Revolutia Preturilor eMAG – Castiguri de peste 84.000 lei pentru Afiliatii Profitshare

Postat pe 1.07.2014 de catre Raluca

1

Am anuntat saptamana trecuta o promotie incendiara ce se pregatea la advertiserul eMAG, anticipand rezultate foarte interesante pentru afiliere.

La cateva zile dupa finalizarea campaniei, datele ne confirma banuielile, demonstrand ce poate face o campanie bine realizata in afiliere din partea unui advertiser puternic.

Fata de zilele corespondente din saptamana anterioara, iata ce s-a intamplat la eMAG intre 25 – 27 iunie :

  • numarul de click-uri catre site-ul advertiserului a crescut ajungand la 178.771. Advertiserul a oferit bannerele campaniei cu o seara inainte de inceperea ei, acordand timp pentru pregatirea promovarii din partea afiliatilor;
  • EPC-ul (castigul in afiliere la fiecare 100 de click-uri) a atins 47,11 lei;
  • valoarea comisioanelor acordate afiliatilor pana acum este de 84.587 lei;
  • e loc de si mai mult luand in considerare recurenta de 10 zile.

Asemenea rezultate nu pot decat sa ne bucure, asa cum comisioanele care au curs in cele 3 zile au fost probabil foarte bine venite in conturile afiliatilor.

Daca cifrele de mai sus nu vorbesc de la sine, puteti afla concret cum s-a simtit fenomenul Revolutia Preturilor eMAG in afiliere prin marturia unui afiliat direct implicat.

(…) am realizat comisioane în valoare de 775,45 lei cu o investiție de 350 lei + un pic de timp, adică un profit de 425,45 lei. Aici trebuie să aștept să văd câte comenzi vor fi returnate de clienți dacă va fi cazul, dar sunt convins că vor mai veni comisioane și în perioada următoare datorită cookie-urilor care vor mai poposi 10 zile la cei care au dat click și vor cumpăra în viitorul apropiat.

www.gabrielursan.ro

Ii felicitam pe toti afiliatii „revolutionari” si va dorim sa faceti performanta din ce in ce mai buna in continuare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Revolutia Preturilor eMAG – Castiguri de peste 84.000 lei pentru Afiliatii Profitshare

Postat pe 1.07.2014 de catre Raluca

1

Am anuntat saptamana trecuta o promotie incendiara ce se pregatea la advertiserul eMAG, anticipand rezultate foarte interesante pentru afiliere.

La cateva zile dupa finalizarea campaniei, datele ne confirma banuielile, demonstrand ce poate face o campanie bine realizata in afiliere din partea unui advertiser puternic.

Fata de zilele corespondente din saptamana anterioara, iata ce s-a intamplat la eMAG intre 25 – 27 iunie :

  • numarul de click-uri catre site-ul advertiserului a crescut ajungand la 178.771. Advertiserul a oferit bannerele campaniei cu o seara inainte de inceperea ei, acordand timp pentru pregatirea promovarii din partea afiliatilor;
  • EPC-ul (castigul in afiliere la fiecare 100 de click-uri) a atins 47,11 lei;
  • valoarea comisioanelor acordate afiliatilor pana acum este de 84.587 lei;
  • e loc de si mai mult luand in considerare recurenta de 10 zile.

Asemenea rezultate nu pot decat sa ne bucure, asa cum comisioanele care au curs in cele 3 zile au fost probabil foarte bine venite in conturile afiliatilor.

Daca cifrele de mai sus nu vorbesc de la sine, puteti afla concret cum s-a simtit fenomenul Revolutia Preturilor eMAG in afiliere prin marturia unui afiliat direct implicat.

(…) am realizat comisioane în valoare de 775,45 lei cu o investiție de 350 lei + un pic de timp, adică un profit de 425,45 lei. Aici trebuie să aștept să văd câte comenzi vor fi returnate de clienți dacă va fi cazul, dar sunt convins că vor mai veni comisioane și în perioada următoare datorită cookie-urilor care vor mai poposi 10 zile la cei care au dat click și vor cumpăra în viitorul apropiat.

www.gabrielursan.ro

Ii felicitam pe toti afiliatii „revolutionari” si va dorim sa faceti performanta din ce in ce mai buna in continuare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing