Bogdan Cojocaru: 12 sfaturi pentru afiliați, advertiseri și Profitshare

Postat pe 6.01.2016 de catre Bianca

cojoAm plăcerea de a introduce un invitat special pe blogul nostru, Bogdan Cojocaru de la cojo.ro. Bogdan este un blogger cu experiență, face afiliere, scrie review-uri de produse și administrează peste 8 bloguri înregistrate în Profitshare. Bogdan s-a înscris în Profitshare în 2009 și de atunci testează și implementează diferite metode de afiliere, reușind să acumuleze un bagaj impresionant de experiență. El a reușit, de asemenea, să realizeze un Jackpot în campania Febra Cumpărăturilor și e foarte aproape de a ajunge în Las Vegas.

Deci, da, Bogdan e tare! Se pricepe la afiliere și l-am rugat să împărtășească experiența lui și cu voi.

Fără alte formalități, Bogdaaaan!

PS: Cum a fost anul 2015 în afiliere pentru tine?

După un început de an 2014 fulminant, în care principalul meu site de afiliere a apărut luni bune în top 3 Google pe cuvinte cheie foarte populare, au urmat update-urile Google din septembrie/octombrie 2014 care mi-au trimis site-ul înafara topului 30 pentru respectivele căutări. Exact înainte de Black Friday, am rămas parcă blocat și abia am reușit în cea mai propice lună din afiliere (noiembrie) să câștig cât într-o lună normală, ajutat mai mult de recurența magazinelor. Prin luna august 2014 chiar mă gândeam să-mi dau demisia și să mă ocup exclusiv de afiliere. Odată cu pierderea principalului meu motor, mi-am dat seama că oricât aș încerca eu să fac lucrurile cât mai bine, tot Google va avea ultimul cuvânt de spus.

Anul 2015 m-a găsit în postura de a găsi alte idei pentru afiliere, deoarece oricât aș fi încercat să readuc la viață vechiul site, acesta n-a mai ajuns în top 10 pentru cuvintele cheie importante. Am căutat nișe noi, am încercat să găsesc domenii noi de cumpărat și pe care să dezvolt diferite proiecte, am căutat magazine cu potențial, pe care alții încă nu le-au descoperit etc. Într-un cuvânt, a fost anul căutărilor.

Pe finalul anului, impulsionat și de premiile oferite la concursurile precum Febra Cumpărăturilor, mi-am pus la treabă rotițele și am reușit un final de an care a însemnat pentru mine doborârea a două recorduri personale:

  1. cel mai mare câștig cumulat în lunile noiembrie-decembrie 2015
  2. cea mai mare investiție financiară pentru a reuși câștigul respectiv.

PS: Cu ce crezi că se va diferenția 2016 în afiliere pentru tine?

2016 va fi anul maturizării și comunicării. Toate cele 3 componente ale afilierii (afiliați, magazine, platforme) trebuie să înțeleagă că o mai bună colaborare va aduce beneficii tuturor. Afiliații trebuie să găsească metode de promovare care să crească cât mai mult rata de conversie și acesta cred ca este scopul afiliaților de ani buni. Problema conversiei cred însă că ar trebui adresată și magazinelor. De multe ori, nu există persoane specializate în cadrul magazinului care să se ocupe de probleme minore care ar putea crește substanțial rata de conversie. Am întâlnit de câteva ori, magazine cu prețuri foarte bune, care nu converteau însă.

Iată un exemplu al zonei de adăugare în coș pentru un magazin:

Din punctul meu de vedere, să faci prețul atât de evident, dar să trebuiască să scrii numărul de bucăți dorite și abia apoi să poți apăsa pe butonul de Adauga in cos, care nu iese cu nimic in evidență, este o greșeală majoră de Usability. Eu le-am scris părerea mea, ei nici n-au răspuns, nici n-au făcut modificări în magazin. Eu nu i-am mai promovat, dar măcar i-am anunțat care este problema.

Nu vă propun să oferiți consultanță gratuită magazinelor, dar cu cât va fi un dialog mai eficient între afiliați-magazine-platformă cu atât mai bine va fi pentru toată lumea. Eu cel puțin, în 2015, am trimis la peste 30 de magazine un mesaj legat de ascunderea telefoanelor și chat-ului pentru traficul provenit din afiliere. La fel, am trimis peste 30 de mesaje legate de dreptul la retragere, conform OUG nr. 34/2014, pentru că unele magazine, chiar și la 1 an și jumătate de la abrogarea Ordonanței 130/2000, încă mai specificau termenul de 10 zile de retur. De ce mi-am pierdut timpul cu așa ceva? Pentru că-mi pasă ce promovez! Niciodată n-aș recomanda un magazin de la care eu n-aș cumpăra în deplină siguranță.

În concluzie, trimiteți mesaje cu toate problemele pe care le întâmpinați. Unele s-ar putea să fie încă nerezolvate doar din omisiune, nu din rea credință.

PS: Ce fel de produse crezi că vor fi promovate cel mai intens de către afiliații din Romania și de ce?

Cele mai promovate produse vor fi în continuare cele din categoria fashion și IT&C. Asta nu înseamnă că nu sunt afiliați care câștigă mai mult din vânzarea cărților sau a soluțiilor financiare. Totul este să găsești produsele la mare căutare pe care să știi să le promovezi, astfel încât să obții un profit cât mai mare. Poate că un afiliat face o mulțime de bani cu lenjerii de pat sau cu oale și tigăi, sunt foarte puține produse disponibile online care chiar nu se vând. Sper că nu trebuie să vă aduc aminte să utilizați Google Trends și Keyword Planner cât mai des.

PS: Ce categorii noi de produse sau servicii crezi ca vor intra pe piața de afiliere în noul an?

Există deja sute de magazine online la care se poate face afiliere, și totuși, cred că mai sunt încă nișe neacoperite. În primul rând, sper ca supermarket-urile să-și deschidă porțile comenzilor online și celor din provincie. Sunt sigur că mulți ar fi interesați de așa ceva.

De asemenea, nu înțeleg de ce până acum nu au apărut în rețelele de afiliere cei care oferă bilete la concerte, spectacole și filme. Cred că mulți afiliați cu bloguri/site-uri de mondenități, știri muzicale și review-uri de filme ar avea de câștigat.

PS: Ce fel de instrumente de promovare noi ar putea ajuta afiliații în activitatea din 2016?

Creșterea procentului de cumpărături online realizate de pe dispozitive mobile ar trebuie să aducă noi instrumente pe care afiliații să le utilizeze în acest mediu. Sper ca în 2016 să apară un sistem de tracking care să permită înregistrarea comisioanelor și pe dispozitivele mobile, indiferent dacă achiziția s-a realizat din browser sau din aplicația proprie.

Pe lângă clasicele instrumente de promovare, eu am de gând să încerc și Twitter, Pinterest sau Instagram. Mă bazez pe faptul că utilizatorii acestor rețele au un bagaj de cunoștințe IT mai avansat și poate un buzunar mai darnic.

PS: Care crezi ca vor fi cele mai frecvente tehnici de promovare folosite de afiliați pentru a-și maximiza câștigurile? Dar cele mai eficiente?

Conținutul original va fi în continuare rege. Google face din ce în ce mai des curățenie și doar un conținut bogat vă poate trimite site-ul pe primele poziții în căutări. Cu articole evergreen, la care ați muncit o singură dată, aveți șansa să realizați o groază de trafic. Important este să găsiți cea mai bună metodă să le monetizați. Totuși, nu toate articolele vând. Un proiect de suflet Rețete Cochete, care mănâncă 75% din traficul lunar de pe hosting și care a avut în decembrie 2015 peste 80.000 de afișări, nu a generat deloc comisioane mulțumitoare.

Promovarea prin Google Adwords va fi în continuare o metodă bună de a maximiza câștigurile, dar și riscantă pentru cei care nu stăpânesc bine sistemul. Un singur click îți poate aduce găuri mari prin buget. Am pățit să schimb de pe telefonul mobil bid-ul maxim și în loc de 0,1 euro/click să pun 1 euro/click. Noroc că aveam suma maximă pe zi rezonabilă 🙂 . Spre deosebire de generarea de conținut, unde chiar dacă nu câștigi nimic, cel puțin nu pierzi, Adwords este recomandat celor care le place să riște.

Orice metodă de promovare ați utiliza, fiți sigur că o monitorizați și o analizați la maxim, astfel încât să puteți stabili rapid dacă o folosiți în continuare sau o opriți. Am pierdut de câteva ori resurse importante (de timp și buget) doar pentru că nu am avut “curajul” să spun: “Asta nu merge!”

PS: Cum crezi ca își vor diversifica afiliații metodele de promovare? Exista riscuri in acestea?

Orice metodă nouă de promovare implică un risc. Aproape niciodată nu vor există date publice sigure despre ceva nou și de aceea trebuie învestite resurse pentru a descoperi noi metode mai eficiente de promovare. Trebuie să vă gândiți la afiliere exact ca la o afacere. Nimeni nu-ți va spune furnizorul cele mai ieftin, locul cel mai bun de vânzare din oraș, banca creditoare cea mai avantajoasă sau clientul cel mai fidel. Trebuie să riscați și să vă încercați norocul până îl găsiți. Urmăriții afiliații de top care mai scapă pe bloguri sau rețele de socializare informații prețioase.

PS: Care sunt obiectivele tale pentru 2016 atât în afiliere cât și în afara ei?

În 2016 vreau să readuc câștigurile din afiliere la un nivel care să-mi permită rezervarea unei excursii în Dubai sau în Los Angeles fără prea mult timp de gândire. Acum 4 ani nici măcar n-aș fi avut curaj să mă gândesc că aș putea câștiga din afiliere mai mult de ceva mărunțiș iar acum visez la cazinourile din Las Vegas.

Sper ca toată familia să fie sănătoasă și să mă pot bucura alături de ea de câștigurile din afiliere.

PS: Poti sa oferi câteva sfaturi la început de an pentru afiliați?

  • Încercați să găsiți parteneri și asociați pentru a porni proiecte noi. De multe ori, n-am reușit să găsesc soluții tehnice pentru a-mi pune în aplicare ideile și am apelat la programatori care n-aveau habar de afiliere, dar au putut să-mi dea soluția căutată. Tot așa, puteți crea parteneriate cu diverși alți afiliați, astfel încât să puneți cap la cap un proiect de succes. Eu sunt deschis la colaborări și mă puteți contacta pe blogul personal
  • Căutați magazine interesante și sfătuiți-i să între în afiliere. Fie trimiteți mail către magazin, fie trimiteți mail către Profitshare să-i rugați să încerce abordarea lor
  • Căutați noi și noi magazine pe care să le promovați. 1/3 din totalul conversiilor pe 2015 le-am realizat la un magazin la care am înregistrat primul comision pe 16 octombrie 2015
  • Încercați să depășiți cât mai mult rata de conversie de 1%. Eu pe 2015 am reușit doar 1.13%. Găsiți traficul relevant pentru a nu cheltui suplimentar pentru hosting sau click-uri
  • Dacă vedeți încălcări ale TOS-urilor advertiserilor sau al Profitshare, nu ezitați să trimiteți un mesaj cu dovada (link, poză etc.) pentru a se face verificări și a se lua măsuri dacă este cazul

Câteva sfaturi la început de an pentru advertiseri:

  • Comunicați cât mai mult cu afiliații. Nu vă așteptați la sute de răspunsuri, în schimb, cei 2-3 care v-au răspuns, fiți sigur că ar fi interesați să colaboreze
  • Eliminați din magazin orice modalitate prin care un client ar putea lansa o comanda fără a se înregistra comision (chat, telefon, email etc.) pentru traficul din afiliere. Este modul prin care vă arătați respectul față de eforturile afiliaților de a va promova
  • Asigurați-vă că se înregistrează comisioane pe toate platformele și browser-ele, atât pe desktop cât și pe mobil

Câteva sfaturi la început de an pentru Profitshare:

  • Adăugați în rețea doar magazine de calitate
  • Realizați o metodă automată de verificare a codului de tracking în pagina de check-out
  • Verificați din când în când dacă termenii și condițiile advertiserilor sunt actualizate
  • Continuați să țineți cont de părerile afiliaților și utilizați mai des această resursă colectivă pentru a găsi idei noi de a îmbunătății platforma
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , , ,

Bogdan Cojocaru: 12 sfaturi pentru afiliați, advertiseri și Profitshare

Postat pe 6.01.2016 de catre Bianca

cojoAm plăcerea de a introduce un invitat special pe blogul nostru, Bogdan Cojocaru de la cojo.ro. Bogdan este un blogger cu experiență, face afiliere, scrie review-uri de produse și administrează peste 8 bloguri înregistrate în Profitshare. Bogdan s-a înscris în Profitshare în 2009 și de atunci testează și implementează diferite metode de afiliere, reușind să acumuleze un bagaj impresionant de experiență. El a reușit, de asemenea, să realizeze un Jackpot în campania Febra Cumpărăturilor și e foarte aproape de a ajunge în Las Vegas.

Deci, da, Bogdan e tare! Se pricepe la afiliere și l-am rugat să împărtășească experiența lui și cu voi.

Fără alte formalități, Bogdaaaan!

PS: Cum a fost anul 2015 în afiliere pentru tine?

După un început de an 2014 fulminant, în care principalul meu site de afiliere a apărut luni bune în top 3 Google pe cuvinte cheie foarte populare, au urmat update-urile Google din septembrie/octombrie 2014 care mi-au trimis site-ul înafara topului 30 pentru respectivele căutări. Exact înainte de Black Friday, am rămas parcă blocat și abia am reușit în cea mai propice lună din afiliere (noiembrie) să câștig cât într-o lună normală, ajutat mai mult de recurența magazinelor. Prin luna august 2014 chiar mă gândeam să-mi dau demisia și să mă ocup exclusiv de afiliere. Odată cu pierderea principalului meu motor, mi-am dat seama că oricât aș încerca eu să fac lucrurile cât mai bine, tot Google va avea ultimul cuvânt de spus.

Anul 2015 m-a găsit în postura de a găsi alte idei pentru afiliere, deoarece oricât aș fi încercat să readuc la viață vechiul site, acesta n-a mai ajuns în top 10 pentru cuvintele cheie importante. Am căutat nișe noi, am încercat să găsesc domenii noi de cumpărat și pe care să dezvolt diferite proiecte, am căutat magazine cu potențial, pe care alții încă nu le-au descoperit etc. Într-un cuvânt, a fost anul căutărilor.

Pe finalul anului, impulsionat și de premiile oferite la concursurile precum Febra Cumpărăturilor, mi-am pus la treabă rotițele și am reușit un final de an care a însemnat pentru mine doborârea a două recorduri personale:

  1. cel mai mare câștig cumulat în lunile noiembrie-decembrie 2015
  2. cea mai mare investiție financiară pentru a reuși câștigul respectiv.

PS: Cu ce crezi că se va diferenția 2016 în afiliere pentru tine?

2016 va fi anul maturizării și comunicării. Toate cele 3 componente ale afilierii (afiliați, magazine, platforme) trebuie să înțeleagă că o mai bună colaborare va aduce beneficii tuturor. Afiliații trebuie să găsească metode de promovare care să crească cât mai mult rata de conversie și acesta cred ca este scopul afiliaților de ani buni. Problema conversiei cred însă că ar trebui adresată și magazinelor. De multe ori, nu există persoane specializate în cadrul magazinului care să se ocupe de probleme minore care ar putea crește substanțial rata de conversie. Am întâlnit de câteva ori, magazine cu prețuri foarte bune, care nu converteau însă.

Iată un exemplu al zonei de adăugare în coș pentru un magazin:

Din punctul meu de vedere, să faci prețul atât de evident, dar să trebuiască să scrii numărul de bucăți dorite și abia apoi să poți apăsa pe butonul de Adauga in cos, care nu iese cu nimic in evidență, este o greșeală majoră de Usability. Eu le-am scris părerea mea, ei nici n-au răspuns, nici n-au făcut modificări în magazin. Eu nu i-am mai promovat, dar măcar i-am anunțat care este problema.

Nu vă propun să oferiți consultanță gratuită magazinelor, dar cu cât va fi un dialog mai eficient între afiliați-magazine-platformă cu atât mai bine va fi pentru toată lumea. Eu cel puțin, în 2015, am trimis la peste 30 de magazine un mesaj legat de ascunderea telefoanelor și chat-ului pentru traficul provenit din afiliere. La fel, am trimis peste 30 de mesaje legate de dreptul la retragere, conform OUG nr. 34/2014, pentru că unele magazine, chiar și la 1 an și jumătate de la abrogarea Ordonanței 130/2000, încă mai specificau termenul de 10 zile de retur. De ce mi-am pierdut timpul cu așa ceva? Pentru că-mi pasă ce promovez! Niciodată n-aș recomanda un magazin de la care eu n-aș cumpăra în deplină siguranță.

În concluzie, trimiteți mesaje cu toate problemele pe care le întâmpinați. Unele s-ar putea să fie încă nerezolvate doar din omisiune, nu din rea credință.

PS: Ce fel de produse crezi că vor fi promovate cel mai intens de către afiliații din Romania și de ce?

Cele mai promovate produse vor fi în continuare cele din categoria fashion și IT&C. Asta nu înseamnă că nu sunt afiliați care câștigă mai mult din vânzarea cărților sau a soluțiilor financiare. Totul este să găsești produsele la mare căutare pe care să știi să le promovezi, astfel încât să obții un profit cât mai mare. Poate că un afiliat face o mulțime de bani cu lenjerii de pat sau cu oale și tigăi, sunt foarte puține produse disponibile online care chiar nu se vând. Sper că nu trebuie să vă aduc aminte să utilizați Google Trends și Keyword Planner cât mai des.

PS: Ce categorii noi de produse sau servicii crezi ca vor intra pe piața de afiliere în noul an?

Există deja sute de magazine online la care se poate face afiliere, și totuși, cred că mai sunt încă nișe neacoperite. În primul rând, sper ca supermarket-urile să-și deschidă porțile comenzilor online și celor din provincie. Sunt sigur că mulți ar fi interesați de așa ceva.

De asemenea, nu înțeleg de ce până acum nu au apărut în rețelele de afiliere cei care oferă bilete la concerte, spectacole și filme. Cred că mulți afiliați cu bloguri/site-uri de mondenități, știri muzicale și review-uri de filme ar avea de câștigat.

PS: Ce fel de instrumente de promovare noi ar putea ajuta afiliații în activitatea din 2016?

Creșterea procentului de cumpărături online realizate de pe dispozitive mobile ar trebuie să aducă noi instrumente pe care afiliații să le utilizeze în acest mediu. Sper ca în 2016 să apară un sistem de tracking care să permită înregistrarea comisioanelor și pe dispozitivele mobile, indiferent dacă achiziția s-a realizat din browser sau din aplicația proprie.

Pe lângă clasicele instrumente de promovare, eu am de gând să încerc și Twitter, Pinterest sau Instagram. Mă bazez pe faptul că utilizatorii acestor rețele au un bagaj de cunoștințe IT mai avansat și poate un buzunar mai darnic.

PS: Care crezi ca vor fi cele mai frecvente tehnici de promovare folosite de afiliați pentru a-și maximiza câștigurile? Dar cele mai eficiente?

Conținutul original va fi în continuare rege. Google face din ce în ce mai des curățenie și doar un conținut bogat vă poate trimite site-ul pe primele poziții în căutări. Cu articole evergreen, la care ați muncit o singură dată, aveți șansa să realizați o groază de trafic. Important este să găsiți cea mai bună metodă să le monetizați. Totuși, nu toate articolele vând. Un proiect de suflet Rețete Cochete, care mănâncă 75% din traficul lunar de pe hosting și care a avut în decembrie 2015 peste 80.000 de afișări, nu a generat deloc comisioane mulțumitoare.

Promovarea prin Google Adwords va fi în continuare o metodă bună de a maximiza câștigurile, dar și riscantă pentru cei care nu stăpânesc bine sistemul. Un singur click îți poate aduce găuri mari prin buget. Am pățit să schimb de pe telefonul mobil bid-ul maxim și în loc de 0,1 euro/click să pun 1 euro/click. Noroc că aveam suma maximă pe zi rezonabilă 🙂 . Spre deosebire de generarea de conținut, unde chiar dacă nu câștigi nimic, cel puțin nu pierzi, Adwords este recomandat celor care le place să riște.

Orice metodă de promovare ați utiliza, fiți sigur că o monitorizați și o analizați la maxim, astfel încât să puteți stabili rapid dacă o folosiți în continuare sau o opriți. Am pierdut de câteva ori resurse importante (de timp și buget) doar pentru că nu am avut “curajul” să spun: “Asta nu merge!”

PS: Cum crezi ca își vor diversifica afiliații metodele de promovare? Exista riscuri in acestea?

Orice metodă nouă de promovare implică un risc. Aproape niciodată nu vor există date publice sigure despre ceva nou și de aceea trebuie învestite resurse pentru a descoperi noi metode mai eficiente de promovare. Trebuie să vă gândiți la afiliere exact ca la o afacere. Nimeni nu-ți va spune furnizorul cele mai ieftin, locul cel mai bun de vânzare din oraș, banca creditoare cea mai avantajoasă sau clientul cel mai fidel. Trebuie să riscați și să vă încercați norocul până îl găsiți. Urmăriții afiliații de top care mai scapă pe bloguri sau rețele de socializare informații prețioase.

PS: Care sunt obiectivele tale pentru 2016 atât în afiliere cât și în afara ei?

În 2016 vreau să readuc câștigurile din afiliere la un nivel care să-mi permită rezervarea unei excursii în Dubai sau în Los Angeles fără prea mult timp de gândire. Acum 4 ani nici măcar n-aș fi avut curaj să mă gândesc că aș putea câștiga din afiliere mai mult de ceva mărunțiș iar acum visez la cazinourile din Las Vegas.

Sper ca toată familia să fie sănătoasă și să mă pot bucura alături de ea de câștigurile din afiliere.

PS: Poti sa oferi câteva sfaturi la început de an pentru afiliați?

  • Încercați să găsiți parteneri și asociați pentru a porni proiecte noi. De multe ori, n-am reușit să găsesc soluții tehnice pentru a-mi pune în aplicare ideile și am apelat la programatori care n-aveau habar de afiliere, dar au putut să-mi dea soluția căutată. Tot așa, puteți crea parteneriate cu diverși alți afiliați, astfel încât să puneți cap la cap un proiect de succes. Eu sunt deschis la colaborări și mă puteți contacta pe blogul personal
  • Căutați magazine interesante și sfătuiți-i să între în afiliere. Fie trimiteți mail către magazin, fie trimiteți mail către Profitshare să-i rugați să încerce abordarea lor
  • Căutați noi și noi magazine pe care să le promovați. 1/3 din totalul conversiilor pe 2015 le-am realizat la un magazin la care am înregistrat primul comision pe 16 octombrie 2015
  • Încercați să depășiți cât mai mult rata de conversie de 1%. Eu pe 2015 am reușit doar 1.13%. Găsiți traficul relevant pentru a nu cheltui suplimentar pentru hosting sau click-uri
  • Dacă vedeți încălcări ale TOS-urilor advertiserilor sau al Profitshare, nu ezitați să trimiteți un mesaj cu dovada (link, poză etc.) pentru a se face verificări și a se lua măsuri dacă este cazul

Câteva sfaturi la început de an pentru advertiseri:

  • Comunicați cât mai mult cu afiliații. Nu vă așteptați la sute de răspunsuri, în schimb, cei 2-3 care v-au răspuns, fiți sigur că ar fi interesați să colaboreze
  • Eliminați din magazin orice modalitate prin care un client ar putea lansa o comanda fără a se înregistra comision (chat, telefon, email etc.) pentru traficul din afiliere. Este modul prin care vă arătați respectul față de eforturile afiliaților de a va promova
  • Asigurați-vă că se înregistrează comisioane pe toate platformele și browser-ele, atât pe desktop cât și pe mobil

Câteva sfaturi la început de an pentru Profitshare:

  • Adăugați în rețea doar magazine de calitate
  • Realizați o metodă automată de verificare a codului de tracking în pagina de check-out
  • Verificați din când în când dacă termenii și condițiile advertiserilor sunt actualizate
  • Continuați să țineți cont de părerile afiliaților și utilizați mai des această resursă colectivă pentru a găsi idei noi de a îmbunătății platforma
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving
  • Monica

    Foarte interesant articolul…

  • Peste 8 bloguri? Adica 9?

    • Bianca

      Ne asteptam ca in scurt timp sa fie peste 10. Totul depinde de Bogdan 🙂

    • Keep Thinking

      Daca 7 sunt precum magazine-haine.com, voucher-gratis.eu sau top-laptop.info nu prea vad de ce ai da sfaturi altora despre afiliere. Parerea mea.

    • JohnWest

      Iata ca au aparut si haterii. Au luat pauza de la spamatul prin grupurile de FB :))

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing