Companiile incep sa aloce mai multa importanta marketingului afiliat

Smart Insights a realizat, la sfarsitul anului 2015 in Marea Britanie, un studiu despre cele mai importante competente si calificari in marketingul digital cu scopul de a determina ce resurse detin companiile pentru a pune in aplicare strategiile de marketing, ce competente au aceste resurse si care sunt ariile unde este nevoie de perfectionare.

In acest sens, una dintre intrebari i-a rugat pe participanti sa aprecieze nivelul de calificare al angajatilor departamentului de marketing pentru diferite activitati legate de marketing digital. Rezultatele au aratat ca respondentii s-au simtit increzatori cu referire la planificare si strategie (52%), relatii clienti (48%), social media marketing (45%), content marketing (43%) sau email marketing (42%), in timp ce doar 13% au apreciat ca se pricep la programe de afiliere.

De fapt marketingul afiliat s-a aflat chiar pe ultimul loc in lista de 20 de categorii, alte domenii cu nivel scazut de expertiza fiind mobile marketing (21%), coding si development (22%), sau graphic design (26%).

Creste interesul pentru specializare in marketing afiliat

In ceea ce priveste nevoile de dezvoltare, 40% dintre companii au desemnat marketingul afiliat ca fiind principala activitate pe care vor sa o extinda in 2016, pe aceeasi lista de prioritati aflandu-se si mobile marketing (39%), SEO (36%) sau PPC (35%).

Advertiserii realizeaza din ce in ce mai mult importanta marketingului afiliat pentru strategia lor de vanzari. Faptul ca se iau in considerare cunostintele de afiliere ca fiind necesare pentru un marketing digital complet nu face decat sa ne bucure, insemnand mai multe companii care doresc sa devina advertiseri in Profitshare si mai multe oportunitati de promovare pentru afiliati. Toti afiliatii si advertiserii care sunt deja activi in platforma noastra detin cu siguranta un avantaj in acest domeniu, putand sa valorifice experienta acumulata pana acum si sa lucreze la imbunatatirea performantelor.

Mai multe rezultate ale studiului gasiti in infograficul realizat de Smart Insights.

Developing-Digital-Skills-2015-infographic

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: ,

Companiile incep sa aloce mai multa importanta marketingului afiliat

Postat pe 21.01.2016 de catre Bianca

Smart Insights a realizat, la sfarsitul anului 2015 in Marea Britanie, un studiu despre cele mai importante competente si calificari in marketingul digital cu scopul de a determina ce resurse detin companiile pentru a pune in aplicare strategiile de marketing, ce competente au aceste resurse si care sunt ariile unde este nevoie de perfectionare.

In acest sens, una dintre intrebari i-a rugat pe participanti sa aprecieze nivelul de calificare al angajatilor departamentului de marketing pentru diferite activitati legate de marketing digital. Rezultatele au aratat ca respondentii s-au simtit increzatori cu referire la planificare si strategie (52%), relatii clienti (48%), social media marketing (45%), content marketing (43%) sau email marketing (42%), in timp ce doar 13% au apreciat ca se pricep la programe de afiliere.

De fapt marketingul afiliat s-a aflat chiar pe ultimul loc in lista de 20 de categorii, alte domenii cu nivel scazut de expertiza fiind mobile marketing (21%), coding si development (22%), sau graphic design (26%).

Creste interesul pentru specializare in marketing afiliat

In ceea ce priveste nevoile de dezvoltare, 40% dintre companii au desemnat marketingul afiliat ca fiind principala activitate pe care vor sa o extinda in 2016, pe aceeasi lista de prioritati aflandu-se si mobile marketing (39%), SEO (36%) sau PPC (35%).

Advertiserii realizeaza din ce in ce mai mult importanta marketingului afiliat pentru strategia lor de vanzari. Faptul ca se iau in considerare cunostintele de afiliere ca fiind necesare pentru un marketing digital complet nu face decat sa ne bucure, insemnand mai multe companii care doresc sa devina advertiseri in Profitshare si mai multe oportunitati de promovare pentru afiliati. Toti afiliatii si advertiserii care sunt deja activi in platforma noastra detin cu siguranta un avantaj in acest domeniu, putand sa valorifice experienta acumulata pana acum si sa lucreze la imbunatatirea performantelor.

Mai multe rezultate ale studiului gasiti in infograficul realizat de Smart Insights.

Developing-Digital-Skills-2015-infographic

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2024 Conversion Marketing