Cum să promovezi prin Facebook Ads în afiliere – De la A la Z – Guest post Dragoș Bunea

Postat pe 19.01.2017 de catre Profitshare

Continuăm seria guest posturilor cu afiliații de top din Profitshare și astăzi vă prezentăm o super metodă de promovare direct prin ochii afiliatului – Facebook Ads, instrument de promovare folosit cu succes de către Dragoș Bunea, unul dintre cei mai buni afiliați din România. În fapt, Dragoș este câștigătorul a două concursuri din Profitshare din 2016, Maratonul Conversiilor și Profitshare Summer Fest tocmai prin strategiile pe care vi le dezvăluie în prezentul articol.

Dragoș Bunea

Dragoș Bunea

De asemenea, Dragoș a fost speaker și la Affiliate Summer School dar și la întâlnirea din noiembrie pe tema Black Friday.

__________

Ca afiliat am cautat intotdeauna metode noi de promovare a advertiserilor, in fapt cred ca in fiecare an din ultimii 5 am incercat ceva nou. In anul 2014 dupa ce Facebook au anuntat o taiere masiva a reach-ului organic au inceput sa apara din ce in ce mai multe reclame in newsfeed-ul meu si asta mi-a dat de gandit, apoi a urmat intrebarea: Ce-ar fi sa promovez advertiseri din afiliere prin Facebook Ads?

Primul lucru a fost sa aflu daca Facebook permite promovarea link-urilor de afiliere. Am cautat aceasta informatie datorita multiplelor zvonuri din afara cum urmau sa nu permita acest lucru. Odata ce am aflat ca sunt permise am inceput sa caut informatii cu privire la conturile de Facebook din Romania. Cate conturi de Facebook exista (9,6 milioane la ora actuala), cum sunt impartite aceste conturi pe categorii de varsta, pe sexe si cate conturi apartin unor persoane din mediul urban vs mediul rural. Apoi am incercat sa aflu cat mai multe “secrete” desper Facebook Ads citind bloguri si site-uri de specialitate din afara.

Utilizatori de Facebook în România

Cand am inceput sa creez reclame nu stiam mare lucru despre cum setez o audienta, ce inseamna CTA, ce buget sa pun, cum sa fac un A/B test, pe scurt nu eram deloc familiarizat cu astfel de lucruri insa am considerat ca e necesar in primul rand sa incerc.

Am pornit la drum cu postari sponsorizate si rezultatele nu erau deloc imbucuratoare, dar am perseverat.

In toamna lui 2014 am decis sa nu mai utilizez imagini gasite free pe internet sau doar simple poze cu produse si am apelat la serviciile unui grafician (care din intamplare este si sora mea 🙂 ). Atunci am observat ca fara sa vreau faceam teste cu diverse bannere unde modificam culorile, textul, amplasarea unor poze cu produse etc. Tot in aceeasi perioada am inceput sa fiu mai atent la audientele pe care le cream. Faptul ca in trecut am lucrat in vanzari la un magazin de electronice m-a ajutat foarte mult pentru ca deja stiam profilul anumitor cumparatori iar cum Facebook Ads iti permite sa setezi audiente atat de avansate bazate pe grupe de varste, sex, stare civila, interese, date demografice si multe altele mi se parea genial ca pot crea reclame care sa se adreseze unei anume categorii de cumparatori. Aici a fost momentul meu zero.

A urmat apoi una dintre cele mai de succes campanii de promovare facute prin intermediul Facebook Ads. Am promovat 4 advertiseri timp de aproximativ 10 zile cu un buget de doar 250 de lei, insa ce a urmat a fost fantastic. CPC-ul a atins 0,006 lei, iar ROI-ul a fost de peste 10.000 de lei. Secretul succesului tine de perseverenta, de audienta, de mesaj, de banner, de momentul ales.

 Rezultatele pe 10 zile ale unui singur advertiser promovat

Rezultatele pe 10 zile ale unui singur advertiser promovat

De atunci si pana in prezent Facebook Ads a devenit principala mea metoda de promovare a advertiserilor. Am creat cateva mii de campanii, am vandut prin aceasta metoda de promovare de la telefoane mobile la aragazuri si combine frigorifice, de la rochii de seara la incaltaminte, geci si paltoane, de la carti la credite rapide, cosmetice, lenjerie intima, cadouri trasnite, jucarii, bijuterii cu diamante sau electrocasnice incorporabile. Cert e ca in timp am realizat ca poti vinde aproape orice prin intermediul Facebook Ads si o poti face si tu ca afiliat daca urmezi cativa pasi destul de simpli. O sa incerc sa te ghidez in cele ce urmeaza, insa trebuie sa tii minte inainte de toate un singur lucru: trebuie sa fi perseverent pentru ca rezultatele nu vor veni peste noapte.

Cum sa incepi sa promovezi prin Facebook Ads

Pentru inceput ai nevoie de o pagina creata in functie de nisa pe care vrei sa activezi. Fie ca vorbim de “reduceri”, de “pantofi cu toc”, de “romane de dragoste”, “televizoare ultra hd” ori de “telefoane android”. De obicei ar fi indicat sa ai si un site cu acelasi nume sau cel putin din aceeasi nisa.

Odata ce ai pagina creata trebuie sa te gandesti la o audienta pentru a promova postari si pentru a creste numarul de fani ai paginii. Acest lucru din urma nu necesita o campanie separata pentru ca ei vor veni “natural” din postarile sponsorizate sau din reclamele ulterioare. E foarte important sa ai o pagina cu fani cat mai multi dar e si mai important ca acestia sa fie interesati de ceea ce postezi. Din experienta va spun ca acest lucru se poate reflecta in rezultatele obtinute in campaniile de promovare.

Pont: nu te apuca sa postezi de zeci de ori pe zi. E de ajuns sa o faci de 3-4 ori si foarte important e sa promovezi doar produse din nisa pe care ai ales-o de la bun inceput.

Pentru a crea o audienta trebuie sa sti exact ce vinzi si cui vrei sa vinzi. E momentul crucial. Totusi nu te descuraja daca nu nimeresti audienta potrivita din prima, eu am testat si sute de audiente pana sa le nimeresc pe cele potrivite.

Cum setezi o audienta

*Pont: salveaza fiecare audienta nou creata cu un nume relevant. O sa-ti usureze munca mai tarziu.

  • incepe cu varsta – cere info si de la advertiseri, cauta singur pe internet, studiaza in magazinele offline
  • barbati sau femei? – de cele mai multe ori anumite categorii de produse sunt mai cautate doar de unii dintre ei, afla care si bifeaza
  • interese – aici e partea cea mai dificila si cea care te poate duce catre rezultate bune sau nu. Incearca sa nu tintesti mai mult de 5-6 interese. Cauta sa te pui in locul utilizatorului pe care il tintesti prin aceasta audienta. Exemplu: daca tintesti femeile ce-si cauta imbracaminte pentru sezonul rece ar trebui sa cauti la interese: palton, geaca, pulover etc.
  • bugetul – in primul rand iti recomand sa setezi promovarea pe 24 de ore dar cu un buget modic astfel vei putea observa daca postarea ta performeaza sau nu, apoi poti edita audienta, textul etc. in cazul in care rezultatele nu sunt tocmai cele dorite. Daca o postare promovata nu da rezultatele dorite in 6-7 zile desi ai editat audienta, ai schimbat textul etc. e cazul sa o opresti. Nu irosi bugetul aiurea. Incearca alt produs, alta imagine, alta abordare.
  • imagine – in cazul postarilor sponsorizate nu e neaparat nevoie un banner special, dar conteaza mult si ceea ce veti promova (un produs anume sau o categorie de produse). Facebook Ads permite mai nou si imaginile cu mai mult de 20% text doar ca e foarte posibil sa aveti un CPC mult mai ridicat. Recomand de asemenea imaginile cat mai mari si mai atractive din punct de vedere vizual (fiti atenti si la culori).
  • banner – cu siguranta cele mai de succes campanii sunt cele bazate pe bannere, dar aici trebuie sa tineti cont de ce culori asociati cu anumite categorii de produse. Ex: la carti puteti utiliza albastru, negru, verde sau rosu pe cand la cosmetice ar arata mai bine in culoriile mov, roz sau auriu. De asemenea trebuie sa aveti grija la pozele cu produse pe care le utilizati, incercati sa nu incarcati prea mult banner-ul. Puneti text si pe banner, in principiu e bine sa scoateti in evidenta fie o reducere, fie un pret mic ori poate transportul gratuit etc.
  • text – as putea spune ca e la fel de important ca si audienta. Acum ca stiti ce vindeti si cui vindeti, trebuie sa stiti si cum sa vindeti. Fie mizati pe emotie, fie pe intriga, ideea principala este sa atrageti utilizatorii printr-un text simplu si direct. Iata un exemplu: “Noul telefon Huawei P9 este de azi in stoc. Afla pretul si detaliile tehnice” sau “Rochie de zi cu imprimeu floral (din noua colectie) – acum la un pret special.”
  • buton – uneori la unele bannere am pus si butoane in coltul din dreapta jos (intotdeauna in locul acesta), dar de cele mai multe ori utilizez butoanele puse la dispozitie de Facebook: “cumpara” sau “afla mai mult” in functie de produs, de mesajul transmis etc. Ca si un exemplu, in cazul in care am specificat pretul in text sau pe banner e clar ca pun butonul “cumpara” pe cand daca am specificat de un pret special, de o campanie de reduceri noua etc pun “afla mai mult”.

Cand sa promovezi

Cum am scris si ceva mai sus, important este si momentul cand te decizi sa promovezi un anume produs sau o anume categorie de produse. Nu ca nu ar merge sa vinzi rochii scurte si iarna, dar cu siguranta vara vei avea mai mare succes. Am sa incerc sa punctez mai jos momentele oportune de promovare:

  • sezon – fiecare sezon are produsele lui vedeta carese vand foarte bine (vara se vand rochiile, dar si aparatele de aer conditionat, costumele de baie, electrocasnicele, masinile de tuns iarba etc.)
  • tendinte – apare o moda noua, un stil nou de imbracaminte sau incaltaminte. Avem in trecut destule exemple de la cizmele perforate la pantaloni cu turul lasat sau la celebrele sepci OBEY. Totul este sa fi informat, sa cauti produsele respective si sa le promovezi atunci cand sunt pe val
  • lansare produs nou – a fost lansat cel mai nou telefon, cel mai nou televizor etc. Profita de interesul de moment al cumparatorilor si promoveaza la timp noul produs. Informeaza-i cu privire la detaliile tehnice, stocul din magazine si nu neaparat in cele din urma despre pret.
  • promotii fulger – atunci cand un anume magazin are o super reducere la un anume produs sau o anume categorie de produse. De cele mai multe ori acestea au stoc limitat. Daca esti pe faza poti profita promovand produsul respectiv.
  • creeaza o nevoie – iarna e sezonul de ski, de ce sa nu targetezi pe cei care sunt pasionati de acest sport: iti place sa skiezi? Uite o promotie la noua colectie de ochelari de ski.

Cum sa promovezi

Am discutat despre cum incepi, cum setezi o audienta, cand sa promovezi, acum o sa discutam un pic despre cum sa promovezi.

1. Bannere adecvate produsului

Am tot vazut multe exemple cand acelasi tip de bannere au fost utilizate pentru a promova diverse produse fara sa se diferentieze prea multe unele de altele. Maxim 1-2 poze modificate, o bulina rosie in loc de galbena si aia era. Incearca sa vii cu ceva diferit indiferent de nisa in care activezi. Si nu uita sa faci teste. Acelasi banner cu 3 culori diferite, 3 texte diferite etc. Vezi care performeaza mai bine si lucreaza la audienta, optimizeaza in asa fel incat la final sa ai un CPC bun, dar cel mai important un ROI pozitiv.

2. Call to action relevant

Indemnul la actiune este de cele mai multe ori vital pentru o reclama. Daca nu te pliezi pe profilul cumparatorului si nu-i “vorbesti” pe limba lui e foarte posibil sa esuezi chiar daca ai cel mai misto banner la cea mai buna promotie ever. Cauta sa starnesti fie emotie sau interes si indeamna la actiune.

3. Rezultate

Un CPC mic este intotdeauna dorit, insa cu siguranta cel mai bine este sa ai un ROI pozitiv. Am derulat campanii unde am obtinut si CPC-uri de 0,01 lei insa in final am obtinut un ROI negativ. Am avut si campanii cu 0,20 sau 0,30 CPC dar cu ROI pozitiv. Din punctul meu de vedere o campanie reusita este cea in care gasesti echilibrul dintre acesti doi indicatori. Primele concluzii ale unei campanii le poti trage fie la 1000 de click-uri trimise fie dupa primele 7 zile de promovare. Va las mai cele mai bune rezultate obtinute pana in prezent in materie de CPC si rata de conversie.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , ,

Cum să promovezi prin Facebook Ads în afiliere – De la A la Z – Guest post Dragoș Bunea

Postat pe 19.01.2017 de catre Profitshare

Continuăm seria guest posturilor cu afiliații de top din Profitshare și astăzi vă prezentăm o super metodă de promovare direct prin ochii afiliatului – Facebook Ads, instrument de promovare folosit cu succes de către Dragoș Bunea, unul dintre cei mai buni afiliați din România. În fapt, Dragoș este câștigătorul a două concursuri din Profitshare din 2016, Maratonul Conversiilor și Profitshare Summer Fest tocmai prin strategiile pe care vi le dezvăluie în prezentul articol.

Dragoș Bunea

Dragoș Bunea

De asemenea, Dragoș a fost speaker și la Affiliate Summer School dar și la întâlnirea din noiembrie pe tema Black Friday.

__________

Ca afiliat am cautat intotdeauna metode noi de promovare a advertiserilor, in fapt cred ca in fiecare an din ultimii 5 am incercat ceva nou. In anul 2014 dupa ce Facebook au anuntat o taiere masiva a reach-ului organic au inceput sa apara din ce in ce mai multe reclame in newsfeed-ul meu si asta mi-a dat de gandit, apoi a urmat intrebarea: Ce-ar fi sa promovez advertiseri din afiliere prin Facebook Ads?

Primul lucru a fost sa aflu daca Facebook permite promovarea link-urilor de afiliere. Am cautat aceasta informatie datorita multiplelor zvonuri din afara cum urmau sa nu permita acest lucru. Odata ce am aflat ca sunt permise am inceput sa caut informatii cu privire la conturile de Facebook din Romania. Cate conturi de Facebook exista (9,6 milioane la ora actuala), cum sunt impartite aceste conturi pe categorii de varsta, pe sexe si cate conturi apartin unor persoane din mediul urban vs mediul rural. Apoi am incercat sa aflu cat mai multe “secrete” desper Facebook Ads citind bloguri si site-uri de specialitate din afara.

Utilizatori de Facebook în România

Cand am inceput sa creez reclame nu stiam mare lucru despre cum setez o audienta, ce inseamna CTA, ce buget sa pun, cum sa fac un A/B test, pe scurt nu eram deloc familiarizat cu astfel de lucruri insa am considerat ca e necesar in primul rand sa incerc.

Am pornit la drum cu postari sponsorizate si rezultatele nu erau deloc imbucuratoare, dar am perseverat.

In toamna lui 2014 am decis sa nu mai utilizez imagini gasite free pe internet sau doar simple poze cu produse si am apelat la serviciile unui grafician (care din intamplare este si sora mea 🙂 ). Atunci am observat ca fara sa vreau faceam teste cu diverse bannere unde modificam culorile, textul, amplasarea unor poze cu produse etc. Tot in aceeasi perioada am inceput sa fiu mai atent la audientele pe care le cream. Faptul ca in trecut am lucrat in vanzari la un magazin de electronice m-a ajutat foarte mult pentru ca deja stiam profilul anumitor cumparatori iar cum Facebook Ads iti permite sa setezi audiente atat de avansate bazate pe grupe de varste, sex, stare civila, interese, date demografice si multe altele mi se parea genial ca pot crea reclame care sa se adreseze unei anume categorii de cumparatori. Aici a fost momentul meu zero.

A urmat apoi una dintre cele mai de succes campanii de promovare facute prin intermediul Facebook Ads. Am promovat 4 advertiseri timp de aproximativ 10 zile cu un buget de doar 250 de lei, insa ce a urmat a fost fantastic. CPC-ul a atins 0,006 lei, iar ROI-ul a fost de peste 10.000 de lei. Secretul succesului tine de perseverenta, de audienta, de mesaj, de banner, de momentul ales.

 Rezultatele pe 10 zile ale unui singur advertiser promovat

Rezultatele pe 10 zile ale unui singur advertiser promovat

De atunci si pana in prezent Facebook Ads a devenit principala mea metoda de promovare a advertiserilor. Am creat cateva mii de campanii, am vandut prin aceasta metoda de promovare de la telefoane mobile la aragazuri si combine frigorifice, de la rochii de seara la incaltaminte, geci si paltoane, de la carti la credite rapide, cosmetice, lenjerie intima, cadouri trasnite, jucarii, bijuterii cu diamante sau electrocasnice incorporabile. Cert e ca in timp am realizat ca poti vinde aproape orice prin intermediul Facebook Ads si o poti face si tu ca afiliat daca urmezi cativa pasi destul de simpli. O sa incerc sa te ghidez in cele ce urmeaza, insa trebuie sa tii minte inainte de toate un singur lucru: trebuie sa fi perseverent pentru ca rezultatele nu vor veni peste noapte.

Cum sa incepi sa promovezi prin Facebook Ads

Pentru inceput ai nevoie de o pagina creata in functie de nisa pe care vrei sa activezi. Fie ca vorbim de “reduceri”, de “pantofi cu toc”, de “romane de dragoste”, “televizoare ultra hd” ori de “telefoane android”. De obicei ar fi indicat sa ai si un site cu acelasi nume sau cel putin din aceeasi nisa.

Odata ce ai pagina creata trebuie sa te gandesti la o audienta pentru a promova postari si pentru a creste numarul de fani ai paginii. Acest lucru din urma nu necesita o campanie separata pentru ca ei vor veni “natural” din postarile sponsorizate sau din reclamele ulterioare. E foarte important sa ai o pagina cu fani cat mai multi dar e si mai important ca acestia sa fie interesati de ceea ce postezi. Din experienta va spun ca acest lucru se poate reflecta in rezultatele obtinute in campaniile de promovare.

Pont: nu te apuca sa postezi de zeci de ori pe zi. E de ajuns sa o faci de 3-4 ori si foarte important e sa promovezi doar produse din nisa pe care ai ales-o de la bun inceput.

Pentru a crea o audienta trebuie sa sti exact ce vinzi si cui vrei sa vinzi. E momentul crucial. Totusi nu te descuraja daca nu nimeresti audienta potrivita din prima, eu am testat si sute de audiente pana sa le nimeresc pe cele potrivite.

Cum setezi o audienta

*Pont: salveaza fiecare audienta nou creata cu un nume relevant. O sa-ti usureze munca mai tarziu.

  • incepe cu varsta – cere info si de la advertiseri, cauta singur pe internet, studiaza in magazinele offline
  • barbati sau femei? – de cele mai multe ori anumite categorii de produse sunt mai cautate doar de unii dintre ei, afla care si bifeaza
  • interese – aici e partea cea mai dificila si cea care te poate duce catre rezultate bune sau nu. Incearca sa nu tintesti mai mult de 5-6 interese. Cauta sa te pui in locul utilizatorului pe care il tintesti prin aceasta audienta. Exemplu: daca tintesti femeile ce-si cauta imbracaminte pentru sezonul rece ar trebui sa cauti la interese: palton, geaca, pulover etc.
  • bugetul – in primul rand iti recomand sa setezi promovarea pe 24 de ore dar cu un buget modic astfel vei putea observa daca postarea ta performeaza sau nu, apoi poti edita audienta, textul etc. in cazul in care rezultatele nu sunt tocmai cele dorite. Daca o postare promovata nu da rezultatele dorite in 6-7 zile desi ai editat audienta, ai schimbat textul etc. e cazul sa o opresti. Nu irosi bugetul aiurea. Incearca alt produs, alta imagine, alta abordare.
  • imagine – in cazul postarilor sponsorizate nu e neaparat nevoie un banner special, dar conteaza mult si ceea ce veti promova (un produs anume sau o categorie de produse). Facebook Ads permite mai nou si imaginile cu mai mult de 20% text doar ca e foarte posibil sa aveti un CPC mult mai ridicat. Recomand de asemenea imaginile cat mai mari si mai atractive din punct de vedere vizual (fiti atenti si la culori).
  • banner – cu siguranta cele mai de succes campanii sunt cele bazate pe bannere, dar aici trebuie sa tineti cont de ce culori asociati cu anumite categorii de produse. Ex: la carti puteti utiliza albastru, negru, verde sau rosu pe cand la cosmetice ar arata mai bine in culoriile mov, roz sau auriu. De asemenea trebuie sa aveti grija la pozele cu produse pe care le utilizati, incercati sa nu incarcati prea mult banner-ul. Puneti text si pe banner, in principiu e bine sa scoateti in evidenta fie o reducere, fie un pret mic ori poate transportul gratuit etc.
  • text – as putea spune ca e la fel de important ca si audienta. Acum ca stiti ce vindeti si cui vindeti, trebuie sa stiti si cum sa vindeti. Fie mizati pe emotie, fie pe intriga, ideea principala este sa atrageti utilizatorii printr-un text simplu si direct. Iata un exemplu: “Noul telefon Huawei P9 este de azi in stoc. Afla pretul si detaliile tehnice” sau “Rochie de zi cu imprimeu floral (din noua colectie) – acum la un pret special.”
  • buton – uneori la unele bannere am pus si butoane in coltul din dreapta jos (intotdeauna in locul acesta), dar de cele mai multe ori utilizez butoanele puse la dispozitie de Facebook: “cumpara” sau “afla mai mult” in functie de produs, de mesajul transmis etc. Ca si un exemplu, in cazul in care am specificat pretul in text sau pe banner e clar ca pun butonul “cumpara” pe cand daca am specificat de un pret special, de o campanie de reduceri noua etc pun “afla mai mult”.

Cand sa promovezi

Cum am scris si ceva mai sus, important este si momentul cand te decizi sa promovezi un anume produs sau o anume categorie de produse. Nu ca nu ar merge sa vinzi rochii scurte si iarna, dar cu siguranta vara vei avea mai mare succes. Am sa incerc sa punctez mai jos momentele oportune de promovare:

  • sezon – fiecare sezon are produsele lui vedeta carese vand foarte bine (vara se vand rochiile, dar si aparatele de aer conditionat, costumele de baie, electrocasnicele, masinile de tuns iarba etc.)
  • tendinte – apare o moda noua, un stil nou de imbracaminte sau incaltaminte. Avem in trecut destule exemple de la cizmele perforate la pantaloni cu turul lasat sau la celebrele sepci OBEY. Totul este sa fi informat, sa cauti produsele respective si sa le promovezi atunci cand sunt pe val
  • lansare produs nou – a fost lansat cel mai nou telefon, cel mai nou televizor etc. Profita de interesul de moment al cumparatorilor si promoveaza la timp noul produs. Informeaza-i cu privire la detaliile tehnice, stocul din magazine si nu neaparat in cele din urma despre pret.
  • promotii fulger – atunci cand un anume magazin are o super reducere la un anume produs sau o anume categorie de produse. De cele mai multe ori acestea au stoc limitat. Daca esti pe faza poti profita promovand produsul respectiv.
  • creeaza o nevoie – iarna e sezonul de ski, de ce sa nu targetezi pe cei care sunt pasionati de acest sport: iti place sa skiezi? Uite o promotie la noua colectie de ochelari de ski.

Cum sa promovezi

Am discutat despre cum incepi, cum setezi o audienta, cand sa promovezi, acum o sa discutam un pic despre cum sa promovezi.

1. Bannere adecvate produsului

Am tot vazut multe exemple cand acelasi tip de bannere au fost utilizate pentru a promova diverse produse fara sa se diferentieze prea multe unele de altele. Maxim 1-2 poze modificate, o bulina rosie in loc de galbena si aia era. Incearca sa vii cu ceva diferit indiferent de nisa in care activezi. Si nu uita sa faci teste. Acelasi banner cu 3 culori diferite, 3 texte diferite etc. Vezi care performeaza mai bine si lucreaza la audienta, optimizeaza in asa fel incat la final sa ai un CPC bun, dar cel mai important un ROI pozitiv.

2. Call to action relevant

Indemnul la actiune este de cele mai multe ori vital pentru o reclama. Daca nu te pliezi pe profilul cumparatorului si nu-i “vorbesti” pe limba lui e foarte posibil sa esuezi chiar daca ai cel mai misto banner la cea mai buna promotie ever. Cauta sa starnesti fie emotie sau interes si indeamna la actiune.

3. Rezultate

Un CPC mic este intotdeauna dorit, insa cu siguranta cel mai bine este sa ai un ROI pozitiv. Am derulat campanii unde am obtinut si CPC-uri de 0,01 lei insa in final am obtinut un ROI negativ. Am avut si campanii cu 0,20 sau 0,30 CPC dar cu ROI pozitiv. Din punctul meu de vedere o campanie reusita este cea in care gasesti echilibrul dintre acesti doi indicatori. Primele concluzii ale unei campanii le poti trage fie la 1000 de click-uri trimise fie dupa primele 7 zile de promovare. Va las mai cele mai bune rezultate obtinute pana in prezent in materie de CPC si rata de conversie.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • Iulius

    Imi pare rau ca se creaza confuzie. Advertiserii specifica in termenii lor:

    „Pot fi folosite doar materialele de promovare oficiale, oferite de XXX in sistemul Profitshare. Alte materialele grafice create de afiliati necesita aprobarea scrisa in prealabil din partea XXX . Acordul pentru folosirea unor instrumente de promovare non-standard poate fi obtinut prin solicitarea XXX , prin intermediul mesageriei Profitshare sau printr-un mail scris din partea Marketing XXX .”

    Printre acesti advertiseri care specifica clar acest lucru se numara Flanco, Fashiondays, Emag, Quickmobile si altii.
    Mai mult de atit nu poti folosi printscreenuri sau chestii de genul ca nici alea nu sunt oficiale.

    Cu alte cuvinte nu ai voie sa iti faci propriile banere. Am fost avertizat de advertiseri din Profitshare cat si 2Performant.

    Atentie.

    • @Iulius – Oricand poti solicita de la advertiserii respectivi acordul pentru materiale de promovare realizate de catre tine. Adica, tocmai asta isi doresc advertiserii care mentioneaza aceste lucruri in T&C’s.
      Recomandarea mea este sa le soliciti acordul pentru anumite materiale de promovare folosind mesageria Profitshare si de asemenea sa le trimiti exemple cu ce iti doresti sa faci.

    • Dragos Bunea

      Salut Iulius,
      Ai intrebat pana acum pe vreun advertiser despre bannere pentru Facebook Ads? Ai trimis bannere ca sa vada si ei cam ce vrei sa faci? Daca raspunsul este nu, atunci imi pare rau.
      Ca idee, pe langa faptul ca multi dintre advertiserii cu care am colaborat au fost de acord cu ce le-am propus (mici modificari pe ici colo, dar atat) foarte multi dintre ei s-au oferit sa imi trimita si ei bannere conform cerintelor mele (anumite produse sau categorii de produse).
      Din experienta am observat ca in fapt foarte multi afiliati se asteapta ca altii sa le spuna ce sa faca si nu iau ei initiativa. Nu mai asteptati sa va faca altcineva treaba, puneti mana si scrieti mesaje advertiserilor, intrebati de una, de alta, cereti cat mai multe informatii, cereti bannere, cereti comisioane mai mari (da, marca inregistrata de mine 🙂 ) si nu va mai plangeti cand e greu si nasol, faceti sa fie mai bine. Spor sa aveti!

  • Alin Serea

    cum promovam prin bannere pe facebook?Mai precis facebook ads?

  • Sorin Stefan Clatesteanu

    Eu nu inteleg. Iti promovezi site-ul sau pui link direct de pe pagina ta de facebook catre advertiser ?

  • Alin Serea

    Cum creezi si pui bannere pe facebook?

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing