Incinge conversia si faci plaja-n Grecia – concurs afiliere by Profitshare

Postat pe 9.04.2014 de catre Raluca

690x255

Incet incet se apropie sezonul vacantelor si incepem sa ne facem planuri de concediu. Dar anul acesta cel mai harnic afiliat Profitshare va pleca in concediu gratis, by Profitshare si se va alege si cu bani de cheltuiala din comisioanele castigate.

Incepand de astazi dam startul unei competitii incitante, „Incinge conversia si faci plaja-n Grecia!”. Miza: 0 vacanta de o saptamana pentru 2 persoane in Grecia, pe insula aleasa de tine: Santorini, Corfu sau Creta. Concursul se desfasoara in perioada 9 – 30 aprilie 2014.

Cum ajungi sa castigi

Inscrie-te si aduna cat mai multe sanse din activitatea de promovare demarata & conversiile inregistrate si vei intra la tragerea la sorti pentru premiul pus la bataie. Cu cat ai mai multe sanse cu atat mai aproape vei fi de premiu. Urmareste permanent cate sanse ai acumulat si care este ponderea lor din totalul sanselor tuturor afiliatilor – date disponibile dupa logarea in contul Profitshare.

Cum vei primi sansele

Se acorda sanse pentru promovarea oricarui advertiser din portofoliul Profitshare. Orice advertiser nou adaugat retelei pe durata concursului va genera sanse de castig.

Toate sansele aferente promovarii realizate de fiecare afiliat se cumuleaza si se acorda in felul urmator:

  • 1 conversie CPS (cost per sale) aprobata = 1 sansa. Exceptie advertiserul Zonga ale carui conversii vor fi considerate de tip CPL;
  • 10 conversii CPL (cost per lead) aprobate = 1 sansa. Advertiserii care ofera comisioane de tip CPL sunt Zonga, Eurocor si Profitshare;
  • 1 conversie CPS sau CPL aprobata de la fiecare advertiser unic = 2 sanse;
  • 1 conversie CPS sau CPL aprobata in fiecare zi distincta a concursului = 1 sansa.

Castigatorul norocos

Fiecare sansa obtinuta se asociaza conturilor de afiliat si va intra la tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului. Vom acorda suficient timp astfel incat sa se aprobe toate conversiile obtinute in perioada concursului si vom face extragerea pe 26 mai 2014. Vezi regulamentul complet al concursului „Incinge conversia si faci plaja-n Grecia!” pentru alte detalii.

Recomandari pentru Promovare

Exploateaza toate tipurile de sanse de castig pe care le poti obtine: conversii, conversii pe zile diferite si conversii pentru advertiseri diferiti. Cu o strategie care sa tina cont de toate aceste trei tipuri de sanse acordate in cadrul concursului vei fi tot mai aproape de premiu si implicit de Grecia.
Este o perioada excelenta pentru mai multe nise, atat pe IT&Electro, cat si pe Fashion, Sport sau nisa produselor pentru copii. De asemenea, de curand cativa advertiseri au marit si comisioanele, astfel ca poti sa castigi si mai multi bani de buzunar pentru excursia pe una dintre cele mai renumite insule ale Europei.

 

Incinge conversia si sa ai spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Incinge conversia si faci plaja-n Grecia – concurs afiliere by Profitshare

Postat pe 9.04.2014 de catre Raluca

690x255

Incet incet se apropie sezonul vacantelor si incepem sa ne facem planuri de concediu. Dar anul acesta cel mai harnic afiliat Profitshare va pleca in concediu gratis, by Profitshare si se va alege si cu bani de cheltuiala din comisioanele castigate.

Incepand de astazi dam startul unei competitii incitante, „Incinge conversia si faci plaja-n Grecia!”. Miza: 0 vacanta de o saptamana pentru 2 persoane in Grecia, pe insula aleasa de tine: Santorini, Corfu sau Creta. Concursul se desfasoara in perioada 9 – 30 aprilie 2014.

Cum ajungi sa castigi

Inscrie-te si aduna cat mai multe sanse din activitatea de promovare demarata & conversiile inregistrate si vei intra la tragerea la sorti pentru premiul pus la bataie. Cu cat ai mai multe sanse cu atat mai aproape vei fi de premiu. Urmareste permanent cate sanse ai acumulat si care este ponderea lor din totalul sanselor tuturor afiliatilor – date disponibile dupa logarea in contul Profitshare.

Cum vei primi sansele

Se acorda sanse pentru promovarea oricarui advertiser din portofoliul Profitshare. Orice advertiser nou adaugat retelei pe durata concursului va genera sanse de castig.

Toate sansele aferente promovarii realizate de fiecare afiliat se cumuleaza si se acorda in felul urmator:

  • 1 conversie CPS (cost per sale) aprobata = 1 sansa. Exceptie advertiserul Zonga ale carui conversii vor fi considerate de tip CPL;
  • 10 conversii CPL (cost per lead) aprobate = 1 sansa. Advertiserii care ofera comisioane de tip CPL sunt Zonga, Eurocor si Profitshare;
  • 1 conversie CPS sau CPL aprobata de la fiecare advertiser unic = 2 sanse;
  • 1 conversie CPS sau CPL aprobata in fiecare zi distincta a concursului = 1 sansa.

Castigatorul norocos

Fiecare sansa obtinuta se asociaza conturilor de afiliat si va intra la tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului. Vom acorda suficient timp astfel incat sa se aprobe toate conversiile obtinute in perioada concursului si vom face extragerea pe 26 mai 2014. Vezi regulamentul complet al concursului „Incinge conversia si faci plaja-n Grecia!” pentru alte detalii.

Recomandari pentru Promovare

Exploateaza toate tipurile de sanse de castig pe care le poti obtine: conversii, conversii pe zile diferite si conversii pentru advertiseri diferiti. Cu o strategie care sa tina cont de toate aceste trei tipuri de sanse acordate in cadrul concursului vei fi tot mai aproape de premiu si implicit de Grecia.
Este o perioada excelenta pentru mai multe nise, atat pe IT&Electro, cat si pe Fashion, Sport sau nisa produselor pentru copii. De asemenea, de curand cativa advertiseri au marit si comisioanele, astfel ca poti sa castigi si mai multi bani de buzunar pentru excursia pe una dintre cele mai renumite insule ale Europei.

 

Incinge conversia si sa ai spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing