Două funcționalități noi în platformă: Rapoarte detaliate click-uri și control mesaje & notificări advertiseri

Postat pe 19.07.2017 de catre Claudiu Farcas

La sfârșitul săptămânii trecute, afiliații mai atenți au observat două funcționalități noi în cadrul platformei. Ambele sunt menite să îi ajute în a eficientiza activitatea și a avea un plus de informație, atât dintre cele pe care deja platforma le cunoaște, cât și un control mai bun al mesajelor primite de la advertiseri.

Astfel, afiliații Profitshare se pot bucura de încă o funcționalitate care îi vor ajuta pentru a-și maximiza câștigurile și eficientiza timpul.

Prin platforma Profitshare ne dorim mereu să oferim afiliaților și advertiserilor noștri cele mai flexibile soluții adaptate spre a câștiga cât mai multe vânzări și, evident, comisioane pentru afiliați.

Rapoarte detaliate click-uri pe instrumente de promovare

Rapoartele detaliate pe click-uri au fost cerute în ultima perioadă de către cei mai mari afiliați Profitshare pentru a avea un plus de informație asupra performanței generale. Acum, această zonă este îmbunătățită și vei putea vedea fiecare click pe care îl primești în contul tău de afiliat, inclusiv la nivel de browser.

Pe lângă asta, îți vei putea face o idee asupra tipului de trafic care vine pe contul tău: dacă este mobile sau desktop. În ultima perioadă traficul pe dispozitive mobile a crescut exponențial, nu pe puține conturi de afiliați sesizăm trafic preponderent mobile. Traficul mobil vine de multe ori din rețele sociale.

Noua funcționalitate este posibilă a fi filtrată la nivel de advertiser și intervale de date.

Ce ne mai dorim să facem în această zonă este extinderea perioadei de disponibilitate a statisticilor și, desigur, posibilitatea de a exporta aceste statistici.

Lăsați-ne în comentarii dacă mai aveți idei pentru îmbunătățirea acestei zone.

Un sistem de notificări mult mai flexibil pentru a sta la curent cu tot ce te interesează

Am ținut cont de toate sugestiile voastre atunci când am stabilit noua logică din spatele sistemului de notificări. Astfel, acum, selectarea individuală a setărilor pentru advertiseri este mult mai flexibilă și poți alege dacă vrei ca mesajul advertiserilor să se trimită și în căsuța de email sau nu.
Pentru a sta la curent cu toate noutățile și campaniile advertiserilor, recomandăm să păstrați active toate setările de transmitere a mesajelor, mai ales a celor individuale.

Posibilitatea de a seta toate aceste mesaje este disponibilă în catalogul de advertiseri și poate fi activată atât la nivel de cont de advertiser (promovat sau nu) cât și la nivel de platformă, pentru toți advertiserii.

Notificări uptime advertiseri

O altă funcționalitate pe care o punem la dispoziția voastră este posibilitatea de a fi notificat cu privire la uptime-ul advertiserilor. Astfel, de fiecare dată când sesizăm că un advertiser are site-ul picat, îți vom trimite un mesaj.
Țineți însă cont că acest mesaj este unul care trebuie verificat, pentru că pot exista situații în care sistemele noastre să creadă că site-ul este picat și în realitate acesta să fie live. Totuși, din toate testele noastre de până acum, sistemul funcționează.

Organizarea mesajelor

Dacă dorești să te dezabonezi de la emailuri, o poți face prin selectorul din catalogul de advertiseri. Totuși, recomandarea noastră este să păstrezi activate toate notificările, nu se știe de unde vine oportunitatea pe care altfel ai putea să o ratezi. Lansăm săptămânal advertiseri noi, și cu siguranță mesajele unor advertiseri noi nu vei dori să le ratezi.

PRO TIP: Pentru o bună organizare a mesajelor, puteți să le grupați în gmail aplicând filtrele inteligente.

Sperăm că noile funcționalități ale platformei voastre preferate de marketing afiliat vă vor ajuta să câștigați mai mult și să câștigați mai mult timp liber.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri:

Două funcționalități noi în platformă: Rapoarte detaliate click-uri și control mesaje & notificări advertiseri

Postat pe 19.07.2017 de catre Claudiu Farcas

La sfârșitul săptămânii trecute, afiliații mai atenți au observat două funcționalități noi în cadrul platformei. Ambele sunt menite să îi ajute în a eficientiza activitatea și a avea un plus de informație, atât dintre cele pe care deja platforma le cunoaște, cât și un control mai bun al mesajelor primite de la advertiseri.

Astfel, afiliații Profitshare se pot bucura de încă o funcționalitate care îi vor ajuta pentru a-și maximiza câștigurile și eficientiza timpul.

Prin platforma Profitshare ne dorim mereu să oferim afiliaților și advertiserilor noștri cele mai flexibile soluții adaptate spre a câștiga cât mai multe vânzări și, evident, comisioane pentru afiliați.

Rapoarte detaliate click-uri pe instrumente de promovare

Rapoartele detaliate pe click-uri au fost cerute în ultima perioadă de către cei mai mari afiliați Profitshare pentru a avea un plus de informație asupra performanței generale. Acum, această zonă este îmbunătățită și vei putea vedea fiecare click pe care îl primești în contul tău de afiliat, inclusiv la nivel de browser.

Pe lângă asta, îți vei putea face o idee asupra tipului de trafic care vine pe contul tău: dacă este mobile sau desktop. În ultima perioadă traficul pe dispozitive mobile a crescut exponențial, nu pe puține conturi de afiliați sesizăm trafic preponderent mobile. Traficul mobil vine de multe ori din rețele sociale.

Noua funcționalitate este posibilă a fi filtrată la nivel de advertiser și intervale de date.

Ce ne mai dorim să facem în această zonă este extinderea perioadei de disponibilitate a statisticilor și, desigur, posibilitatea de a exporta aceste statistici.

Lăsați-ne în comentarii dacă mai aveți idei pentru îmbunătățirea acestei zone.

Un sistem de notificări mult mai flexibil pentru a sta la curent cu tot ce te interesează

Am ținut cont de toate sugestiile voastre atunci când am stabilit noua logică din spatele sistemului de notificări. Astfel, acum, selectarea individuală a setărilor pentru advertiseri este mult mai flexibilă și poți alege dacă vrei ca mesajul advertiserilor să se trimită și în căsuța de email sau nu.
Pentru a sta la curent cu toate noutățile și campaniile advertiserilor, recomandăm să păstrați active toate setările de transmitere a mesajelor, mai ales a celor individuale.

Posibilitatea de a seta toate aceste mesaje este disponibilă în catalogul de advertiseri și poate fi activată atât la nivel de cont de advertiser (promovat sau nu) cât și la nivel de platformă, pentru toți advertiserii.

Notificări uptime advertiseri

O altă funcționalitate pe care o punem la dispoziția voastră este posibilitatea de a fi notificat cu privire la uptime-ul advertiserilor. Astfel, de fiecare dată când sesizăm că un advertiser are site-ul picat, îți vom trimite un mesaj.
Țineți însă cont că acest mesaj este unul care trebuie verificat, pentru că pot exista situații în care sistemele noastre să creadă că site-ul este picat și în realitate acesta să fie live. Totuși, din toate testele noastre de până acum, sistemul funcționează.

Organizarea mesajelor

Dacă dorești să te dezabonezi de la emailuri, o poți face prin selectorul din catalogul de advertiseri. Totuși, recomandarea noastră este să păstrezi activate toate notificările, nu se știe de unde vine oportunitatea pe care altfel ai putea să o ratezi. Lansăm săptămânal advertiseri noi, și cu siguranță mesajele unor advertiseri noi nu vei dori să le ratezi.

PRO TIP: Pentru o bună organizare a mesajelor, puteți să le grupați în gmail aplicând filtrele inteligente.

Sperăm că noile funcționalități ale platformei voastre preferate de marketing afiliat vă vor ajuta să câștigați mai mult și să câștigați mai mult timp liber.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing