Farmec: pariem pe cresterea online-ului

Postat pe 1.04.2016 de catre Bianca

FARMEC_SIMPLU

In 2015 Farmec a inregistrat vanzari online de peste 1 milion de Euro, cu o pondere de 3% in cifra de afaceri a companiei, online-ul  devenind astfel canalul cu cea mai dinamica crestere in ultimii ani. Statisticile sunt favorabile promovarii prin afiliere, iar planurile Farmec de a dezvolta si mai mult online-ul iti ofera oportunitati nenumarate pentru cresterea comisioanelor. Afla care sunt planurile de viitor ale companiei si seteaza-ti strategia pentru succes.

«»

Daca acum 4 ani, atunci cand am lansat magazinul online farmec.ro, am perceput mediul online  ca pe  o oportunitate, acum putem spune  ca are o valoare de business semnificativa pentru noi. Tinand cont de particularitatile pietei din Romania, mizam in continuare pe o crestere accelerata a acestui canal.

Cum am inceput?

Toate deciziile de investitie luate la nivelul companiei sunt in concordanta cu strategia noastra, bazata pe studiul pietei, prin urmare deschiderea magazinului online, in anul 2012, a fost una fireasca. Farmec este cel mai mare producator de cosmetice din Romania, iar produsele noastre se afla in topul preferintelor consumatoarelor. Ne luptam cu branduri internationale de renume, prin urmare cercetarea si inovatia se afla la baza tuturor actiunilor noastre. Dezvoltarea platformei de vanzari online a fost un proces complex, un business in sine, in care toate componentele au fost integrate intr-un mod eficient iar procesul de optimizare este unul permanent.

Am inceput initial pe piata interna, iar ulterior ne-am extins vanzarile si in afara tarii, prin platforma farmec.eu, unde avem multi clienti romani care fie cumpara pentru ei, fie trimit cadouri in tara, precum si consumatori straini.

Comportamentul de consum in mediul online

In prezent, consumatorii se informeaza mult atunci cand aleg un produs de ingrijire, consulta site-ul companiei sau citesc reviewuri despre produse pe bloggurile de beauty si ingrijire. Tocmai de aceea acordam o mare importanta canalelor de comunicare online, pentru a fi in permanent dialog cu acestia si a putea veni in intampinarea nevoilor si dorintelor lor. De regula, sunt necesare 2-3 vizite pe site pentru a transforma un user in cumparator. Toti cei care intra pe magazinul nostru online se documenteaza, vizualizeaza si compara minim 5 produse/ vizita, pun intrebari in sectiunea  Sfatul Specialistului, lasa opinii, se aboneaza la newsletter sau la alerta de promotii. In momentul in care plaseaza o comanda aceasta se ridica, in medie, la 150 de lei.

Planuri pentru viitor

Anul acesta vom lansa noua versiune a website-ului farmec, care vine cu multe imbunatatiri la nivel de user experience, proces de cumparare, dar si la nivel de tehnologie, noua versiune fiind mobile responsive.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri:

Farmec: pariem pe cresterea online-ului

Postat pe 1.04.2016 de catre Bianca

FARMEC_SIMPLU

In 2015 Farmec a inregistrat vanzari online de peste 1 milion de Euro, cu o pondere de 3% in cifra de afaceri a companiei, online-ul  devenind astfel canalul cu cea mai dinamica crestere in ultimii ani. Statisticile sunt favorabile promovarii prin afiliere, iar planurile Farmec de a dezvolta si mai mult online-ul iti ofera oportunitati nenumarate pentru cresterea comisioanelor. Afla care sunt planurile de viitor ale companiei si seteaza-ti strategia pentru succes.

«»

Daca acum 4 ani, atunci cand am lansat magazinul online farmec.ro, am perceput mediul online  ca pe  o oportunitate, acum putem spune  ca are o valoare de business semnificativa pentru noi. Tinand cont de particularitatile pietei din Romania, mizam in continuare pe o crestere accelerata a acestui canal.

Cum am inceput?

Toate deciziile de investitie luate la nivelul companiei sunt in concordanta cu strategia noastra, bazata pe studiul pietei, prin urmare deschiderea magazinului online, in anul 2012, a fost una fireasca. Farmec este cel mai mare producator de cosmetice din Romania, iar produsele noastre se afla in topul preferintelor consumatoarelor. Ne luptam cu branduri internationale de renume, prin urmare cercetarea si inovatia se afla la baza tuturor actiunilor noastre. Dezvoltarea platformei de vanzari online a fost un proces complex, un business in sine, in care toate componentele au fost integrate intr-un mod eficient iar procesul de optimizare este unul permanent.

Am inceput initial pe piata interna, iar ulterior ne-am extins vanzarile si in afara tarii, prin platforma farmec.eu, unde avem multi clienti romani care fie cumpara pentru ei, fie trimit cadouri in tara, precum si consumatori straini.

Comportamentul de consum in mediul online

In prezent, consumatorii se informeaza mult atunci cand aleg un produs de ingrijire, consulta site-ul companiei sau citesc reviewuri despre produse pe bloggurile de beauty si ingrijire. Tocmai de aceea acordam o mare importanta canalelor de comunicare online, pentru a fi in permanent dialog cu acestia si a putea veni in intampinarea nevoilor si dorintelor lor. De regula, sunt necesare 2-3 vizite pe site pentru a transforma un user in cumparator. Toti cei care intra pe magazinul nostru online se documenteaza, vizualizeaza si compara minim 5 produse/ vizita, pun intrebari in sectiunea  Sfatul Specialistului, lasa opinii, se aboneaza la newsletter sau la alerta de promotii. In momentul in care plaseaza o comanda aceasta se ridica, in medie, la 150 de lei.

Planuri pentru viitor

Anul acesta vom lansa noua versiune a website-ului farmec, care vine cu multe imbunatatiri la nivel de user experience, proces de cumparare, dar si la nivel de tehnologie, noua versiune fiind mobile responsive.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing