Ce să promovezi în Zona X-treme din Summer fest pentru cât mai multe conversii

Postat pe 4.08.2016 de catre Claudiu Farcas

facebook x-treme

În 4 august s-a activat o nouă scenă în cadrul Profitshare Summer fest, concursul verii pregătit pentru afiliaţii Profitshare. În cadrul acestei etape participă advertiserii de pe nişele Hobby & Timp Liber, Auto & Moto şi advertiserii de pe categoria Sport. Practic, este una dintre etapele în care poţi să promovezi produse care sunt la mare căutare în această perioadă a anului şi mai jos îţi ofer câteva recomandări pentru promovarea cât mai cu succes în cadrul acestei etape din Summer fest.
Una dintre principalele highlight-uri este că numărul de afiliaţi în aceste categorii nu este pe atât de aglomerat cum este pe nişa Electro-IT, Fashion sau Cărţi şi cel puţin în teorie poţi câştiga bonusul de 500 jetoane mult mai uşor decât în alte categorii, astfel încât la finalul festivalului să fii cât mai în faţa clasamentului.

Piese auto şi accesorii pentru maşină

Avem o selecţie excelentă de advertiseri pe care îi poţi promova în această categorie, cu EPC-uri şi comisioane ridicate. De altfel, Epiesa, unul dintre advertiserii din această categorie, chiar este în Top 5 Advertiseri din Profitshare ca valoare totală de comisioane aprobate acordate în ultimele 90 zile, aşadar succesul categoriei este demonstrat şi în relaţie cu alte categorii mai populare şi mai de masă.

Din nou, de menţionat este că avem şi un Advertiser STAR pe această categorie – Autohut – orice conversie înregistrată în programul de afiliere Autohut îţi aduce de 4 ori mai multe jetoane decât la oricare alt advertiser. Ţine cont de asta în strategia ta!

Datorită faptului că suntem la începutul lunii august, foarte mulţi încă planifică plecări în concedii şi orice drum lung cu maşina de multe ori implică şi o verificare la service-ul auto, aşadar o oportunitate de promovare constă în pachetele de revizie auto vândute de către advertiseri.
Tot în sfera concediilor, pentru o plecare la lungă distanţă cu maşina, 9695.ro vine cu un produs excelent pentru cei care vor să fie liniştiţi că au parte de sprijin dacă cumva rămân cu maşina stricată pe drum.
Aşadar, ai de ales dintre 8 advertiseri pe categoria Auto & Moto iar perioada este una foarte pretabilă pentru conversii, depinde doar de tine.

Articole sportive şi pentru timp liber

5 advertiseri ai la dispoziţie pentru a promova în categoria articolelor sportive, iar în acestă perioadă advertiserii pot avea şi promoţii foarte bune care ajută conversia, fie de final de sezon sau cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio. Poţi să îţi faci strategia de promovare în jurul acestor reduceri apreciate de către clienţi, promovarea aceasta fiind foarte pretabilă pentru a fi efectuată pe bloguri sau în reţele sociale.

În zona hobby-urilor poţi alege şi advertiseri care vând produse cool sau produse pentru hobby-uri outdoor (fotbal, pescuit, vânătoare şamd).

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , ,

Ce să promovezi în Zona X-treme din Summer fest pentru cât mai multe conversii

Postat pe 4.08.2016 de catre Claudiu Farcas

facebook x-treme

În 4 august s-a activat o nouă scenă în cadrul Profitshare Summer fest, concursul verii pregătit pentru afiliaţii Profitshare. În cadrul acestei etape participă advertiserii de pe nişele Hobby & Timp Liber, Auto & Moto şi advertiserii de pe categoria Sport. Practic, este una dintre etapele în care poţi să promovezi produse care sunt la mare căutare în această perioadă a anului şi mai jos îţi ofer câteva recomandări pentru promovarea cât mai cu succes în cadrul acestei etape din Summer fest.
Una dintre principalele highlight-uri este că numărul de afiliaţi în aceste categorii nu este pe atât de aglomerat cum este pe nişa Electro-IT, Fashion sau Cărţi şi cel puţin în teorie poţi câştiga bonusul de 500 jetoane mult mai uşor decât în alte categorii, astfel încât la finalul festivalului să fii cât mai în faţa clasamentului.

Piese auto şi accesorii pentru maşină

Avem o selecţie excelentă de advertiseri pe care îi poţi promova în această categorie, cu EPC-uri şi comisioane ridicate. De altfel, Epiesa, unul dintre advertiserii din această categorie, chiar este în Top 5 Advertiseri din Profitshare ca valoare totală de comisioane aprobate acordate în ultimele 90 zile, aşadar succesul categoriei este demonstrat şi în relaţie cu alte categorii mai populare şi mai de masă.

Din nou, de menţionat este că avem şi un Advertiser STAR pe această categorie – Autohut – orice conversie înregistrată în programul de afiliere Autohut îţi aduce de 4 ori mai multe jetoane decât la oricare alt advertiser. Ţine cont de asta în strategia ta!

Datorită faptului că suntem la începutul lunii august, foarte mulţi încă planifică plecări în concedii şi orice drum lung cu maşina de multe ori implică şi o verificare la service-ul auto, aşadar o oportunitate de promovare constă în pachetele de revizie auto vândute de către advertiseri.
Tot în sfera concediilor, pentru o plecare la lungă distanţă cu maşina, 9695.ro vine cu un produs excelent pentru cei care vor să fie liniştiţi că au parte de sprijin dacă cumva rămân cu maşina stricată pe drum.
Aşadar, ai de ales dintre 8 advertiseri pe categoria Auto & Moto iar perioada este una foarte pretabilă pentru conversii, depinde doar de tine.

Articole sportive şi pentru timp liber

5 advertiseri ai la dispoziţie pentru a promova în categoria articolelor sportive, iar în acestă perioadă advertiserii pot avea şi promoţii foarte bune care ajută conversia, fie de final de sezon sau cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio. Poţi să îţi faci strategia de promovare în jurul acestor reduceri apreciate de către clienţi, promovarea aceasta fiind foarte pretabilă pentru a fi efectuată pe bloguri sau în reţele sociale.

În zona hobby-urilor poţi alege şi advertiseri care vând produse cool sau produse pentru hobby-uri outdoor (fotbal, pescuit, vânătoare şamd).

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing