Promovand BestKids in Semimaratonul Familiei castigi km si sustii dezvoltarea copiilor

Postat pe 8.04.2016 de catre Bianca

Profitshare-03 BK

Iti doresti sa ajuti la dezvoltarea armonioasa a copiilor de astazi? Acum poti fi cel care ajuta formarea de ‘Best Kids’!

„Suntem parinti si intelegem ca exista o succesiune de provocari si activitati zilnice care nu ne permite cautarea produselor pentru copii si bebelusi in magazinele fizice de calitate. Ne gandim la siguranta, dezvoltarea si viitorul copiilor, de aceea, oferim o gama bogata si variata de articole pentru copii de toate varstele – de la carucioare, balansoare si alte accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii, pana la produse alimentare, de igiena si siguranta, sau rechizite scolare.” BestKids

De ce aleg parintii BestKids? Uite cateva avantaje:

  • branduri de top cunoscute de parinti
  • 8 modalitati de plata
  • posibilitatea de plate in 6 rate fara dobanda
  • 30 de zile in care se poate returna produsul
  • livrare in 24/48 de ore

De ce sa promovezi BestKids?

BestKids stiu cat de important este suportul atat pentru copii cat si pentru adulti, astfel ca te poti baza oricand pe un raspuns rapid din partea lor, chiar si pentru suportul grafic: materiale publicitare, bannere si afise. Mai mult decat atat, te poti inspira din articolele de pe blogul dedicat pentru a avea cele mai bune surse de informatii. Iar ca recompensa castigi 7% comision si ai 30 de zile perioada de comisionare. In plus acumulezi 2km/conversie aprobata in cadrul concursului Semimaratonul Familiei.

BestKids, premiat la gala Gpec cel mai bun magazin online in 2015, din categoria Bebelusi, Copii si Jucarii, te invita sa le fii alaturi in sustinerea dezvoltarii si jocului, intr-un singur loc.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , ,

Promovand BestKids in Semimaratonul Familiei castigi km si sustii dezvoltarea copiilor

Postat pe 8.04.2016 de catre Bianca

Profitshare-03 BK

Iti doresti sa ajuti la dezvoltarea armonioasa a copiilor de astazi? Acum poti fi cel care ajuta formarea de ‘Best Kids’!

„Suntem parinti si intelegem ca exista o succesiune de provocari si activitati zilnice care nu ne permite cautarea produselor pentru copii si bebelusi in magazinele fizice de calitate. Ne gandim la siguranta, dezvoltarea si viitorul copiilor, de aceea, oferim o gama bogata si variata de articole pentru copii de toate varstele – de la carucioare, balansoare si alte accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii, pana la produse alimentare, de igiena si siguranta, sau rechizite scolare.” BestKids

De ce aleg parintii BestKids? Uite cateva avantaje:

  • branduri de top cunoscute de parinti
  • 8 modalitati de plata
  • posibilitatea de plate in 6 rate fara dobanda
  • 30 de zile in care se poate returna produsul
  • livrare in 24/48 de ore

De ce sa promovezi BestKids?

BestKids stiu cat de important este suportul atat pentru copii cat si pentru adulti, astfel ca te poti baza oricand pe un raspuns rapid din partea lor, chiar si pentru suportul grafic: materiale publicitare, bannere si afise. Mai mult decat atat, te poti inspira din articolele de pe blogul dedicat pentru a avea cele mai bune surse de informatii. Iar ca recompensa castigi 7% comision si ai 30 de zile perioada de comisionare. In plus acumulezi 2km/conversie aprobata in cadrul concursului Semimaratonul Familiei.

BestKids, premiat la gala Gpec cel mai bun magazin online in 2015, din categoria Bebelusi, Copii si Jucarii, te invita sa le fii alaturi in sustinerea dezvoltarii si jocului, intr-un singur loc.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing