Creşterea numărului de vizitatori pe site

Postat pe 22.07.2009 de catre Alexandru Negrea

M-am tot gândit dacă să trec, sau nu, la următoarea etapă în discuţiile despre afilieri şi am ajuns la concluzia că cel mai bine ar fi să discutăm puţin şi despre metodele ce pot aduce mai mulţi vizitatori pe un site şi, implicit, mai multe tranzacţii în sistemele de afilieri. Marketingul afiliat este printre puţinele metode de monetizare ce nu implică un număr foarte mare de vizitatori încă din start. Chiar şi 20 de vizitatori unici pe zi pot efectua tranzacţii, sau mai bine zis, ne pot ajuta să înţelegem tehnicile de comunicare cu vizitatorii. Cred că e chiar foarte bine că poţi efectua studii pe un număr mic de oameni, reuşind astfel mai uşor să înţelegi mersul lucrurilor. În momentul în care acei 20 de unici îţi generează profit, nu e foarte greu să creşti constant atât numărul lor, cât şi profitul, însă pe lângă conţinutul de calitate, sunt câteva sfaturi referitoare la site în sine şi nu trebuiesc ignorate :

1. Navigarea în site
De cele mai multe ori această navigare e una defectuoasă, menită să evidenţieze proprietarul site-ului, sau activităţile sale precedente. Ca şi afiliat, toate aceste obiceiuri învechite au nevoie de schimbări, iar schimbările vor respecta întomai ideea iniţială a proiectului. Oamenii sunt în general grăbiţi, agitaţi, deci nu vor trece de mai mult de 2 linkuri în adâncimea unui site. Din acest motiv e indicat să punem linkuri către zonele importante, direct pe prima pagină, mărind în felul acesta atât accesibilitatea, cât şi eficienţa.

2. Linkuri evidente
Cred că e destul de clar că cea mai eficientă unealtă din sistemele de afilieri este linkul, iar linkul trebuie, în primul rând să arate a link. Cea mai bună variantă este să păstrăm linkurile subliniate, pentru că aşa au fost percepute şi reţinute de orice utilizator de internet. În cazul în care nu ne dorim această subliniere va trebui să găsim o altă soluţie, aproape la fel de bună, prin care să arătăm vizitatorului că există o diferenţă între link, cuvânt normal sau citat. În timp, odată cu formarea unei comunităţi, totul va fi în regulă (se vor obişnui cu ideea), deşi vizitatorul venit din Google va fi puţin confuz.

3. Grafică aerisită
Ideea de bază a unui site este conţinutul, nu aspectul grafic. Aceste două elemente alcătuiesc un întreg prietenos, dar prima poate supravieţui liniştită fără a doua, reciproca nefiind însă valabilă. După o perioadă lungă de timp, în care site-urile româneşti arătau ca nişte tabele seci, dorinţa de design aglomerat este cât se poate de normală, dar nu e bine să umbrim partea de conţinut, folosind aceste elemente grafice greoaie. Aşa cum spuneam şi la punctul 2, interesul meu este să evidenţiez linkurile de afiliat, partea grafică rămânând pe o poziţie inferioară.
Web20 înseamnă simplitate, pentru că întotdeauna simplitatea vine, iar vizitatorii apreciază astfel de strategii. Atâta timp cât laşi ideea de câştig deoparte şi te axezi pe cea de ajutor reciproc între tine şi vizitatorii tăi, câştigurile financiare apar fără să-ţi dai seama.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Tag-uri: , , ,

Creşterea numărului de vizitatori pe site

Postat pe 22.07.2009 de catre Alexandru Negrea

M-am tot gândit dacă să trec, sau nu, la următoarea etapă în discuţiile despre afilieri şi am ajuns la concluzia că cel mai bine ar fi să discutăm puţin şi despre metodele ce pot aduce mai mulţi vizitatori pe un site şi, implicit, mai multe tranzacţii în sistemele de afilieri. Marketingul afiliat este printre puţinele metode de monetizare ce nu implică un număr foarte mare de vizitatori încă din start. Chiar şi 20 de vizitatori unici pe zi pot efectua tranzacţii, sau mai bine zis, ne pot ajuta să înţelegem tehnicile de comunicare cu vizitatorii. Cred că e chiar foarte bine că poţi efectua studii pe un număr mic de oameni, reuşind astfel mai uşor să înţelegi mersul lucrurilor. În momentul în care acei 20 de unici îţi generează profit, nu e foarte greu să creşti constant atât numărul lor, cât şi profitul, însă pe lângă conţinutul de calitate, sunt câteva sfaturi referitoare la site în sine şi nu trebuiesc ignorate :

1. Navigarea în site
De cele mai multe ori această navigare e una defectuoasă, menită să evidenţieze proprietarul site-ului, sau activităţile sale precedente. Ca şi afiliat, toate aceste obiceiuri învechite au nevoie de schimbări, iar schimbările vor respecta întomai ideea iniţială a proiectului. Oamenii sunt în general grăbiţi, agitaţi, deci nu vor trece de mai mult de 2 linkuri în adâncimea unui site. Din acest motiv e indicat să punem linkuri către zonele importante, direct pe prima pagină, mărind în felul acesta atât accesibilitatea, cât şi eficienţa.

2. Linkuri evidente
Cred că e destul de clar că cea mai eficientă unealtă din sistemele de afilieri este linkul, iar linkul trebuie, în primul rând să arate a link. Cea mai bună variantă este să păstrăm linkurile subliniate, pentru că aşa au fost percepute şi reţinute de orice utilizator de internet. În cazul în care nu ne dorim această subliniere va trebui să găsim o altă soluţie, aproape la fel de bună, prin care să arătăm vizitatorului că există o diferenţă între link, cuvânt normal sau citat. În timp, odată cu formarea unei comunităţi, totul va fi în regulă (se vor obişnui cu ideea), deşi vizitatorul venit din Google va fi puţin confuz.

3. Grafică aerisită
Ideea de bază a unui site este conţinutul, nu aspectul grafic. Aceste două elemente alcătuiesc un întreg prietenos, dar prima poate supravieţui liniştită fără a doua, reciproca nefiind însă valabilă. După o perioadă lungă de timp, în care site-urile româneşti arătau ca nişte tabele seci, dorinţa de design aglomerat este cât se poate de normală, dar nu e bine să umbrim partea de conţinut, folosind aceste elemente grafice greoaie. Aşa cum spuneam şi la punctul 2, interesul meu este să evidenţiez linkurile de afiliat, partea grafică rămânând pe o poziţie inferioară.
Web20 înseamnă simplitate, pentru că întotdeauna simplitatea vine, iar vizitatorii apreciază astfel de strategii. Atâta timp cât laşi ideea de câştig deoparte şi te axezi pe cea de ajutor reciproc între tine şi vizitatorii tăi, câştigurile financiare apar fără să-ţi dai seama.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.
  • Degeaba scriu eu pe site de promotii si alte nebunii daca eMAG nu au in oferta promotiile respective. De exemplu in perioada 23 iulie – 15 august Nikon D60 costa 1999 lei cu 3 cadouri: blit extern, geanta si card de 4GB. Eu am scris pe blog despre asta ( http://www.photomotion.ro/2009/07/24/nikon-d60-promotia-completa-de-vacanta/ ) dar de unde link spre eMAG daca ei nu se deranjeaza sa puna promotia asta pe site. Dau link spre f64 sau altii?

    • bun inteleg dar atunci la ce mai sunt generate ofertele daca acestea nu sunt disponibile pe site sau sunt disponibile pe timp limitat? eu nu am obtat pentru nici unul dintre aceste mini obiecte de promovare ci am folosit unu colateral.O singura intrebare ,,, cei 100 ron se obtin prin afisarea a x? sau tot din comisioanele obtinute eventual…

      Stima.

  • as vrea sa am si eu mai multi vizitatori pe site si nu stiu ce sa mai fac

  • Nu inteleg ceva. daca un vizitator al site-ului meu da click pe un link si ajunge pe emag prin intermediul meu, de ce acel vizitator care isi creeaza cont prin intemediul meu nu imi genereaza profit la fiecare achizitie de pe emag? doar e client adus de mine la emag ! daca ajunge la emag prin mine si totusi mai cauta si ajunge tot la emag prin alt posesor de site web, al 2-lea va primi comisionul. nu mi se pare corect deloc

  • Multumesc pentru sfaturi 🙂

  • Mie nu mi se pare corect, ca nu se tine cat de cat cont, evident cu un castig mult mai mic, si de cei care dau clickuri, chiar daca nu s-au inregistrat imediat?? intreb asta, pt ca exista sansa ca site-ul meu sa fi trimis cateva persoane care au dat click, au aflat despre eMag, dar totusi nu au cumparat imediat.. si au cumparat peste cateva zile cand au avut ocazia, si au tastat direct eMag.ro

  • doar o singura daata primeti bonusul ala de 100 lei l 50 d vizitatori sai l fiekre 50 iei kate 100 lei..ast ras..ms

    • @Randy19 Bonusul de 100 lei il primesti o singura data, la inceput.

    • robert

      acum ar fi chiar culmea randy sa primesti la fiecare 50 de vizitatori 100 de lei…

  • Well, printre putinele articole scrise de romani care chiar lucreaza in romania si sa fie ceva bine scris. Corect si frumos, de ar invata si ceva, dar considerand ca 95% din „webdesigneri” care fac webdevelopment doar downloadeaza chestiile care altii le construim si dam share, sau mai grav le iau „nulled” fiind sub incidenta legii, dar au tupeul sa le mai tranteasca si un banner sau nu stiu ce modificare facuta in paint si sa ceara sume rotunde pentru asta. Oricum bravo domnul alexandru, putini se gandesc la ease of use.

  • Iar ce e mai important dupa ce ai minimum din un site functional si minimum ok ca design si amplasament elemente pentru a usura ease of use, important e targetarea vizitelor pe site si bineinteles o promovare bine gandita din punct de vedere strategic sa atragi oamenii prin siteul tau, sa prinda incredere in el, iar apoi au incredere sa dea si click pe reclama. E tricky dar is easy business. Bafta tuturor.

  • Explicati-mi si mie care e treaba cu 50 vizitatori 100 ron.. la mine cred ca au dat mai mult de 50 asta demult..dar vad ca 100 ron n-au aparut:(( stiti.. foamea e mare;))

  • Multumim pentru sfaturi. Le vom incerca si noi atat pentru ca ne dorim trafic cat si pentru ca avem un continut ce dorim sa ajunga la cat mai multa lume 😀

  • numarul de vizite creste dupa munca depusa pe siteul respectiv daca ai multe articole interesante vizitele cresc de la o la alta

  • Radu

    Buna ziua, am un site si doresc sa aduc vizitatori pe el si am auzit de http://www.ro5.ro ati auzit de el? Imi poate spune cineva daca sunt seriosi? se merita sa incerc?

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing