Noul Dashboard Profitshare pentru advertiseri – Indicatori noi pentru un plus de relevanta

Postat pe 16.12.2014 de catre Claudiu Farcas

header blog dashboard nou

Astazi am lansat noul dashboard pentru advertiserii Profitshare si ne bucuram sa spunem ca aducem indicatori noi pentru ca advertiserii sa isi poata evalua dintr-o privire performanta programului de afiliere din Profitshare. Noul dashboard asigura rapoarte atat pentru numarul de vizitatori si conversiile inregistrate, cat si date referitoare la numarul de afiliati activi, evolutia fata de perioada anterioara de raportare si, bineinteles, informatii cu privire la rata de aprobare a comisioanelor.

Dashboard-ul este doar un prim pas pentru a oferi advertiserilor informatii cat mai complete despre performanta programului de afiliere rulat in Profitshare.

header v4

Noul dashboard pentru advertiseri introduce indicatori noi, utili.

Dar cum sunt calculate toate aceste date?

Vizitatori, Conversii & Vanzari

header v3

Sectiunea vizitatorilor ofera date cu privire la numarul de click-uri inregistrate de advertiser pe 3 perioade de timp: azi, saptamana curenta si luna curenta. O evolutie e acestui indicator este de asemenea disponibila in procente. Aceasta se calculeaza retroactiv, la nivel de ora.

De exemplu, luni la ora 12:00 advertiserului i se vor afisa datele pentru selectia Azi („1015 vizitatori azi” in exemplul de mai sus) comparativ cu performanta pe acelasi indicator din ziua de luni a saptamanii anterioare, la aceeasi ora (+72%).

Saptamana curenta cumuleaza rezultatele incepand cu ziua de luni si pana in ziua in care ne aflam. Comparatia indicatorilor se face pe zilele corespondente saptamanii anterioare. De exemplu, daca un advertiser urmareste raportul intr-o zi de miercuri, el poate sa vada atunci totalul vizitatorilor pe care i-a primit din afiliere incepand cu ziua de luni a saptamanii in care se afla si pana miercuri. Apoi va putea compara rezultatele cu ceea ce s-a intamplat in saptamana anterioara, incepand cu lunea trecuta si pana miercurea trecuta.

Similar se inampla si in cazul luna curenta – daca ne aflam in data de 16 decembrie 2014, se afiseaza rezultatele de la inceputul lunii decembrie si pana in ziua curenta, iar comparatia se va face cu performantele din perioada 1 – 16 noiembrie 2014.

Aceleasi conventii sunt aplicate si pentru statisticile privind conversiile azi si vanzari azi realizate de catre afiliatii Profitshare pentru advertiser.

Numarul de afiliati activi

afiliati activi

Acest nou indicator iti va arata real-time cat de bine primite sunt campaniile tale pentru afiliatii Profitshare. Am observat intern ca de cele mai multe ori atunci cand advertiserii comunica campaniile afiliatilor, numarul de afiliati activi creste pentru fiecare advertiser, de aceea incurajam advertiserii sa isi trimita promotiile catre afiliati de fiecare data si sa incerce sa le ofere date cat mai complete pentru ca afiliatii sa ii poata promova cat mai eficient posibil.

Indicatorul de afiliati activi arata numarul de afiliati care au realizat conversii sau click-uri catre advertiser raportat la ultimele 30 zile. Comparatia este realizata cu perioada anterioara similara.

Rata de conversie, Valoarea medie a comenzii, Rata de aprobare

r-conversie

Cat priveste rata de conversie si valoarea medie a comenzilor obtinute este important de retinut ca acesti 2 indicatori exclud conversiile anulate pentru a avea un plus de relevanta. Rata de aprobare a comisioanelor tine cont doar de acele comisioane carora li s-a asociat un status din partea advertiserilor, adica de comisioanele aprobate si cele anulate.

In ansamblu, toti cei 3 indicatori sunt calculati pe ultimele 30 de zile.

Top afiliati & Ultimele conversii

top-afiliati v3

O noutate foarte dorita este topul afiliatilor cu rezultate in programul de afiliere al advertiserului. Topul ii prezinta pe cei mai performanti 10 afiliati in functie de valoarea vanzarilor aduse si de numarul de conversii – baza de afisare a topului poate fi aleasa de advertiser. In alcatuirea topului se tine cont doar de conversiile aprobate si in asteptare, generate pe ultimele 30 de zile.

Topul afiliatilor este completat de o listare a ultimelor 10 conversii inregistrate in cont, oferind detalii precum data si ora la care s-au inregistrat, afiliatul ce le-a generat ID-ul si valoarea conversiei. Pentru o listare completa a tuturor conversiilor se poate accesa sectiunea „lista conversii”.

 

O parte din noutatile introduse in update-ul de astazi au fost oferite in urma feedback-ului din partea voastra. Ne bucura intotdeauna sa aflam parerea voastra referitor la platforma de afiliere si suntem pregatiti sa primim impresiile voastre referitor la noua fata a contului de advertiser care va intampina dupa logare. Scrieti-ne, lasati-ne un comentariu sau trimiteti-ne intrebarile voastre.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , ,

Noul Dashboard Profitshare pentru advertiseri – Indicatori noi pentru un plus de relevanta

Postat pe 16.12.2014 de catre Claudiu Farcas

header blog dashboard nou

Astazi am lansat noul dashboard pentru advertiserii Profitshare si ne bucuram sa spunem ca aducem indicatori noi pentru ca advertiserii sa isi poata evalua dintr-o privire performanta programului de afiliere din Profitshare. Noul dashboard asigura rapoarte atat pentru numarul de vizitatori si conversiile inregistrate, cat si date referitoare la numarul de afiliati activi, evolutia fata de perioada anterioara de raportare si, bineinteles, informatii cu privire la rata de aprobare a comisioanelor.

Dashboard-ul este doar un prim pas pentru a oferi advertiserilor informatii cat mai complete despre performanta programului de afiliere rulat in Profitshare.

header v4

Noul dashboard pentru advertiseri introduce indicatori noi, utili.

Dar cum sunt calculate toate aceste date?

Vizitatori, Conversii & Vanzari

header v3

Sectiunea vizitatorilor ofera date cu privire la numarul de click-uri inregistrate de advertiser pe 3 perioade de timp: azi, saptamana curenta si luna curenta. O evolutie e acestui indicator este de asemenea disponibila in procente. Aceasta se calculeaza retroactiv, la nivel de ora.

De exemplu, luni la ora 12:00 advertiserului i se vor afisa datele pentru selectia Azi („1015 vizitatori azi” in exemplul de mai sus) comparativ cu performanta pe acelasi indicator din ziua de luni a saptamanii anterioare, la aceeasi ora (+72%).

Saptamana curenta cumuleaza rezultatele incepand cu ziua de luni si pana in ziua in care ne aflam. Comparatia indicatorilor se face pe zilele corespondente saptamanii anterioare. De exemplu, daca un advertiser urmareste raportul intr-o zi de miercuri, el poate sa vada atunci totalul vizitatorilor pe care i-a primit din afiliere incepand cu ziua de luni a saptamanii in care se afla si pana miercuri. Apoi va putea compara rezultatele cu ceea ce s-a intamplat in saptamana anterioara, incepand cu lunea trecuta si pana miercurea trecuta.

Similar se inampla si in cazul luna curenta – daca ne aflam in data de 16 decembrie 2014, se afiseaza rezultatele de la inceputul lunii decembrie si pana in ziua curenta, iar comparatia se va face cu performantele din perioada 1 – 16 noiembrie 2014.

Aceleasi conventii sunt aplicate si pentru statisticile privind conversiile azi si vanzari azi realizate de catre afiliatii Profitshare pentru advertiser.

Numarul de afiliati activi

afiliati activi

Acest nou indicator iti va arata real-time cat de bine primite sunt campaniile tale pentru afiliatii Profitshare. Am observat intern ca de cele mai multe ori atunci cand advertiserii comunica campaniile afiliatilor, numarul de afiliati activi creste pentru fiecare advertiser, de aceea incurajam advertiserii sa isi trimita promotiile catre afiliati de fiecare data si sa incerce sa le ofere date cat mai complete pentru ca afiliatii sa ii poata promova cat mai eficient posibil.

Indicatorul de afiliati activi arata numarul de afiliati care au realizat conversii sau click-uri catre advertiser raportat la ultimele 30 zile. Comparatia este realizata cu perioada anterioara similara.

Rata de conversie, Valoarea medie a comenzii, Rata de aprobare

r-conversie

Cat priveste rata de conversie si valoarea medie a comenzilor obtinute este important de retinut ca acesti 2 indicatori exclud conversiile anulate pentru a avea un plus de relevanta. Rata de aprobare a comisioanelor tine cont doar de acele comisioane carora li s-a asociat un status din partea advertiserilor, adica de comisioanele aprobate si cele anulate.

In ansamblu, toti cei 3 indicatori sunt calculati pe ultimele 30 de zile.

Top afiliati & Ultimele conversii

top-afiliati v3

O noutate foarte dorita este topul afiliatilor cu rezultate in programul de afiliere al advertiserului. Topul ii prezinta pe cei mai performanti 10 afiliati in functie de valoarea vanzarilor aduse si de numarul de conversii – baza de afisare a topului poate fi aleasa de advertiser. In alcatuirea topului se tine cont doar de conversiile aprobate si in asteptare, generate pe ultimele 30 de zile.

Topul afiliatilor este completat de o listare a ultimelor 10 conversii inregistrate in cont, oferind detalii precum data si ora la care s-au inregistrat, afiliatul ce le-a generat ID-ul si valoarea conversiei. Pentru o listare completa a tuturor conversiilor se poate accesa sectiunea „lista conversii”.

 

O parte din noutatile introduse in update-ul de astazi au fost oferite in urma feedback-ului din partea voastra. Ne bucura intotdeauna sa aflam parerea voastra referitor la platforma de afiliere si suntem pregatiti sa primim impresiile voastre referitor la noua fata a contului de advertiser care va intampina dupa logare. Scrieti-ne, lasati-ne un comentariu sau trimiteti-ne intrebarile voastre.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • Bianca

    Exista afiliati care fac 130.000+ lei pe luna? Sau punctul tine loc de virgula?

    • Raluca

      Sunt valorile vanzarilor acolo, Bianca. Nu este virgula, este separatorul de mii.

  • Bogdan

    Cum pot vedea si eu noul dashboard? Trebuie sa il accesez de undeva?

    • Claudiu

      @Bogdan
      Noul dashboard este disponibil in contul advertiserilor imediat la logare.
      In conturile afiliatilor nu s-au operat modificari, dashboardul pentru afiliati fiind imbunatit la inceputul anului.

  • Pingback: Modalitati simple pentru a atrage primii afiliati activi()

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing