Comisioane cu 50% mai mari la Matar

Postat pe 2.09.2013 de catre Claudiu Farcas

15-la-suta-comision-la-matar-prin-profitshare

Continuăm seria promoțiilor cu o nouă provocare pentru a vă spori câștigurile: începând de astazi, Profitshare mărește comisioanele oferite afiliaților la 15% pentru fiecare vânzare realizata pentru Matar.ro, oferindu-vă astfel o creștere a comisioanelor cu 50% față de comisionarea standard aplicată!

Perioada de aplicare a comisioanelor mărite: 2 Septembrie 2013 – 30 Septembrie 2013, inclusiv.

Creșterea comisioanelor vine la fix pentru startul sezonului de cumpărături de toamnă, iar cum foarte mulți ne reînnoim în această perioadă garderoba te poți bucura de câștiguri suplimentare. În oferta Matar.ro vei găsi o ofertă foarte bogată de articole din gama fashion la prețuri deosebit de accesibile.

De menționat că advertiserul Matar în Profitshare se bucură de o rată foarte bună de conversie. În plus, perioada de procesare a comisioanelor este rapidă astfel încât tu încasezi repede comisioanele, direct în contul tău bancar.

Include în promovarea ta atât link-uri text cât și bannere din campaniile Matar proaspăt adăugate. Pentru bannere, folosește pool-ul de campanii, acesta se comportă ca un mini ad-server și direct din platforma Profitshare poți să împrospătezi zonele cu noi campanii adăugate de către advertiseri.

Poți de asemenea, cu ajutorul catalogului de produse din Profitshare, să realizezi widget-uri în care să incluzi produse de la Matar și să le plasezi pe site-ul tău acolo unde consideri că ele ar fi relevante. De exemplu, dacă ai un articol care vorbește despre încălțăminte, poți să configurezi direct din Profitshare un slider de produse strict dedicat acestei pagini. Iată mai jos un exemplu:

widget matar

Nu uita că poți să incluzi în promovarea pe care o desfășori și Google AdWords, licitează pe cuvinte cheie nișate iar comisioanele nu vor întârzia să apară. Facebook de asemenea poate fi un excelent canal de vânzare pentru produsele din gama Fashion.

Mult succes!

Nu ai încă un cont în Profitshare? Creează acum un cont și promovează ofertele advertiserilor din Profitshare pentru a câștiga mai mult!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudiu Farcas

Profitshare Affiliate Network Manager at Conversion
Ardelean mutat in București via Timișoara. Mare iubitor de ecommerce și călătorii&avioane.

Tag-uri: ,

Comisioane cu 50% mai mari la Matar

Postat pe 2.09.2013 de catre Claudiu Farcas

15-la-suta-comision-la-matar-prin-profitshare

Continuăm seria promoțiilor cu o nouă provocare pentru a vă spori câștigurile: începând de astazi, Profitshare mărește comisioanele oferite afiliaților la 15% pentru fiecare vânzare realizata pentru Matar.ro, oferindu-vă astfel o creștere a comisioanelor cu 50% față de comisionarea standard aplicată!

Perioada de aplicare a comisioanelor mărite: 2 Septembrie 2013 – 30 Septembrie 2013, inclusiv.

Creșterea comisioanelor vine la fix pentru startul sezonului de cumpărături de toamnă, iar cum foarte mulți ne reînnoim în această perioadă garderoba te poți bucura de câștiguri suplimentare. În oferta Matar.ro vei găsi o ofertă foarte bogată de articole din gama fashion la prețuri deosebit de accesibile.

De menționat că advertiserul Matar în Profitshare se bucură de o rată foarte bună de conversie. În plus, perioada de procesare a comisioanelor este rapidă astfel încât tu încasezi repede comisioanele, direct în contul tău bancar.

Include în promovarea ta atât link-uri text cât și bannere din campaniile Matar proaspăt adăugate. Pentru bannere, folosește pool-ul de campanii, acesta se comportă ca un mini ad-server și direct din platforma Profitshare poți să împrospătezi zonele cu noi campanii adăugate de către advertiseri.

Poți de asemenea, cu ajutorul catalogului de produse din Profitshare, să realizezi widget-uri în care să incluzi produse de la Matar și să le plasezi pe site-ul tău acolo unde consideri că ele ar fi relevante. De exemplu, dacă ai un articol care vorbește despre încălțăminte, poți să configurezi direct din Profitshare un slider de produse strict dedicat acestei pagini. Iată mai jos un exemplu:

widget matar

Nu uita că poți să incluzi în promovarea pe care o desfășori și Google AdWords, licitează pe cuvinte cheie nișate iar comisioanele nu vor întârzia să apară. Facebook de asemenea poate fi un excelent canal de vânzare pentru produsele din gama Fashion.

Mult succes!

Nu ai încă un cont în Profitshare? Creează acum un cont și promovează ofertele advertiserilor din Profitshare pentru a câștiga mai mult!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudiu Farcas

Profitshare Affiliate Network Manager at Conversion
Ardelean mutat in București via Timișoara. Mare iubitor de ecommerce și călătorii&avioane.
  • E off topic dar e pe blog, asa ca poate se mai da cineva cu parerea.
    Problema mea e sistemul de Statistici Rapide la Profitshare. Mai exact, daca selectez „Astazi” imi apar 3 comenzi in asteptare, cu o valoare anume, daca selectez „Ultimele 30 de zile”imi apar 2 comenzi in asteptare de luna trecuta, fara cele trei de azi. Am bifat tot ce trebuie bifat, insa acelasi rezultat. Nu se culeg datele de pe luna trecuta cu luna prezenta? Dupa parerea mea, trebuia lasat acelasi sistem de statistici pe care l-am avut in Profitsahre de la eMAG. Aici nu am posibilitatea sa-mi aleg perioada pe care o vreau eu, mi se pare prea limitat.
    O zi buna tuturor.

    • Claudiu Fărcaş

      Salut Vlad,
      In primul rand doresc sa iti multumumesc pentru feedback-ul oferit!
      Am realizat cateva modificari in sistemul de afisare al rapoartelor, s-a descris ceva mai detaliat aici. Ideea din spatele acestei raportari este ca in contul tau se va afisa in rapoarte comanda cu referinta la data click-ului (astfel incat tu sa determini in ce zi ai ales cele mai bune actiuni pentru a converti) iar in lista comenzi acestea sunt raportate la data la care acestea s-au inregistrat. Astfel, dashboard-ul este impartit in doua zone: una cu raportare la comenzi si data acestora si una cu raportare la performanta pe zile cu raportare la data click.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing