Cum pregatim promovarea din afiliere pentru iarna

Postat pe 3.12.2013 de catre Raluca

poza blog afiliere iarnaTocmai a inceput luna decembrie, asa ca e momentul sa demaram strategia de promovare pentru sezonul de iarna. Anul acesta aveti mai multe posibilitati de promovare, mult mai relevante pentru perioada in care ne aflam, gratie integrarii de advertiseri pe nise noi.

Principalele zone pe care le puteti ataca pentru castiguri in afiliere sunt:

  • cadourile;
  • pachetele turistice;
  • colectiile noi de imbracaminte si incaltaminte;
  • articole sportive de iarna.

Fiecare din cele 4 segmente se afla in crestere pentru cautarile online, asa cum indica termenii reprezentativi din graficul de mai jos.google trends iarna

Nu scapati din vedere obiectul promovarii si adaptati comunicarea strict pentru acele persoane care ar putea fi interesate de produsele enumerate mai sus. De aici porneste totul: identificarea principalelor mesaje de comunicat, gasirea grupelor de audienta vizate, descoperirea mediilor de promovare propice pentru fiecare grup in parte, integrarea si optimizarea instrumentelor de promovare adecvate.

Promovarea cadourilor

In cazul cadourilor, plaja de produse ce pot fi recomandate este extrem de variata: de la decoratiuni pentru brad pana la articole de imbracaminte, electrice pentru ingrijire personala si excursii – practic o foarte buna parte din oferta actuala a advertiserilor Profitshare pot reprezenta potentiale cadouri. Segmentarea audientei va trebui facuta foarte bine in cazul dedicarii promovarii pentru cadouri: promovarea poate sa vizeze pe de-o parte cadouri pentru copii, iar pe de alta parte cadouri pentru cei mari. Promovarea va avea rezultate cu atat mai bune cu cat aceasta este mai bine targetata; iar in ceea ce priveste cadourile pentru copii aveti posibilitatea de a imparti promovarea pe grupe de varste. Advertiseri specializati pe nisa copii & jucarii ( Pantofiori Veseli, 3Pitici, KidsPlaza, EduClass si Strollers ) vor pregati pachete speciale in acest sens si vor ajuta la targetare prin filtrele disponibile in website-urile lor.

Ofertele magazinelor de cadouri ( CadouriDeTop, Cadouri-Funny.EUFunGift ) sunt ideale de folosit pentru promovarea cadourilor pentru adulti. Ofertele lor sunt si foarte bune surse de inspiratie.

Folositi-va de campaniile pe care advertiserii le pregatesc pentru acesta perioada – ei vor scoate in evidenta cat mai bine produsele vedeta pentru sezonul de iarna si va pot inspira pentru comunicarea adresata publicului vostru. Va recomandam sa va abonati la newsletterele lor si sa urmariti recomandarile lor saptamanale, publicate pe blogul Profitshare, pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte.

Pachetele turistice

Advertiserii Ocazii Turistice si Genius Travel deja comunica ofertele lor pentru aceasta iarna, avand pregatite pe website-urile lor pachete dintre cele mai diverse. Google Trends ne arata ca pentru termenul „revelion” de exemplu, exista un interes foarte mare. Pentru utilizatorii interesati puteti oferi recomandari personale pentru acele destinatii pe care ati avut ocazia sa le vizitati – o parere personala valoreaza mult pentru cineva care se afla in cautarea locului de petrecere a sarbatorilor.

In materie de segmentare pentru promovarea pachetelor turistice cel mai important ar fi sa luati in considerare bugetele potentialilor clienti. Impartiti audienta in intervale de bugete si adaptati promovarea ca atare. Pentru utilizatorii care sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult este de asteptat ca acestia sa se documenteze din plin pentru alegerea destinatiei. Aici o promovare pe continut de calitate este cea mai utila cu link-uri de afiliere in cadrul articolelor redactate. Mai puteti face ceva pentru a sprijini conversiile – dupa ce va familiarizati in intregime cu website-urile advertiserilor, oferiti cititorilor detalii pentru o navigare cat mai comoda si pentru completarea formularelor de cerere de oferta. In cazul in care nu aveti un website care se preteaza continutului scris orientat catre pachetele turistice, puteti promova prin integrarea bannerelor advertiserilor.

Pentru audienta cu un buget mai mic, scoateti in evidenta pachetele turistice din tara, pe cele non-all-inclusive si alegeti ca si mediu de promovare retelele sociale, forumurile, blogurile personale, website-urile generaliste (de stiri, lifestyle, de timp liber).

Colectiile de iarna pe segmentul Fashion

O alta oportunitate de castig ce se iveste odata cu sosirea iernii este pe segmentul fashion. Pe de-o parte magazinele au inclus in oferta colectiile noi, potrivite conditiilor meteo de afara, iar pe de alta parte vor pregati promotii orientate in jurul Craciunului. Pentru produsele fashion, promovarea se pliaza foarte bine oricarui mediu de promovare: link-uri in articole de lifestyle, bannere pe website-uri, postari in cadrul retelelor sociale, campanii PPC Google AdWords si Facebook Ads.

Sportul si echipamentele pentru iarna

Magazinele cu articole sportive ofera o gama larga de echipamente pentru schi-uri, snowboard, saniute, patine, ghete si cizme rezistente alaturi de imbracaminte si accesorii de iarna. In cazul promovarii acestor tipuri de produce este recomandat sa oferiti sfaturi pentru alegerea celor mai potrivite produse – de cele mai multe ori audienta are nevoie de consultanta atat pentru a intelege beneficiile cu care sosesc echipamentele si accesoriile de iarna, cat si ce s-ar potrivi cel mai bine pentru fizionomia si stilul lor de viata.

Pentru un confort sporit si protectie impotriva frigului o parte din audienta isi va dori sa investeasca mai bine in articole de imbracaminte si incaltaminte de o calitate sporita. Magazinele pe nisa sport ofera de cele mai multe ori haine, geci si incaltaminte menite sa reziste la temperaturi extreme – intocmai recomandarea potrivita pentru acest tip de public.

Oportunitatile de castig pentru aceasta zona sunt foarte bune, luand in considerare faptul ca valoarea medie a unei comenzi poate fi mult mai mare decat in cazul altor nise.

O sugestie in plus: puteti combina promovarea pentru pachetele turistice cu cea realizata pentru articolele sportive, deoarece sunt situatii in care cei care se pregatesc sa plece in vacanta de iarna sa aibe nevoie si de schiuri sau imbracaminte adecvata partiei.

Atat vremea, cat si sarbatorile specifice iernii sunt elemente care reprezinta un avantaj pentru marketingul afiliat. Dupa ce Black Friday a scos la iveala apetitul romanilor pentru cumparaturile online, luna decembrie debuteaza cu noi sanse de castig, specifice perioadei. Pentru afiliere, o strategie coerenta, gandita in avans pentru lunile de iarna vor da rezultate foarte bune, inclusiv pe termen lung, asa ca va incurajam sa analizati posibilitatile de promovare pentru urmatoarele luni si sa profitati din plin de oportunitatile de castig ivite.

Sa aveti spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Cum pregatim promovarea din afiliere pentru iarna

Postat pe 3.12.2013 de catre Raluca

poza blog afiliere iarnaTocmai a inceput luna decembrie, asa ca e momentul sa demaram strategia de promovare pentru sezonul de iarna. Anul acesta aveti mai multe posibilitati de promovare, mult mai relevante pentru perioada in care ne aflam, gratie integrarii de advertiseri pe nise noi.

Principalele zone pe care le puteti ataca pentru castiguri in afiliere sunt:

  • cadourile;
  • pachetele turistice;
  • colectiile noi de imbracaminte si incaltaminte;
  • articole sportive de iarna.

Fiecare din cele 4 segmente se afla in crestere pentru cautarile online, asa cum indica termenii reprezentativi din graficul de mai jos.google trends iarna

Nu scapati din vedere obiectul promovarii si adaptati comunicarea strict pentru acele persoane care ar putea fi interesate de produsele enumerate mai sus. De aici porneste totul: identificarea principalelor mesaje de comunicat, gasirea grupelor de audienta vizate, descoperirea mediilor de promovare propice pentru fiecare grup in parte, integrarea si optimizarea instrumentelor de promovare adecvate.

Promovarea cadourilor

In cazul cadourilor, plaja de produse ce pot fi recomandate este extrem de variata: de la decoratiuni pentru brad pana la articole de imbracaminte, electrice pentru ingrijire personala si excursii – practic o foarte buna parte din oferta actuala a advertiserilor Profitshare pot reprezenta potentiale cadouri. Segmentarea audientei va trebui facuta foarte bine in cazul dedicarii promovarii pentru cadouri: promovarea poate sa vizeze pe de-o parte cadouri pentru copii, iar pe de alta parte cadouri pentru cei mari. Promovarea va avea rezultate cu atat mai bune cu cat aceasta este mai bine targetata; iar in ceea ce priveste cadourile pentru copii aveti posibilitatea de a imparti promovarea pe grupe de varste. Advertiseri specializati pe nisa copii & jucarii ( Pantofiori Veseli, 3Pitici, KidsPlaza, EduClass si Strollers ) vor pregati pachete speciale in acest sens si vor ajuta la targetare prin filtrele disponibile in website-urile lor.

Ofertele magazinelor de cadouri ( CadouriDeTop, Cadouri-Funny.EUFunGift ) sunt ideale de folosit pentru promovarea cadourilor pentru adulti. Ofertele lor sunt si foarte bune surse de inspiratie.

Folositi-va de campaniile pe care advertiserii le pregatesc pentru acesta perioada – ei vor scoate in evidenta cat mai bine produsele vedeta pentru sezonul de iarna si va pot inspira pentru comunicarea adresata publicului vostru. Va recomandam sa va abonati la newsletterele lor si sa urmariti recomandarile lor saptamanale, publicate pe blogul Profitshare, pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte.

Pachetele turistice

Advertiserii Ocazii Turistice si Genius Travel deja comunica ofertele lor pentru aceasta iarna, avand pregatite pe website-urile lor pachete dintre cele mai diverse. Google Trends ne arata ca pentru termenul „revelion” de exemplu, exista un interes foarte mare. Pentru utilizatorii interesati puteti oferi recomandari personale pentru acele destinatii pe care ati avut ocazia sa le vizitati – o parere personala valoreaza mult pentru cineva care se afla in cautarea locului de petrecere a sarbatorilor.

In materie de segmentare pentru promovarea pachetelor turistice cel mai important ar fi sa luati in considerare bugetele potentialilor clienti. Impartiti audienta in intervale de bugete si adaptati promovarea ca atare. Pentru utilizatorii care sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult este de asteptat ca acestia sa se documenteze din plin pentru alegerea destinatiei. Aici o promovare pe continut de calitate este cea mai utila cu link-uri de afiliere in cadrul articolelor redactate. Mai puteti face ceva pentru a sprijini conversiile – dupa ce va familiarizati in intregime cu website-urile advertiserilor, oferiti cititorilor detalii pentru o navigare cat mai comoda si pentru completarea formularelor de cerere de oferta. In cazul in care nu aveti un website care se preteaza continutului scris orientat catre pachetele turistice, puteti promova prin integrarea bannerelor advertiserilor.

Pentru audienta cu un buget mai mic, scoateti in evidenta pachetele turistice din tara, pe cele non-all-inclusive si alegeti ca si mediu de promovare retelele sociale, forumurile, blogurile personale, website-urile generaliste (de stiri, lifestyle, de timp liber).

Colectiile de iarna pe segmentul Fashion

O alta oportunitate de castig ce se iveste odata cu sosirea iernii este pe segmentul fashion. Pe de-o parte magazinele au inclus in oferta colectiile noi, potrivite conditiilor meteo de afara, iar pe de alta parte vor pregati promotii orientate in jurul Craciunului. Pentru produsele fashion, promovarea se pliaza foarte bine oricarui mediu de promovare: link-uri in articole de lifestyle, bannere pe website-uri, postari in cadrul retelelor sociale, campanii PPC Google AdWords si Facebook Ads.

Sportul si echipamentele pentru iarna

Magazinele cu articole sportive ofera o gama larga de echipamente pentru schi-uri, snowboard, saniute, patine, ghete si cizme rezistente alaturi de imbracaminte si accesorii de iarna. In cazul promovarii acestor tipuri de produce este recomandat sa oferiti sfaturi pentru alegerea celor mai potrivite produse – de cele mai multe ori audienta are nevoie de consultanta atat pentru a intelege beneficiile cu care sosesc echipamentele si accesoriile de iarna, cat si ce s-ar potrivi cel mai bine pentru fizionomia si stilul lor de viata.

Pentru un confort sporit si protectie impotriva frigului o parte din audienta isi va dori sa investeasca mai bine in articole de imbracaminte si incaltaminte de o calitate sporita. Magazinele pe nisa sport ofera de cele mai multe ori haine, geci si incaltaminte menite sa reziste la temperaturi extreme – intocmai recomandarea potrivita pentru acest tip de public.

Oportunitatile de castig pentru aceasta zona sunt foarte bune, luand in considerare faptul ca valoarea medie a unei comenzi poate fi mult mai mare decat in cazul altor nise.

O sugestie in plus: puteti combina promovarea pentru pachetele turistice cu cea realizata pentru articolele sportive, deoarece sunt situatii in care cei care se pregatesc sa plece in vacanta de iarna sa aibe nevoie si de schiuri sau imbracaminte adecvata partiei.

Atat vremea, cat si sarbatorile specifice iernii sunt elemente care reprezinta un avantaj pentru marketingul afiliat. Dupa ce Black Friday a scos la iveala apetitul romanilor pentru cumparaturile online, luna decembrie debuteaza cu noi sanse de castig, specifice perioadei. Pentru afiliere, o strategie coerenta, gandita in avans pentru lunile de iarna vor da rezultate foarte bune, inclusiv pe termen lung, asa ca va incurajam sa analizati posibilitatile de promovare pentru urmatoarele luni si sa profitati din plin de oportunitatile de castig ivite.

Sa aveti spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing