Elena Chira: transparența și corectitudinea sunt cele mai importante în relația afiliat-advertiser

Postat pe 15.01.2016 de catre Bianca

Elena Chira face afiliere pe mujo.ro din 2010. Fiecare an de afiliare a însemnat pentru ea o noua curbă de învățare și a adaugat venituri din ce în ce mai mari din conversii.

Pentru al 6-lea an de activitate în afiliere, Elena are deja strategia pregatită (urmând aceleași tactici de creștere progresivă) și ne împărtășește așteptările ei de la advertiseri și de la Profitshare, susținând cu convingere că o comunicare mai bună este cheia maximizării conversiilor în 2016.

∗∗∗

MUJO este un cuvânt din limba japoneză care înseamnă nepermanență – un concept budist ce exprimă faptul că lucrurile sunt mereu în continuă schimbare.

Numele se potrivește cu ideea de fast fashion, tendințele vin și pleacă, moda se reinventeză cu fiecare sezon iar conținutul site-ului este axat în jurul acestui concept, caut să prezint cititoarelor cele mai bune produse de cumpărat la momentul respectiv.

Astfel, afilierea s-a potrivit ca o mănuşă cu pasiunea mea pentru modă, cu formatul editorial și conținutul site-ului dar și cu dorința de a fi pe cont propriu.

Fiecare an a fost mai bun decât precedentul deci 2015 a fost cel mai bun de până acum în ceea ce privește veniturile din afiliere. Am încercat o diversificare a conținutului, mai multe colaborări și reclame (Facebook, Google Adwords), însă în principal m-am axat pe îmbunătățirea ratei de conversie pe site – design mai bun, experiență mai bună de navigare pe dispozitivele mobile, viteză mai bună de încărcare.

Pentru 2016 sper la o maturizare a relației advertiser-afiliat. Maturizarea acestei relații înseamnă o transparență mai mare, o comunicare mai bună și, cel mai important, corectitudine.

În sensul ăsta, așteptările mele de la advertiseri ar fi următoarele:

  • probabil cel mai important lucru de rezolvat ar fi înregistrarea comisioanelor pe toate platformele și browserele, în special pe dispozitivele mobile. Traficul de pe mobil nu mai poate fi ignorat.
  • renunțarea la numerele de telefon și chat-uri pentru traficul din afiliere.
  • să comunice afiliaților din timp, măcar cu 2-3 zile înainte, ce promoții desfășoară, pentru a avea timpul necesar de redactare a conținutului.
  • corectitudine la aprobarea comisioanelor, transparență atunci când afiliații cer mai multe detalii despre eventualele comisioane anulate.

Mingea e în terenul advertiserilor dar într-o anumită măsură și la Profitshare.

Afiliații sunt ca niște agenți de vânzări fără salariu fix, care testează pe banii lor diverse metode de promovare, își asumă costurile și experimentele eșuate, în timp ce advertiserii plătesc doar rezultatele. E o relație comercială în care advertiserul e pe o poziție de superioritate, ceea ce poate duce la abuzuri.

Cred că unul dintre rolurile importante pe care trebuie să și le asume Profitshare este cel de minimalizare a posibilității apariției acestor abuzuri.

Astfel, așteptările de la Profitshare ar fi următoarele:

  • cea mai importantă cerință de la Profitshare este cea de verificare constantă a implementării sistemului de tracking, în special pentru dispozitivele mobile.
  • rapoarte mai detaliate: comisioane anulate, notificare la fiecare comision realizat sau când se schimbă statusul comisioanelor.
  • screening amănunțit atunci când este vorba de acceptat magazinele în rețea.

Estimez că în 2016 va continua trendul ascendent al cumpărăturilor online, cele mai cumpărate (și promovate) produse vor rămâne cele din categoriile IT, fashion și cărți deși probabil că vor continua să intre în afiliere companii din aproape toate domeniile.

Inovațiile din domeniul marketingului afiliat în 2016 cred că vor fi implementările de push notifications, desktop notifications, extensiile de browser special concepute pentru shopping online și probabil ceva implementări pentru dispozitive mobile.

Obiectivele mele pentru 2016 sunt creșterea traficului și a veniturilor din afiliere. Voi face tot ce am făcut și până acum, adică mă voi concentra pe conținut și pe îmbunătățirea acestuia.

Afiliatilor, în special celor noi, le recomand:

  • să comunice mai mult cu advertiserii, să le ceară materialele de care au nevoie în promovare.
  • să testeze și noile magazine online care intră în afiliere, cel puțin cele care se potrivesc cu profilul lor.
  • să folosească statisticile și rapoartele din platforma de afiliere și din Google Analytics pentru a vedea ce dă rezultate, ce nu dă rezultate, să se gândească la noi metode de îmbunătățire a ratei de conversie.

Să avem un 2016 bogat în conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , , ,

Elena Chira: transparența și corectitudinea sunt cele mai importante în relația afiliat-advertiser

Postat pe 15.01.2016 de catre Bianca

Elena Chira face afiliere pe mujo.ro din 2010. Fiecare an de afiliare a însemnat pentru ea o noua curbă de învățare și a adaugat venituri din ce în ce mai mari din conversii.

Pentru al 6-lea an de activitate în afiliere, Elena are deja strategia pregatită (urmând aceleași tactici de creștere progresivă) și ne împărtășește așteptările ei de la advertiseri și de la Profitshare, susținând cu convingere că o comunicare mai bună este cheia maximizării conversiilor în 2016.

∗∗∗

MUJO este un cuvânt din limba japoneză care înseamnă nepermanență – un concept budist ce exprimă faptul că lucrurile sunt mereu în continuă schimbare.

Numele se potrivește cu ideea de fast fashion, tendințele vin și pleacă, moda se reinventeză cu fiecare sezon iar conținutul site-ului este axat în jurul acestui concept, caut să prezint cititoarelor cele mai bune produse de cumpărat la momentul respectiv.

Astfel, afilierea s-a potrivit ca o mănuşă cu pasiunea mea pentru modă, cu formatul editorial și conținutul site-ului dar și cu dorința de a fi pe cont propriu.

Fiecare an a fost mai bun decât precedentul deci 2015 a fost cel mai bun de până acum în ceea ce privește veniturile din afiliere. Am încercat o diversificare a conținutului, mai multe colaborări și reclame (Facebook, Google Adwords), însă în principal m-am axat pe îmbunătățirea ratei de conversie pe site – design mai bun, experiență mai bună de navigare pe dispozitivele mobile, viteză mai bună de încărcare.

Pentru 2016 sper la o maturizare a relației advertiser-afiliat. Maturizarea acestei relații înseamnă o transparență mai mare, o comunicare mai bună și, cel mai important, corectitudine.

În sensul ăsta, așteptările mele de la advertiseri ar fi următoarele:

  • probabil cel mai important lucru de rezolvat ar fi înregistrarea comisioanelor pe toate platformele și browserele, în special pe dispozitivele mobile. Traficul de pe mobil nu mai poate fi ignorat.
  • renunțarea la numerele de telefon și chat-uri pentru traficul din afiliere.
  • să comunice afiliaților din timp, măcar cu 2-3 zile înainte, ce promoții desfășoară, pentru a avea timpul necesar de redactare a conținutului.
  • corectitudine la aprobarea comisioanelor, transparență atunci când afiliații cer mai multe detalii despre eventualele comisioane anulate.

Mingea e în terenul advertiserilor dar într-o anumită măsură și la Profitshare.

Afiliații sunt ca niște agenți de vânzări fără salariu fix, care testează pe banii lor diverse metode de promovare, își asumă costurile și experimentele eșuate, în timp ce advertiserii plătesc doar rezultatele. E o relație comercială în care advertiserul e pe o poziție de superioritate, ceea ce poate duce la abuzuri.

Cred că unul dintre rolurile importante pe care trebuie să și le asume Profitshare este cel de minimalizare a posibilității apariției acestor abuzuri.

Astfel, așteptările de la Profitshare ar fi următoarele:

  • cea mai importantă cerință de la Profitshare este cea de verificare constantă a implementării sistemului de tracking, în special pentru dispozitivele mobile.
  • rapoarte mai detaliate: comisioane anulate, notificare la fiecare comision realizat sau când se schimbă statusul comisioanelor.
  • screening amănunțit atunci când este vorba de acceptat magazinele în rețea.

Estimez că în 2016 va continua trendul ascendent al cumpărăturilor online, cele mai cumpărate (și promovate) produse vor rămâne cele din categoriile IT, fashion și cărți deși probabil că vor continua să intre în afiliere companii din aproape toate domeniile.

Inovațiile din domeniul marketingului afiliat în 2016 cred că vor fi implementările de push notifications, desktop notifications, extensiile de browser special concepute pentru shopping online și probabil ceva implementări pentru dispozitive mobile.

Obiectivele mele pentru 2016 sunt creșterea traficului și a veniturilor din afiliere. Voi face tot ce am făcut și până acum, adică mă voi concentra pe conținut și pe îmbunătățirea acestuia.

Afiliatilor, în special celor noi, le recomand:

  • să comunice mai mult cu advertiserii, să le ceară materialele de care au nevoie în promovare.
  • să testeze și noile magazine online care intră în afiliere, cel puțin cele care se potrivesc cu profilul lor.
  • să folosească statisticile și rapoartele din platforma de afiliere și din Google Analytics pentru a vedea ce dă rezultate, ce nu dă rezultate, să se gândească la noi metode de îmbunătățire a ratei de conversie.

Să avem un 2016 bogat în conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving
  • Simion

    Buna,
    Am si eu o nelamurire: cum este posibil ca profitshare sa permita afiliatilor punerea de linkuri pe imagini? Eu am primit o atentionare in care nu am voie sa fac acest lucru. Sau depinde de fiecare advertiser in parte?
    Multumesc

    • Bianca

      Buna Simion, acest lucru nu tine de Profitshare, ci este prevazut separat in documentele cu Termeni si Conditii pentru fiecare advertiser in parte.

  • Dan

    Felicitari Elena! Mujo dupa mine este unul dintre cele mai faine bloguri de afiliere pe fashion.

  • Andrei Bucur

    Eu mi-aș mai dori de la Profitshare să bage în aplicație posibilitatea de a genera link

  • Sunt de acord cu adaptarea profitshare pentru dispozitivele mobile. Pe langa faptul ca pierdem comisioane pe aceste dispozitive, ne ingreunam site-urile utilizand reclame neadaptate acestor medii. Vreau sa va informez ca de anul trecut ‘punctajul’ google pentru un site ia in considerare (in mod serios) dispozitivele mobile.
    In concluzie, da, este un punct fierbinte, sa speram ca se va rezolva, intelegandu-se ca ce se pierde prin afisarea unei reclame de prim-plan doar pe un dispozitiv, se castiga prin cresterea numarului de utilizatori pe mai multe tipuri de dizpozitive.
    Este pacat sa nu profitam de pe urma traficului pe aceste dispoztive, mai ales ca este in continua crestere.

    • Keep Thinking

      Problema se inflameaza si mai mult atunci cand traficul de pe dispozitivele mobile se duce catre un advertiser cu aplicatie dedicata Android/iOS si unde evident, nu converteste. Traficul mobil este in continua crestere, iar daca nu se iau masuri ajungem in curand sa facem munca patriotica. Inca avem noroc ca sunt putini advertiseri cu aplicatii mobile dezvoltate.

  • trepă

    Cam greu de realizat această comunicare afliliat-advertiser, am auzit că e destul de complicat și doar cu publicarea comentariilor (sau poate a fost doar o problemă de timp, nu acuz pe nimeni de nimic). 😀 http://mortladatorie.wordpress.com

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing