Functionalitate noua: Mai aproape de afiliati prin programarea mesajelor

Postat pe 27.10.2015 de catre Profitshare

banner profitshare - 36Dupa lansarea modulului de comunicare intre afiliati si advertiseri am sesizat ca acei advertiseri care il utilizeaza constant au avut performantele mult crescute, ceea ce ne-a facut sa investim mult efort in a-i invata pe advertiseri cum sa foloseasca cat mai eficient acest canal. Unii dintre advertiseri, dupa cum ati observat, folosesc constant comunicarea pentru a va atrage atentia asupra tuturor intamplarilor magazinului online care va pot imbunati rezultatele din afiliere si va trimit periodic promotiile lor importante, produsele cele mai vandute sau alte informatii care sa va ajute.

Argumentele advertiserilor care nu folosesc modulul de comunicare au fost diverse si am incercat atunci sa creionam cateva solutii pentru a contrabalansa aceste motive. Asa cum in Facebook poti sa programezi mesajele sa le adresezi audientei tale si este o functionalitate foarte folosita, intocmai am gandit si posibilitatea de trimitere programata a mesajelor advertiserilor catre afiliati.

programare trimitere mesaje advertiser

De-a lungul timpului am sesizat si acel motiv nu putem anunta afiliatii decat cu putin timp inainte de promotii si cand vin promotiile oamenii din spatele advertiserilor pot sa spuna ca nu au avut timp. Acum, cu un minim de efort, advertiserii vor putea programa fiecare mesaj catre afiliati astfel incat afiliatii sa primeasca informatii in timp real atunci cand se intampla ceva semnificativ la advertiser.

Am vazut si advertiseri care au promotii in zile nelucratoare, atunci cand traditional nu se gaseste multa lume la birou pentru a comunica.  Noi consideram ca pe acesti advertiseri noua functionalitate ii va ajuta sa isi dozeze si mai bine efortul.

Functionalitatea noua este disponibila in toate conturile advertiserilor iar folosirea se face foarte simplu, in loc de alegerea butonului Trimite alegeti butonul Programeaza.
Mesajele programate la trimitere vor putea fi sterse, bineinteles inainte de trimiterea lor.

Noi, Profitshare, vom investi constant astfel incat advertiserii si afiliatii sa comunice cat mai mult. Pentru ca avem convingerea ca afiliatii sunt parte din departamentul de marketing al fiecarui advertiser.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , , ,

Functionalitate noua: Mai aproape de afiliati prin programarea mesajelor

Postat pe 27.10.2015 de catre Profitshare

banner profitshare - 36Dupa lansarea modulului de comunicare intre afiliati si advertiseri am sesizat ca acei advertiseri care il utilizeaza constant au avut performantele mult crescute, ceea ce ne-a facut sa investim mult efort in a-i invata pe advertiseri cum sa foloseasca cat mai eficient acest canal. Unii dintre advertiseri, dupa cum ati observat, folosesc constant comunicarea pentru a va atrage atentia asupra tuturor intamplarilor magazinului online care va pot imbunati rezultatele din afiliere si va trimit periodic promotiile lor importante, produsele cele mai vandute sau alte informatii care sa va ajute.

Argumentele advertiserilor care nu folosesc modulul de comunicare au fost diverse si am incercat atunci sa creionam cateva solutii pentru a contrabalansa aceste motive. Asa cum in Facebook poti sa programezi mesajele sa le adresezi audientei tale si este o functionalitate foarte folosita, intocmai am gandit si posibilitatea de trimitere programata a mesajelor advertiserilor catre afiliati.

programare trimitere mesaje advertiser

De-a lungul timpului am sesizat si acel motiv nu putem anunta afiliatii decat cu putin timp inainte de promotii si cand vin promotiile oamenii din spatele advertiserilor pot sa spuna ca nu au avut timp. Acum, cu un minim de efort, advertiserii vor putea programa fiecare mesaj catre afiliati astfel incat afiliatii sa primeasca informatii in timp real atunci cand se intampla ceva semnificativ la advertiser.

Am vazut si advertiseri care au promotii in zile nelucratoare, atunci cand traditional nu se gaseste multa lume la birou pentru a comunica.  Noi consideram ca pe acesti advertiseri noua functionalitate ii va ajuta sa isi dozeze si mai bine efortul.

Functionalitatea noua este disponibila in toate conturile advertiserilor iar folosirea se face foarte simplu, in loc de alegerea butonului Trimite alegeti butonul Programeaza.
Mesajele programate la trimitere vor putea fi sterse, bineinteles inainte de trimiterea lor.

Noi, Profitshare, vom investi constant astfel incat advertiserii si afiliatii sa comunice cat mai mult. Pentru ca avem convingerea ca afiliatii sunt parte din departamentul de marketing al fiecarui advertiser.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • Comunicarea advertiser-afiliat lasa de dorit, mult. eMag nu a spus nici macar un multumesc pentru o intrebare pusa acum doua luni iar de un raspuns nici nu poate fi vorba.

  • Poate ar fi interesant ca si afiliatii sa poata trimita mesaje bulk catre advertiseri, selectand mai mult de 3 odata. Si pentru a nu se abuza de aceasta facilitate, cred ca se poate impune trimiterea unui astfel de mesaj bulk, o singura data pe luna.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing