Cum a fost la Intalnirea Profitshare, editia Fashion

Postat pe 19.05.2015 de catre Raluca

cover-blog-intalnirea-Profitshare

Bucuresti, 14 mai 2015, ora 19:00, Journey Pub – incepeam sa ii primim pe afiliati si advertiseri la Intalnirea Profitshare, editia Fashion – editie care ne-a fost oferita de catre eMAG – partener principal, Kurtmann si Modlet – parteneri. Primul invitat care ajunge este Serban Cristian, sosit in numele advertiserului Boutique Mall. Apoi, incet, incet sala Up Above s-a umplut cu invitatii care si-au confirmat participarea intr-un numar neasteptat de mare. Mai exact 88, luandu-i in considerare si pe cativa membri ai echipei Profitshare si Conversion. Daca la prima intalnire Profitshare de anul acesta am fost intre 50 si 60 participanti, trebuie sa recunoastem ca asteptarile ne-au fost depasite cu mult si tinem sa va multumim pentru acest lucru.

Interesul ridicat al afiliatilor pentru nisa Fashion nu a putut decat sa ne bucure, mai ales ca cifrele inregistrate la nivel de retea prevestesc un viitor din ce in ce mai bun pentru ei. Speram ca la urmatoarea intalnire Profitshare sa fim si mai multi deoarece discutiile sunt cu adevarat constructive la aceste intalniri pentru toate partile implicate: afiliati, advertiseri, dar si pentru Profitshare.

La scurt timp dupa primirea invitatilor le-am oferit o prima prezentare cu noutatile din platforma – noutati ale caror baza a fost in mare parte prima intalnire: actualizarea aplicatiei de Android (si ne mandrim forate mult cu ceea ce a iesit, neaparat sa o instalati!), update-ul pentru plugin-ul WordPress, noul script pentru automatizarea completa a link-urilor de afiliere, noile statistici din catalogul de advertiseri si, nu in cele din urma, feed-ul de produse.

Rapoarte despre piata de fashion Romania

Apoi am intrat in miezul subiectului, prezentandu-le invitatilor cateva insight-uri despre performantele nisei Fashion & Beauty.

De retinut este ca astazi in Profitshare sunt nu mai putin de 74 advertiseri activi pe nisa Fashion & Beauty, iar comanda medie pe categoria Fashion este de 146 lei (fara TVA).

Trendurile mai spun ca in luna mai si iunie este un interes mai mare pentru produse pe aceasta nisa, care se manifesta printr-o crestere si in septembrie si octombrie. Oarecum normal de altfel, acestea fiind lunile in care clientii isi schimba garderoba de sezon. Vinerea este ziua din saptamana in care clientii cumpara cele mai multe produse din aceasta nisa, urmata de miercuri. Iar ca interval orar, desi cu modificari destul de mici pe parcursul zilei, este perioada intre ora 21:00 si 22:59.

Peste 4.8 milioane de useri activi zilnic pe Facebook, in Romania

In continuare, Andrei Ursuleanu, sales representative din partea Thinkdigital, ne-a vorbit despre oportunitatile care survin pentru promovare in cadrul Facebook si ne-a aratat care este specificul celor peste 4,8 milioane de useri activi zilnic, care compun audienta in acest mediu.

Cum promovezi Fashion prin Google Adwords

Roxana Stanoae, PPC Specialist al echipei noastre extinse, Conversion, a prezentat recomandarile de baza pentru cei care vor sa incerce canalul de promovare Adwords, recomandari mulate pe specificul afilierii.

Roxana a recomandat ca instrument general de research Google Consumer Barometer, Google Trends si Keyword Planner-ul din Adwords. Aceste instrumente sunt foarte puternice si, nu doar ca va ajuta in campaniile de PPC, dar ofera date extrem de utile inclusiv pentru strategia de continut. De asemenea Roxana a detaliat ca afiliatii pot sa faca campanii atat direct spre site-ul advertiserului, cat si promovandu-si propriul continut. Pentru promovarea continutului propriu o modalitate foarte usoara de abordat este Dynamic Search Ads deoarece este ieftina, cuprinzatoare si nu necesita cunostinte avansate.

Dupa acoperirea modalitatilor de promovare prin retele sociale si Pay-Per-Click, pe scena Up Above de la Journey Pub a intrat Serban Cristian – cu siguranta il cunoasteti fie in calitate de afiliat, affiliate manager sau proprietar de magazin online. Am ramas de la el cu cateva insighturi foarte utile, o prezentare extrem de placuta si utila pentru toti afiliatii.

Câteva idei bune de la Cristian Șerban despre promovarea în afiliere pe zona #fashion:- spre deosebire de alte nișe, vâ…

Posted by Conversion on Thursday, May 14, 2015

Totodata, Cristian a recomandat plasarea nu mai mult de o data sau de doua ori a aceluiasi acelasi link de afiliere in cadrul unui articol si concentrarea pe realizarea articolelor utile userilor, fara a include neaparat un link de afiliere.

Sesiunea de Q&A

In cea de-a doua sesiune a Intalnirii, afiliatii au fost invitati sa le adreseze advertiserilor intrebari despre magazinele lor, campanii, recomandari de promovare s.a.m.d. Pentru a raspunde la intrebari i-am avut alaturi pe cei de la eMAG, Kurtmann, Modlet, Matar, InPuff si Boutique Mall. Q&A-ul a generat o dezbatere interesanta despre cine ar trebui sa initieze comunicarea intr-o colaborare de tipul afiliat – advertiser si ce fel de informatii ar dori afiliatii sa primeasca de la magazinele pe care le vor promova. De asemenea s-au pus in discutie posibilitatile de trimitere a produselor catre afiliati pentru elaborarea de review-uri, cum ar trebui recompensati afiliatii care realizeaza continut premium, precum si care sunt provocarile lor in momentul in care se hotarasc sa promoveze un anumit advertiser.

Un articol care a surprins exact tonul de discutie din acest panel a aparut in dimineata imediat urmatoare, de la Radu Dumitru – Două idei despre afiliere pe fashion.

Un alt aspect important este ca am sesizat atat la prima intalnire Profitshare, cat si la cea dedicata nisei Fashion ca atat afiliatii, cat si advertiserii se asteapta sa faca primul pas. Nu credem foarte mult in responsabilitatea primului pas, asadar recomandam atat advertiserului, cat si afiliatului, in momentul in care exista un interes de oricare parte, sa apese butonul de trimitere mesaj. Lipsa de comunicare intre toate partile implicate nu poate aduce decat la oportunitati ratate.

Dorim sa transmitem multumiri speciale advertiserilor prezenti pe scena pentru activitatea acestora – a fost o sesiune extrem de interactiva. Iar daca pe afiliati ii cunoastem ca profitand de momentele de comunicare publice cu advertiserii pentru a ridica intrebari, deschiderea la aceste discutii din partea advertiserilor prezenti la intalnire fost o surpriza extrem de placuta. Acest lucru ne arata ca Intalnirile Profitshare sunt prima linie de sprijin pentru performanta in afiliere, pentru ca pana la urma oamenii fac toata afilierea, indiferent de care parte s-ar afla ei.

O parte din discutii au continuat in particular, dupa finalul sesiunii Q&A, iar invitatii au fost incurajati sa fructifice atat cunostintele dobandite in urma intalnirii, cat si contactele pe care le-au facut in seara respectiva.

Surpriza muzicala

Ne-am bucurat de o surpriza muzicala live inainte de incheierea intalnirii din partea lui Jeanov – muzician, compozitor si producator, absolvent al Berklee College Of Music.

Prezenta numeroasa a afiliatilor in atmostfera relaxanta a localului din seara Intalnirii ne-au bucurat enorm si ne-au incurajat sa planuim ceva de proportii pentru editia #3. Multumirile pentru editia curenta merg catre eMAG, care a sustinut acest eveniment alaturi de Kurtmann si Modlet!

Pana la cea de-a 3-a editie vom reveni cat mai curand cu inregistrarea evenimentului, astfel incat cei care nu au putut participa sa poata profita de discutiile dedicate afilierii. [UPDATE: Urmareste inregistrarile de la Intalnirea Profishare, editia Fashion.] De asemenea, daca aveti subiecte de interes pentru urmatoarea intalnire, stiti foarte bine ca feedback-ul vostru este important pentru noi si binevenit. Asadar, asteptam in comentarii subiectele pe care vreti sa le atingem la editia urmatoare.

Intre timp, conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , , ,

Cum a fost la Intalnirea Profitshare, editia Fashion

Postat pe 19.05.2015 de catre Raluca

cover-blog-intalnirea-Profitshare

Bucuresti, 14 mai 2015, ora 19:00, Journey Pub – incepeam sa ii primim pe afiliati si advertiseri la Intalnirea Profitshare, editia Fashion – editie care ne-a fost oferita de catre eMAG – partener principal, Kurtmann si Modlet – parteneri. Primul invitat care ajunge este Serban Cristian, sosit in numele advertiserului Boutique Mall. Apoi, incet, incet sala Up Above s-a umplut cu invitatii care si-au confirmat participarea intr-un numar neasteptat de mare. Mai exact 88, luandu-i in considerare si pe cativa membri ai echipei Profitshare si Conversion. Daca la prima intalnire Profitshare de anul acesta am fost intre 50 si 60 participanti, trebuie sa recunoastem ca asteptarile ne-au fost depasite cu mult si tinem sa va multumim pentru acest lucru.

Interesul ridicat al afiliatilor pentru nisa Fashion nu a putut decat sa ne bucure, mai ales ca cifrele inregistrate la nivel de retea prevestesc un viitor din ce in ce mai bun pentru ei. Speram ca la urmatoarea intalnire Profitshare sa fim si mai multi deoarece discutiile sunt cu adevarat constructive la aceste intalniri pentru toate partile implicate: afiliati, advertiseri, dar si pentru Profitshare.

La scurt timp dupa primirea invitatilor le-am oferit o prima prezentare cu noutatile din platforma – noutati ale caror baza a fost in mare parte prima intalnire: actualizarea aplicatiei de Android (si ne mandrim forate mult cu ceea ce a iesit, neaparat sa o instalati!), update-ul pentru plugin-ul WordPress, noul script pentru automatizarea completa a link-urilor de afiliere, noile statistici din catalogul de advertiseri si, nu in cele din urma, feed-ul de produse.

Rapoarte despre piata de fashion Romania

Apoi am intrat in miezul subiectului, prezentandu-le invitatilor cateva insight-uri despre performantele nisei Fashion & Beauty.

De retinut este ca astazi in Profitshare sunt nu mai putin de 74 advertiseri activi pe nisa Fashion & Beauty, iar comanda medie pe categoria Fashion este de 146 lei (fara TVA).

Trendurile mai spun ca in luna mai si iunie este un interes mai mare pentru produse pe aceasta nisa, care se manifesta printr-o crestere si in septembrie si octombrie. Oarecum normal de altfel, acestea fiind lunile in care clientii isi schimba garderoba de sezon. Vinerea este ziua din saptamana in care clientii cumpara cele mai multe produse din aceasta nisa, urmata de miercuri. Iar ca interval orar, desi cu modificari destul de mici pe parcursul zilei, este perioada intre ora 21:00 si 22:59.

Peste 4.8 milioane de useri activi zilnic pe Facebook, in Romania

In continuare, Andrei Ursuleanu, sales representative din partea Thinkdigital, ne-a vorbit despre oportunitatile care survin pentru promovare in cadrul Facebook si ne-a aratat care este specificul celor peste 4,8 milioane de useri activi zilnic, care compun audienta in acest mediu.

Cum promovezi Fashion prin Google Adwords

Roxana Stanoae, PPC Specialist al echipei noastre extinse, Conversion, a prezentat recomandarile de baza pentru cei care vor sa incerce canalul de promovare Adwords, recomandari mulate pe specificul afilierii.

Roxana a recomandat ca instrument general de research Google Consumer Barometer, Google Trends si Keyword Planner-ul din Adwords. Aceste instrumente sunt foarte puternice si, nu doar ca va ajuta in campaniile de PPC, dar ofera date extrem de utile inclusiv pentru strategia de continut. De asemenea Roxana a detaliat ca afiliatii pot sa faca campanii atat direct spre site-ul advertiserului, cat si promovandu-si propriul continut. Pentru promovarea continutului propriu o modalitate foarte usoara de abordat este Dynamic Search Ads deoarece este ieftina, cuprinzatoare si nu necesita cunostinte avansate.

Dupa acoperirea modalitatilor de promovare prin retele sociale si Pay-Per-Click, pe scena Up Above de la Journey Pub a intrat Serban Cristian – cu siguranta il cunoasteti fie in calitate de afiliat, affiliate manager sau proprietar de magazin online. Am ramas de la el cu cateva insighturi foarte utile, o prezentare extrem de placuta si utila pentru toti afiliatii.

Câteva idei bune de la Cristian Șerban despre promovarea în afiliere pe zona #fashion:- spre deosebire de alte nișe, vâ…

Posted by Conversion on Thursday, May 14, 2015

Totodata, Cristian a recomandat plasarea nu mai mult de o data sau de doua ori a aceluiasi acelasi link de afiliere in cadrul unui articol si concentrarea pe realizarea articolelor utile userilor, fara a include neaparat un link de afiliere.

Sesiunea de Q&A

In cea de-a doua sesiune a Intalnirii, afiliatii au fost invitati sa le adreseze advertiserilor intrebari despre magazinele lor, campanii, recomandari de promovare s.a.m.d. Pentru a raspunde la intrebari i-am avut alaturi pe cei de la eMAG, Kurtmann, Modlet, Matar, InPuff si Boutique Mall. Q&A-ul a generat o dezbatere interesanta despre cine ar trebui sa initieze comunicarea intr-o colaborare de tipul afiliat – advertiser si ce fel de informatii ar dori afiliatii sa primeasca de la magazinele pe care le vor promova. De asemenea s-au pus in discutie posibilitatile de trimitere a produselor catre afiliati pentru elaborarea de review-uri, cum ar trebui recompensati afiliatii care realizeaza continut premium, precum si care sunt provocarile lor in momentul in care se hotarasc sa promoveze un anumit advertiser.

Un articol care a surprins exact tonul de discutie din acest panel a aparut in dimineata imediat urmatoare, de la Radu Dumitru – Două idei despre afiliere pe fashion.

Un alt aspect important este ca am sesizat atat la prima intalnire Profitshare, cat si la cea dedicata nisei Fashion ca atat afiliatii, cat si advertiserii se asteapta sa faca primul pas. Nu credem foarte mult in responsabilitatea primului pas, asadar recomandam atat advertiserului, cat si afiliatului, in momentul in care exista un interes de oricare parte, sa apese butonul de trimitere mesaj. Lipsa de comunicare intre toate partile implicate nu poate aduce decat la oportunitati ratate.

Dorim sa transmitem multumiri speciale advertiserilor prezenti pe scena pentru activitatea acestora – a fost o sesiune extrem de interactiva. Iar daca pe afiliati ii cunoastem ca profitand de momentele de comunicare publice cu advertiserii pentru a ridica intrebari, deschiderea la aceste discutii din partea advertiserilor prezenti la intalnire fost o surpriza extrem de placuta. Acest lucru ne arata ca Intalnirile Profitshare sunt prima linie de sprijin pentru performanta in afiliere, pentru ca pana la urma oamenii fac toata afilierea, indiferent de care parte s-ar afla ei.

O parte din discutii au continuat in particular, dupa finalul sesiunii Q&A, iar invitatii au fost incurajati sa fructifice atat cunostintele dobandite in urma intalnirii, cat si contactele pe care le-au facut in seara respectiva.

Surpriza muzicala

Ne-am bucurat de o surpriza muzicala live inainte de incheierea intalnirii din partea lui Jeanov – muzician, compozitor si producator, absolvent al Berklee College Of Music.

Prezenta numeroasa a afiliatilor in atmostfera relaxanta a localului din seara Intalnirii ne-au bucurat enorm si ne-au incurajat sa planuim ceva de proportii pentru editia #3. Multumirile pentru editia curenta merg catre eMAG, care a sustinut acest eveniment alaturi de Kurtmann si Modlet!

Pana la cea de-a 3-a editie vom reveni cat mai curand cu inregistrarea evenimentului, astfel incat cei care nu au putut participa sa poata profita de discutiile dedicate afilierii. [UPDATE: Urmareste inregistrarile de la Intalnirea Profishare, editia Fashion.] De asemenea, daca aveti subiecte de interes pentru urmatoarea intalnire, stiti foarte bine ca feedback-ul vostru este important pentru noi si binevenit. Asadar, asteptam in comentarii subiectele pe care vreti sa le atingem la editia urmatoare.

Intre timp, conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing