Construirea continutului de calitate in afiliere

Postat pe 1.03.2013 de catre Raluca

Desi o definitie a continutului de calitate unanim acceptata nu exista in acest moment, mai ales datorita faptului ca termenul de calitate are cu totul alta intelegere in functie de nisa, monetizare sau target; pentru afiliere putem spune ca un continut de calitate este indicat sa fie unicrelevant si sa prezinte un material care ajuta vizitatorul. O directie secundara o reprezinta materialele care creaza o dorinta vizitatorului, insa despre aceasta tehnica vom detalia in postarile urmatoare.

Vorbind idealist, unicitatea defineste nisa/ directia unui site, relevanta – asteptarile setate de catre vizitator atunci cand a accesat respectivul site, iar al treilea criteriu defineste daca vizitatorul si-a indeplint scopul setat atunci cand a accesat linkul care l-a directionat spre sursa articolului sau pe website. Prin indeplinirea la un nivel cat mai inalt al acestor 3 obiective, in afiliere esti tot mai aproape de a genera o conversie (vanzare/lead), ceea ce cu siguranta va avea un impact pozitiv in rata de conversie si implicit asupra sumelor de incasat ca urmare a comisioanelor generate. Rata de conversie este un alt reper al performantei tale ca afiliat, impreuna cu ceilalti indicatori.

Construirea unui continut de calitate nu se rezuma insa doar la cele trei obiective principale anterior expuse. Afiliatii trebuie sa fie mereu la curent cu tehnicile corecte de optimizare SEO On-Page si sa fructifice sezonalitatea anumitor cautari. Exista o concurenta serioasa in ceea ce priveste accederea pe pozitii fruntase ale motoarelor de cautare, si aceasta competitie intre afiliati, publisheri si alte website-uri deopotriva poate tenta spre practici netolerate de catre motoarele de cautare. Sfatul nostru este concentrarea pe continut si mai ales pe relevanta acestuia pentru vizitator. Nu este constructiv sa acaperezi pozitii fruntase pentru cuvinte cheie la care nu poti oferi o relevanta vizitatorului, pentru ca in timp, acest lucru poate trage in jos intregul website.

Optimizarea On-Page, in acceptiunea noastra, se refera la dezvoltarea continutului intr-o maniera care sa acopere toate intrebarile, nelamurile si interesele vizitatorului.

Deloc de neglijat insa sunt urmatoarele recomandari SEO, care pot propulsa mai bine un continut deja complet in pozitiile motoarelor de cautare:

  • Utilizarea unui titlu in ton cu sumarul articolului – recomandat sa nu depaseasca 65-70 caractare;
  • Structurarea continutului in subtitluri (h1 pentru tilul articolului, h2 si h3 pentru subtitluri) si paragrafe (ideile sunt recomandate a fi expuse in paragrafe separate pentru o citire usoara);
  • Utilizarea de cuvinte cheie specifice articolului intr-o varietate de forme – atentie insa la naturalete – daca ti se pare prea mult, atunci ai variat prea mult;
  • Structurarea navigarii continutului site-ului in categorii si subiecte pentru parcurgere usoara;
  • Trimiterea prin linkuri interne la continutul deja existent, relevant pentru a fi expus in articolul sursa;
  • In general este bine ca un articol sa fie de cel putin 3-400 cuvinte. Cu toate acestea, materialele cu peste 1.000 cuvinte s-ar putea sa nu fie parcurse complet de catre vizitator pentru ca te-ai lungit prea mult pe subiecte si idei care nu erau in ton cu asteptarile acestuia. Tine de talentul fiecaruia (se invata) de a sintetiza informatiile intr-o maniera care sa fie deopotriva concisa, usor de parcurs, cat si completa.

Un material de calitate va iesi mereu pe pozitii fruntase in motoarele de cautare tocmai daca indeplineste asteptarile vizitatorului si respecta structura parcurgerii usoare a materialului web, insa este indicat ca acesta sa fie concis.

Linkuri de afiliere inserate inteligent in material

Foarte multe dintre cautarile care au la baza o interogare expun o problema, iar afilierea poate fi o solutie pentru rezolvarea acelei probleme. Fie ca vizitatorul doreste sa isi cumpere un televizor nou, sau cauta electrocasnice pentru a-si moderniza bucataria, recomandarea ta va fi luata cu atat mai mult in considerare de vizitator daca este inserat un link afiliat mulat pe interesele sale. Pe langa widgeturi, linkurile text sunt cele mai performante instrumente de afiliere – folosete-le inteligent si tine minte cuvantul de ordine – relevanta.

Tipuri de materiale

De asemenea, materialele pe care le poti construi se pot clasifica in doua directii principale:

  • articole de moment – lansarea unui produs nou, o promotie sau o cautare de sezon (asigurari RCA – volum mare de cautari, oferte RCA in decembrie-ianuarie si iunie-iulie)
  • continutul evergreen – care in general satisface o cerinta permanenta (infrumusetare, articole de tipul cum sa…?)

Totul este despre strategie

Alegerea unui drum pe afilierea curata, cu un continut de calitate, este o alegere pe termen lung. Fiecare material dezvoltat pe website-ul tau in timp va aduce noi si noi vizitatori, iar pe parcurs – comisioanele vor fi din ce in ce mai mari. Profitshare se poate lauda cu o multime de afiliati care au mers pe aceasta directie, iar veniturile acestora au crescut semnificativ pe masura ce si-au dezvoltat site-urile, au experimentat tehnici de copywriting orientate spre vanzare sau au cladit o comunitate in jurul website-ului acestora.

O strategie performanta nu doar ca aduce venituri consistente in timp, ci si creaza o reputatie pentru afiliat in nisa in care acestia activeaza. Construieste si vei deveni si tu unul dintre ei!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Construirea continutului de calitate in afiliere

Postat pe 1.03.2013 de catre Raluca

Desi o definitie a continutului de calitate unanim acceptata nu exista in acest moment, mai ales datorita faptului ca termenul de calitate are cu totul alta intelegere in functie de nisa, monetizare sau target; pentru afiliere putem spune ca un continut de calitate este indicat sa fie unicrelevant si sa prezinte un material care ajuta vizitatorul. O directie secundara o reprezinta materialele care creaza o dorinta vizitatorului, insa despre aceasta tehnica vom detalia in postarile urmatoare.

Vorbind idealist, unicitatea defineste nisa/ directia unui site, relevanta – asteptarile setate de catre vizitator atunci cand a accesat respectivul site, iar al treilea criteriu defineste daca vizitatorul si-a indeplint scopul setat atunci cand a accesat linkul care l-a directionat spre sursa articolului sau pe website. Prin indeplinirea la un nivel cat mai inalt al acestor 3 obiective, in afiliere esti tot mai aproape de a genera o conversie (vanzare/lead), ceea ce cu siguranta va avea un impact pozitiv in rata de conversie si implicit asupra sumelor de incasat ca urmare a comisioanelor generate. Rata de conversie este un alt reper al performantei tale ca afiliat, impreuna cu ceilalti indicatori.

Construirea unui continut de calitate nu se rezuma insa doar la cele trei obiective principale anterior expuse. Afiliatii trebuie sa fie mereu la curent cu tehnicile corecte de optimizare SEO On-Page si sa fructifice sezonalitatea anumitor cautari. Exista o concurenta serioasa in ceea ce priveste accederea pe pozitii fruntase ale motoarelor de cautare, si aceasta competitie intre afiliati, publisheri si alte website-uri deopotriva poate tenta spre practici netolerate de catre motoarele de cautare. Sfatul nostru este concentrarea pe continut si mai ales pe relevanta acestuia pentru vizitator. Nu este constructiv sa acaperezi pozitii fruntase pentru cuvinte cheie la care nu poti oferi o relevanta vizitatorului, pentru ca in timp, acest lucru poate trage in jos intregul website.

Optimizarea On-Page, in acceptiunea noastra, se refera la dezvoltarea continutului intr-o maniera care sa acopere toate intrebarile, nelamurile si interesele vizitatorului.

Deloc de neglijat insa sunt urmatoarele recomandari SEO, care pot propulsa mai bine un continut deja complet in pozitiile motoarelor de cautare:

  • Utilizarea unui titlu in ton cu sumarul articolului – recomandat sa nu depaseasca 65-70 caractare;
  • Structurarea continutului in subtitluri (h1 pentru tilul articolului, h2 si h3 pentru subtitluri) si paragrafe (ideile sunt recomandate a fi expuse in paragrafe separate pentru o citire usoara);
  • Utilizarea de cuvinte cheie specifice articolului intr-o varietate de forme – atentie insa la naturalete – daca ti se pare prea mult, atunci ai variat prea mult;
  • Structurarea navigarii continutului site-ului in categorii si subiecte pentru parcurgere usoara;
  • Trimiterea prin linkuri interne la continutul deja existent, relevant pentru a fi expus in articolul sursa;
  • In general este bine ca un articol sa fie de cel putin 3-400 cuvinte. Cu toate acestea, materialele cu peste 1.000 cuvinte s-ar putea sa nu fie parcurse complet de catre vizitator pentru ca te-ai lungit prea mult pe subiecte si idei care nu erau in ton cu asteptarile acestuia. Tine de talentul fiecaruia (se invata) de a sintetiza informatiile intr-o maniera care sa fie deopotriva concisa, usor de parcurs, cat si completa.

Un material de calitate va iesi mereu pe pozitii fruntase in motoarele de cautare tocmai daca indeplineste asteptarile vizitatorului si respecta structura parcurgerii usoare a materialului web, insa este indicat ca acesta sa fie concis.

Linkuri de afiliere inserate inteligent in material

Foarte multe dintre cautarile care au la baza o interogare expun o problema, iar afilierea poate fi o solutie pentru rezolvarea acelei probleme. Fie ca vizitatorul doreste sa isi cumpere un televizor nou, sau cauta electrocasnice pentru a-si moderniza bucataria, recomandarea ta va fi luata cu atat mai mult in considerare de vizitator daca este inserat un link afiliat mulat pe interesele sale. Pe langa widgeturi, linkurile text sunt cele mai performante instrumente de afiliere – folosete-le inteligent si tine minte cuvantul de ordine – relevanta.

Tipuri de materiale

De asemenea, materialele pe care le poti construi se pot clasifica in doua directii principale:

  • articole de moment – lansarea unui produs nou, o promotie sau o cautare de sezon (asigurari RCA – volum mare de cautari, oferte RCA in decembrie-ianuarie si iunie-iulie)
  • continutul evergreen – care in general satisface o cerinta permanenta (infrumusetare, articole de tipul cum sa…?)

Totul este despre strategie

Alegerea unui drum pe afilierea curata, cu un continut de calitate, este o alegere pe termen lung. Fiecare material dezvoltat pe website-ul tau in timp va aduce noi si noi vizitatori, iar pe parcurs – comisioanele vor fi din ce in ce mai mari. Profitshare se poate lauda cu o multime de afiliati care au mers pe aceasta directie, iar veniturile acestora au crescut semnificativ pe masura ce si-au dezvoltat site-urile, au experimentat tehnici de copywriting orientate spre vanzare sau au cladit o comunitate in jurul website-ului acestora.

O strategie performanta nu doar ca aduce venituri consistente in timp, ci si creaza o reputatie pentru afiliat in nisa in care acestia activeaza. Construieste si vei deveni si tu unul dintre ei!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing