Despre Bookuria, un Proiect de Afiliere pe o Nisa Profitabila

Postat pe 26.08.2014 de catre Raluca

Bookuria

De ce carti pentru afiliere

Nisa Carti se dovedeste a fi un campion atunci cand vorbim de cele mai bune surse de comisioane din afiliere. De cand oferta din retea s-a diversificat cu advertiseri specializati pe aceasta nisa, suntem martori la o crestere continua a numarului de comisioane specifice inregistrate (in medie cu 33% de la luna la luna), ajungand doar in luna iulie la un total de aproximativ 3.400 de comisioane deja aprobate.

Cresterea pe aceasta nisa se explica prin faptul ca exista o cautare constanta pentru carti si produsele anexe, iar magazinele online gandesc campanii promotionale si isi optimizeaza site-urile astfel incat sa raspunda si sa sustina interesul de cumparare al utilizatorilor.

Dar ce reprezinta aceste rezultate pentru afiliere? Reprezinta o oportunitate imensa de castig, mai ales ca ne aflam in pragul sezonului „back to school”.

Cum arata un proiect de afiliere pe nisa Carti

Unul din proiectele de afiliere care mizeaza pe nisa Carti este portalul bookuria, creat de afiliatul Bogdan Cercel. Bogdan ofera prin site-ul sau mai mult decat un loc de popas pentru iubitorii de lectura, publicand, pe langa recomandari de carti, noutati si interviuri cu oameni de litera, cele mai bune sugestii de cumparaturi ale momentului, un loc de vanzare pentru cartile folosite, precum si concursuri cu premii pentru cititorii avizi.

O prima impresie la accesarea portalului bookuria este bogatia de informatii si continut care te poate captiva timp de ore intregi. Dar totul a inceput din curiozitate si pasiune, asa cum ne marturiseste Bogdan.

Bogdan CercelProiectul bookuria.info a luat nastere acum doi ani, si a avut la baza doua motive principale: eram aproape de industria de carte si-mi doream sa nu pierd contactul cu tot ce tine de aceasta (evenimente culturale, lansari de carte, prieteniile cu editori si edituri etc.), dar si descoperirea ideii de marketing afiliat pe care chiar imi doream sa o testez. Cum timpul era limitat, bookuria si astazi este un hobby, nu puteam face un asemenea proiect decat pe o nisa pe care o cunoateam cumva.

De atunci si pana astazi pot spune ca am invatat mai multe despre online, dar si ca am devenit un fan al ideii de marketing afiliat. Urmaresc cu interes ce se intampla.

De multe ori am auzit in discutiile purtate printre afiliati cum ca nisa „carti” ar fi una frumoasa si cam atat. „Comisioanele mici” ar trebui insotite de un volum mare de comenzi si un trafic pe masura pentru a se putea ajunge la rezultate notabile. Mi-am demonstrat si am demonstrat ca este un rationament cumva gresit, nisa de carti este una cu o rata excelenta de conversie, asa ca si un proiect cu trafic modest poate ajunge la performante dragute. Si cand vorbim de rate de conversie bune ma gandesc chiar si la 10% medie lunara. Asociem acestei rate si venituri de niste mii de lei (ce-i drept in perioade de varf) si iacata avem reteta unei nise frumoase, pretabila la proiecte frumoase.

Povestea continua, spunem mai departe povestile cartilor si ne bookuram si de frumoasele rezultate din afiliere.

Bogdan Cercel

Cu ce se diferentiaza bookuria

Un aspect care diferentiaza bookuria de unele proiecte de afiliere este investirea in fidelizarea cititorilor castigati prin organizarea recurenta de concursuri cu premii. Astfel de strategii dau rezultate pe termen lung deoarece vizitatorii premiati se vor intoarce cu placere pe site si il pot recomanda calduros catre prietenii cu interese comune.

Credem in proiectele de afiliere care se orienteaza catre cresterea pe termen lung, care pun necesitatile audientei pe primul loc si ne bucuram sa le sprijinim. Totodata avem toate motivele sa credem in nisa Carti, deoarece aceasta ne demonstreaza in fiecare luna ca se poate face performanta din promovarea ei in afiliere.

Convingeti-va singuri, contactati advertiserii ce au in oferta carti si produse anexe, preluati multitudinea de campanii cu bannere pe care acestia le pun la dispozitia voastra frecvent si construiti un proiect de afiliere aproape de sufletul vostru, dupa exemplul lui Bogdan Cercel.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Despre Bookuria, un Proiect de Afiliere pe o Nisa Profitabila

Postat pe 26.08.2014 de catre Raluca

Bookuria

De ce carti pentru afiliere

Nisa Carti se dovedeste a fi un campion atunci cand vorbim de cele mai bune surse de comisioane din afiliere. De cand oferta din retea s-a diversificat cu advertiseri specializati pe aceasta nisa, suntem martori la o crestere continua a numarului de comisioane specifice inregistrate (in medie cu 33% de la luna la luna), ajungand doar in luna iulie la un total de aproximativ 3.400 de comisioane deja aprobate.

Cresterea pe aceasta nisa se explica prin faptul ca exista o cautare constanta pentru carti si produsele anexe, iar magazinele online gandesc campanii promotionale si isi optimizeaza site-urile astfel incat sa raspunda si sa sustina interesul de cumparare al utilizatorilor.

Dar ce reprezinta aceste rezultate pentru afiliere? Reprezinta o oportunitate imensa de castig, mai ales ca ne aflam in pragul sezonului „back to school”.

Cum arata un proiect de afiliere pe nisa Carti

Unul din proiectele de afiliere care mizeaza pe nisa Carti este portalul bookuria, creat de afiliatul Bogdan Cercel. Bogdan ofera prin site-ul sau mai mult decat un loc de popas pentru iubitorii de lectura, publicand, pe langa recomandari de carti, noutati si interviuri cu oameni de litera, cele mai bune sugestii de cumparaturi ale momentului, un loc de vanzare pentru cartile folosite, precum si concursuri cu premii pentru cititorii avizi.

O prima impresie la accesarea portalului bookuria este bogatia de informatii si continut care te poate captiva timp de ore intregi. Dar totul a inceput din curiozitate si pasiune, asa cum ne marturiseste Bogdan.

Bogdan CercelProiectul bookuria.info a luat nastere acum doi ani, si a avut la baza doua motive principale: eram aproape de industria de carte si-mi doream sa nu pierd contactul cu tot ce tine de aceasta (evenimente culturale, lansari de carte, prieteniile cu editori si edituri etc.), dar si descoperirea ideii de marketing afiliat pe care chiar imi doream sa o testez. Cum timpul era limitat, bookuria si astazi este un hobby, nu puteam face un asemenea proiect decat pe o nisa pe care o cunoateam cumva.

De atunci si pana astazi pot spune ca am invatat mai multe despre online, dar si ca am devenit un fan al ideii de marketing afiliat. Urmaresc cu interes ce se intampla.

De multe ori am auzit in discutiile purtate printre afiliati cum ca nisa „carti” ar fi una frumoasa si cam atat. „Comisioanele mici” ar trebui insotite de un volum mare de comenzi si un trafic pe masura pentru a se putea ajunge la rezultate notabile. Mi-am demonstrat si am demonstrat ca este un rationament cumva gresit, nisa de carti este una cu o rata excelenta de conversie, asa ca si un proiect cu trafic modest poate ajunge la performante dragute. Si cand vorbim de rate de conversie bune ma gandesc chiar si la 10% medie lunara. Asociem acestei rate si venituri de niste mii de lei (ce-i drept in perioade de varf) si iacata avem reteta unei nise frumoase, pretabila la proiecte frumoase.

Povestea continua, spunem mai departe povestile cartilor si ne bookuram si de frumoasele rezultate din afiliere.

Bogdan Cercel

Cu ce se diferentiaza bookuria

Un aspect care diferentiaza bookuria de unele proiecte de afiliere este investirea in fidelizarea cititorilor castigati prin organizarea recurenta de concursuri cu premii. Astfel de strategii dau rezultate pe termen lung deoarece vizitatorii premiati se vor intoarce cu placere pe site si il pot recomanda calduros catre prietenii cu interese comune.

Credem in proiectele de afiliere care se orienteaza catre cresterea pe termen lung, care pun necesitatile audientei pe primul loc si ne bucuram sa le sprijinim. Totodata avem toate motivele sa credem in nisa Carti, deoarece aceasta ne demonstreaza in fiecare luna ca se poate face performanta din promovarea ei in afiliere.

Convingeti-va singuri, contactati advertiserii ce au in oferta carti si produse anexe, preluati multitudinea de campanii cu bannere pe care acestia le pun la dispozitia voastra frecvent si construiti un proiect de afiliere aproape de sufletul vostru, dupa exemplul lui Bogdan Cercel.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing