Black Friday 2014 la eMAG – cand si cum se promoveaza in afiliere

Postat pe 3.11.2014 de catre Raluca

insert-bf-2

In afiliere si ecommerce noiembrie este asociat cu Black Friday. Atentia care i se cuvine acestui eveniment nu va fi niciodata exagerata deoarece volumul de vanzari si castigurile ce se aduna de pe urma lui, intr-o singura zi, pot sa concureze cu profitul adunat cat in 3 sau mai multe luni. Iar acest lucru este valabil atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri. De asemenea, clientii care au cumparat cu ocazia evenimentului se pot reintoarce in scurt timp sa faca si alte achizitii, convinsi de simplitatea online-ului, iar in acest context afiliatii se pot bucura de perioada de recurenta oferita de catre advertiseri.

De aceea se fac pregatiri speciale, atat in randul advertiserilor cat si in randul afiliatilor. Advertiserii isi pregatesc stocurile, reducerile, campaniile de promovare iar afiliatii strategiile personale pentru a putea realiza comisioane cat mai multe si valoroase cu ocazia acestui eveniment.

Anul trecut eMAG a sprijinit rezultatele din afiliere pe deplin, asigurand materiale de promovare, optimizand site-ul pentru conversii, pregatind oferte bune si generand atentie pentru evenimentul de shopping pretutindeni in mediul online si nu numai si oferind bonusuri pentru afiliati. Iar actiunile acestea au dat rezultate foarte bune in afiliere. Doar primii 5 afiliati au reusit anul trecut sa genereze vanzari in valoare de 2.025.591 lei (fara TVA).

Anul acesta Black Friday se va tine in pe 21 noiembrie 2014. Ca de fiecare data, reducerile vor fi consistente si vor atrage o multime de cumparatori pe site-ul eMAG, dar si pe siteurile afiliatilor care vor promova acest eveniment.

In ceea ce priveste strategia de afiliere pentru Black Friday 2014, eMAG anunta urmatoarele conditii, nu foarte diferite fata de anul trecut:

  • Toate conversiile inregistrate in ziua de Black Friday se vor comisiona cu 1%, aplicabil pentru toate categoriile de produse.
  • Perioada de recurenta pentru cookie-urile eMAG ramane de 10 zile.
  • Nu este permisa promovarea in agregatoare de produse, oferte sau magazine.
  • Nu este permisa promovarea in site-uri/medii de promovare ce folosesc in denumire termenul Black Friday sau variatiuni ale acestuia. De asemenea restrictia se aplica si pentru redirectarea traficului de pe un site neacceptat prin regulament intr-un website acceptat.
  • Avand in vedere volumul de fani acoperit de catre eMAG, campaniile de Facebook cu ocazia Black Friday vor fi interne, promovarea prin Facebook Ads nu este permisa.
  • Amintim ca promovarea prin intermediul Google AdWords nu este permisa, restrictia aplicandu-se atat pentru campaniile Search cat si pentru Display.

Urmeaza sa fie actualizati Termenii si Conditiile eMAG din Profitshare pentru a reflecta aceste modificari si a le face mai usor de inteles.

Din culisele Profitshare va putem spune ca Black Friday-ul de anul acesta va fi remarcabil. Advertiserii constientizeaza din ce in ce mai bine importanta acestui moment, isi optimizeaza site-urile si ii intampina pe clienti cu oferte care mai de care mai interesante.

Incepeti pregatirile mai ales daca mizati pe continut pentru a atrage cumparatori!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Black Friday 2014 la eMAG – cand si cum se promoveaza in afiliere

Postat pe 3.11.2014 de catre Raluca

insert-bf-2

In afiliere si ecommerce noiembrie este asociat cu Black Friday. Atentia care i se cuvine acestui eveniment nu va fi niciodata exagerata deoarece volumul de vanzari si castigurile ce se aduna de pe urma lui, intr-o singura zi, pot sa concureze cu profitul adunat cat in 3 sau mai multe luni. Iar acest lucru este valabil atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri. De asemenea, clientii care au cumparat cu ocazia evenimentului se pot reintoarce in scurt timp sa faca si alte achizitii, convinsi de simplitatea online-ului, iar in acest context afiliatii se pot bucura de perioada de recurenta oferita de catre advertiseri.

De aceea se fac pregatiri speciale, atat in randul advertiserilor cat si in randul afiliatilor. Advertiserii isi pregatesc stocurile, reducerile, campaniile de promovare iar afiliatii strategiile personale pentru a putea realiza comisioane cat mai multe si valoroase cu ocazia acestui eveniment.

Anul trecut eMAG a sprijinit rezultatele din afiliere pe deplin, asigurand materiale de promovare, optimizand site-ul pentru conversii, pregatind oferte bune si generand atentie pentru evenimentul de shopping pretutindeni in mediul online si nu numai si oferind bonusuri pentru afiliati. Iar actiunile acestea au dat rezultate foarte bune in afiliere. Doar primii 5 afiliati au reusit anul trecut sa genereze vanzari in valoare de 2.025.591 lei (fara TVA).

Anul acesta Black Friday se va tine in pe 21 noiembrie 2014. Ca de fiecare data, reducerile vor fi consistente si vor atrage o multime de cumparatori pe site-ul eMAG, dar si pe siteurile afiliatilor care vor promova acest eveniment.

In ceea ce priveste strategia de afiliere pentru Black Friday 2014, eMAG anunta urmatoarele conditii, nu foarte diferite fata de anul trecut:

  • Toate conversiile inregistrate in ziua de Black Friday se vor comisiona cu 1%, aplicabil pentru toate categoriile de produse.
  • Perioada de recurenta pentru cookie-urile eMAG ramane de 10 zile.
  • Nu este permisa promovarea in agregatoare de produse, oferte sau magazine.
  • Nu este permisa promovarea in site-uri/medii de promovare ce folosesc in denumire termenul Black Friday sau variatiuni ale acestuia. De asemenea restrictia se aplica si pentru redirectarea traficului de pe un site neacceptat prin regulament intr-un website acceptat.
  • Avand in vedere volumul de fani acoperit de catre eMAG, campaniile de Facebook cu ocazia Black Friday vor fi interne, promovarea prin Facebook Ads nu este permisa.
  • Amintim ca promovarea prin intermediul Google AdWords nu este permisa, restrictia aplicandu-se atat pentru campaniile Search cat si pentru Display.

Urmeaza sa fie actualizati Termenii si Conditiile eMAG din Profitshare pentru a reflecta aceste modificari si a le face mai usor de inteles.

Din culisele Profitshare va putem spune ca Black Friday-ul de anul acesta va fi remarcabil. Advertiserii constientizeaza din ce in ce mai bine importanta acestui moment, isi optimizeaza site-urile si ii intampina pe clienti cu oferte care mai de care mai interesante.

Incepeti pregatirile mai ales daca mizati pe continut pentru a atrage cumparatori!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Totuşi eu am următoarele intrebari:
    1.Pe site-ul meu am 1 sau 2 articole care fac referire acest eveniment sustinut de eMAG – nu este permis?
    2.Înainte de 21 Noiembrie, se poate da drumul unor campanii pe Facebook Ads?
    3.Un articol despre începerea BF la eMAG se poate scrie?
    Vă muţumesc.

    • Claudiu

      @Simion
      eMAG isi doreste popularizarea evenimentului, chiar recomanda sa publicati cat mai multe articole referitoare la evenimentul Black Friday pe care il organizeaza in 21 Noiembrie.
      Cat despre campaniile de Facebook Ads, vor fi operate modificari curand la Termenii si Conditiile eMAG din Profitshare unde se va detalia despre restrictia aceasta. Pana la publicarea modificarilor, puteti sa desfasurati aceste campanii in acord cu T&C actuali afisati in platforma.

  • Multumesc frumos Claudiu.

  • Adica daca scriu articole in care „povestesc” despre Black Friday si aduc vorba de eMAG, e gresit?

    • Raluca

      Depinde foarte mult cum se prezinta continutul pe care il pregatesti, Sorina. Daca ai dubii referitor la incalcarea regulamentului vreodata, cel mai bine e sa contactezi advertiserul, sa ii exemplifici felul in care vrei sa faci promovarea ca sa primesti un raspuns.

  • dragos bunea

    O sa ma scuzati daca boicotez si cer ca modificarile anuntate sa intre in vigoare LA 30 de zile dupa anuntare. Respectati afiliatii daca vreti same flsa respect. Toate retelele ofera o astfel de perioada.

    • Claudiu

      @Dragos – Advertiserii Profitshare au posibilitatea de a opera modificari in privinta Termenilor si Conditiilor cu un termen egal cu cea de recurenta sau 30 de zile, in cazul eMAG Perioada de Recurenta a cookie-urilor este de 10 zile. Modificarile au fost anuntate cu 18 zile inainte, in afara de limitarea privind Facebook Ads nu s-au operat insa modificari substantiale; in T&C eMAG este mentionat ca isi rezerva in cadrul diferitelor evenimente de shopping sa aplice comisioane speciale sau cookie-uri speciale; nu a fost cazul cookie-urilor speciale.
      Vom lucra pe viitor cu advertiserii ca eventualele modificari sa fie anuntate cu mult inainte de a intra in vigoare. Multumim pentru intelegere!

  • Nu inteleg de ce nu este permisa promovarea prin Facebook ads. Cu ce este asta afectata vanzarea si promovarea? Cine poate sa investeasca, are sanse mai mari la conversii.

  • Buna ziua!

    Am trimis si eu un mail la support@profitshare.ro si nu am primit nici un raspuns.As dori daca puteti sa ma ajutati cu un raspuns la aceste mail-uri. Precizez ca solicitatile au fost inregistrate cu numarul 11833 si 11731.

  • Exista vreo sansa ca anul asta sa putem promova si cu site-urile dedicate evenimentului de Black Friday ?

    • Claudiu

      @Marian
      Pentru eMAG aceasta restrictie ramane valabila, majoritatea celorlalti advertiseri Profitshare in T&C nu au inclusa o astfel de prevedere.

  • Ionel

    In grupuri de Facebook este permisa?

    • Claudiu

      @Ionel
      Promovarea in cadrul grupurilor de Facebook pentru eMAG nu este permisa.

    • andra

      Eu stiam ca promovare produselor pe grupuri nu este interzisa, cel putin in trecut nu am avut probleme, luna aceasta dupa ce am avut comisioane de peste 1000 de lei, contul meu a fost suspendat, iar comisioanele retrase

  • Pingback: Anunțuri despre Black Friday » nwradu blog()

  • Shtrumphu

    Cand va referiti ca nu se accepta site-uri cu Black Friday in denumire, asta include si gTLD-ul?

  • Pingback: Important pentru afiliatii Profitshare de Black Friday 2014()

  • Robert

    Salve Claudiu.
    O intrebare, pentru ca nu mi-e foarte clar din TOS : interzicerea promovarii eMag pe siteurile cu tematica Black Friday este extinsa si la listele de Newsletter provenind de pe aceste siteuri, sau se aplica strict doar la continutul siteului?

    Mai concret, pot include eMag in newsletterul care va fi trimis celor interesati sa afle cele mai bune promotii de BF?
    Merci in avans pentru lamuriri.

    • Claudiu

      Salut Robert,
      In cadrul Profitshare nu permitem promovarea prin email marketing. Avem rugamintea afiliatilor sa nu includa nici un link de afiliere in aceste medii. Aplicam aceasta regula pentru a nu crea deservicii de imagine advertiserilor in ceea ce priveste eventualele trimiteri de mesaje nesolicitate.

  • Pingback: Afiliere Emag ProfitShare - Pagina 357()

  • Dragos

    De asemenea sunt cateva site-uri non-content cu link-uri afiliate catre eMAG si multe pagini de facebook tip spam. Nu le verifica nimeni?

  • Recomand sa faceti si voi widgeturi responsive .. ce se ajusteaza dupa monitor .. e jale cu optimizarea imaginilor la voi .. din cauza ca nu pot face responsive.. nu da bine siteul pe telefoanele mobile.. e Jale la asa companie sa nu faceti asemenea lucru.

    Si voi vorbiti de promovare.. nu? Dati omului cele mai bune practici din toate punctele de vedere..

    • Raluca

      Multumim de feedback, Iosif! Avem tot soiul de update-uri in plan pentru Profitshare si incercam sa mai aducem imbunatatiri widget-ului in curand.

    • Paul

      A trecut 1 an și iframe-urile tot nu sunt responsive…

  • Pingback: Advertiseri Profitshare participanti la Black Friday 2014 « Marketing afiliat - Profitshare Blog()

  • Catalin

    Am si eu o intrebare daca am o pagina si un grup de facebook pot promova aceasta campanie cu ajutotul acestor mijloace ?

    • Raluca

      Iata ce spune regulamentul eMAG referitor la paginile si grupurile Facebook, Catalin: „Este permisa promovarea in Timeline Facebook personal sau al paginii gestionate, Twitter sau Google Plus. Nu este permisa promovarea si includerea de link-uri de afiliere in pagina oficiala de Facebook si Facebook Timeline a eMAG sau in grupurile de discutii din Facebook, atat cele publice cat si cele private (Facebook Groups).”

  • Salutare am o intrebare 1% din valoarea oricarui produs pentru toate categoriile???

    Adica am 1% daca o sa cumpere o pasta de dinti
    si 1% daca o sa cumpere o masina de spalat ??

    • Raluca

      Exact, Narcis. Iar comisionul acesta unic se aplica doar pe 21 noiembrie.

  • Vali

    Am o nelamurire, articole de genul ” Ce oferte are Emag de Black Friday 2014″ cu bannere spre emag, sunt permise sau nu

    • Raluca

      Bannerele care directioneaza spre eMAG sunt complet in regula, Vali, dar conteaza foarte mult cum le folosesti. Trimite-ne un exemplu pe adresa support@profitshare.ro sau contacteaza advertiserul prin sistemul de mesagerie. Sa ai spor!

  • Ce se intampla? De mai bine de jumatate de an nu se mai inregistreaza nici o conversie. Am facut promovare si la BF si desi am peste 1100 clicuri si am prieteni care au comandat „prin mine” nu e nici o conversie.
    Si asta se aplica la tot… nu doar eMAG.

    • Claudiu

      @Ionut
      Nu regasesc contul de afiliat cu aceasta adresa de email. Te rugam, ne transmiti solicitarea ta pe support@profitshare.ro?

      Trebuie sa stii ca in acest moment datorita numarului enorm de comisioane, conversiile pentru Black Friday sunt actualizate doar pana la ora 08:16, lucram intens la procesarea tuturor comisioanelor cat mai repede. Poti sa citesti in actualizarile noastre de mai sus rezultatele acestei zile absolut senzationale, cu mult peste asteptarile noastre. Pana la ora 08:00 au fost acordate comisioane totale de peste 35.000 euro.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2016 Conversion Marketing