Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii

Postat pe 9.03.2017 de catre Daniela

Organizarea de concursuri pentru afiliați în cadrul platformei poate fi cel mai simplu mod în care poți da un boost programului tău de afiliere, fie prin atragerea de noi afiliați, creșterea traficului sau a vânzărilor. Nu te-am convins încă? Citește în continuare ce alte beneficii poți avea, dar și sfaturi despre cum poți organiza un concurs.

Atragerea de noi afiliați

Prin intermediul concursurilor poți atrage cel mai ușor noi afiliați în programul tău de afiliere. Poți oferi un premiu tentant pentru afiliații care nu au înregistrat nici o conversie într-o anumită perioadă de timp. FashionDays, dar și Flanco au organizat astfel de concursuri în cadrul platformei.

Creșterea vânzărilor/traficului

Îți poți crește vânzările și cu siguranță traficul printr-un concurs. Setează praguri de comisioane pe care afiliații trebuie să le atingă pentru a se putea califica la câștigarea premiilor. Ai grijă ca aceste limite să fie unele realizabile și premiile să fie pe măsura rezultatelor aduse în concurs. Poți oferi bonusuri în bani, dublarea celui mai mare comision înregistrat, vouchere de cumpărături, produse cadou etc.

Menții legătura cu afiliații deja existenți în programul tău de afiliere

O parte a menținerii relațiilor cu afiliații o reprezintă și motivarea acestora. Prin intermediul concursurilor afiliații de top care deja te promovează, se pot simți impulsionați să își depășească performanțele și astfel vor internsifica promovarea pe perioada concursului.

Cum organizezi un concurs și cum anunți afiliații?

În primul rând trebuie să îți stabilești premiile, regulile concursului și perioada în care se va desfășura. Alege premiile astfel încât acestea să fie proporționale cu valoarea rezultatelor pe care dorești să le atingi.

Poți informa afiliații despre acesta prin intermediul mesageriei interne din cadrul platformei. Pe parcursul concursului le poți da mesaje prin care să le reamintești de concurs, dar și clasamente intermediare prin care ei să știe unde se poziționează în acel moment și cât de mult trebuie să mai muncească pentru a ajunge pe locul dorit.

Profitshare îți pune la dispoziție și alte modalități de promovare sub forma unui pachet de extra servicii ce include: articol pe blogul nostru, insert în newsletterul săptămânal, pagină de login, postare sponsorizată pe Facebook. Pentru mai multe detalii în legătură cu acest pachet, nu ezita să ne contactezi pentru a-ți oferi mai multe detalii.

Anunțarea câștigătorilor și feedback-ul

Totodată, după finalizarea concursului, importante sunt și feedbackul, dar și anunțarea câștigătorilor. Este foarte important să îi anunți prin mesaj pe câștigători, dar și public în cazul în care ai optat pentru un articol pe blog. De asemenea, premiile trebuie oferite întocmai regulamentului, dacă au fost respectate toate condițiile concursului.

Atunci când îi feliciți pentru rezultate și câștigarea premiilor, cere-le și feedback-ul legat de concurs și program de afiliere, astfel încât să poți afla ce poți îmbunătăți pe parcurs.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , ,

Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii

Postat pe 9.03.2017 de catre Daniela

Organizarea de concursuri pentru afiliați în cadrul platformei poate fi cel mai simplu mod în care poți da un boost programului tău de afiliere, fie prin atragerea de noi afiliați, creșterea traficului sau a vânzărilor. Nu te-am convins încă? Citește în continuare ce alte beneficii poți avea, dar și sfaturi despre cum poți organiza un concurs.

Atragerea de noi afiliați

Prin intermediul concursurilor poți atrage cel mai ușor noi afiliați în programul tău de afiliere. Poți oferi un premiu tentant pentru afiliații care nu au înregistrat nici o conversie într-o anumită perioadă de timp. FashionDays, dar și Flanco au organizat astfel de concursuri în cadrul platformei.

Creșterea vânzărilor/traficului

Îți poți crește vânzările și cu siguranță traficul printr-un concurs. Setează praguri de comisioane pe care afiliații trebuie să le atingă pentru a se putea califica la câștigarea premiilor. Ai grijă ca aceste limite să fie unele realizabile și premiile să fie pe măsura rezultatelor aduse în concurs. Poți oferi bonusuri în bani, dublarea celui mai mare comision înregistrat, vouchere de cumpărături, produse cadou etc.

Menții legătura cu afiliații deja existenți în programul tău de afiliere

O parte a menținerii relațiilor cu afiliații o reprezintă și motivarea acestora. Prin intermediul concursurilor afiliații de top care deja te promovează, se pot simți impulsionați să își depășească performanțele și astfel vor internsifica promovarea pe perioada concursului.

Cum organizezi un concurs și cum anunți afiliații?

În primul rând trebuie să îți stabilești premiile, regulile concursului și perioada în care se va desfășura. Alege premiile astfel încât acestea să fie proporționale cu valoarea rezultatelor pe care dorești să le atingi.

Poți informa afiliații despre acesta prin intermediul mesageriei interne din cadrul platformei. Pe parcursul concursului le poți da mesaje prin care să le reamintești de concurs, dar și clasamente intermediare prin care ei să știe unde se poziționează în acel moment și cât de mult trebuie să mai muncească pentru a ajunge pe locul dorit.

Profitshare îți pune la dispoziție și alte modalități de promovare sub forma unui pachet de extra servicii ce include: articol pe blogul nostru, insert în newsletterul săptămânal, pagină de login, postare sponsorizată pe Facebook. Pentru mai multe detalii în legătură cu acest pachet, nu ezita să ne contactezi pentru a-ți oferi mai multe detalii.

Anunțarea câștigătorilor și feedback-ul

Totodată, după finalizarea concursului, importante sunt și feedbackul, dar și anunțarea câștigătorilor. Este foarte important să îi anunți prin mesaj pe câștigători, dar și public în cazul în care ai optat pentru un articol pe blog. De asemenea, premiile trebuie oferite întocmai regulamentului, dacă au fost respectate toate condițiile concursului.

Atunci când îi feliciți pentru rezultate și câștigarea premiilor, cere-le și feedback-ul legat de concurs și program de afiliere, astfel încât să poți afla ce poți îmbunătăți pe parcurs.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • Lucian

    Un alt aspect important este sa nu organizezi concursuri precum cei de aici http://blog.profitshare.ro/promoveaza-quickmobile-castiga-voucher-de-1-000-de-lei/, si sa suspenzi programul in timpul concursului pentru ca faci update la una alta. Adica Planifica mai intai, este punctul zero in orice inseamna management.

    • Stefania Grajdeanu

      Buna, Lucian! Ne cerem scuze pentru inconveniente. Am discutat deja cu QuickMobile si vor prelungi concursul dupa reactivarea programului de afiliere. Desigur ca ne gandim la toate lucrurile mentionate de tine si iti multumim pentru notificare.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing