Deep linking – Notiuni si practici

Postat pe 28.05.2009 de catre Alexandru Negrea

?tiu c? ar fi frumos s? folosesc doar limba român? în articole, dar sunt anumite expresii ce ar suna stupid, a?a c? prefer s? spun deep link. În cazul în care exist? cititori ce nu cunosc termenul, iat? ?i explica?ia acestuia :

Acele linkuri de pe un site, ce direc?ioneaz? vizitatorul c?tre o pagin? intern? (sau articol), de pe un alt site (excep?ie face prima pagin?), se numesc deep links. În cazul sistemului de afilieri, un deep link este extrem de folositor, pentru c? permite proprietarului de site s? recomande UN ANUMIT PRODUS/SERVICIU, apar?inând unui comerciant online, scutind astfel vizitatorul de navigarea prin site-ul comerciantului ?i trimi?ându-l pe acesta direct în pagina produsului/serviciului respectiv. Din p?cate, obi?nui?i fiind cu bannerele, ce ne trimit, în 90% dintre cazuri, pe homepage, cele mai folosite unelte din sistemele de afilieri române?ti, par a fi exact bannerele.

Nu este gre?it s? folosim bannere cu link de afiliat, dar în felul ?sta putem pierde ocazia de a stabili o rela?ie între textul unei pagini ?i site-ul/produsul recomandat, acesta fiind un aspect deosebit de important în cadrul marketingului afiliat. Detaliez aceast? afirma?ie mai jos.

Linkurile pot fi mult mai puternice

Din punctul meu de vedere, un deep link pozi?ionat corect în interiorul textului unei pagini, poate fi mult mai eficient decât un banner imagine a?ezat în partea de sus a unui site (aceasta fiind cea mai des întâlnit? pozi?ie pentru bannere). Nu m? refer la num?rul de click-uri, ci la num?rul de vânz?ri. Cu alte cuvinte, aceast? regul? nu se aplic? decât programelor CPA/CPS, pentru c? în cazul CPC, scopul principal este ob?inerea de click-uri.

Revenind, primul aspect este acela al leg?turii dintre textul paginii ?i produsul recomandat (cre?te astfel posibilitatea efectu?rii unei tranzac?ii). Dac? vizitatorul este interesat de subiectul dezb?tut, cu siguran?a va fi interesat de un link rela?ionat contextual. Reclamele contextuale (cum ar fi cele din programul Google Adsense – PPC), au încercat s? stabileasc? aceast? leg?tur? ?i în mare parte au reu?it, îns? de ce s? nu sporim eficien?a contextual? folosind un deep link, adaugat manual, astfel încât s? avem siguran?a unei corel?ri perfecte? Da, sunt de acord c? trebuie s? muncim mai mult în timpul redact?rii, îns? cu siguran?a vor exista efecte pozitive în urma acestui efort.

Bineîn?eles, un widget cu cele mai vândute produse, sau cu ofertele promo?ionale de pe site-ul unui comerciant, poate avea rezultate excep?ionale, pentru c? orice consumator e atras de astfel de statistici, iar proprietarul de site trebuie sa profite de lucrul ?sta, îns? despre acest subiect discut?m, pe larg, într-un articol viitor.

Trebuie s? în?elegem exact care este scopul programelor de afilieri (ac?iunile/vânz?rile) ?i s? renun??m la ideea c? ar conta click-urile sau afi?arile. Nu ar investi nimeni în implementarea unui sistem propriu de afilieri, dac? ar avea drept scop principal ob?inerea de reclam? gratuit?, deci cu cât vei în?elege mai repede c? important? e ac?iunea vizitatorului, cu atât vei ob?ine rezultate mai bune, urm?rind eventual ?i articolele de pe acest blog. Marketingul afiliat este un domeniu foarte vast ?i cât se poate de interesant, iar reu?ita ta, ca ?i afiliat, î?i poate aduce satisfac?ii enorme, din toate punctele de vedere. Mergi pe ideea asta.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Tag-uri: , , ,

Deep linking – Notiuni si practici

Postat pe 28.05.2009 de catre Alexandru Negrea

?tiu c? ar fi frumos s? folosesc doar limba român? în articole, dar sunt anumite expresii ce ar suna stupid, a?a c? prefer s? spun deep link. În cazul în care exist? cititori ce nu cunosc termenul, iat? ?i explica?ia acestuia :

Acele linkuri de pe un site, ce direc?ioneaz? vizitatorul c?tre o pagin? intern? (sau articol), de pe un alt site (excep?ie face prima pagin?), se numesc deep links. În cazul sistemului de afilieri, un deep link este extrem de folositor, pentru c? permite proprietarului de site s? recomande UN ANUMIT PRODUS/SERVICIU, apar?inând unui comerciant online, scutind astfel vizitatorul de navigarea prin site-ul comerciantului ?i trimi?ându-l pe acesta direct în pagina produsului/serviciului respectiv. Din p?cate, obi?nui?i fiind cu bannerele, ce ne trimit, în 90% dintre cazuri, pe homepage, cele mai folosite unelte din sistemele de afilieri române?ti, par a fi exact bannerele.

Nu este gre?it s? folosim bannere cu link de afiliat, dar în felul ?sta putem pierde ocazia de a stabili o rela?ie între textul unei pagini ?i site-ul/produsul recomandat, acesta fiind un aspect deosebit de important în cadrul marketingului afiliat. Detaliez aceast? afirma?ie mai jos.

Linkurile pot fi mult mai puternice

Din punctul meu de vedere, un deep link pozi?ionat corect în interiorul textului unei pagini, poate fi mult mai eficient decât un banner imagine a?ezat în partea de sus a unui site (aceasta fiind cea mai des întâlnit? pozi?ie pentru bannere). Nu m? refer la num?rul de click-uri, ci la num?rul de vânz?ri. Cu alte cuvinte, aceast? regul? nu se aplic? decât programelor CPA/CPS, pentru c? în cazul CPC, scopul principal este ob?inerea de click-uri.

Revenind, primul aspect este acela al leg?turii dintre textul paginii ?i produsul recomandat (cre?te astfel posibilitatea efectu?rii unei tranzac?ii). Dac? vizitatorul este interesat de subiectul dezb?tut, cu siguran?a va fi interesat de un link rela?ionat contextual. Reclamele contextuale (cum ar fi cele din programul Google Adsense – PPC), au încercat s? stabileasc? aceast? leg?tur? ?i în mare parte au reu?it, îns? de ce s? nu sporim eficien?a contextual? folosind un deep link, adaugat manual, astfel încât s? avem siguran?a unei corel?ri perfecte? Da, sunt de acord c? trebuie s? muncim mai mult în timpul redact?rii, îns? cu siguran?a vor exista efecte pozitive în urma acestui efort.

Bineîn?eles, un widget cu cele mai vândute produse, sau cu ofertele promo?ionale de pe site-ul unui comerciant, poate avea rezultate excep?ionale, pentru c? orice consumator e atras de astfel de statistici, iar proprietarul de site trebuie sa profite de lucrul ?sta, îns? despre acest subiect discut?m, pe larg, într-un articol viitor.

Trebuie s? în?elegem exact care este scopul programelor de afilieri (ac?iunile/vânz?rile) ?i s? renun??m la ideea c? ar conta click-urile sau afi?arile. Nu ar investi nimeni în implementarea unui sistem propriu de afilieri, dac? ar avea drept scop principal ob?inerea de reclam? gratuit?, deci cu cât vei în?elege mai repede c? important? e ac?iunea vizitatorului, cu atât vei ob?ine rezultate mai bune, urm?rind eventual ?i articolele de pe acest blog. Marketingul afiliat este un domeniu foarte vast ?i cât se poate de interesant, iar reu?ita ta, ca ?i afiliat, î?i poate aduce satisfac?ii enorme, din toate punctele de vedere. Mergi pe ideea asta.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.
  • Sa sti ca ai foarte mare dreptate in ceea ce spui tu in acest articol. Eu ca am incercat aceasta metoda cu deep link-uri pe blog-ul persoanal si chiar functioneaza!
    Interesant articol nu ar fi rau dar ar aparea mai des astfel de articole!

  • Sunt perfect deacord cu acest articol. In general advertorialele sau link-urile sponsorizate din articolele publicate, au mai mult succes decat un simplu banner.

  • Perfect de acord. Un serviciu de afiliere folosind sistemul de la Kontera ar fi fain pentru Romania.

  • @IT stiri – nu ?tiu dac? exact sistemul Kontera, dar ai dreptate, ar fi un pas în fa??. Pân? atunci îns?, hai s? st?pânim ce avem, c? nu e deloc greu 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing