Recomandări și sfaturi pentru un Black Friday de succes pentru afiliați

Postat pe 19.10.2016 de catre Daniela

img-blog

Black Friday – perioada cu cele mai multe vânzări și oferte din an, dar și oportunități de generare de comisioane se apropie cu rapiditate. Astfel că, am inclus în acest articol o serie de idei despre cum ar trebui să se pregătească afiliații pentru acest eveniment.

Analizeză-ți performanța din ultimul an

Primul pas în stabilirea strategiei pentru Black Friday ar trebui să fie o analiză a performanței tale de până acum. Creează-ți rapoarte cu date despre:

  • Categoriile pe care performezi (IT&C, Fashion, Auto etc)
  • Advertiserii clasificați în funcție de numărul de comisioane și valoarea comisioanelor
  • Articolele de blog/instrumentele de promovare/mediile de promovare care au generat cele mai multe comisioane

În anul 2015, ziua de Black Friday a adus în platformă vânzări de peste 33 milioane de lei fără TVA. Afiliații Profitshare au livrat un număr de peste 56.038 de comenzi, cu un total de 99.000 de produse. Valoarea comisioanelor din această zi a atins pragul de 425.625 lei.

Documentează-te, strânge toate informațiile de care ai nevoie și setează-ți strategia

Pasul doi constă în urmărirea cu atenție a mesajelor trimise de către advertiseri prin intermediul platformei pentru a fi la curent cu toate informațiile oferite de către aceștia cu privire la Black Friday:  condiții în care se va desfășura evenimentul, comisioanele acordate, în ce constă oferta magazinelor online, care este perioada în care vor organiza campania și altele. De asemenea, nu uita să citești și blogul nostru, deoarece vom publica informații care îți vor fi de ajutor.

Al treilea pas ar trebui să fie crearea unui excel în care să îți notezi toți advertiserii participanți la Black Friday în acest an. Poți adăuga câmpuri precum:

  • nume advertiser,
  • site advertiser sau landing page special creat pentru acest eveniment,
  • comision oferit,
  • perioada de recurență,
  • perioada în care se desfășoară Black Friday,
  • oferta,
  • dacă oferă materiale promoționale sau nu.

În felul acesta vei avea o imagine de ansamblu asupra magazinelor pe care le promovezi. Îți va fi mult mai ușor să creezi articole speciale sau vei găsi mult mai repede informațiile pentru campaniile tale de promovare.

Optimizează pentru SEO mediile tale de promovare

În cazul în care modalitatea ta de promovare este prin conținut pe blogul tău, acum ar fi timpul să faci optimizări. Modulul Yoast pentru WordPress te ajută să scrii un conținut mai bun, să alegi un cuvânt sau o frază cheie atunci când scrii articole și apoi te asigură că-l utilizezi peste tot. Opțiunea previzualizare fragment îți va prezenta modul în care vor arăta pagina sau articolul tău în rezultatele de căutare, detalii despre lungimea titlului și relevanța meta-descrierii în contextul unui rezultat de căutare.

Totodată este indicat să scrii câteva articole despre Black Friday, astfel încât acestea să fie indexate și să fii găsit mult mai ușor cu ajutorul motoarelor de căutare în perioada respectivă. Poți adăuga linkuri către mai mulți advertiseri din platformă, astfel, în funcție de modalitatea în care prezinți ofertele magazinelor online, le poți oferi cititorilor tăi mai multe opțiuni de cumpărare.

Nu uita nici de campaniile PPC! Verifică toate ad grupurile, cuvintele cheie și vezi pe care ar trebui să le pui în lista de negative, pentru care să mărești bidul, care nu performează și care ar trebui oprite. Încearcă să folosești broad match sau phrase match și vezi ce alte căutări atrag cuvintele cheie la care te-ai gândit și dacă sunt potrivite cu reclamele tale, utilizează-le. De asemenea, prin campanii Google Adwords și Facebook ads poți atrage trafic în plus către site-ul tău. Urmărește-le constant și ai grijă la costuri!

Crește-ți șansele de câștig prin participarea la concursuri și crearea de proiecte speciale

Știm că pe lângă comisioanele obținute din activitatea ta, ți-ar plăcea să câștigi și ceva extra. Soluția este tot verificarea mesageriei și a blogului nostru. Mulți advertiseri organizează concursuri în această perioadă, concursuri care pot fi anunțate prin mesaje sau pe blog. De ce să nu profiți de faptul că te-ai pregătit pentru Black Friday și să nu te înscrii la concursuri la care ai șanse reale la premiile puse în joc? Exemple de astfel de concursuri sunt cele organizate anul trecut de FashionUP sau CitGrup.

Dacă te gândești să faci un proiect special de Black Friday, trimite-le un mesaj advertiserilor prin mesageria internă din cadrul platformei și oferă-le detalii despre acesta. Dacă obții acordul lor pentru noul tău proiect, nu ezita să le ceri și materialele promoționale de care ai nevoie, informații despre produsele vedetă sau categoriile cele mai bine vândute în acea perioadă.

Rămâi conectat cu platforma pe tot parcursul Black Friday, astfel încât să fii la curent cu informațiile transmise de advertiseri legate de stocuri și ultimele oferte din magazinele online.

Nu doar Black Friday aduce comisioane, dar și celelalte campanii organizate în zilele următoarele evenimentului. Păstrează-ți forțele și gândește-te la o strategie și pentru aceste campanii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: ,

Recomandări și sfaturi pentru un Black Friday de succes pentru afiliați

Postat pe 19.10.2016 de catre Daniela

img-blog

Black Friday – perioada cu cele mai multe vânzări și oferte din an, dar și oportunități de generare de comisioane se apropie cu rapiditate. Astfel că, am inclus în acest articol o serie de idei despre cum ar trebui să se pregătească afiliații pentru acest eveniment.

Analizeză-ți performanța din ultimul an

Primul pas în stabilirea strategiei pentru Black Friday ar trebui să fie o analiză a performanței tale de până acum. Creează-ți rapoarte cu date despre:

  • Categoriile pe care performezi (IT&C, Fashion, Auto etc)
  • Advertiserii clasificați în funcție de numărul de comisioane și valoarea comisioanelor
  • Articolele de blog/instrumentele de promovare/mediile de promovare care au generat cele mai multe comisioane

În anul 2015, ziua de Black Friday a adus în platformă vânzări de peste 33 milioane de lei fără TVA. Afiliații Profitshare au livrat un număr de peste 56.038 de comenzi, cu un total de 99.000 de produse. Valoarea comisioanelor din această zi a atins pragul de 425.625 lei.

Documentează-te, strânge toate informațiile de care ai nevoie și setează-ți strategia

Pasul doi constă în urmărirea cu atenție a mesajelor trimise de către advertiseri prin intermediul platformei pentru a fi la curent cu toate informațiile oferite de către aceștia cu privire la Black Friday:  condiții în care se va desfășura evenimentul, comisioanele acordate, în ce constă oferta magazinelor online, care este perioada în care vor organiza campania și altele. De asemenea, nu uita să citești și blogul nostru, deoarece vom publica informații care îți vor fi de ajutor.

Al treilea pas ar trebui să fie crearea unui excel în care să îți notezi toți advertiserii participanți la Black Friday în acest an. Poți adăuga câmpuri precum:

  • nume advertiser,
  • site advertiser sau landing page special creat pentru acest eveniment,
  • comision oferit,
  • perioada de recurență,
  • perioada în care se desfășoară Black Friday,
  • oferta,
  • dacă oferă materiale promoționale sau nu.

În felul acesta vei avea o imagine de ansamblu asupra magazinelor pe care le promovezi. Îți va fi mult mai ușor să creezi articole speciale sau vei găsi mult mai repede informațiile pentru campaniile tale de promovare.

Optimizează pentru SEO mediile tale de promovare

În cazul în care modalitatea ta de promovare este prin conținut pe blogul tău, acum ar fi timpul să faci optimizări. Modulul Yoast pentru WordPress te ajută să scrii un conținut mai bun, să alegi un cuvânt sau o frază cheie atunci când scrii articole și apoi te asigură că-l utilizezi peste tot. Opțiunea previzualizare fragment îți va prezenta modul în care vor arăta pagina sau articolul tău în rezultatele de căutare, detalii despre lungimea titlului și relevanța meta-descrierii în contextul unui rezultat de căutare.

Totodată este indicat să scrii câteva articole despre Black Friday, astfel încât acestea să fie indexate și să fii găsit mult mai ușor cu ajutorul motoarelor de căutare în perioada respectivă. Poți adăuga linkuri către mai mulți advertiseri din platformă, astfel, în funcție de modalitatea în care prezinți ofertele magazinelor online, le poți oferi cititorilor tăi mai multe opțiuni de cumpărare.

Nu uita nici de campaniile PPC! Verifică toate ad grupurile, cuvintele cheie și vezi pe care ar trebui să le pui în lista de negative, pentru care să mărești bidul, care nu performează și care ar trebui oprite. Încearcă să folosești broad match sau phrase match și vezi ce alte căutări atrag cuvintele cheie la care te-ai gândit și dacă sunt potrivite cu reclamele tale, utilizează-le. De asemenea, prin campanii Google Adwords și Facebook ads poți atrage trafic în plus către site-ul tău. Urmărește-le constant și ai grijă la costuri!

Crește-ți șansele de câștig prin participarea la concursuri și crearea de proiecte speciale

Știm că pe lângă comisioanele obținute din activitatea ta, ți-ar plăcea să câștigi și ceva extra. Soluția este tot verificarea mesageriei și a blogului nostru. Mulți advertiseri organizează concursuri în această perioadă, concursuri care pot fi anunțate prin mesaje sau pe blog. De ce să nu profiți de faptul că te-ai pregătit pentru Black Friday și să nu te înscrii la concursuri la care ai șanse reale la premiile puse în joc? Exemple de astfel de concursuri sunt cele organizate anul trecut de FashionUP sau CitGrup.

Dacă te gândești să faci un proiect special de Black Friday, trimite-le un mesaj advertiserilor prin mesageria internă din cadrul platformei și oferă-le detalii despre acesta. Dacă obții acordul lor pentru noul tău proiect, nu ezita să le ceri și materialele promoționale de care ai nevoie, informații despre produsele vedetă sau categoriile cele mai bine vândute în acea perioadă.

Rămâi conectat cu platforma pe tot parcursul Black Friday, astfel încât să fii la curent cu informațiile transmise de advertiseri legate de stocuri și ultimele oferte din magazinele online.

Nu doar Black Friday aduce comisioane, dar și celelalte campanii organizate în zilele următoarele evenimentului. Păstrează-ți forțele și gândește-te la o strategie și pentru aceste campanii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing