Black Friday Affiliate Meetup – Evenimentul dedicat tendințelor actuale și ideilor de promovare în marketing afiliat

Postat pe 8.11.2016 de catre Bianca

Joi pe 3 noiembrie ne-am întâlnit la evenimentul Black Friday Affiliate Meetup cu peste 70 de afiliați și advertiseri din rețeaua Profitshare. De asemenea, ne-au fost alături și alte câteva zeci de persoane, prin transmisiunea live de pe Youtube, care nu au putut ajunge la eveniment, dar și-au manifestat dorința de a sta la curent cu cele mai noi tendințe din marketing afiliat.

Ca de fiecare dată la întâlnirile noastre, scopul a fost acela de schimba informații și a pune la punct cele mai bune strategii pentru a crește comisioanele în sezonul de vârf al comerțului online. Ne aflăm cu puțin timp înainte de Black Friday, evenimentul cu cele mai multe vânzări din an atât pentru magazinele online dar și pentru afiliații Profitshare.

Seria prezentărilor a început-o Claudiu Fărcaș (Affiliate Network Manager Profitshare)

Claudiu a venit cu câteva sfaturi utile pentru afiliați în vederea pregătirii campaniilor de Black Friday:

  • cum să aleagă advertiserii
  • metode de creștere și targetare a audienței
  • tool-uri utile din platforma Profitshare
  • focus pe mobile

Nu au lipsit nici propunerile pentru advertiseri, aceștia fiind îndrumați să pună accentul pe comunicare cu afiliații, să formeze parteneriate strategice, să trimită din timp materiale, recomandări și informații despre campaniile ce urmează să fie lansate.

Supriza serii a fost prezentarea campaniei Affiliate League, cel mai nou concurs pentru afiliați pregătit de Profitshare pentru perioada 8 noimebrie – 27 decembrie. Toți afiliații vor avea șansa să își demonstreze superputerile și să fie supereroi in afiliere, luptând în trei mari ligi de eroi:

  • Juniors League (concursul pentru afiliații începători)
  • Heroes League (concursul pentru afiliații care au realizat cel mult 1000 de conversii în 2016)
  • Legends League (concursul pentru cei mai buni afiliați din rețea ale căror rezultate anuale au depășit 1000 de conversii în 2016)

Premiile din cadrul campaniei sunt foarte generoase, fiecare ligă va avea cinci premianți, iar cei de pe locurile 1 vor avea ocazia să câștige o binemeritată vacanță în România, Europa sau chiar Asia, pentru cei din Legends League.

A urmat prezentarea lui Dragoș Bunea, câștigător al concursurilor Maratonul Conversiilor și Profitshare Summer fest

Dragoș a pregătit o expunere detaliată a tuturor pașilor de pregătire a unei campanii de Black Friday:

  • bugetul de promovare
  • advertiserii cu care colaborezi
  • planul și obiectivele
  • implementare
  • comisioane
  • ce se vinde

La fel cum ne-a obișnuit și la Affiliate School, a oferit exemple relevante și cifre concrete legate de performanțele lui din campaniile anterioare, reușind astfel să realizeze o descriere autentică a eforturilor lui de promovare. La capitolul Comunicare provocările identificate au fost: cererea de informații de la advertiseri, discuții cu alți afiliați, răspunsuri la mesaje în timp util, raportarea de probleme către support. Citește aici și cum s-a văzut întâlnirea din perspectiva lui Dragoș.

Alexandru Stoinea – Autohut

Alexandru ne-a descris procesul de pregatire a unei campanii de Black Friday de cealaltă parte a baricadei și anume din punctul de vedere al unui advertiser. De asemenea, Alexandru a punctat și câteva dintre avantajele promovării Autohut.ro, un advertiser pe nișa auto, una cu o creștere puternică în ultimul an între categoriile de programe de afiliere disponibile în Profitshare.

Am incheiat întâlnirea cu un debate la care au participat Radu Dumitru (nwradu.ro), Mihnea Ursu (eMAG), Andrei Chirilă  (FashionDays) și Octavian Jomir. Subiectele cele mai dezbătute au fost cele legate de rezultatele așteptate de la Black Friday 2016 și de cum și când se comunică afiliaților data de start a campaniilor lansate de advertiseri. Atât în cadrul debate-ului, cât și în prezentările invitațiilor cel mai mult s-a pus accentul pe comunicarea afiliați-advertiseri și pe diversitatea în promovarea a câtor mai multe nișe.
Afiliații Profitshare au solicitat din partea advertiserilor în zona de comunicare informații mai detaliate despre pregătirile magazinelor online, împreună cu reluarea ideii ca magazinele să transmită ofertele afiliaților cu mai mult timp înainte, spre a-i sprijini mai ales în proiectele de content.

Profitshare le mulțumește tuturor afiliaților care au participat, advertiserilor (Flanco, Fashion Days, Mindblower, Autohut, Badabum, Vonino, Gadgetway, Watchzone, ITGalaxy, Broxo), sponsorului eMAG dar și celor care ne-au privit de acasă.

Înregistrarea evenimentul este disponibilă aici, vă recomandăm urmărirea discuțiilor pentru o mai bună strategie de Black Friday în afiliere, atât ca advertiser cât și ca afiliat.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Black Friday Affiliate Meetup – Evenimentul dedicat tendințelor actuale și ideilor de promovare în marketing afiliat

Postat pe 8.11.2016 de catre Bianca

Joi pe 3 noiembrie ne-am întâlnit la evenimentul Black Friday Affiliate Meetup cu peste 70 de afiliați și advertiseri din rețeaua Profitshare. De asemenea, ne-au fost alături și alte câteva zeci de persoane, prin transmisiunea live de pe Youtube, care nu au putut ajunge la eveniment, dar și-au manifestat dorința de a sta la curent cu cele mai noi tendințe din marketing afiliat.

Ca de fiecare dată la întâlnirile noastre, scopul a fost acela de schimba informații și a pune la punct cele mai bune strategii pentru a crește comisioanele în sezonul de vârf al comerțului online. Ne aflăm cu puțin timp înainte de Black Friday, evenimentul cu cele mai multe vânzări din an atât pentru magazinele online dar și pentru afiliații Profitshare.

Seria prezentărilor a început-o Claudiu Fărcaș (Affiliate Network Manager Profitshare)

Claudiu a venit cu câteva sfaturi utile pentru afiliați în vederea pregătirii campaniilor de Black Friday:

  • cum să aleagă advertiserii
  • metode de creștere și targetare a audienței
  • tool-uri utile din platforma Profitshare
  • focus pe mobile

Nu au lipsit nici propunerile pentru advertiseri, aceștia fiind îndrumați să pună accentul pe comunicare cu afiliații, să formeze parteneriate strategice, să trimită din timp materiale, recomandări și informații despre campaniile ce urmează să fie lansate.

Supriza serii a fost prezentarea campaniei Affiliate League, cel mai nou concurs pentru afiliați pregătit de Profitshare pentru perioada 8 noimebrie – 27 decembrie. Toți afiliații vor avea șansa să își demonstreze superputerile și să fie supereroi in afiliere, luptând în trei mari ligi de eroi:

  • Juniors League (concursul pentru afiliații începători)
  • Heroes League (concursul pentru afiliații care au realizat cel mult 1000 de conversii în 2016)
  • Legends League (concursul pentru cei mai buni afiliați din rețea ale căror rezultate anuale au depășit 1000 de conversii în 2016)

Premiile din cadrul campaniei sunt foarte generoase, fiecare ligă va avea cinci premianți, iar cei de pe locurile 1 vor avea ocazia să câștige o binemeritată vacanță în România, Europa sau chiar Asia, pentru cei din Legends League.

A urmat prezentarea lui Dragoș Bunea, câștigător al concursurilor Maratonul Conversiilor și Profitshare Summer fest

Dragoș a pregătit o expunere detaliată a tuturor pașilor de pregătire a unei campanii de Black Friday:

  • bugetul de promovare
  • advertiserii cu care colaborezi
  • planul și obiectivele
  • implementare
  • comisioane
  • ce se vinde

La fel cum ne-a obișnuit și la Affiliate School, a oferit exemple relevante și cifre concrete legate de performanțele lui din campaniile anterioare, reușind astfel să realizeze o descriere autentică a eforturilor lui de promovare. La capitolul Comunicare provocările identificate au fost: cererea de informații de la advertiseri, discuții cu alți afiliați, răspunsuri la mesaje în timp util, raportarea de probleme către support. Citește aici și cum s-a văzut întâlnirea din perspectiva lui Dragoș.

Alexandru Stoinea – Autohut

Alexandru ne-a descris procesul de pregatire a unei campanii de Black Friday de cealaltă parte a baricadei și anume din punctul de vedere al unui advertiser. De asemenea, Alexandru a punctat și câteva dintre avantajele promovării Autohut.ro, un advertiser pe nișa auto, una cu o creștere puternică în ultimul an între categoriile de programe de afiliere disponibile în Profitshare.

Am incheiat întâlnirea cu un debate la care au participat Radu Dumitru (nwradu.ro), Mihnea Ursu (eMAG), Andrei Chirilă  (FashionDays) și Octavian Jomir. Subiectele cele mai dezbătute au fost cele legate de rezultatele așteptate de la Black Friday 2016 și de cum și când se comunică afiliaților data de start a campaniilor lansate de advertiseri. Atât în cadrul debate-ului, cât și în prezentările invitațiilor cel mai mult s-a pus accentul pe comunicarea afiliați-advertiseri și pe diversitatea în promovarea a câtor mai multe nișe.
Afiliații Profitshare au solicitat din partea advertiserilor în zona de comunicare informații mai detaliate despre pregătirile magazinelor online, împreună cu reluarea ideii ca magazinele să transmită ofertele afiliaților cu mai mult timp înainte, spre a-i sprijini mai ales în proiectele de content.

Profitshare le mulțumește tuturor afiliaților care au participat, advertiserilor (Flanco, Fashion Days, Mindblower, Autohut, Badabum, Vonino, Gadgetway, Watchzone, ITGalaxy, Broxo), sponsorului eMAG dar și celor care ne-au privit de acasă.

Înregistrarea evenimentul este disponibilă aici, vă recomandăm urmărirea discuțiilor pentru o mai bună strategie de Black Friday în afiliere, atât ca advertiser cât și ca afiliat.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing