Calitatea produselor recomandate de afiliati

Postat pe 3.07.2009 de catre Alexandru Negrea

Din p?cate, evenimentele din ultima perioad? m-au ?inut departe de calculator ?i implicit de bloguri, dar am înv??at lucruri noi ?i interesante despre afilieri, pentru c? am luat contact cu oameni din domeniu. Unul dintre subiectele abordate a fost legat de calitatea produselor folosite cel mai des în recomand?rile afilia?ilor din România, iar concluzia este destul de trist?.

Strategie de marketing înțeleasă prost


Dup? cum probabil ?tim cu to?ii, se întâmpl? destul de rar s? g?sim un produs calitativ la un pre? foarte mic, acest aspect definind de fapt ideea de marketing. Exist? cazuri, nimic de zis, dar nu poate deveni un obicei de zi cu zi, pentru c? tocmai frecven?a redus? a acestor oferte te poate ajuta în construirea unei comunit??i de oameni ce au încredere în recomand?rile tale.
Acum ceva timp spuneam c? e bine s? cau?i oferte atractive pentru vizitatorii t?i, îns? nu m? refeream la cele mai ieftine produse ale unui magazin online. E o diferen?? între promo?ie periodic? ?i lichidare de stoc, a?a c? nu vei reu?i s? vinzi mare lucru, atâta timp cât promovezi orice chilipir ap?rut pe pia??.

Trecând peste aceste strategii sortite e?ecului, o comunitate de oameni premium are nevoie de produse premium, iar produsele premium pot fi promovate numai de afiliati pasiona?i de domeniul respectiv. Cred c? e gre?it s? încerci s? vinzi produsele „de pe ultimul raft”, doar pentru c? pre?ul acestora tinde spre 0. Nici m?car tu nu ai cump?ra a?a ceva!
Care este solu?ia pentru ie?irea dintr-un astfel de impas? E simplu. Caut? câteva produse de care tu ai nevoie în momentul ?sta, g?se?te ?i alte variante din aceea?i zon? (alte branduri, alte preturi), iar apoi selecteaz?-le pe cele cu adev?rat interesante (pentru tine, ca ?i proprietar de site). Dac? nu po?i vinde un produs ce te entuziasmeaz? pe tine, exist? o problem? în ni?area comunit??ii tale, acesta fiind probabil motivul principal al profiturilor inexistente.

?tiu c? e u?or s? spui c? nu func?ioneaz?, dar ar fi foarte bine dac? ai lua în calcul ?i varianta în care tu e?ti cel vinovat pentru e?ecurile recomand?rilor.
Un produs calitativ are ni?te caracteristici speciale, succesul t?u venind tocmai din aceste caracteristici, mai ales atunci când nu ai avut contact direct (nu ai testat), cu produsul (a?a ar fi ideal). În acela?i timp, pe aproape toate magazinele online din România se permite postarea de comentarii, acesta fiind un alt aspect bun de urm?rit.

Am g?sit pe un site afiliat recomand?ri ce aveau doar comentarii negative (în cadrul magazinului online) ?i chiar nu în?elegeam motiva?ia proprietarilor de site ce promovau exact aceste produse. Concluzia la care am ajuns eu este c? munca în domeniul afilierilor lipse?te cu des?vâr?ire, pentru c? alt? explica?ie nu g?sesc.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Tag-uri: , , , ,

Calitatea produselor recomandate de afiliati

Postat pe 3.07.2009 de catre Alexandru Negrea

Din p?cate, evenimentele din ultima perioad? m-au ?inut departe de calculator ?i implicit de bloguri, dar am înv??at lucruri noi ?i interesante despre afilieri, pentru c? am luat contact cu oameni din domeniu. Unul dintre subiectele abordate a fost legat de calitatea produselor folosite cel mai des în recomand?rile afilia?ilor din România, iar concluzia este destul de trist?.

Strategie de marketing înțeleasă prost


Dup? cum probabil ?tim cu to?ii, se întâmpl? destul de rar s? g?sim un produs calitativ la un pre? foarte mic, acest aspect definind de fapt ideea de marketing. Exist? cazuri, nimic de zis, dar nu poate deveni un obicei de zi cu zi, pentru c? tocmai frecven?a redus? a acestor oferte te poate ajuta în construirea unei comunit??i de oameni ce au încredere în recomand?rile tale.
Acum ceva timp spuneam c? e bine s? cau?i oferte atractive pentru vizitatorii t?i, îns? nu m? refeream la cele mai ieftine produse ale unui magazin online. E o diferen?? între promo?ie periodic? ?i lichidare de stoc, a?a c? nu vei reu?i s? vinzi mare lucru, atâta timp cât promovezi orice chilipir ap?rut pe pia??.

Trecând peste aceste strategii sortite e?ecului, o comunitate de oameni premium are nevoie de produse premium, iar produsele premium pot fi promovate numai de afiliati pasiona?i de domeniul respectiv. Cred c? e gre?it s? încerci s? vinzi produsele „de pe ultimul raft”, doar pentru c? pre?ul acestora tinde spre 0. Nici m?car tu nu ai cump?ra a?a ceva!
Care este solu?ia pentru ie?irea dintr-un astfel de impas? E simplu. Caut? câteva produse de care tu ai nevoie în momentul ?sta, g?se?te ?i alte variante din aceea?i zon? (alte branduri, alte preturi), iar apoi selecteaz?-le pe cele cu adev?rat interesante (pentru tine, ca ?i proprietar de site). Dac? nu po?i vinde un produs ce te entuziasmeaz? pe tine, exist? o problem? în ni?area comunit??ii tale, acesta fiind probabil motivul principal al profiturilor inexistente.

?tiu c? e u?or s? spui c? nu func?ioneaz?, dar ar fi foarte bine dac? ai lua în calcul ?i varianta în care tu e?ti cel vinovat pentru e?ecurile recomand?rilor.
Un produs calitativ are ni?te caracteristici speciale, succesul t?u venind tocmai din aceste caracteristici, mai ales atunci când nu ai avut contact direct (nu ai testat), cu produsul (a?a ar fi ideal). În acela?i timp, pe aproape toate magazinele online din România se permite postarea de comentarii, acesta fiind un alt aspect bun de urm?rit.

Am g?sit pe un site afiliat recomand?ri ce aveau doar comentarii negative (în cadrul magazinului online) ?i chiar nu în?elegeam motiva?ia proprietarilor de site ce promovau exact aceste produse. Concluzia la care am ajuns eu este c? munca în domeniul afilierilor lipse?te cu des?vâr?ire, pentru c? alt? explica?ie nu g?sesc.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing