Despre afiliere în domeniul Fashion&Beauty cu Daniela Văduva

Postat pe 19.07.2016 de catre Daniela

1U68PK9DJ01

Daniela Văduva a pregătit un articol special pentru afiliații din domeniul Fashion & Beauty, cu multe sfaturi utile, idei de strategii și insight-uri din experiența proprie. Articolul este dedicat atât afiliaților noi care vor să învețe despre nișă, cât și pentru cei experimentați care se pot specializa. Iată ce ne spune ea:

Într-un guest post anterior, povesteam cum a început relația mea cu afilierea și cum zi de zi îmi pune la încercare creativitatea, dar totodată îmi oferă libertatea și bucuria de a face ceea ce îmi place. Nu spun că totul este roz și că toate lucrurile merg șnur de fiecare dată. Nicidecum, dar cu siguranță atunci când pui pasiune în ceea ce faci, soluțiile nu vor întârzia să apară, indiferent de situație.

În cei 4 ani de afiliere, am testat mai multe nișe, printre care și Fashion & Beauty, o nișă exploatată în primul rând din pasiune.

Am început prin a-mi analiza propriul comportament de cumpărare (Unde fac research? Cât timp aloc acestui aspect? Ce informații mă ajută să iau decizia de cumpărare? etc.). Analiza a continuat cu prietenele și colegele mele. Am încercat să aflu cât mai multe detalii legate de felul în care o femeie își găsește rochia dorită sau parfumul care să i se potrivească perfect personalității ei. Cum face alegerile? De ce criterii ține cont? Cât durează până ia decizia de cumpărare? Ce bloguri urmărește? etc.

Încet, încet, din sursele menționate mai sus, precum și din alte articole citite, am învățat mai multe despre comportamentul femeilor în online. Nu este suficient să știi doar generalități despre publicul țintă (femei 18 – 40 ani, venit mediu, etc.) ci mai degrabă să încerci să înțelegi pe ce criterii își bazează alegerile, ce anume produce acel declic în cumpărare.

Dacă în IT&C, nevoia conduce la o alegere destul de rapidă, comportamentul consumatorului în Fashion este total diferit. Nevoia de a cumpăra un produs nu prea există sau dacă există, este foarte mică, iar acest factor duce și la o perioadă de decizie mai lungă. Dar și acest aspect poate fi influențat.

Găsești continuarea articolului, dar și multe sfaturi utile în ebook-ul Ghid de marketing afiliat pentru bloggerii Fashion&Beauty, pe care poți să îl descarci gratuit de aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , ,

Despre afiliere în domeniul Fashion&Beauty cu Daniela Văduva

Postat pe 19.07.2016 de catre Daniela

1U68PK9DJ01

Daniela Văduva a pregătit un articol special pentru afiliații din domeniul Fashion & Beauty, cu multe sfaturi utile, idei de strategii și insight-uri din experiența proprie. Articolul este dedicat atât afiliaților noi care vor să învețe despre nișă, cât și pentru cei experimentați care se pot specializa. Iată ce ne spune ea:

Într-un guest post anterior, povesteam cum a început relația mea cu afilierea și cum zi de zi îmi pune la încercare creativitatea, dar totodată îmi oferă libertatea și bucuria de a face ceea ce îmi place. Nu spun că totul este roz și că toate lucrurile merg șnur de fiecare dată. Nicidecum, dar cu siguranță atunci când pui pasiune în ceea ce faci, soluțiile nu vor întârzia să apară, indiferent de situație.

În cei 4 ani de afiliere, am testat mai multe nișe, printre care și Fashion & Beauty, o nișă exploatată în primul rând din pasiune.

Am început prin a-mi analiza propriul comportament de cumpărare (Unde fac research? Cât timp aloc acestui aspect? Ce informații mă ajută să iau decizia de cumpărare? etc.). Analiza a continuat cu prietenele și colegele mele. Am încercat să aflu cât mai multe detalii legate de felul în care o femeie își găsește rochia dorită sau parfumul care să i se potrivească perfect personalității ei. Cum face alegerile? De ce criterii ține cont? Cât durează până ia decizia de cumpărare? Ce bloguri urmărește? etc.

Încet, încet, din sursele menționate mai sus, precum și din alte articole citite, am învățat mai multe despre comportamentul femeilor în online. Nu este suficient să știi doar generalități despre publicul țintă (femei 18 – 40 ani, venit mediu, etc.) ci mai degrabă să încerci să înțelegi pe ce criterii își bazează alegerile, ce anume produce acel declic în cumpărare.

Dacă în IT&C, nevoia conduce la o alegere destul de rapidă, comportamentul consumatorului în Fashion este total diferit. Nevoia de a cumpăra un produs nu prea există sau dacă există, este foarte mică, iar acest factor duce și la o perioadă de decizie mai lungă. Dar și acest aspect poate fi influențat.

Găsești continuarea articolului, dar și multe sfaturi utile în ebook-ul Ghid de marketing afiliat pentru bloggerii Fashion&Beauty, pe care poți să îl descarci gratuit de aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing