Guest post Daniela Văduva – sau despre cum să fii campionul ratei de conversie

Postat pe 11.01.2016 de catre Bianca

Anul 2015 a fost pentru Daniela Văduva unul foarte bun pentru afiliere, cu o rată de conversie care a ajuns la 2.9% și 3 concursuri câștigate în Profitshare. Daniela a reușit o performanță extraordinară, prin urmare am rugat-o să facă o retrospectivă a activității ei și să ne spună care au fost motoarele care au îndreptat strategia ei spre succes.

Un articol despre cum să fim mai buni, cum să colaborăm mai bine, cum să fim motivați, optimiști și îndrăzneți în 2016.

***

Călătoria mea ca și afiliat a început în urmă cu câțiva ani la îndemnul jumătății mele mai bune, partenerul meu pe toate planurile :). Începutul a fost timid și ușor descurajant, mai ales că roadele întârziau să se vadă. Timpul a trecut, am renunțat la jobul de atunci și m-am implicat 100% în afiliere, iar rezultatele au început să apară. De la an la an am evoluat, am învățat de la afiliații cu experiență, ce au reușit performanțe impresionante, dar și de la cei începători, ce vin uneori cu idei efervescente.

Cum a fost 2015 în afiliere pentru mine? 2015 mi-a adus cele mai frumoase realizări de până acum. A fost anul evoluției în afiliere, un an în care am reușit să mă număr printre câștigătorii a 4 concursuri, dintre care 3 în rețeaua Profitshare. Am reușit să cresc valoarea comisioanelor generate prin Profitshare cu aproximativ 50% față de 2014. Pentru mine este o evoluție frumoasă, deși nu am livrat nici măcar cu 20% mai mulți vizitatori. Cheia a fost optimizarea ratei de conversie care a ajuns la 2.9%. Da… 2,9%… Cum am ajuns la rata aceasta de conversie, la care unele magazine online încă visează? Am targetat mai eficient si m-am focusat mai mult pe dorințele consumatorului.

Totodată, pot spune că 2015 a fost și un an al provocărilor, un an în care am testat mai mult, un an în care am încercat să mă dezvolt mai mult din toate punctele de vedere.

Evident că am făcut și greșeli, ce m-au făcut să pierd bani, și asta pentru că nu m-am oprit la timp din promovarea unor advertiseri. Deși aveam suficiente date ca să trag concluzia că trebuie să opresc promovarea, m-am ambiționat crezând că se poate… Bineînțeles, am făcut și greșeli neintenționate, din care am învățat să fiu mai atentă, să verific și să analizez mai mult.

Pot spune că obiectivele setate pentru anul trecut au fost mărețe, nu le-am atins pe toate, dar asta mă face să fiu mai determinată și să lucrez mai eficient pentru a putea recupera în 2016.

Ce îmi doresc pentru 2016 în afiliere. Îmi doresc să evoluăm cu toții. Atât noi, afiliații, atât Profitshare, cât și advertiserii. Cel mai mult îmi doresc să comunicăm mai bine. Am simțit că în 2015 am evoluat la capitolul acesta, însă este loc de mult mai bine.

Mai mult de atât mi-aș dori să învățăm să fim mai înțelepți și să nu mai arătăm cu degetul către celălalt la cea mai mică greșeală. Să ne amintim că indiferent că vorbim de afiliați, adveriseri sau Profitshare, în spatele monitoarelor sunt de fapt oameni.

„Dacă cineva n-a greșit niciodată, înseamnă că n-a încercat să facă nimic nou.”

Albert Einstein

Nu visez la o lume perfectă, nicidecum, dar poate că un sfat ar fi mai util, decât un deget, ce poate cândva să se îndrepte chiar către tine, cel care te gândești să arunci cu piatra.

Un alt aspect pe care mi-l doresc pentru 2016 ar fi să știu mai multe despre vizitatorii pe care îi trimit prin afiliere. Îmi doresc să știu care este comportamentul acestora odată ajunși pe site-urile advertiserilor. Acest lucru mă va ajuta să cunosc mai bine consumatorul final, să-mi optimizez tehnicile de promovare și să fiu mai bună în ceea ce fac.

Tehnici de promovare pentru 2016. De la un afiliat la altul metodele de promovare diferă. Nu cred într-o rețetă a succesului care să funcționeze pentru toți afiliații, ci mai degrabă cred că fiecare afiliat trebuie să testeze și apoi să exploateze metodele de promovare pe care le stăpânește cel mai bine.

Cred cu tărie că și anul acesta se va pune accent pe conținutul de calitate și din punctul meu de vedere rămâne cea mai sigură metodă de promovare. Pentru afiliații începători este cea mai indicată metodă de a-și începe activitatea. Ar putea fi o greșeală să încerce direct cu metodele de promovare plătită, în speranța că le va ieși din prima. Știu perfect ce înseamnă să muncești luni bune până apar primele rezultate, dar afilierea înseamnă dedicare, răbdare, perseverență, provocare, eșec, iar în final poți avea parte de satisfacții peste așteptările tale.

Evident orice metodă de promovare implică și un risc. Chiar și conținutul, dacă nu este nișat și nu știi cum să îl monetizezi, s-ar putea dovedi o mare pierdere de timp. În cazul campaniilor plătite riscul implică și bani, aspect mult mai dureros, mai ales când ”te joci” cu sume mari. Important este să testăm inteligent cât mai multe idei, chiar dacă din 10, una singură va funcționa. Și bineînțeles, să ne informăm în mod constant, de la cei ce fac afiliere extrem de bine și sunt dispuși să împărtășească o parte din cunoștințele lor. Iar aici sunt nenumărate exemple atât în țară, cât și în afară. O bună sursă de informare o constituie chiar blogul Profitshare.

Obiectivele mele pentru 2016. Deși anul trecut am testat destul de mult,  de la tot felul de campanii AdWords până la retargetare pe Facebook, în 2016 vreau să îmi pun cunoștințele la bătaie cu cât mai mulți advertiseri și să descopăr nișe mai puțin exploatate decât Fashion și IT&C.

Totodată mi-aș dori să încerc în materie de PPC, publicitatea plătită pe Twitter și Instagram. Nu știu dacă va funcționa, dar merită încercat.

Dacă în 2015 am avut parte de câteva colaborări frumoase, anul acesta vreau să dezvolt mai mult partea aceasta și chiar să pun pe picioare proiectele rămase în stand-by.

În ceea ce privește viața personală, ar fi multe de zis…mă limitez însă la a spune că îmi doresc să explorez mai mult frumusețile lumii cu cel drag sufletului meu :).

În rest, noi să fim sănătoși, că le-om duce bucuroși pe toate.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , ,

Guest post Daniela Văduva – sau despre cum să fii campionul ratei de conversie

Postat pe 11.01.2016 de catre Bianca

Anul 2015 a fost pentru Daniela Văduva unul foarte bun pentru afiliere, cu o rată de conversie care a ajuns la 2.9% și 3 concursuri câștigate în Profitshare. Daniela a reușit o performanță extraordinară, prin urmare am rugat-o să facă o retrospectivă a activității ei și să ne spună care au fost motoarele care au îndreptat strategia ei spre succes.

Un articol despre cum să fim mai buni, cum să colaborăm mai bine, cum să fim motivați, optimiști și îndrăzneți în 2016.

***

Călătoria mea ca și afiliat a început în urmă cu câțiva ani la îndemnul jumătății mele mai bune, partenerul meu pe toate planurile :). Începutul a fost timid și ușor descurajant, mai ales că roadele întârziau să se vadă. Timpul a trecut, am renunțat la jobul de atunci și m-am implicat 100% în afiliere, iar rezultatele au început să apară. De la an la an am evoluat, am învățat de la afiliații cu experiență, ce au reușit performanțe impresionante, dar și de la cei începători, ce vin uneori cu idei efervescente.

Cum a fost 2015 în afiliere pentru mine? 2015 mi-a adus cele mai frumoase realizări de până acum. A fost anul evoluției în afiliere, un an în care am reușit să mă număr printre câștigătorii a 4 concursuri, dintre care 3 în rețeaua Profitshare. Am reușit să cresc valoarea comisioanelor generate prin Profitshare cu aproximativ 50% față de 2014. Pentru mine este o evoluție frumoasă, deși nu am livrat nici măcar cu 20% mai mulți vizitatori. Cheia a fost optimizarea ratei de conversie care a ajuns la 2.9%. Da… 2,9%… Cum am ajuns la rata aceasta de conversie, la care unele magazine online încă visează? Am targetat mai eficient si m-am focusat mai mult pe dorințele consumatorului.

Totodată, pot spune că 2015 a fost și un an al provocărilor, un an în care am testat mai mult, un an în care am încercat să mă dezvolt mai mult din toate punctele de vedere.

Evident că am făcut și greșeli, ce m-au făcut să pierd bani, și asta pentru că nu m-am oprit la timp din promovarea unor advertiseri. Deși aveam suficiente date ca să trag concluzia că trebuie să opresc promovarea, m-am ambiționat crezând că se poate… Bineînțeles, am făcut și greșeli neintenționate, din care am învățat să fiu mai atentă, să verific și să analizez mai mult.

Pot spune că obiectivele setate pentru anul trecut au fost mărețe, nu le-am atins pe toate, dar asta mă face să fiu mai determinată și să lucrez mai eficient pentru a putea recupera în 2016.

Ce îmi doresc pentru 2016 în afiliere. Îmi doresc să evoluăm cu toții. Atât noi, afiliații, atât Profitshare, cât și advertiserii. Cel mai mult îmi doresc să comunicăm mai bine. Am simțit că în 2015 am evoluat la capitolul acesta, însă este loc de mult mai bine.

Mai mult de atât mi-aș dori să învățăm să fim mai înțelepți și să nu mai arătăm cu degetul către celălalt la cea mai mică greșeală. Să ne amintim că indiferent că vorbim de afiliați, adveriseri sau Profitshare, în spatele monitoarelor sunt de fapt oameni.

„Dacă cineva n-a greșit niciodată, înseamnă că n-a încercat să facă nimic nou.”

Albert Einstein

Nu visez la o lume perfectă, nicidecum, dar poate că un sfat ar fi mai util, decât un deget, ce poate cândva să se îndrepte chiar către tine, cel care te gândești să arunci cu piatra.

Un alt aspect pe care mi-l doresc pentru 2016 ar fi să știu mai multe despre vizitatorii pe care îi trimit prin afiliere. Îmi doresc să știu care este comportamentul acestora odată ajunși pe site-urile advertiserilor. Acest lucru mă va ajuta să cunosc mai bine consumatorul final, să-mi optimizez tehnicile de promovare și să fiu mai bună în ceea ce fac.

Tehnici de promovare pentru 2016. De la un afiliat la altul metodele de promovare diferă. Nu cred într-o rețetă a succesului care să funcționeze pentru toți afiliații, ci mai degrabă cred că fiecare afiliat trebuie să testeze și apoi să exploateze metodele de promovare pe care le stăpânește cel mai bine.

Cred cu tărie că și anul acesta se va pune accent pe conținutul de calitate și din punctul meu de vedere rămâne cea mai sigură metodă de promovare. Pentru afiliații începători este cea mai indicată metodă de a-și începe activitatea. Ar putea fi o greșeală să încerce direct cu metodele de promovare plătită, în speranța că le va ieși din prima. Știu perfect ce înseamnă să muncești luni bune până apar primele rezultate, dar afilierea înseamnă dedicare, răbdare, perseverență, provocare, eșec, iar în final poți avea parte de satisfacții peste așteptările tale.

Evident orice metodă de promovare implică și un risc. Chiar și conținutul, dacă nu este nișat și nu știi cum să îl monetizezi, s-ar putea dovedi o mare pierdere de timp. În cazul campaniilor plătite riscul implică și bani, aspect mult mai dureros, mai ales când ”te joci” cu sume mari. Important este să testăm inteligent cât mai multe idei, chiar dacă din 10, una singură va funcționa. Și bineînțeles, să ne informăm în mod constant, de la cei ce fac afiliere extrem de bine și sunt dispuși să împărtășească o parte din cunoștințele lor. Iar aici sunt nenumărate exemple atât în țară, cât și în afară. O bună sursă de informare o constituie chiar blogul Profitshare.

Obiectivele mele pentru 2016. Deși anul trecut am testat destul de mult,  de la tot felul de campanii AdWords până la retargetare pe Facebook, în 2016 vreau să îmi pun cunoștințele la bătaie cu cât mai mulți advertiseri și să descopăr nișe mai puțin exploatate decât Fashion și IT&C.

Totodată mi-aș dori să încerc în materie de PPC, publicitatea plătită pe Twitter și Instagram. Nu știu dacă va funcționa, dar merită încercat.

Dacă în 2015 am avut parte de câteva colaborări frumoase, anul acesta vreau să dezvolt mai mult partea aceasta și chiar să pun pe picioare proiectele rămase în stand-by.

În ceea ce privește viața personală, ar fi multe de zis…mă limitez însă la a spune că îmi doresc să explorez mai mult frumusețile lumii cu cel drag sufletului meu :).

În rest, noi să fim sănătoși, că le-om duce bucuroși pe toate.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving
  • alind

    Este vorba de rata de conversie afisata in contul profitshare ? Va intreb pentru ca mie imi afiseaza o valoare de 7 pentru anul trecut.

    • Bianca

      Felicitari Alin! Este intr-adevar o rata foarte buna de conversie pe care ai reusit sa o atingi. Te incurajam sa lucrezi si la cresterea numarului de click-uri care probabil va duce la usoara scadere a ratei de conversie, dar in acelasi timp la inmultirea comisioanelor.

    • alind

      Pai si atunci 2,9 de ce este considerata o super rata de conversie :). Am luat in calcul doar conversiile aprobate.

    • Bianca

      Pentru ca ne-am raportat la performante care au depasit sute de mii de clickuri.

  • Francisc Vasile

    Și care este site-ul Danielei, vă rog?

    • Bianca

      Buna, Daniela ne-a rugat sa nu facem publice alte infirmatii in afara de cele deja incluse in articol.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing