Despre frumusete, eleganta si marketing afiliat

Postat pe 7.05.2015 de catre Alina

afiliere beauty&fashion
Ai un blog de beauty/fashion de ceva vreme si te-ai gandit ca a venit momentul sa duci aceasta activitate dincolo de nivelul de hobby? Ti-ar placea sa ai un castig din munca pe care o faci cu placere si ai vrea sa incerci afilierea?

Daca esti ca multe dintre prietenele mele, probabil Profitshare ti se pare un labirint tehnic care nu face altceva decat sa-ti dea batai de cap. Sau poate nu esti suficient de increzatoare in traficul blogului, in dorinta de cumparare a cititorilor tai. Vreau sa-ti povestesc cateva lucruri despre afiliere, aceasta activitate care poate fi usoara, placuta si foarte profitabila daca este facuta destept.

Esti femeie si, cel mai probabil, pasionata de cumparaturi, fie ca e vorba de haine, fie ca este vorba de produse cosmetice sau de machiaj. Ai mereu acea mica lista de dorinte din care culegi cate o piesa de cate ori vrei sa-ti inseninezi ziua. Postezi adesea pe blogul tau ceea ce cumperi si ai un feedback pozitiv de la cititori. De ce nu ai avea si un castig material din toata aceasta treaba?

Cineva mi-a motivat ca nu a avut timp sa scrie articole in care sa promoveze advertiserii din Profitshare. Ei bine, se poate si altfel.

Primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa descarci tutorialul destinat noilor afiliati. Te vei familiariza in mai putin de 10 minute cu termeni precum mediu de promovare, widget, campanie.

tutorial

 

Dar sa vedem mai intai ce ai putea, ce ar fi mai bine sa promovezi. Fashion si beauty, evident, vei spune. Intr-adevar, insa cu cateva mentiuni. E nevoie sa fii selectiva. Cititorii tai simt cand li se promoveaza un produs strict pentru obtinerea unui castig. Revin la ideea dintr-un articol anterior: este nevoie sa oferi cititorilor tai o propunere de valoare – produse si oferte relevante si deosebite, produse ori oferte care sa le aduca un beneficiu, fie material, fie de utilitate. Este adevarat ca produsele ieftine pot aduce castiguri imediate insa acesta este un efect pe termen scurt. Pe termen lung iti poti pierde credibilitatea si increderea cititorilor, incredere pe care ai muncit o perioada lunga de timp s-o cladesti.

Cititorii reactioneaza pozitiv in momentul in care tu ai cumparat/ai folosit/ai purtat un produs si vorbesti din experienta. Tocmai de aceea review-urile reprezinta acea componenta a promovarii prin afiliere care aduce castiguri pe perioade mari de timp. Alege sa spui o poveste, sa impartasesti o emotie, sa presari textele tale cu umor. Creativitatea face parte din munca de afiliere. Promovarea prin afiliere este o activitate de 22223marketing si nu un mecanism asemeni unui ceas care functioneaza singur si regulat.

Cat sa promovezi?

Un blog intesat cu reclame va tine vizitatorii la distanta, indiferent de calitatea continutului. Un blog care incearca sa obtina un castig din orice subiect abordat pierde, in timp, credibilitatea. Ce inseamna prea multa reclama? Aici numai tu poti descoperi raspunsul, in functie de reactiile punctuale remarcate prin compararea traficului si a numarului de vizualizari pe diferite perioade.

Idei de promovare

Aici as vrea sa vorbesc mai intai despre Facebook, aceasta imensa retea de socializare care vine la pachet cu o multime de oportunitati. In momentul de fata intalnim mai rar un blog caruia sa nu-i fie asociata o pagina de Facebook. Si aici se aplica aceeasi regula a produselor relevante, a ofertelor exceptionale si a frecventei. Fanii se vor dezabona daca li se servesc prea multe posturi cu link-uri spre magazine online.

Pentru “cele mai incepatoare” dintre voi am un mic sfat: partea vizuala care insoteste un link de afiliere trebuie sa fie un preview cu o imagine din magazin. Acest preview poate fi si o imagine-colaj facuta de voi. Facebook permite incarcarea unui preview preferential. Incarcarea unei imagini insotite de un link in descriere prezinta un randament scazut din punct de vedere al conversiilor. Oamenii vor face click pe aceasta, o vor aprecia, dar mult prea putini vor vrea sa cumpere. Daca, facand click pe ea, ajung intr-un magazin, vor vizualiza si alte produse iar tie iti vor creste sansele de castig.

colaj

O alta varianta de promovare prin intermediul acestei retele de socializare este reprezentata de Facebook Ads. Despre aceasta am vorbit mai pe larg aici.1

Revenind la blogul tau, vreau sa iti propun cateva sugestii punctuale.

Un prim pas ar fi sa analizezi istoricul traficului pe elemente de continut (articole/postari) si sa introduci link-uri (relevante) sau widget-uri in cele mai citite dintre acestea. Dupa cum stim, exista articole la care cititorii revin iar si iar, in functie de sezon sau de perioada anului. Aici ne putem gandi la articolele cu sugestii de cadouri sau sugestii de combinatii vestimentare ori de make-up look-uri. O alta varianta ar fi sa rescrii aceste articole, aducand completari, actualizand informatii si, evident, introducand in ele instrumente de promovare prin afiliere.

O buna idee de continut la care se preteaza afilierea poate consta in recrearea look-urilor (vestimentatie/machiaj) purtate de diverse personalitati in voga. Poti, de asemenea, sa propui variante accesibile pentru tinutele de podium ale marilor designeri, sau pentru cele mai interesante trenduri din frumusete/moda. Sugestiile de outfit-uri potrivite diverselor tipuri de siluete sunt, de asemenea, elemente de continut foarte cautate de cititoare. Nu trebuie sa iti umpli blogul de reclama, nu trebuie sa-ti bombardezi fanii paginii de Facebook cu link-uri catre magazinele online. Pune-ti creativitatea la treaba!

Pentru pasionatele de frumusete si moda utilizatoare de WordPress, Profitshare pune la dispozitie un plugin special. WP Profitshare ofera posibilitatea de a genera linkuri de afiliere direct din interfata de administare a blogurilor voastre, de a urmari ultimele conversii realizate si a vizualiza Castigul Curent rapid, direct din blog. Mai multe detalii puteti citi aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: ,

Despre frumusete, eleganta si marketing afiliat

Postat pe 7.05.2015 de catre Alina

afiliere beauty&fashion
Ai un blog de beauty/fashion de ceva vreme si te-ai gandit ca a venit momentul sa duci aceasta activitate dincolo de nivelul de hobby? Ti-ar placea sa ai un castig din munca pe care o faci cu placere si ai vrea sa incerci afilierea?

Daca esti ca multe dintre prietenele mele, probabil Profitshare ti se pare un labirint tehnic care nu face altceva decat sa-ti dea batai de cap. Sau poate nu esti suficient de increzatoare in traficul blogului, in dorinta de cumparare a cititorilor tai. Vreau sa-ti povestesc cateva lucruri despre afiliere, aceasta activitate care poate fi usoara, placuta si foarte profitabila daca este facuta destept.

Esti femeie si, cel mai probabil, pasionata de cumparaturi, fie ca e vorba de haine, fie ca este vorba de produse cosmetice sau de machiaj. Ai mereu acea mica lista de dorinte din care culegi cate o piesa de cate ori vrei sa-ti inseninezi ziua. Postezi adesea pe blogul tau ceea ce cumperi si ai un feedback pozitiv de la cititori. De ce nu ai avea si un castig material din toata aceasta treaba?

Cineva mi-a motivat ca nu a avut timp sa scrie articole in care sa promoveze advertiserii din Profitshare. Ei bine, se poate si altfel.

Primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa descarci tutorialul destinat noilor afiliati. Te vei familiariza in mai putin de 10 minute cu termeni precum mediu de promovare, widget, campanie.

tutorial

 

Dar sa vedem mai intai ce ai putea, ce ar fi mai bine sa promovezi. Fashion si beauty, evident, vei spune. Intr-adevar, insa cu cateva mentiuni. E nevoie sa fii selectiva. Cititorii tai simt cand li se promoveaza un produs strict pentru obtinerea unui castig. Revin la ideea dintr-un articol anterior: este nevoie sa oferi cititorilor tai o propunere de valoare – produse si oferte relevante si deosebite, produse ori oferte care sa le aduca un beneficiu, fie material, fie de utilitate. Este adevarat ca produsele ieftine pot aduce castiguri imediate insa acesta este un efect pe termen scurt. Pe termen lung iti poti pierde credibilitatea si increderea cititorilor, incredere pe care ai muncit o perioada lunga de timp s-o cladesti.

Cititorii reactioneaza pozitiv in momentul in care tu ai cumparat/ai folosit/ai purtat un produs si vorbesti din experienta. Tocmai de aceea review-urile reprezinta acea componenta a promovarii prin afiliere care aduce castiguri pe perioade mari de timp. Alege sa spui o poveste, sa impartasesti o emotie, sa presari textele tale cu umor. Creativitatea face parte din munca de afiliere. Promovarea prin afiliere este o activitate de 22223marketing si nu un mecanism asemeni unui ceas care functioneaza singur si regulat.

Cat sa promovezi?

Un blog intesat cu reclame va tine vizitatorii la distanta, indiferent de calitatea continutului. Un blog care incearca sa obtina un castig din orice subiect abordat pierde, in timp, credibilitatea. Ce inseamna prea multa reclama? Aici numai tu poti descoperi raspunsul, in functie de reactiile punctuale remarcate prin compararea traficului si a numarului de vizualizari pe diferite perioade.

Idei de promovare

Aici as vrea sa vorbesc mai intai despre Facebook, aceasta imensa retea de socializare care vine la pachet cu o multime de oportunitati. In momentul de fata intalnim mai rar un blog caruia sa nu-i fie asociata o pagina de Facebook. Si aici se aplica aceeasi regula a produselor relevante, a ofertelor exceptionale si a frecventei. Fanii se vor dezabona daca li se servesc prea multe posturi cu link-uri spre magazine online.

Pentru “cele mai incepatoare” dintre voi am un mic sfat: partea vizuala care insoteste un link de afiliere trebuie sa fie un preview cu o imagine din magazin. Acest preview poate fi si o imagine-colaj facuta de voi. Facebook permite incarcarea unui preview preferential. Incarcarea unei imagini insotite de un link in descriere prezinta un randament scazut din punct de vedere al conversiilor. Oamenii vor face click pe aceasta, o vor aprecia, dar mult prea putini vor vrea sa cumpere. Daca, facand click pe ea, ajung intr-un magazin, vor vizualiza si alte produse iar tie iti vor creste sansele de castig.

colaj

O alta varianta de promovare prin intermediul acestei retele de socializare este reprezentata de Facebook Ads. Despre aceasta am vorbit mai pe larg aici.1

Revenind la blogul tau, vreau sa iti propun cateva sugestii punctuale.

Un prim pas ar fi sa analizezi istoricul traficului pe elemente de continut (articole/postari) si sa introduci link-uri (relevante) sau widget-uri in cele mai citite dintre acestea. Dupa cum stim, exista articole la care cititorii revin iar si iar, in functie de sezon sau de perioada anului. Aici ne putem gandi la articolele cu sugestii de cadouri sau sugestii de combinatii vestimentare ori de make-up look-uri. O alta varianta ar fi sa rescrii aceste articole, aducand completari, actualizand informatii si, evident, introducand in ele instrumente de promovare prin afiliere.

O buna idee de continut la care se preteaza afilierea poate consta in recrearea look-urilor (vestimentatie/machiaj) purtate de diverse personalitati in voga. Poti, de asemenea, sa propui variante accesibile pentru tinutele de podium ale marilor designeri, sau pentru cele mai interesante trenduri din frumusete/moda. Sugestiile de outfit-uri potrivite diverselor tipuri de siluete sunt, de asemenea, elemente de continut foarte cautate de cititoare. Nu trebuie sa iti umpli blogul de reclama, nu trebuie sa-ti bombardezi fanii paginii de Facebook cu link-uri catre magazinele online. Pune-ti creativitatea la treaba!

Pentru pasionatele de frumusete si moda utilizatoare de WordPress, Profitshare pune la dispozitie un plugin special. WP Profitshare ofera posibilitatea de a genera linkuri de afiliere direct din interfata de administare a blogurilor voastre, de a urmari ultimele conversii realizate si a vizualiza Castigul Curent rapid, direct din blog. Mai multe detalii puteti citi aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing