Noul Dashboard Profitshare pentru Afiliati

Postat pe 17.02.2014 de catre Claudiu Farcas

Am lansat astazi noua versiune a dashboard-ului Profitshare pentru afiliati, o versiune mai curata si cu informatie mai dinamica – in ton cu ultimele evolutii din platforma.

Informatiile prezentate in dashboard au fost modificate pentru a oferi o interactiune mai buna a afiliatilor cu ceea ce se intampla in platforma: ultimele conversii inregistrate, ultimele campanii oferite de advertiseri, cei mai noi advertiseri si ultimele articole de pe blog.

dashboard nou afiliat PS

Am pastrat o varianta a statisticilor rapide centrate pe valoarea conversiilor si numarul de click-uri pe instrumentele de promovare in raport cu perioada selectata de timp. Valoarea comisioanelor inregistrate contorizeaza totalul comisioanelor aprobate si in asteptare. In plus, am inclus informatia cu privire la totalul comisioanelor in asteptarea procesarii direct in dashboard.

Zona de statistici grafice din dashboard-ul initial a fost mutata intr-o zona numita statistici generale, aflata acum in meniul de rapoarte Profitshare.

Asteptam in continuare feedback-ul vostru si vom continua sa ne imbunatatim permanent serviciile oferite 😉

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: ,

Noul Dashboard Profitshare pentru Afiliati

Postat pe 17.02.2014 de catre Claudiu Farcas

Am lansat astazi noua versiune a dashboard-ului Profitshare pentru afiliati, o versiune mai curata si cu informatie mai dinamica – in ton cu ultimele evolutii din platforma.

Informatiile prezentate in dashboard au fost modificate pentru a oferi o interactiune mai buna a afiliatilor cu ceea ce se intampla in platforma: ultimele conversii inregistrate, ultimele campanii oferite de advertiseri, cei mai noi advertiseri si ultimele articole de pe blog.

dashboard nou afiliat PS

Am pastrat o varianta a statisticilor rapide centrate pe valoarea conversiilor si numarul de click-uri pe instrumentele de promovare in raport cu perioada selectata de timp. Valoarea comisioanelor inregistrate contorizeaza totalul comisioanelor aprobate si in asteptare. In plus, am inclus informatia cu privire la totalul comisioanelor in asteptarea procesarii direct in dashboard.

Zona de statistici grafice din dashboard-ul initial a fost mutata intr-o zona numita statistici generale, aflata acum in meniul de rapoarte Profitshare.

Asteptam in continuare feedback-ul vostru si vom continua sa ne imbunatatim permanent serviciile oferite 😉

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • La ultimele conversii inregistrate as vrea sa pot deschide detaliile, ca in http://profitshare.ro/reports/earnings

    Ultimele articole pe blog sunt cam fade. Ar trebui schimbata iconita si eventual culoarea fontului.

    In rest e un update bun, practic si folositor.

    • Claudiu Fărcaş

      @Mihai Catalin
      Am luat in considerare si acest aspect la realizarea noului dashboard Profitshare insa nu am considerat ca este un element necesar de afisat direct in dashboard, nu este utilizat chiar atat de des.
      Oricand ai nevoie de detalii despre o comanda, le regasesti in lista conversiilor inregistrate, unde poti avea o idee despre mult mai multe conversii decat ultimele inregistrate pe cont.

  • Mie tot imi lipseste la statistici rapide o perioada de raportare: „Toata vechimea contului” sau „anul in curs” si „anul trecut” sau macar ultimele 3 luni.

    Pana intru si-mi setez eu perioada din alta parte decat din statisticile rapide, pierd timp degeaba

  • La „Total comisioane in asteptare” am numarul total de comisioane in asteptare. Dau click pe el (pe numar), nu se intampla nimic.

    Daca dau click mai jos pe „vezi rapoarte detaliate” ma trimite la raportul de azi, desi pozitionarea link-ului imi sugereaza ca imi da raport despre toate comisioanele in asteptare (sau macar din perioada selectata sus in meniu)

    La „Comisioane inregistrate” functioneaza normal.

    Asa v-ati gandit sa fie, sau asa a iesit?

    • Claudiu Fărcaş

      @Dan C
      Multumim pentru sugestii, analizam si imbunatim in viitorul apropiat 😉

  • Ionut

    Un update nu foarte atragator si greoi. Acum siteul seamana cu cel al concurentei foarte lipsit de personalitate. Acele culori care indicau Aprobate/asteptare/anulare faceau foarte mult acum sunt scoase. Ma uit de 10 minute si nu imi dau seama unde pot vedea clar comisioanele anulate .

    • Aia imi lipsea si mie si nu-mi dadeam seama din prima 🙂

  • pare interesanta noua interfata, dar eram obisnuit cu cea veche 😀

  • Ada

    Mie mi se pare mai OK dpdv al designului si al functionalitatii, cu o singura exceptie asa cum spune si Mihai: ar trebui ca un simplu click pe un comision din ultimele 5 sa iti arate exact produsul. In plus, ar fi interesant daca am avea si acces la IP-ul comenzii, in sensul ca am putea sa verificam apoi din interfata noastra de statistici cum a ajuns acolo.

  • Noua versiune a dashboard-ului Profitshare este mult mai transparenta. Parca este mai aerisita si ofera mai multa vizibilitate utilizatorului. Succes !

    • Raluca

      Ne bucuram ca iti place, Ionut. Sa te folosesti de ea cu placere si sa castigi comisioane cat mai mari!

  • unde setez sa vad si eu produsele pe care le-am vandut pe o anumita perioada ???

    • Claudiu Fărcaş

      @BazarOnline
      Cele mai vandute produse dintr-o anumita perioada, raportata la contul tau de afiliat, este disponibila in meniul de rapoarte -> „top produse„.

  • CELE MAI NOI CAMPANII in dashboard este cireasa de pe tort.

  • Ce spuneti de o modalitate mai usoara/ automata de a genera link-urile de afiliat?

    • Raluca

      @Victor Am pus generarea de link-uri direct in dashboard ca sa fie mai rapida. Cum ne sugerezi sa se faca generarea de link-uri mai usor?

    • direct din bookmark?! parca si concurenta are asa ceva 🙂

    • Pai era mai simplu inainte cu pluginul pentru WordPress, insa dezvoltatorul l-a lasat balta dupa ce ati restrictionat accesul la API. Un cod javascript ceva plasat pe site nu ar fi rau..

    • Claudiu Fărcaş

      Victor, mai avem de lucru un picut pentru a configura link-urile de afiliere ceva mai simplu din aplicatii externe, insa te asigur ca este in planurile noastre (inclusiv js si plugin WordPress).
      Trebuie insa sa precizez ca in acest moment avem un API beta (primul API Profitshare) care permite realizarea automata de link-uri de afiliere, pe langa multe alte optiuni interesante.
      API-ul a fost lansat in urma cu 2 luni si am adus imbunatiri intre timp la el, bazat pe feedback-ul afiliatilor care l-au testat.

  • Imi place noul dashboard. Este mai curat, mai dinamic, mai eficient. A fost imbogatit si catalogul cu advertiseri. Imi plac si rapoartele. Sa avem spor la conversii:)

  • Vali

    Daca se selecteaza o optiune de perioada in „reports/general”, cand se revine pe Dashboard se va afisa acea optiune de perioada selectata in „reports/general”.

    Chiar daca in Dashboard se va selecta altceva, la un refresh de pagina va reveni optiunea selectata in „reports/general”.

    Trebuie neaparat dus in „reports/general” si selectata alta optiunea „Azi” de exemplu, ca in Dashboard sa nu mai afiseze altceva la refresh.

  • George

    O recomandare:

    Daca se poate, sa adaugati si cate un tabel cu ULTIMELE CONVERSII APROBATE / ANULATE.

    Exact asa cum este in dashboard cu cele comisioanele inregistrate (in asteptare), sa mai fie inca 2 astfel de tabele, 1 cu comisioane aprobate, iar inca 1 cu cele anulate.

    Desigur, chestiilea astea sunt de comoditate, pentru ca pot fi vazute – dar dupa cateva clickuri in plus. 🙂

  • cristian

    arata bine noul dashboard. ce mi-ar placea sa vad in viitor ar fi sa primesc pe email mesaj atunci cand inregistrez un comision. as vedea mult mai rapid asta decat sa ma loghez tot timpul in cont. oricum ma loghez in cont zilnic dar ar fi super daca as primi si pe email ca am generat un comision in valoare de x lei de la x advertiser. bineinteles sa ai posibilitatea sa bifezi undeva in cont daca vrei sa primesti aceste mesaje pe email sau nu pentru ca ma gandesc nu toti vor sa primeasca asa ceva.

  • Am un comision nou in asteptare. Unde dau sa vad ce s-a vandut si sa vad detalii despre el ?

    • Claudiu Fărcaş

      BazarOnline, in meniul lista conversii ai toate detaliile despre o comanda. Poti sa ajungi la el fie din meniu (in acest moment ultimul din zona de rapoarte), fie din dashboard dai click pe „vezi toate conversiile” – imediat sub lista ultimelor conversii inregistrate.

  • Mie imi place noul design, mai usor de folosit si mai interesant. 🙂

  • Mihai Doinita

    aveti un blog frumos,..chiar interesant pentru curiosi

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing