Ce promovezi în vara 2016?

Postat pe 9.05.2016 de catre Bianca

R27ZN6PJ4S

În multe industrii, sezonul estival este considerat ca fiind o perioadă aproape moartă. Se presupune că toți cumpărătorii online și-au închis calculatoarele și au plecat în vacanță.

Chiar dacă acest lucru poate fi adevărat într-o anumită măsură, nu înseamnă că trebuie să te oprești din promovare. Profită de sezonalitate! Vara poate fi o perioadă cu multe oportunități, trebuie doar să le identifici și să acționezi corespunzător.

În primul rând creșterea conversiilor pe mobil demonstrează că oamenii nu fac cumpărături doar de acasă (te anunțam într-un articol precedent că peste 35% dintre conversii au finalizare în browsere mobile), bazează-te pe faptul că orice locație este potrivită pentru a converti.

Pe lângă faptul că poți să îți atingi audiența oriunde cu ajutorul tehnologiei, poți să te folosești și de diferite evenimente specifice sezonului: vacanța de vară, terminarea școlii/absolvirea, cumpărăturile “back-to-school”, campionatul european de fotbal, olimpiada de vară.

Și poate nu știai, un al treilea atuu pentru promovare este chiar vremea în sine. Un studiu realizat de Journal of Consumer Psychology arată că temperaturile mai ridicate activează sentimentul de căldură emoțională, lucru care determină publicul tău țintă să ia în calcul mai ușor părerile altora și să reacționeze pozitiv la anumite mesaje promoționale (sursa: www.marketo.com). Asta înseamnă că ai șanse chiar mai mari să realizezi conversii vara, dacă folosești comunicarea potrivită.

Care sunt oportunitățile pentru vara 2016?

Concediile

Poți să anticipezi destul de ușor ce produse și servicii vor căuta consumatorii în timpul sezonului de concedii. Iată câteva dintre cele mai populare categorii:

  • Retail: îmbrăcăminte/încălțăminte de vară, articole plajă, articole pentru călătorii, genți de voiaj
  • IT&C: cameră de filmat/foto, baterii, carduri de memorie, power banks
  • Turism
  • Carti&Muzica&Filme
  • Asigurări voiaj
  • Îngrijire personală&cosmetice: creme protecție solară, creme anti țânțari

Sărbătorile

Toată lumea caută motive pentru a sărbători, iar în timpul verii în România avem 3 sărbatori importante.

Poți să te folosești de sărbatorile religioase cum ar fi Rusaliile sau Sfânta Maria, sau de Ziua Copilului, perioadă în care cu siguranță vei putea promova multe articole pentru copii.

Categorii de promovat:

  • Copii și Jucării
  • Cadouri & Flori
  • Alimente, Băuturi și Produse Naturale

Evenimentele sportive

Fotbalul este cel mai popular sport în Romania, iar meciul Naționalei deschide turneul Euro 2016, un motiv în plus ca să fim convinși că orice promovare cu trimitere către Campionatul European de Fotbal nu va rămâne neobservată.

De asemenea, în august, încep Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro. Deși echipa de gimnastică a ratat calificarea, România are reprezentanți în 12 probe și se anunță o competiție pe cinste.

Categorii de promovat:

  • IT&C: televizoare și retroproiectoare
  • Sport
  • Turism

Absolvirea facultății

Începând din iunie și până în septembrie absolvenții diferitelor facultății termină școala. Acest lucru marchează un nou capitol în viața lor și aduce cu sine o listă vastă de nevoi de consum:

  • Retail: Cutii pentru mutat în cazul celor care placă din cămine
  • Home&Deco: Mobilă pentru noile spații de locuit
  • Fashion: Garderobă nouă pentru cei care își caută joburi și doresc să se lanseze în carieră
  • Servicii Financiare & Bancare: Împrumuturi de nevoi personale

Back-to-School

Vara este perioada cea mai potrivită pentru promovarea “back-to-school”. Deși pentru clasele 0-12, școala începe de abia în septembrie, consumatorii (elevi, părinți, profesori) încep să caute informații despre produse (îmbrăcăminte, încălțăminte, papetărie, electronice) și prețuri cu mult timp înainte.

Dacă lansezi promovarea din timpul verii ai mai multe șanse să convertești (mulți dintre consumatori încep cumpărăturile cu cel puțin două luni înainte.)

Vă dorim o vară cât mai productivă! Conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: ,

Ce promovezi în vara 2016?

Postat pe 9.05.2016 de catre Bianca

R27ZN6PJ4S

În multe industrii, sezonul estival este considerat ca fiind o perioadă aproape moartă. Se presupune că toți cumpărătorii online și-au închis calculatoarele și au plecat în vacanță.

Chiar dacă acest lucru poate fi adevărat într-o anumită măsură, nu înseamnă că trebuie să te oprești din promovare. Profită de sezonalitate! Vara poate fi o perioadă cu multe oportunități, trebuie doar să le identifici și să acționezi corespunzător.

În primul rând creșterea conversiilor pe mobil demonstrează că oamenii nu fac cumpărături doar de acasă (te anunțam într-un articol precedent că peste 35% dintre conversii au finalizare în browsere mobile), bazează-te pe faptul că orice locație este potrivită pentru a converti.

Pe lângă faptul că poți să îți atingi audiența oriunde cu ajutorul tehnologiei, poți să te folosești și de diferite evenimente specifice sezonului: vacanța de vară, terminarea școlii/absolvirea, cumpărăturile “back-to-school”, campionatul european de fotbal, olimpiada de vară.

Și poate nu știai, un al treilea atuu pentru promovare este chiar vremea în sine. Un studiu realizat de Journal of Consumer Psychology arată că temperaturile mai ridicate activează sentimentul de căldură emoțională, lucru care determină publicul tău țintă să ia în calcul mai ușor părerile altora și să reacționeze pozitiv la anumite mesaje promoționale (sursa: www.marketo.com). Asta înseamnă că ai șanse chiar mai mari să realizezi conversii vara, dacă folosești comunicarea potrivită.

Care sunt oportunitățile pentru vara 2016?

Concediile

Poți să anticipezi destul de ușor ce produse și servicii vor căuta consumatorii în timpul sezonului de concedii. Iată câteva dintre cele mai populare categorii:

  • Retail: îmbrăcăminte/încălțăminte de vară, articole plajă, articole pentru călătorii, genți de voiaj
  • IT&C: cameră de filmat/foto, baterii, carduri de memorie, power banks
  • Turism
  • Carti&Muzica&Filme
  • Asigurări voiaj
  • Îngrijire personală&cosmetice: creme protecție solară, creme anti țânțari

Sărbătorile

Toată lumea caută motive pentru a sărbători, iar în timpul verii în România avem 3 sărbatori importante.

Poți să te folosești de sărbatorile religioase cum ar fi Rusaliile sau Sfânta Maria, sau de Ziua Copilului, perioadă în care cu siguranță vei putea promova multe articole pentru copii.

Categorii de promovat:

  • Copii și Jucării
  • Cadouri & Flori
  • Alimente, Băuturi și Produse Naturale

Evenimentele sportive

Fotbalul este cel mai popular sport în Romania, iar meciul Naționalei deschide turneul Euro 2016, un motiv în plus ca să fim convinși că orice promovare cu trimitere către Campionatul European de Fotbal nu va rămâne neobservată.

De asemenea, în august, încep Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro. Deși echipa de gimnastică a ratat calificarea, România are reprezentanți în 12 probe și se anunță o competiție pe cinste.

Categorii de promovat:

  • IT&C: televizoare și retroproiectoare
  • Sport
  • Turism

Absolvirea facultății

Începând din iunie și până în septembrie absolvenții diferitelor facultății termină școala. Acest lucru marchează un nou capitol în viața lor și aduce cu sine o listă vastă de nevoi de consum:

  • Retail: Cutii pentru mutat în cazul celor care placă din cămine
  • Home&Deco: Mobilă pentru noile spații de locuit
  • Fashion: Garderobă nouă pentru cei care își caută joburi și doresc să se lanseze în carieră
  • Servicii Financiare & Bancare: Împrumuturi de nevoi personale

Back-to-School

Vara este perioada cea mai potrivită pentru promovarea “back-to-school”. Deși pentru clasele 0-12, școala începe de abia în septembrie, consumatorii (elevi, părinți, profesori) încep să caute informații despre produse (îmbrăcăminte, încălțăminte, papetărie, electronice) și prețuri cu mult timp înainte.

Dacă lansezi promovarea din timpul verii ai mai multe șanse să convertești (mulți dintre consumatori încep cumpărăturile cu cel puțin două luni înainte.)

Vă dorim o vară cât mai productivă! Conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing