Cum să generezi idei de conținut nou pentru postările tale de pe blog

Postat pe 24.08.2016 de catre Bianca

4TDHSPIMJ6

Dacă administrezi unul sau mai multe bloguri știi deja că, din când în când, este destul de greu să găsești subiecte bune pentru articole. Atunci când ai inspirație este simplu și chiar plăcut să stai în fața tastaturii și să scrii. În schimb atunci când trebuie să respecți un calendar editorial și să postezi săptămânal sau chiar zilnic, te poți afla în situația în care să ai nevoie de puțin ajutor.

Majoritatea dintre noi căutăm idei pe Google, unde găsim soluții despre ce tipuri de postări să scriem (review de produs, comparații, interviuri etc), sau ce subiecte sunt căutate de utilizatori, în schimb conținutul propriu zis rămâne neacoperit.

Un articol, în esență, trebuie să trateze subiectul astfel încât cititorul să regăsească în conținut răspunsuri la propriile nelămuriri și astfel să considere blogul tău o sursă utilă pentru informații.

Am descoperit o unealtă nouă, foarte draguță, care te va ajuta prin căutarea de cuvinte cheie cu rapoarte despre întrebările pe care și le pun consumatorii referitor la anumite produse. Prin urmare, dacă ai acces la întrebări, poți să deduci motivația de a cumpăra și emoțiile legate de fiecare căutare.

Answer the Public este un tool gratuit, care pe lângă sutele de întrebări pe care le afișează, îți pune la dispoziție și cele mai căutate prepoziții. Ai de asemenea posibilitatea de a vizualiza datele sub formă de grafice sau în ordine alfabetică. Căutările sunt deocamdată disponibile doar pentru un număr limitat de țări, printre care Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Franța, Germania, Spania, Polonia, Suedia, Norvegia sau Danemarca, însă același algoritm se poate aplica și pentru România. Poți să alegi o țară, dintre cele disponibile, pe care o consideri cea mai apropiată ca și comportament de consum de țara noastră și apoi să extrapolezi rezultatele pentru a genera conținut relevant.

Fiind perioada de cumpărături dinaintea începerii școlii, am fost curioși să aflăm ce întrebări își pun consumatorii referitor la acest subiect, așa că am făcut un test și am căutat termenul “back to school” pentru UK.

Se pare că foarte mulți consumatori au nevoie de ajutor când vine vorba de ce articole să cumpere (“what back to school supplies do i need”, “what back to school shoes should i get”, “what are back to school clothing essentials”, “how much back to school clothes should i buy”). O altă întrebare des întâlnită este bineînțeles cea legată de magazinele care au reduceri în această perioadă: “who is having back to school sales”, “which stores are having back to school sales”, “where to find back to school deals”.

Există întrebări și mai deosebite care ar putea face subiectul unui articol foarte interesant pe blogul tău: “why is back to school so expensive”, “back to school 70s versus now”.

question-visualisation

Categoriile de consumatori interesați de back to school s-ar putea să nu fie doar părinții, elevii sau studenții. În secțiunea dedicată prepozițiilor vei găsi căutări precum „back to school for teachers”, “back to school for staff”, “back to school for single moms”. De asemenea rezultate utile care te pot inspira mai sunt: “back to school to do list”, “back to school how to get ready”, “back to school gifts to students”.

preposition-visualisation

La final te poți amuza cu întrebări care nu te vor ajuta să monetizezi un articol pentru reduceri back to school, dar te vor face să te gândești la cât de multe subiecte poți găsi pe marginea unui cuvânt cheie (“how soon back to school after vomiting”, “how to go back to school with no money”, “careers without going back to school”, “when back to school after lice”, „how to go back to school like a boss”).

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: ,

Cum să generezi idei de conținut nou pentru postările tale de pe blog

Postat pe 24.08.2016 de catre Bianca

4TDHSPIMJ6

Dacă administrezi unul sau mai multe bloguri știi deja că, din când în când, este destul de greu să găsești subiecte bune pentru articole. Atunci când ai inspirație este simplu și chiar plăcut să stai în fața tastaturii și să scrii. În schimb atunci când trebuie să respecți un calendar editorial și să postezi săptămânal sau chiar zilnic, te poți afla în situația în care să ai nevoie de puțin ajutor.

Majoritatea dintre noi căutăm idei pe Google, unde găsim soluții despre ce tipuri de postări să scriem (review de produs, comparații, interviuri etc), sau ce subiecte sunt căutate de utilizatori, în schimb conținutul propriu zis rămâne neacoperit.

Un articol, în esență, trebuie să trateze subiectul astfel încât cititorul să regăsească în conținut răspunsuri la propriile nelămuriri și astfel să considere blogul tău o sursă utilă pentru informații.

Am descoperit o unealtă nouă, foarte draguță, care te va ajuta prin căutarea de cuvinte cheie cu rapoarte despre întrebările pe care și le pun consumatorii referitor la anumite produse. Prin urmare, dacă ai acces la întrebări, poți să deduci motivația de a cumpăra și emoțiile legate de fiecare căutare.

Answer the Public este un tool gratuit, care pe lângă sutele de întrebări pe care le afișează, îți pune la dispoziție și cele mai căutate prepoziții. Ai de asemenea posibilitatea de a vizualiza datele sub formă de grafice sau în ordine alfabetică. Căutările sunt deocamdată disponibile doar pentru un număr limitat de țări, printre care Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Franța, Germania, Spania, Polonia, Suedia, Norvegia sau Danemarca, însă același algoritm se poate aplica și pentru România. Poți să alegi o țară, dintre cele disponibile, pe care o consideri cea mai apropiată ca și comportament de consum de țara noastră și apoi să extrapolezi rezultatele pentru a genera conținut relevant.

Fiind perioada de cumpărături dinaintea începerii școlii, am fost curioși să aflăm ce întrebări își pun consumatorii referitor la acest subiect, așa că am făcut un test și am căutat termenul “back to school” pentru UK.

Se pare că foarte mulți consumatori au nevoie de ajutor când vine vorba de ce articole să cumpere (“what back to school supplies do i need”, “what back to school shoes should i get”, “what are back to school clothing essentials”, “how much back to school clothes should i buy”). O altă întrebare des întâlnită este bineînțeles cea legată de magazinele care au reduceri în această perioadă: “who is having back to school sales”, “which stores are having back to school sales”, “where to find back to school deals”.

Există întrebări și mai deosebite care ar putea face subiectul unui articol foarte interesant pe blogul tău: “why is back to school so expensive”, “back to school 70s versus now”.

question-visualisation

Categoriile de consumatori interesați de back to school s-ar putea să nu fie doar părinții, elevii sau studenții. În secțiunea dedicată prepozițiilor vei găsi căutări precum „back to school for teachers”, “back to school for staff”, “back to school for single moms”. De asemenea rezultate utile care te pot inspira mai sunt: “back to school to do list”, “back to school how to get ready”, “back to school gifts to students”.

preposition-visualisation

La final te poți amuza cu întrebări care nu te vor ajuta să monetizezi un articol pentru reduceri back to school, dar te vor face să te gândești la cât de multe subiecte poți găsi pe marginea unui cuvânt cheie (“how soon back to school after vomiting”, “how to go back to school with no money”, “careers without going back to school”, “when back to school after lice”, „how to go back to school like a boss”).

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving
  • Utila unealta, dar pentru Romania, deocamdata nu genereaza rapoarte.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing