Ascunderea numerelor de telefon pentru Advertiseri – cum si de ce este recomandata

Banner no-phone

Prima intalnire fata in fata cu Afiliatii si Advertiserii din luna februarie ne-a stimulat sa evidentiem lucrurile care conteaza pentru ambele tabere astfel incat fiecare sa atinga rezultate cat mai bune. Daca pana acum lucram in special la oferirea unei varietati cat mai mari de programe de afiliere pentru fiecare nisa, in urmatoarea perioada vom implementa mai multe functii care vor ajuta la cresterea ratei de conversie.

Una din aceste functii, care contribuie la cresterea ratei de conversie pentru vizitele venite prin canalul de afiliere, este reprezentata de o schimbare minora pe care orice advertiser o poate face pe site-ul sau: ascunderea numarului de telefon de pe pagina de produs sau pe pagina principala. Aceasta functionalitate nu este una noua, ea fiind la indemana advertiserilor inca de la inceperea folosirii Profitshare, dar astazi vom vedea cum puteti activa aceasta functie si cum se poate profita la maximum de ea.

Important de mentionat este faptul ca activarea ascunderii numarului de telefon pentru vizitele venite din afiliere reprezinta un atu puternic in selectia site-urilor pe care afiliatii vor incepe sa le promoveze pentru a genera vanzari sau lead-uri.

Pasii de mai jos vor ajuta orice advertiser sa implementeze rapid o modalitate prin care traficul trimis de afiliati sa poata fi valorificat in totalitate. Astfel oferiti increderea de care acestia au nevoie pentru a va promova.

Pentru a ascunde numerele de telefon urmati 3 pasi:

1. Activare Click Code

Dupa logarea in contul Profitshare, acceseaza meniu Alte Setari > Setari > Variabile URL Personalizate > bifeaza Cod Click si salveaza.

2. Inserare script pentru setare cookie-uri Profitshare

Preia scriptul din meniul Alte Setari > Tracking si insereaza-l pe toate paginile magazinului.3 Cookie Conversii

3. Introducere div telefon, chat sau orice element ce se doreste ascuns in secventa de cod de mai jos

<?php if (!isset($_COOKIE[‘click_code‘]) && !isset($_GET[‘click_code‘])) : ?>

<div>Numar de telefon: 0789789999</div>

<?php endif; ?>

Telefonul nu este singurul element care se poate ascunde

Numarul de telefon de pe prima pagina sau de pe pagina de produs nu este singurul mod prin care afiliatii pot pierde comisioane. Daca se preiau comenzi si prin email, yahoo messenger, sisteme de chat (zopim) sau sunt bannere care comunica faptul ca preluati comenzi telefonice, atunci trebuiesc si acestea integrate in secventa de cod de mai sus.

Aceasta secventa de cod ascunde elemente de pe site doar pentru traficul primit din Profitshare, nu si pentru vizitatorii obisnuiti ai magazinului. Astfel nu deranjati clientii vechi care poate sunt obisnuiti sa comande prin telefon.

Legislatia impune prezenta datelor de contact pe o pagina specifica cum ar fi „Contact”, prin urmare acolo adresa, emailul si numarul de telefon sunt obligatorii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Mîrzac Iulian

M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de tehnologie. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Tag-uri: , ,

Ascunderea numerelor de telefon pentru Advertiseri – cum si de ce este recomandata

Postat pe 12.03.2015 de catre Mîrzac Iulian

Banner no-phone

Prima intalnire fata in fata cu Afiliatii si Advertiserii din luna februarie ne-a stimulat sa evidentiem lucrurile care conteaza pentru ambele tabere astfel incat fiecare sa atinga rezultate cat mai bune. Daca pana acum lucram in special la oferirea unei varietati cat mai mari de programe de afiliere pentru fiecare nisa, in urmatoarea perioada vom implementa mai multe functii care vor ajuta la cresterea ratei de conversie.

Una din aceste functii, care contribuie la cresterea ratei de conversie pentru vizitele venite prin canalul de afiliere, este reprezentata de o schimbare minora pe care orice advertiser o poate face pe site-ul sau: ascunderea numarului de telefon de pe pagina de produs sau pe pagina principala. Aceasta functionalitate nu este una noua, ea fiind la indemana advertiserilor inca de la inceperea folosirii Profitshare, dar astazi vom vedea cum puteti activa aceasta functie si cum se poate profita la maximum de ea.

Important de mentionat este faptul ca activarea ascunderii numarului de telefon pentru vizitele venite din afiliere reprezinta un atu puternic in selectia site-urilor pe care afiliatii vor incepe sa le promoveze pentru a genera vanzari sau lead-uri.

Pasii de mai jos vor ajuta orice advertiser sa implementeze rapid o modalitate prin care traficul trimis de afiliati sa poata fi valorificat in totalitate. Astfel oferiti increderea de care acestia au nevoie pentru a va promova.

Pentru a ascunde numerele de telefon urmati 3 pasi:

1. Activare Click Code

Dupa logarea in contul Profitshare, acceseaza meniu Alte Setari > Setari > Variabile URL Personalizate > bifeaza Cod Click si salveaza.

2. Inserare script pentru setare cookie-uri Profitshare

Preia scriptul din meniul Alte Setari > Tracking si insereaza-l pe toate paginile magazinului.3 Cookie Conversii

3. Introducere div telefon, chat sau orice element ce se doreste ascuns in secventa de cod de mai jos

<?php if (!isset($_COOKIE[‘click_code‘]) && !isset($_GET[‘click_code‘])) : ?>

<div>Numar de telefon: 0789789999</div>

<?php endif; ?>

Telefonul nu este singurul element care se poate ascunde

Numarul de telefon de pe prima pagina sau de pe pagina de produs nu este singurul mod prin care afiliatii pot pierde comisioane. Daca se preiau comenzi si prin email, yahoo messenger, sisteme de chat (zopim) sau sunt bannere care comunica faptul ca preluati comenzi telefonice, atunci trebuiesc si acestea integrate in secventa de cod de mai sus.

Aceasta secventa de cod ascunde elemente de pe site doar pentru traficul primit din Profitshare, nu si pentru vizitatorii obisnuiti ai magazinului. Astfel nu deranjati clientii vechi care poate sunt obisnuiti sa comande prin telefon.

Legislatia impune prezenta datelor de contact pe o pagina specifica cum ar fi „Contact”, prin urmare acolo adresa, emailul si numarul de telefon sunt obligatorii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Mîrzac Iulian

M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de tehnologie. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: