Cum se face promovarea in afiliere la echipamente sport

Postat pe 15.07.2013 de catre Raluca

promovare afiliere pe categorie sportRecomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”.

Crestem alaturi de voi prin adoptarea de nise noi. Odata cu integrarea magazinului online Running Shop se ivesc noi posibilitati de a castiga comisioane din nisa echipamentelor sport.

Si pentru a debuta cu succes in promovarea unor produse poate nefamiliare pana acum pentru afilierea Profitshare, va venim in ajutor cu cateva sugestii.

Totul incepe cu analiza ofertei advertiserului: de aici va puteti da seama catre ce fel de public va puteti adresa. Oferta actuala cuprinde echipamente si accesorii profesionale extrem de variate, de la marci de renume. Prin urmare aveti sansa sa va orientati promovarea catre mai multe categorii de pasionati de sport, indiferent cat de experimentati sau neexperimentati sunt in hobby-ul lor.

De asemenea, un sfat bun de urmat este sa verificati periodic oferta advertiserilor si nu doar inainte de definirea unei strategii initiale de promovare, deorece puteti gasi produse noi adaugate, pentru care puteti castiga noi comisioane.

Un factor important in succesul promovarii pentru echipamentele sport este identificarea comunitatilor de persoane interesate in aceste categorii de produse. Un avantaj specific pentru aceast sector de audienta este faptul ca acestia au tentinta sa se asocieze in grupuri cu interese comune. Prin urmare voua, ca afiliati, va ramane sa veniti cu recomandarile potrivite, care raspund nevoilor acestor grupuri de pasionati.

Spre exemplu, veti putea descoperi comunitati de oameni cu un potential interes in oferta de echipamente sport, comisionate in afiliere, in cadrul grupurilor Facebook. Recomandarile pentru acest tip de audienta trebuie sa fie succinte si exacte, cu directionare fie in website-ul propriu, unde utilizatorii vor fi intampinati de continut de calitate in relatie cu teme sportive, fie direct in paginile de produse ale advertiserilor.

Pentru o promovare PPC de succes va recomandam segmentarea campaniilor pe grupuri de cuvinte cheie cat mai specifice si variate. Puteti lua in considerare mai multe criterii de segmentare precum experienta potentialului client (de ex.: incepator, intermediar, avansat), sezonul de interes (echipamente pentu vara, pentru iarna, pentru vreme uscataploioasa),  echipamente elementare versus accesorii optionale, brand-ul. Dupa o perioada veti putea optimiza campania eliminand acele cuvinte cheie sau chiar grupuri care au cele mai slabe performante.

Tot pentru campaniile PPC va recomandam sa acordati o atentie sporita cuvintelor cheie negative – exista foarte multe cautari pentru termeni precum „sport” din partea utilizatorilor care au intentia de a se informa in legatura cu ultimele evenimente sportive si nu de a cumpara.

O alta caracteristica ce trebuie luata in considerare pentru promovarea produselor din gama echipamentelor sport este sezonalitatea specifica. In linii generale audienta poate fi motivata sa inceapa sau sa reia un sport in preajma sezonului cald. De multe ori, odata cu incalzirea vremii si cu apropierea vacantelor de vara, oamenii incep sa fie mai preocupati de aspectul fizic si incep sa ia masuri in consecinta. Asadar merita sa va concentrati pe promovarea echipamentelor sport in lunile de primavara si vara. Ulterior, desi poate orientata catre o audienta diferita, aveti la indemana promovarea produselor pentru sporturile de iarna. In acest sens Running Shop are in oferta diverse accesorii si obiecte de vestimantatie pentru anotimpul rece.

Inca un aspect care tine de sezonalitate pentru echipamentele sport este reflectarea evenimentelor sportive cu promovarea pe continut realizata de voi. De exemplu pasionatii de alergare pot fi interesati de participarea la o competitie sau la un maraton ce urmeaza sa se desfasoare. Pregatirile pentru o competitie de amploare incep cu mult timp inainte si necesita innoirea echipamentului. In aceste cazuri promovarea din afiliere poate fi fructificata foarte bine.

nisa sport

Din exemplele afiliatilor de top stim ca valoarea veniturilor din promovarea voastra poate creste direct proportional cu gradul de implicare pe care il aveti. Asemenea se poate intampla si in cazul nisei de echipamente sport. Puteti inregistra rezultate foarte bune si castiguri pe masura pentru un proiect original dedicat, orientat catre promovarea echipamentelor comisionate, de tipul unei provocari sportive pentru audienta voastra. In plus, puteti sa va alaturati provocarii si sa iesiti cu beneficii duble: comisioane + conditie fizica buna 🙂

Nu exista limite pentru varietatea de modalitati prin care puteti fructifica o nisa noua in afiliere. Alaturi de instrumentele de promovare updatate din Profitshare 2.0 si de advertiserii noi puteti sa incepeti sa castigati mai mult.

Sa aveti spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Cum se face promovarea in afiliere la echipamente sport

Postat pe 15.07.2013 de catre Raluca

promovare afiliere pe categorie sportRecomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”.

Crestem alaturi de voi prin adoptarea de nise noi. Odata cu integrarea magazinului online Running Shop se ivesc noi posibilitati de a castiga comisioane din nisa echipamentelor sport.

Si pentru a debuta cu succes in promovarea unor produse poate nefamiliare pana acum pentru afilierea Profitshare, va venim in ajutor cu cateva sugestii.

Totul incepe cu analiza ofertei advertiserului: de aici va puteti da seama catre ce fel de public va puteti adresa. Oferta actuala cuprinde echipamente si accesorii profesionale extrem de variate, de la marci de renume. Prin urmare aveti sansa sa va orientati promovarea catre mai multe categorii de pasionati de sport, indiferent cat de experimentati sau neexperimentati sunt in hobby-ul lor.

De asemenea, un sfat bun de urmat este sa verificati periodic oferta advertiserilor si nu doar inainte de definirea unei strategii initiale de promovare, deorece puteti gasi produse noi adaugate, pentru care puteti castiga noi comisioane.

Un factor important in succesul promovarii pentru echipamentele sport este identificarea comunitatilor de persoane interesate in aceste categorii de produse. Un avantaj specific pentru aceast sector de audienta este faptul ca acestia au tentinta sa se asocieze in grupuri cu interese comune. Prin urmare voua, ca afiliati, va ramane sa veniti cu recomandarile potrivite, care raspund nevoilor acestor grupuri de pasionati.

Spre exemplu, veti putea descoperi comunitati de oameni cu un potential interes in oferta de echipamente sport, comisionate in afiliere, in cadrul grupurilor Facebook. Recomandarile pentru acest tip de audienta trebuie sa fie succinte si exacte, cu directionare fie in website-ul propriu, unde utilizatorii vor fi intampinati de continut de calitate in relatie cu teme sportive, fie direct in paginile de produse ale advertiserilor.

Pentru o promovare PPC de succes va recomandam segmentarea campaniilor pe grupuri de cuvinte cheie cat mai specifice si variate. Puteti lua in considerare mai multe criterii de segmentare precum experienta potentialului client (de ex.: incepator, intermediar, avansat), sezonul de interes (echipamente pentu vara, pentru iarna, pentru vreme uscataploioasa),  echipamente elementare versus accesorii optionale, brand-ul. Dupa o perioada veti putea optimiza campania eliminand acele cuvinte cheie sau chiar grupuri care au cele mai slabe performante.

Tot pentru campaniile PPC va recomandam sa acordati o atentie sporita cuvintelor cheie negative – exista foarte multe cautari pentru termeni precum „sport” din partea utilizatorilor care au intentia de a se informa in legatura cu ultimele evenimente sportive si nu de a cumpara.

O alta caracteristica ce trebuie luata in considerare pentru promovarea produselor din gama echipamentelor sport este sezonalitatea specifica. In linii generale audienta poate fi motivata sa inceapa sau sa reia un sport in preajma sezonului cald. De multe ori, odata cu incalzirea vremii si cu apropierea vacantelor de vara, oamenii incep sa fie mai preocupati de aspectul fizic si incep sa ia masuri in consecinta. Asadar merita sa va concentrati pe promovarea echipamentelor sport in lunile de primavara si vara. Ulterior, desi poate orientata catre o audienta diferita, aveti la indemana promovarea produselor pentru sporturile de iarna. In acest sens Running Shop are in oferta diverse accesorii si obiecte de vestimantatie pentru anotimpul rece.

Inca un aspect care tine de sezonalitate pentru echipamentele sport este reflectarea evenimentelor sportive cu promovarea pe continut realizata de voi. De exemplu pasionatii de alergare pot fi interesati de participarea la o competitie sau la un maraton ce urmeaza sa se desfasoare. Pregatirile pentru o competitie de amploare incep cu mult timp inainte si necesita innoirea echipamentului. In aceste cazuri promovarea din afiliere poate fi fructificata foarte bine.

nisa sport

Din exemplele afiliatilor de top stim ca valoarea veniturilor din promovarea voastra poate creste direct proportional cu gradul de implicare pe care il aveti. Asemenea se poate intampla si in cazul nisei de echipamente sport. Puteti inregistra rezultate foarte bune si castiguri pe masura pentru un proiect original dedicat, orientat catre promovarea echipamentelor comisionate, de tipul unei provocari sportive pentru audienta voastra. In plus, puteti sa va alaturati provocarii si sa iesiti cu beneficii duble: comisioane + conditie fizica buna 🙂

Nu exista limite pentru varietatea de modalitati prin care puteti fructifica o nisa noua in afiliere. Alaturi de instrumentele de promovare updatate din Profitshare 2.0 si de advertiserii noi puteti sa incepeti sa castigati mai mult.

Sa aveti spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Emanuel Popa

    Multe grupuri de pe facebook care sunt in tema, cum ar fii grupuri de alergare si ma refer cam la majoritatea refuza reclamele sau link-urile ce conduc la alte site-uri. Si exclud din grupuri persoanele care fac asta. Vorbesc din experienta proprie.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing