Cum să valorifici baza de date în marketing afiliat

Postat pe 12.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Întâlnește-te în persoană cu advertiserii

Urmărește evenimentele digitale, de ecommerce sau cele de care crezi că ar fi interesați advertiserii și dă-ți ocazia să îi întâlnești și să discuți cu ei. Networkingul și mai ales întâlnirea față în față cu oamenii poate schimba radical o relație de business. Lucrurile pot deveni mai bune, iar comunicarea mai strânsă și mai apropiată. Astfel, în timpul campaniilor pe care un advertiser le desfășoară, poți discuta mai multe detalii cu advertiserul, tocmai pentru ca ați avut ocazia să vă întâlniți și personal. Deschiderea spre a te ajuta cu sfaturi sau alte indicații despre campanii va fi cu siguranță mai mare, iar tu vei putea înțelege mult mai bine nevoile și astfel vei putea construi strategii mai bune.

Setează-ți obiective SMART (specifice, măsurabile, accesibile, relevante și încadrate în timp)

După ce ai aflat toate informațiile de la advertiser, setează-ți un obiectiv SMART și implică-te cu tot ce poți pentru a ajunge să-l îndeplinești. Fă-ți, spre exemplu, o strategie de newsletters pentru publicul tău și trimite-le informări de câte ori crezi că e nevoie, fără să exagerezi. Vei vedea că rata de unsubscribe ar putea rămâne aceeași ca în mod normal, dacă ai o strategie inteligent construită și relevantă pentru targetul tău. O analiză amănunțită a trimiterilor de newsletter poate fi vizualizată în Conectoo, o soluție completă de email marketing.

Segmentează-ți listele

În primul rând, nu trimite aceleași newslettere către toată lumea. Analizează cine nu a deschis mailul tău inițial și construiește un mesaj special pentru această categorie de public. Desigur, în fiecare fază a unei campanii sunt mesaje care e nevoie să ajungă la toată lumea (lansare, punct culminant, cât a mai rămas până la final etc.). Apoi însă, analizează rezultatele și începe să trimiți mesaje personalizate, pe segmente. Poți avea o legătură mult mai strânsă cu publicul tău și un impact mult mai mare dacă creezi mesaje dedicate.

Folosește bonusurile personalizate

În loc să ai o strategie de bonus tradițională, folosește una altfel, care să creeze curiozitate și să motiveze. Poți opta de exemplu pentru bonusuri mai mici, în diferite puncte alte campaniei și pentru categorii diverse de public. Folosește-te de asemenea de strategia urgenței. Se spune că nimic nu îi face pe oameni să ia măsuri ca un termen limită, așa că cel mai bine ar fi să pui acest insight în practică pentru a reuși să faci cât mai multe comisioane.

PPC în Facebook Ads, către o listă de email sau numele de telefon

Încarcă în Facebook lista ta de emailuri sau numere de telefon, iar Facebook va potrivi detaliile cu baza lui de date, unde userii au o adresă de mail sau un număr de telefon. Astfel, va identifica utilizatorii, aceștia fiind în mod special vizați de anunțul tău. Acestă funcție din Facebook ads este foarte bună pentru o targetare specifică și concentrată pe o anumită categorie de public. Nu doar ca poți face targetarea după nume, dar mergi către oameni care deja au luat contact cu tine cel puțin o dată, prin urmare îți este mult mai ușor să îi implici din nou.

Prin urmare, nu contează dacă ai 99, 999 sau 99.999 de oameni abonați la mailul tău, ca să ai succes. Dacă vei începe să pui în practică pașii de mai sus, cu siguranță vor apărea și comisioanele.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Ștefania Grăjdeanu

Bicycle lover & founder of www.bikechic.ro. Good Vibes. Positive Attitude. Genuine Curiosity.

Tag-uri: , , , , , ,

Cum să valorifici baza de date în marketing afiliat

Postat pe 12.06.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Întâlnește-te în persoană cu advertiserii

Urmărește evenimentele digitale, de ecommerce sau cele de care crezi că ar fi interesați advertiserii și dă-ți ocazia să îi întâlnești și să discuți cu ei. Networkingul și mai ales întâlnirea față în față cu oamenii poate schimba radical o relație de business. Lucrurile pot deveni mai bune, iar comunicarea mai strânsă și mai apropiată. Astfel, în timpul campaniilor pe care un advertiser le desfășoară, poți discuta mai multe detalii cu advertiserul, tocmai pentru ca ați avut ocazia să vă întâlniți și personal. Deschiderea spre a te ajuta cu sfaturi sau alte indicații despre campanii va fi cu siguranță mai mare, iar tu vei putea înțelege mult mai bine nevoile și astfel vei putea construi strategii mai bune.

Setează-ți obiective SMART (specifice, măsurabile, accesibile, relevante și încadrate în timp)

După ce ai aflat toate informațiile de la advertiser, setează-ți un obiectiv SMART și implică-te cu tot ce poți pentru a ajunge să-l îndeplinești. Fă-ți, spre exemplu, o strategie de newsletters pentru publicul tău și trimite-le informări de câte ori crezi că e nevoie, fără să exagerezi. Vei vedea că rata de unsubscribe ar putea rămâne aceeași ca în mod normal, dacă ai o strategie inteligent construită și relevantă pentru targetul tău. O analiză amănunțită a trimiterilor de newsletter poate fi vizualizată în Conectoo, o soluție completă de email marketing.

Segmentează-ți listele

În primul rând, nu trimite aceleași newslettere către toată lumea. Analizează cine nu a deschis mailul tău inițial și construiește un mesaj special pentru această categorie de public. Desigur, în fiecare fază a unei campanii sunt mesaje care e nevoie să ajungă la toată lumea (lansare, punct culminant, cât a mai rămas până la final etc.). Apoi însă, analizează rezultatele și începe să trimiți mesaje personalizate, pe segmente. Poți avea o legătură mult mai strânsă cu publicul tău și un impact mult mai mare dacă creezi mesaje dedicate.

Folosește bonusurile personalizate

În loc să ai o strategie de bonus tradițională, folosește una altfel, care să creeze curiozitate și să motiveze. Poți opta de exemplu pentru bonusuri mai mici, în diferite puncte alte campaniei și pentru categorii diverse de public. Folosește-te de asemenea de strategia urgenței. Se spune că nimic nu îi face pe oameni să ia măsuri ca un termen limită, așa că cel mai bine ar fi să pui acest insight în practică pentru a reuși să faci cât mai multe comisioane.

PPC în Facebook Ads, către o listă de email sau numele de telefon

Încarcă în Facebook lista ta de emailuri sau numere de telefon, iar Facebook va potrivi detaliile cu baza lui de date, unde userii au o adresă de mail sau un număr de telefon. Astfel, va identifica utilizatorii, aceștia fiind în mod special vizați de anunțul tău. Acestă funcție din Facebook ads este foarte bună pentru o targetare specifică și concentrată pe o anumită categorie de public. Nu doar ca poți face targetarea după nume, dar mergi către oameni care deja au luat contact cu tine cel puțin o dată, prin urmare îți este mult mai ușor să îi implici din nou.

Prin urmare, nu contează dacă ai 99, 999 sau 99.999 de oameni abonați la mailul tău, ca să ai succes. Dacă vei începe să pui în practică pașii de mai sus, cu siguranță vor apărea și comisioanele.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Ștefania Grăjdeanu

Bicycle lover & founder of www.bikechic.ro. Good Vibes. Positive Attitude. Genuine Curiosity.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing