E important sa cunosti site-ul comerciantului

Postat pe 7.06.2009 de catre Alexandru Negrea

M? gândeam în seara asta la diferite subiecte dificile, pe care le-a? putea aborda în acest articol ?i mi-am dat seama c?, înainte de toate, trebuie s? mai punctez o practic? de baz? în marketingul afiliat. Spre ru?inea mea, nici eu nu profitam la maxim de ceea ce urmeaz? s? scriu aici, a?a c? înainte de toate mi-am implementat, pe blog, un sistem propriu de a promova anumite produse de pe site-urile comercian?ilor online, implica?i în sistemele române?ti de afilieri. Despre ce e vorba, vei în?elege mai jos.

Profita de promotiile comerciantilor si îti vei mari rata de conversie


Acum ceva timp navigam printr-un magazin online ?i am g?sit o ofert? foarte atr?g?toare. Era vorba despre un laptop Dell, atr?g?tor ca ?i aspect, la un pre? foarte bun (în jur de 1800 de lei). Specifica?iile tehnice erau ?i ele mul?umitoare, astfel încât eram chiar tentat s? ap?s butonul de comand?. Nu am f?cut-o, dar am fugit repede în 2parale.ro (sistem intermediar de afilieri), am c?utat produsul respectiv, am f?cut un banner cu poza laptop-ului ?i pre?ul (font de culoare ro?ie, cât mai evident), iar apoi am publicat acest banner pe blog.
Spre surprinderea mea, a doua zi am încasat un comision ?i comenzile nu s-ar fi oprit aici dac? magazinul respectiv nu scotea produsul din promo?ie.

Cu alte cuvinte, pe lâng? metodele de a m?ri rata de conversie, men?ionate într-un articol mai vechi, orice proprietar de site ce î?i dore?te comisioane cât mai dese, trebuie s?-?i dea silin?a pentru a urm?ri activitatea comercian?ilor pentru care intermediaz? vânz?ri.
Promo?ii apar zilnic, timpul necesar pentru a le urm?ri nu trece de ordinul a câteva zeci de minute, iar rezultatele vor fi pe m?sura a?tept?rilor, îns? trebuie s? în?elegi c? nu orice ofert? promo?ional? este o ofert? bun?.
F? compara?ii între mai multe magazine online, aboneaz?-te la feed-urile RSS ale paginilor cu promo?ii (cele ce ofer? aceast? op?iune), înva?? s? împar?i aceste informa?ii cu vizitatorii t?i ?i bucur?-te de comisioanele primite.

Ce unelte poti folosi pe eMag?

1. Sistemul de urm?rire a comenzilor, oferit de eMag, este o unealt? extrem de folositoare în alegerea unui produs pe care s?-l promovezi pe site-ul t?u. Dac? vei urm?ri, pre? de câteva minute, comenzile efectuate, o s? po?i observa produsele atr?g?toare pentru posibilii cump?r?tori.

2. Sistemul de review-uri primite de la cump?r?torii mul?umi?i te ajut?, la rândul s?u, în alegerea unui produs ce are deja recomand?ri foarte bune, astfel încât vizitatorii t?i vor avea un motiv în plus s? efectueze o tranzac?ie. Încearc? s? eviden?iezi calitatea produselor, folosindu-te de orice metod? credibil? ?i serioas?, disponibil? pe site-ul comerciantului. Nu e greu, dar e nevoie de ceva timp s? intri în ritm.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Tag-uri: , , , , ,

E important sa cunosti site-ul comerciantului

Postat pe 7.06.2009 de catre Alexandru Negrea

M? gândeam în seara asta la diferite subiecte dificile, pe care le-a? putea aborda în acest articol ?i mi-am dat seama c?, înainte de toate, trebuie s? mai punctez o practic? de baz? în marketingul afiliat. Spre ru?inea mea, nici eu nu profitam la maxim de ceea ce urmeaz? s? scriu aici, a?a c? înainte de toate mi-am implementat, pe blog, un sistem propriu de a promova anumite produse de pe site-urile comercian?ilor online, implica?i în sistemele române?ti de afilieri. Despre ce e vorba, vei în?elege mai jos.

Profita de promotiile comerciantilor si îti vei mari rata de conversie


Acum ceva timp navigam printr-un magazin online ?i am g?sit o ofert? foarte atr?g?toare. Era vorba despre un laptop Dell, atr?g?tor ca ?i aspect, la un pre? foarte bun (în jur de 1800 de lei). Specifica?iile tehnice erau ?i ele mul?umitoare, astfel încât eram chiar tentat s? ap?s butonul de comand?. Nu am f?cut-o, dar am fugit repede în 2parale.ro (sistem intermediar de afilieri), am c?utat produsul respectiv, am f?cut un banner cu poza laptop-ului ?i pre?ul (font de culoare ro?ie, cât mai evident), iar apoi am publicat acest banner pe blog.
Spre surprinderea mea, a doua zi am încasat un comision ?i comenzile nu s-ar fi oprit aici dac? magazinul respectiv nu scotea produsul din promo?ie.

Cu alte cuvinte, pe lâng? metodele de a m?ri rata de conversie, men?ionate într-un articol mai vechi, orice proprietar de site ce î?i dore?te comisioane cât mai dese, trebuie s?-?i dea silin?a pentru a urm?ri activitatea comercian?ilor pentru care intermediaz? vânz?ri.
Promo?ii apar zilnic, timpul necesar pentru a le urm?ri nu trece de ordinul a câteva zeci de minute, iar rezultatele vor fi pe m?sura a?tept?rilor, îns? trebuie s? în?elegi c? nu orice ofert? promo?ional? este o ofert? bun?.
F? compara?ii între mai multe magazine online, aboneaz?-te la feed-urile RSS ale paginilor cu promo?ii (cele ce ofer? aceast? op?iune), înva?? s? împar?i aceste informa?ii cu vizitatorii t?i ?i bucur?-te de comisioanele primite.

Ce unelte poti folosi pe eMag?

1. Sistemul de urm?rire a comenzilor, oferit de eMag, este o unealt? extrem de folositoare în alegerea unui produs pe care s?-l promovezi pe site-ul t?u. Dac? vei urm?ri, pre? de câteva minute, comenzile efectuate, o s? po?i observa produsele atr?g?toare pentru posibilii cump?r?tori.

2. Sistemul de review-uri primite de la cump?r?torii mul?umi?i te ajut?, la rândul s?u, în alegerea unui produs ce are deja recomand?ri foarte bune, astfel încât vizitatorii t?i vor avea un motiv în plus s? efectueze o tranzac?ie. Încearc? s? eviden?iezi calitatea produselor, folosindu-te de orice metod? credibil? ?i serioas?, disponibil? pe site-ul comerciantului. Nu e greu, dar e nevoie de ceva timp s? intri în ritm.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing