Pe 18 noiembrie 2016 eMAG va organiza a șasea ediție a evenimentului cu cele mai multe reduceri din an – Black Friday.
În cadrul evenimentului politica de afiliere va rămâne neschimbată față de anul 2015, așadar comisionul oferit pentru fiecare vânzare va fi de 1% din valoarea produselor comandate de către vizitatori în urma promovării prin marketing afiliat.
De asemenea, se va păstra politica unui cookie special, care va deveni activ pe data de 17 noiembrie, începând de la ora 00:00 și va fi valabil până vineri, 18 noiembrie, ora 23:59. După această dată se va reveni la comisioanele standard oferite de către eMAG.
Ofertele eMAG Black Friday vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete și laptopuri, produse IT, produse smart (brățări, smartwatch-uri), frigidere, mașini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte și încălțăminte, cosmetice, produse pentru casă și grădină, articole sportive, produse și accesorii pentru masină, mobilă.
La eveniment vor participa și cei 2.000 de comercianți din eMAG Marketplace, mai mult decât dublu comparativ cu ediția de anul trecut, cu produse din cele mai diverse categorii.
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: black friday, black friday 2016, eMAG