Concurs Moja.ro – Promoveaza si castiga comisioane bonus

Postat pe 14.07.2015 de catre Iulian

Moja concurs

Moja.ro, advertiser nou intrat pe nisa de fashion in reteaua noastra de afiliere v-a pregatit un concurs atractiv. Daca nu ati avut ocazia sa il accesati pana acum, Moja.ro este un un shop online dedicat femeilor care isi doresc sa arate si sa se simta exceptional in fiecare zi. Poate fi privit ca un mall online cu haine semnate de designeri romani deoarece include o varietate impresionanta de produse.

Dincolo de produsele de designer, Moja.ro comercializeaza colectii proprii de haine si pantofi, realizate in colaborare cu designeri romani celebri precum Lana Dumitru, dar si cu vedete precum Antonia, Alina Eremia sau bloggerii Diana Enciu si Alina Tanasa de la Absolutely Fabulous. Magazinul incearca intotdeauna sa aduca clientilor produse personalizate, adaptate masurilor lor.

Castiga cu Moja.ro

Afiliatii care in perioada 14 iulie 2015 – 14 august 2015 vor inregistra minim 5 comisioane pentru advertiserul Moja.ro vor intra in cursa pentru premiile de mai jos. Sumele bonus se vor acorda in functie de valoarea comisioanelor dupa data de 14 septembrie 2015 pentru afiliatii care au inregistrat minimum 5 comisioane aprobate. La acordarea premiilor se vor lua in considerare doar comisioanele aprobate.

Premiul 1: 300 lei
Premiul 2: 200 lei
Premiul 3: 100 lei

Publicul tinta Moja.ro

Clienta Moja.ro este femeia care pune foarte mult accentul pe unicitate atunci cand vine vorba despre shopping de haine, pantofi si accesorii. Moja furnizeaza produse de cea mai buna calitate, cu elemente de top si cu atentie maxima la confectionarea acestora. Tocmai de accea, publicul tinta Moja este format din femei independente, dinamice, atrase de liniile indraznete, neobisnuite si de materialele premium.

In acest moment sunt urcate 3 campanii, ale celor mai recente colectii Moja.ro. Advertiserul recomanda promovarea acestor 3 categorii de produse pentru ca se afla in topul preferintelor clientelor.

Una dintre aceste colectii, Pink Cemetery, este realizata in colaborare cu Lana Dumitru, faimosul designer care a primit recent, din partea Forbes, premiul Best Young Designer 2015.

De asemenea, o alta colectie spumoasa si plina de culoare este cea in colaborare cu bloggerii Diana Enciu si Alina Tanasa de la Absolutely Fabulous care primeste un feedback foarte bun din partea clientelor, ne spune advertiserul.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Iulian

Account Manager at Profitshare
M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de profil. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Tag-uri: , ,

Concurs Moja.ro – Promoveaza si castiga comisioane bonus

Postat pe 14.07.2015 de catre Iulian

Moja concurs

Moja.ro, advertiser nou intrat pe nisa de fashion in reteaua noastra de afiliere v-a pregatit un concurs atractiv. Daca nu ati avut ocazia sa il accesati pana acum, Moja.ro este un un shop online dedicat femeilor care isi doresc sa arate si sa se simta exceptional in fiecare zi. Poate fi privit ca un mall online cu haine semnate de designeri romani deoarece include o varietate impresionanta de produse.

Dincolo de produsele de designer, Moja.ro comercializeaza colectii proprii de haine si pantofi, realizate in colaborare cu designeri romani celebri precum Lana Dumitru, dar si cu vedete precum Antonia, Alina Eremia sau bloggerii Diana Enciu si Alina Tanasa de la Absolutely Fabulous. Magazinul incearca intotdeauna sa aduca clientilor produse personalizate, adaptate masurilor lor.

Castiga cu Moja.ro

Afiliatii care in perioada 14 iulie 2015 – 14 august 2015 vor inregistra minim 5 comisioane pentru advertiserul Moja.ro vor intra in cursa pentru premiile de mai jos. Sumele bonus se vor acorda in functie de valoarea comisioanelor dupa data de 14 septembrie 2015 pentru afiliatii care au inregistrat minimum 5 comisioane aprobate. La acordarea premiilor se vor lua in considerare doar comisioanele aprobate.

Premiul 1: 300 lei
Premiul 2: 200 lei
Premiul 3: 100 lei

Publicul tinta Moja.ro

Clienta Moja.ro este femeia care pune foarte mult accentul pe unicitate atunci cand vine vorba despre shopping de haine, pantofi si accesorii. Moja furnizeaza produse de cea mai buna calitate, cu elemente de top si cu atentie maxima la confectionarea acestora. Tocmai de accea, publicul tinta Moja este format din femei independente, dinamice, atrase de liniile indraznete, neobisnuite si de materialele premium.

In acest moment sunt urcate 3 campanii, ale celor mai recente colectii Moja.ro. Advertiserul recomanda promovarea acestor 3 categorii de produse pentru ca se afla in topul preferintelor clientelor.

Una dintre aceste colectii, Pink Cemetery, este realizata in colaborare cu Lana Dumitru, faimosul designer care a primit recent, din partea Forbes, premiul Best Young Designer 2015.

De asemenea, o alta colectie spumoasa si plina de culoare este cea in colaborare cu bloggerii Diana Enciu si Alina Tanasa de la Absolutely Fabulous care primeste un feedback foarte bun din partea clientelor, ne spune advertiserul.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Iulian

Account Manager at Profitshare
M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de profil. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing