp pierdeam eu jucandu-ma acum 12-15 ani ;)) ).

    Personal, scriind pentru un blog de fotografie, m-as axa in special pe „jucarii” pentru cei pasionati de acest domeniu. E drept ca vanzarile nu sunt atat de spectaculoase, insa imi mentin consistenta instrumentelor de promovare cu materialele pe care le public.

  • WOW de abia acum îmi dau seama cât de amator sunt !!! 😛 Dar noroc cu eMag că este firmă serioasă şi explică fiecărui nepriceput ce şi cum !!! 🙂 De aia vreau să întreb de unde iau şi eu widgeturile pentru „Asigurări” şi Turism” mă refer la categorii nu la produse/servicii specifice !!! 😀 Că la „instrumente de promovare” > „Widgets” nu-mi apar categoriile astea şi http://www.imaginabil.blogspot.ro mi se pare cam incomplet fără categoriile specificate !!! 🙂 MULŢUMESC frumos de toate răspunsurile date !!!

    • @Robert
      De ce nu incerci folosirea linkurilor text in interiorul articolelor de pe website iar in sidebar sa inserezi widgeturile de reclama?

      Sfatul meu este sa dezvolti si articolele de la tine, cu idei si oportunitati din interiorul respectivelor categorii, promotii, pachete speciale – iar linkurile de tip text pentru asta sunt create.
      Pe drumul actual iti va fi foarte greu sa realizezi comisioane. Trebuie sa te gandesti cum ajung vizitatorii la website-ul tau (foarte important).
      Incearca sa te inspiri din metoda de monetizare a altor site-uri afiliate si adu ceva nou, fie prin continut, fie prin sursa de trafic.

      Sunt foarte multe de invatat pana la primele comisioane – insa cel mai important lucru este sa cunosti audienta ta, de unde vine si ce asteptari are.
      O regula general acceptata este ca orice articol trebuie sa fie de minim 300 cuvinte iar in actuala aglomerare de pe diferite nise trebuie sa vorbesti foarte specific (nisat, ca e la moda termenul) pentru a aduce ceva vizitatori din motoarele de cautare.

  • Dan

    Graficul acela e din Google Trends 🙂

  • Cum pot avea access la „profitshare beta”?

    • Raluca

      @Milu Accesul in varianta „private beta” a Profitshare nu se mai face momentan. Dupa ce se va incheia perioada de testare din private beta toata lumea va avea acces la noul Profitshare.

  • Salut,
    Pe ce te bazezi cand spui ca pretul este ultimul factor de luat in considerare?

    @eMag, ce vrea sa insemne „Citeste sfaturile de optimizare si elaborare a strategiei de promovare din partea lui Sorin Vlaicu pe blogul Profitshare!”?

    • Raluca

      @Vali D Sorin a oferit in articolul sau cateva informatii utile legate de optimizare in afiliere pe care le puteti lua in considerare si aplica si voi. Daca e ceva neclar, sa ne spui si incercam sa te lamurim.

  • @Claudiu MULŢUMESC FRUMOS pentru sfaturile date, înseamnă foarte mult pentru un novice în ale afilierii !!! 🙂 Rămân dator 😉

  • Malaescu Cristian

    ok

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing