Comisioane de la Flanco.ro si pentru rezervarile in magazin

Postat pe 4.07.2013 de catre Claudiu Farcas
logo flanco

Flanco

Ne bucuram sa anuntam astazi un feature foarte interesant pentru afiliatii Profitshare. Cu totii stim ca magazinele online, care au o reprezentare offline, au un mare numar de clienti care mai intai se informeaza pe internet si pe urma ajung in magazine. Daca magazinul online ofera o posibilitate de rezervare in magazin a produselor, multi ar putea sa opteze pentru aceasta varianta, din diverse motive. In aceste cazuri, practic, comanda nu urmeaza un flux standard pentru e-commerce, asadar implementarile de conversii pe aceste instrumente erau de cele mai multe ori inexistente pentru afiliati.

Inca de la lansarea programului de afiliere Flanco in Profitshare, s-a implementat tracking-ul conversiilor si pentru butonul de „Rezerva in Magazin„. Astfel, afiliatii castiga comisioane si in cazul in care clientul foloseste website-ul Flanco ca pe un sistem de rezervare a produselor in magazin.

Rezervare produs in magazin Flanco

Rezervare produs in magazin Flanco

Desigur, performanta va fi determinata de cat de decis va fi clientul in momentul in care ajunge in magazin; asadar mizati pe o informare a vizitatorilor in spiritul Profitshare atunci cand ii directionati pe website-ul advertiserilor si informati-i ca, pe langa posibilitatea de a comanda online, pot sa aleaga o rezervare simpla a produsului in magazin. Pentru website-urile care se adreseaza unui public local/ regional, puteti sa includeti in detalierea ofertelor si a produselor pe care le promovati, chiar si orarul magazinelor Flanco.

Mult succes si profitati de ultimele promotii Flanco acum!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Tag-uri: ,

Comisioane de la Flanco.ro si pentru rezervarile in magazin

Postat pe 4.07.2013 de catre Claudiu Farcas
logo flanco

Flanco

Ne bucuram sa anuntam astazi un feature foarte interesant pentru afiliatii Profitshare. Cu totii stim ca magazinele online, care au o reprezentare offline, au un mare numar de clienti care mai intai se informeaza pe internet si pe urma ajung in magazine. Daca magazinul online ofera o posibilitate de rezervare in magazin a produselor, multi ar putea sa opteze pentru aceasta varianta, din diverse motive. In aceste cazuri, practic, comanda nu urmeaza un flux standard pentru e-commerce, asadar implementarile de conversii pe aceste instrumente erau de cele mai multe ori inexistente pentru afiliati.

Inca de la lansarea programului de afiliere Flanco in Profitshare, s-a implementat tracking-ul conversiilor si pentru butonul de „Rezerva in Magazin„. Astfel, afiliatii castiga comisioane si in cazul in care clientul foloseste website-ul Flanco ca pe un sistem de rezervare a produselor in magazin.

Rezervare produs in magazin Flanco

Rezervare produs in magazin Flanco

Desigur, performanta va fi determinata de cat de decis va fi clientul in momentul in care ajunge in magazin; asadar mizati pe o informare a vizitatorilor in spiritul Profitshare atunci cand ii directionati pe website-ul advertiserilor si informati-i ca, pe langa posibilitatea de a comanda online, pot sa aleaga o rezervare simpla a produsului in magazin. Pentru website-urile care se adreseaza unui public local/ regional, puteti sa includeti in detalierea ofertelor si a produselor pe care le promovati, chiar si orarul magazinelor Flanco.

Mult succes si profitati de ultimele promotii Flanco acum!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing