Am extras castigatorul pentru campania „Incinge Conversia si Faci Plaja-n Grecia!”

Campania Profitshare „Incinge Conversia si Faci Plaja-n Grecia!” a luat astazi sfarsit, odata cu extragerea castigatorului.

Cine a avut cel mai mare noroc, sprijinit si de performante prin multe sanse acumulate? Este vorba de afiliatul Demian Bianca, care a castigat cu sansa W5xy0caaabacordata in 26 aprilie 2014.

Bianca a ales ca destinatie preferata Santorini, de altfel cea mai populara dintre statiunile alese de catre afiliatii participanti la concurs.

afiliat Demian Bianca2

Am ales Santorini dintr-o joaca (mi se parea ireal ca as putea castiga) si in ideea ca s-ar putea intampla totusi minunea, ar fi un loc romantic pentru o vacanta.

Nu pot zice ca am avut o tactica anume in a avea conversii cat mai multe, implicit cat mai multe sanse la premiu.
Ce pot spune e ca am mizat doar pe ideea de a avea macar o conversie pe zi… In rest am continuat cu tactica de mereu.

In cadrul campaniei, care s-a derulat intre 9 si 30 aprilie, au fost inregistrate 6.357 sanse valide, pentru comisioanele obtinute, sanse pentru advertiseri diferiti si sanse zilnice. In cadrul campaniei realizate de Profitshare afiliatii au putut acumula sanse de castig pentru promovarea oricarui advertiser din retea.

Vor urma si alte campanii de bonusare in cadrul Profitshare, asadar intensificati-va activitatea de promovare pentru a intra in competitie direct din pole position!

Felicitări Biancăi, felicitări tutror afiliaților înscriși, care au promovat intens în luna aprilie!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Am extras castigatorul pentru campania „Incinge Conversia si Faci Plaja-n Grecia!”

Postat pe 26.05.2014 de catre Profitshare

Campania Profitshare „Incinge Conversia si Faci Plaja-n Grecia!” a luat astazi sfarsit, odata cu extragerea castigatorului.

Cine a avut cel mai mare noroc, sprijinit si de performante prin multe sanse acumulate? Este vorba de afiliatul Demian Bianca, care a castigat cu sansa W5xy0caaabacordata in 26 aprilie 2014.

Bianca a ales ca destinatie preferata Santorini, de altfel cea mai populara dintre statiunile alese de catre afiliatii participanti la concurs.

afiliat Demian Bianca2

Am ales Santorini dintr-o joaca (mi se parea ireal ca as putea castiga) si in ideea ca s-ar putea intampla totusi minunea, ar fi un loc romantic pentru o vacanta.

Nu pot zice ca am avut o tactica anume in a avea conversii cat mai multe, implicit cat mai multe sanse la premiu.
Ce pot spune e ca am mizat doar pe ideea de a avea macar o conversie pe zi… In rest am continuat cu tactica de mereu.

In cadrul campaniei, care s-a derulat intre 9 si 30 aprilie, au fost inregistrate 6.357 sanse valide, pentru comisioanele obtinute, sanse pentru advertiseri diferiti si sanse zilnice. In cadrul campaniei realizate de Profitshare afiliatii au putut acumula sanse de castig pentru promovarea oricarui advertiser din retea.

Vor urma si alte campanii de bonusare in cadrul Profitshare, asadar intensificati-va activitatea de promovare pentru a intra in competitie direct din pole position!

Felicitări Biancăi, felicitări tutror afiliaților înscriși, care au promovat intens în luna aprilie!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing