FARMEC revitalizeaza parcursul tau in Stafeta Frumusetii!

Postat pe 23.03.2016 de catre Bianca

fb_ads_profitshare_farmec

Promovarea produselor Farmec iti aduce de 8 ori mai multi kilometri in Stafeta Frumusetii, in perioada 22 martie – 4 aprilie. Alaturi de un comision de 8% si o perioada de recurenta de 30 zile, ai toate motivele pentru a promova produsele disponibile in magazinul online Farmec.ro.

Magazinul online Farmec, lansat in 2012, a trecut pragul de un milion de clienti. Cu o valoare medie a cosului de cumparaturi de 150 de lei, ponderea vanzarilor online in cifra de afaceri Farmec a fost 3% in 2015, online-ul fiind canalul cu cresterile cele mai accelerate din ultimii ani.

Ai la dispozitie pentru promovare peste 300 de produse, destinate ingrijirii tenului, parului si corpului, diferentiate in functie de tipul de piele, varsta, probleme specifice. Cele mai cunoscute branduri sunt: Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos, Obsesie, iar in topul celor mai cumparate produse din magazinul online sunt Fiolele cu acid hialuronic si Fiolele cu colagen. Magazinul online livreaza rapid orice comanda (24 h – 48 h), le ofera clientilor posibilitatea de a consulta direct Specialistii Farmec si le rasplateste fideliatatea prin promotii saptamanale.

Produsele Farmec sunt iubite si apreciate de consumatori, iar Farmec este lider de piata (atat valoric, cat si cantitativ) pe categoria Face Care, pe segmentul Tratament par (valoric), dar si pe categoria Produse Depilatoare (valoric si cantitativ), conform studiilor AC Nielsen, Total Romania, in perioada ianuarie – decembrie 2015.

Brandul Gerovital este prima alegere a femeilor din Romania atunci cand isi achizitioneaza un produs de ingrijire a fetei. Gerovital este marca nr. 1 in ingrijirea fetei in Romania,  avand in 2015 o cota de piata valorica de 24,6% pe segmentul Face Care, conform Nielsen (*Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru segmentul Care pe piata din Romania, ianuarie – decembrie 2015. Copyright © 2015, The Nielsen Company.)

Fiolele cu acid hialuronic Gerovital H3 Evolution sunt produsul vedeta in magazinul online, fiind nr. 1 in Romania, pe categoria produselor antirid pentru fata.

Fii alaturi de Farmec si promoveaza produsele romanesti in Stafeta Frumusetii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , , ,

FARMEC revitalizeaza parcursul tau in Stafeta Frumusetii!

Postat pe 23.03.2016 de catre Bianca

fb_ads_profitshare_farmec

Promovarea produselor Farmec iti aduce de 8 ori mai multi kilometri in Stafeta Frumusetii, in perioada 22 martie – 4 aprilie. Alaturi de un comision de 8% si o perioada de recurenta de 30 zile, ai toate motivele pentru a promova produsele disponibile in magazinul online Farmec.ro.

Magazinul online Farmec, lansat in 2012, a trecut pragul de un milion de clienti. Cu o valoare medie a cosului de cumparaturi de 150 de lei, ponderea vanzarilor online in cifra de afaceri Farmec a fost 3% in 2015, online-ul fiind canalul cu cresterile cele mai accelerate din ultimii ani.

Ai la dispozitie pentru promovare peste 300 de produse, destinate ingrijirii tenului, parului si corpului, diferentiate in functie de tipul de piele, varsta, probleme specifice. Cele mai cunoscute branduri sunt: Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos, Obsesie, iar in topul celor mai cumparate produse din magazinul online sunt Fiolele cu acid hialuronic si Fiolele cu colagen. Magazinul online livreaza rapid orice comanda (24 h – 48 h), le ofera clientilor posibilitatea de a consulta direct Specialistii Farmec si le rasplateste fideliatatea prin promotii saptamanale.

Produsele Farmec sunt iubite si apreciate de consumatori, iar Farmec este lider de piata (atat valoric, cat si cantitativ) pe categoria Face Care, pe segmentul Tratament par (valoric), dar si pe categoria Produse Depilatoare (valoric si cantitativ), conform studiilor AC Nielsen, Total Romania, in perioada ianuarie – decembrie 2015.

Brandul Gerovital este prima alegere a femeilor din Romania atunci cand isi achizitioneaza un produs de ingrijire a fetei. Gerovital este marca nr. 1 in ingrijirea fetei in Romania,  avand in 2015 o cota de piata valorica de 24,6% pe segmentul Face Care, conform Nielsen (*Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru segmentul Care pe piata din Romania, ianuarie – decembrie 2015. Copyright © 2015, The Nielsen Company.)

Fiolele cu acid hialuronic Gerovital H3 Evolution sunt produsul vedeta in magazinul online, fiind nr. 1 in Romania, pe categoria produselor antirid pentru fata.

Fii alaturi de Farmec si promoveaza produsele romanesti in Stafeta Frumusetii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing