Google Ads Parallel Tracking: Ce trebuie să știi

Postat pe 29.10.2018 de catre Alex Stoica

Îți mai aduci aminte de prima ta conversie folosind Google Ads? Probabil că întrebarea asta îți poate provoca un zâmbet și ceva nostalgie. 😀 Ei bine, dacă tot am făcut o scurtă paranteză de la subiectul principal, acest cooler este cel mai vechi produs vândut prin Profitshare.ro folosind Google Adwords (pentru că atunci nu există Google Ads), se întâmplă în Ianuarie 2013, și tot atunci Conversion a preluat eMAG Profitshare și dacă asta nu te face nostalgic…

De atunci multe s-au schimbat, Google și-a actualizat constant platforma, a lansat funcționalități noi și de asemenea a impus cerințe noi. Azi îți fac cunoștință cu Parallel Tracking, modificarea Google care te va afecta și pe tine fie că ești afiliat sau advertiser. Nu o să intru foarte mult în detalii tehnice dar dacă totuși vrei să afli mai multe detalii poți accesa acest link.

Două lucruri tari pe care le-am lansat 🎉


Sistemul actual de tracking suportă Parallel Tracking

Ne-am pregătit pentru acest update important și începând de azi suportam Parallel Tracking. Am testat sistemul și cookie-ul se plasează corect, aici gasești testul pe care l-am făcut. Tot ce trebuie să faci este să îți setezi corect tracking template-ul.

 

Am lansat un nou sistem de tracking

Am lansat o nouă soluție prin care optimizăm timpul de încarcare click -> site-ul advertiserului, plasarea cookieului se va face first-party și eliminăm tracking template-ul din contul tău de Google Ads. Este cea mai eficientă și rapidă soluție existentă pe piața de afiliere din România. Funcționează la fel ca un link de tracking normal, cel mai mare avantaj constă în faptul că am eliminat complet redirectul, un link generat este de forma: https://www.pcgarage.ro?psid=5039219

Noul sistem va fi disponibilă începând de azi la advertiserii care își vor actualiza implementarea Profitshare, echipa noastră va oferi suport tehnic Advertiserilor pentru o integrare cât mai rapidă.

Poți opta pentru tipul de link dorit, advertiserii care suporta această opțiune vor avea un check box care îți va schimba linkul cât ai spune click.

Ce trebuie să faci ca afiliat? 🤔


În momentul în care îți creezi un anunț (ad) trebuie să folosești adresa finală a advertiserului, ca în exemplul alăturat.

 

După ce setezi titlul și conținutul anunțului vei vedea o secțiune numită „Ad URL options”, aici vei adauga linkul de tracking Profitshare.

 

 

Ce trebuie sa faci ca advertiser? 🛒


Colegii nostri îți vor oferi toate asistența tehnică de care ai nevoie în implementarea noului sistem de tracking. Poți gasi documentația completa la această adresă, dacă nu te descurci vom fi bucuroși să te ajutăm complet gratuit. Nu ezita să ne contactezi la: support@profitshare.ro.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alex Stoica

Keep calm and smile 🙂

Latest posts by Alex Stoica (see all)

Tag-uri: , , , ,

Google Ads Parallel Tracking: Ce trebuie să știi

Postat pe 29.10.2018 de catre Alex Stoica

Îți mai aduci aminte de prima ta conversie folosind Google Ads? Probabil că întrebarea asta îți poate provoca un zâmbet și ceva nostalgie. 😀 Ei bine, dacă tot am făcut o scurtă paranteză de la subiectul principal, acest cooler este cel mai vechi produs vândut prin Profitshare.ro folosind Google Adwords (pentru că atunci nu există Google Ads), se întâmplă în Ianuarie 2013, și tot atunci Conversion a preluat eMAG Profitshare și dacă asta nu te face nostalgic…

De atunci multe s-au schimbat, Google și-a actualizat constant platforma, a lansat funcționalități noi și de asemenea a impus cerințe noi. Azi îți fac cunoștință cu Parallel Tracking, modificarea Google care te va afecta și pe tine fie că ești afiliat sau advertiser. Nu o să intru foarte mult în detalii tehnice dar dacă totuși vrei să afli mai multe detalii poți accesa acest link.

Două lucruri tari pe care le-am lansat 🎉


Sistemul actual de tracking suportă Parallel Tracking

Ne-am pregătit pentru acest update important și începând de azi suportam Parallel Tracking. Am testat sistemul și cookie-ul se plasează corect, aici gasești testul pe care l-am făcut. Tot ce trebuie să faci este să îți setezi corect tracking template-ul.

 

Am lansat un nou sistem de tracking

Am lansat o nouă soluție prin care optimizăm timpul de încarcare click -> site-ul advertiserului, plasarea cookieului se va face first-party și eliminăm tracking template-ul din contul tău de Google Ads. Este cea mai eficientă și rapidă soluție existentă pe piața de afiliere din România. Funcționează la fel ca un link de tracking normal, cel mai mare avantaj constă în faptul că am eliminat complet redirectul, un link generat este de forma: https://www.pcgarage.ro?psid=5039219

Noul sistem va fi disponibilă începând de azi la advertiserii care își vor actualiza implementarea Profitshare, echipa noastră va oferi suport tehnic Advertiserilor pentru o integrare cât mai rapidă.

Poți opta pentru tipul de link dorit, advertiserii care suporta această opțiune vor avea un check box care îți va schimba linkul cât ai spune click.

Ce trebuie să faci ca afiliat? 🤔


În momentul în care îți creezi un anunț (ad) trebuie să folosești adresa finală a advertiserului, ca în exemplul alăturat.

 

După ce setezi titlul și conținutul anunțului vei vedea o secțiune numită „Ad URL options”, aici vei adauga linkul de tracking Profitshare.

 

 

Ce trebuie sa faci ca advertiser? 🛒


Colegii nostri îți vor oferi toate asistența tehnică de care ai nevoie în implementarea noului sistem de tracking. Poți gasi documentația completa la această adresă, dacă nu te descurci vom fi bucuroși să te ajutăm complet gratuit. Nu ezita să ne contactezi la: support@profitshare.ro.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alex Stoica

Keep calm and smile 🙂

Latest posts by Alex Stoica (see all)

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing