Cum castigi puncte in Affiliate League

Postat pe 21.11.2017 de catre Profitshare

Desi Black Friday s-a incheiat, Affiliate League, cea mai importanta competitie a anului in afiliere, cu premii de 7.000 euro continua!

Cum poti castiga puncte care sa te ajute sa urci in clasamentul general?

1. Promoveaza Power Advertiserii!

Fiecare vanzare pentru unul dintre advertiserii de mai jos iti aduce mai multe puncte:
Fashion Days (punctaj x3) => la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
BeanZ Cafe (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
BestKids (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
Carturesti (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
Henderson (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
Smart Protection (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
ApiLand (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
Nea Kaisa (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
Nemira (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
TehnicBazar (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
Vonino (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte.

PRO tip1: Numarul de puncte din exemplul de mai sus se dubleaza, din nou, daca ai ales si Superputerea din care face parte advertiserul respectiv!

PRO tip2: Urmareste promotiile existe la fiecare dintre cei de mai sus.
Spre exemplu, pana pe 27 noiembrie la Fashion Days este Black Week.

2.  Promoveaza eMAG!

eMAG este cel mai mare magazin din Romania si in mod cert are potentialul de a iti aduce cele mai multe vanzari! Mai mult, cei de la eMAG au anuntat recent cresterea comisionului la 10% pe categoria Fashion si 75 lei / card eMAG activat pana la finalul anului!

Si nu uita: indiferent de numarul de puncte din clasament, eMAG isi premiaza afiliatii care obtin cu cea mai mare crestere a vanzarilor fata de perioada similara a anului trecut cu premii de 1500 euro (Legandes League), 1000 euro (Heroes League) si 500 euro (Juniors League).

PRO tip: Urmareste promotiile eMAG care vor urma pana la finalul anului: 1 Decembrie, Ziua eMAG, eMAGIA Sarbatorilor!

3. Fereste-te de Fatalitati!

Indiferent ce pozitie ai ocupa in clasament, pentru a ramane in competitie trebuie sa stai deoparte de Fatalitati. In functie de categoria din care faci parte, ai doua tipuri de Fatalitati:

Fatalitate pentru frecventa conversiilor inregistrate:
– Legends League: minim 1 conversie pe zi, cu conditia ca ulterior sa fie aprobata;
– Heroes League: minim 1 conversie la fiecare 3 zile, cu conditia ca ulterior sa fie aprobata;
– Juniors League: minim 1 conversii la fiecare 5 zile, cu conditia ca ulterior sa fie aprobata.

Fatalitate pentru numarul de advertiseri la care ai un numar minim de conversii:
– Legends League: minim 10 conversii aprobate la minim 10 advertiseri;
– Heroes League: minim 5 conversii aproabate la minim 5 advertiseri;
– Juniors League: minim 3 conversii aproabate la minim 3 advertiseri.

PRO tip: recomandarea noastra este sa iti propui mult mai mult decat minimul setat pentru categoria din care faci parte. Este posibil ca vanzarile sa nu se realizeze din diverse motive (ex: anulare comanda) iar conversiile aferente sa iti fie anulate. Pentru a nu primi Fatalitatea, este mult mai bine sa ai cat mai multe conversii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cum castigi puncte in Affiliate League

Postat pe 21.11.2017 de catre Profitshare

Desi Black Friday s-a incheiat, Affiliate League, cea mai importanta competitie a anului in afiliere, cu premii de 7.000 euro continua!

Cum poti castiga puncte care sa te ajute sa urci in clasamentul general?

1. Promoveaza Power Advertiserii!

Fiecare vanzare pentru unul dintre advertiserii de mai jos iti aduce mai multe puncte:
Fashion Days (punctaj x3) => la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
BeanZ Cafe (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
BestKids (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
Carturesti (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
Henderson (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
Smart Protection (punctaj x3)=> la 1.000 lei vanzare obtii 3.000 de puncte;
ApiLand (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
Nea Kaisa (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
Nemira (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
TehnicBazar (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte;
Vonino (punctaj x2) => la 1.000 lei vanzare obtii 2.000 de puncte.

PRO tip1: Numarul de puncte din exemplul de mai sus se dubleaza, din nou, daca ai ales si Superputerea din care face parte advertiserul respectiv!

PRO tip2: Urmareste promotiile existe la fiecare dintre cei de mai sus.
Spre exemplu, pana pe 27 noiembrie la Fashion Days este Black Week.

2.  Promoveaza eMAG!

eMAG este cel mai mare magazin din Romania si in mod cert are potentialul de a iti aduce cele mai multe vanzari! Mai mult, cei de la eMAG au anuntat recent cresterea comisionului la 10% pe categoria Fashion si 75 lei / card eMAG activat pana la finalul anului!

Si nu uita: indiferent de numarul de puncte din clasament, eMAG isi premiaza afiliatii care obtin cu cea mai mare crestere a vanzarilor fata de perioada similara a anului trecut cu premii de 1500 euro (Legandes League), 1000 euro (Heroes League) si 500 euro (Juniors League).

PRO tip: Urmareste promotiile eMAG care vor urma pana la finalul anului: 1 Decembrie, Ziua eMAG, eMAGIA Sarbatorilor!

3. Fereste-te de Fatalitati!

Indiferent ce pozitie ai ocupa in clasament, pentru a ramane in competitie trebuie sa stai deoparte de Fatalitati. In functie de categoria din care faci parte, ai doua tipuri de Fatalitati:

Fatalitate pentru frecventa conversiilor inregistrate:
– Legends League: minim 1 conversie pe zi, cu conditia ca ulterior sa fie aprobata;
– Heroes League: minim 1 conversie la fiecare 3 zile, cu conditia ca ulterior sa fie aprobata;
– Juniors League: minim 1 conversii la fiecare 5 zile, cu conditia ca ulterior sa fie aprobata.

Fatalitate pentru numarul de advertiseri la care ai un numar minim de conversii:
– Legends League: minim 10 conversii aprobate la minim 10 advertiseri;
– Heroes League: minim 5 conversii aproabate la minim 5 advertiseri;
– Juniors League: minim 3 conversii aproabate la minim 3 advertiseri.

PRO tip: recomandarea noastra este sa iti propui mult mai mult decat minimul setat pentru categoria din care faci parte. Este posibil ca vanzarile sa nu se realizeze din diverse motive (ex: anulare comanda) iar conversiile aferente sa iti fie anulate. Pentru a nu primi Fatalitatea, este mult mai bine sa ai cat mai multe conversii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing