Lista zilnica de activitati recomandate pentru afiliere

Postat pe 4.06.2013 de catre Raluca

art nou2Stiati ca afiliatii de top isi verifica contul in fiecare zi, sau chiar de mai multe ori pe zi, pentru a vedea rezultatele promovarii lor si pentru a face optimizari?

Gradul cu care va implicati in activitatea de afiliere se reflecta de cele mai multe ori si in castigurile din comisioane. Dedicarea si un pic de inspiratie valoreaza foarte mult in afiliere si puteti incepe sa luati exemplul afiliatilor de top prin cateva actiuni zilnice in relatie cu activitatea de afiliere, de aplicat.

Verificati Castigul curent + rapoartele din ziua respectiva

Afiliatii motivati isi verifica contul in fiecare zi, iar printre cele mai importante sectiuni pe care le urmaresc este Castigul curent (totalitatea comisioanelor aprobate, neplatite) si rapoartele pe ziua in curs. Veti gasi acolo care este situatia comisioanelor din ziua respectiva si analiza cum evolueaza strategia curenta de promovare. In functie de asta, veti putea sa continuati cu strategia curenta sau puteti lua decizia de a o pune pe pauza pana cand puteti face optimizarile necesare, astfel incat sa obtineti cat mai mult din interactiunea cu publicul vostru.

Nu uitati ca, in mod implicit, rapoartele din cont se genereaza pentru ultimele 7 zile. Daca va doriti sa vedeti o situatie mai cuprinzatoare, modificati data pentru care se va genera raportul.

In noile conturi Profitshare 2.0 veti putea avea o privire de ansamblu a performantelor voastre imediat dupa logare, intr-un dashboard care contine rapoarte de performanta succinte.

Optimizati sau inlocuiti instrumentele cu performante slabe

Nu este suficient sa monitorizati in fiecare zi performantele instrumentelor voastre, ci este necesar sa le si administrati corect. Cei mai importanti indicatori pe care puteti sa ii urmariti sunt CTR-ul si rata de conversie. Luati aminte ca CTR-ul este relevant mai ales pentru instrumentele grafice de promovare (widget-uri), indicand cat de des este accesat respectivul instrument (cate click-uri s-au dat) in raport cu afisarile pe care le obtine. Rata de conversie se poate calcula pentru orice instrument de promovare si se afla impartind numarul de comisioane obtinute la numarul de click-uri din acel instrument si inmultind rezultatul cu 100. In Profitshare 2.0 rata de conversie este calculata si inclusa in majoritatea rapoartelor din contul de afiliat. Va recomandam sa urmariti aceste valori procentuale mai atent decat pe cele finale (adica CTR si rata de conversie in favoarea numarului de click-uri si al valorii comisioanelor), deoarece ele va pot indica cu adevarat cum stau rezultatele in functie de strategia de promovare pe care o folositi.

Important este sa nu trageti o concluzie pentru un anumit instrument mai devreme decat ar fi cazul. Daca experimentati o amplasare noua pentru un widget, de exemplu, acordati-i un timp sa inregistreze datele necesare pentru calcule, sa fie remarcat de suficienti vizitatori si sa inregistreze primele conversii (daca amplasarea este buna).

Cand considerati ca a trecut suficient timp si nu obtineti rezultatele dorite, puteti lua in considerare mutarea instrumentului, modificarea lui (ca dimensiune, ca tip, ca si numar de produse afisate), sau complementarea lui prin adaugarea de continut aflat in relatie.

Urmariti website-urile advertiserilor pentru promotii noi

Pe langa un website bine pus la punct pentru conversiile din afiliere, si obiectul promovarii necesita atentia cuvenita. Unele dintre cele mai bune sanse de conversie se regasesc la produsele care beneficiaza de discount, sunt de calitate, pot fi cumparate online cat mai usor si au beneficii suplimentare (garantii, livrare gratuita, instalare gratuita, asistenta de folosire s.a.). Verificati in fiecare zi campaniile curente comunicate de catre advertiserii promovati si nu ezitati sa le recomandati celor din comunitatea voastra.

Totusi, nu abordati o promovare agresiva a acestor produse la promotie si nu incercati sa faceti o oferta sa para mai buna decat este cu adevarat. Fortarea increderii audientei voastre va aduce mai multe dezavantaje decat avantaje, mai ales pe termen lung (se pierd vizitele recurente, se pierd potentialele referinte obtinute din partea audientei tale).

Urmariti rapoartele conexe pentru mediile voastre de promovare

Daca folositi website-uri proprii in afiliere, folositi Google Analytics. Pentru promovarea Pay-per-Click aveti la dispozitie rapoarte de performanta ale campaniilor, in Google AdWords si Facebook ads.

Aceste rapoarte va pot releva informatii foarte detaliate despre utilizatorii care au accesat mediul vostru de promovare. Google Analytics va poate indica care este profilul utilizatorilor din website-ul vostru, care sunt cele mai accesate si citite sectiuni, care sunt website-urile care va aduc vizitatori si multe altele. Google Analytics este un instrument extrem de puternic pe care va recomandam cu caldura sa il integrati in website-ul propriu si sa il verificati in fiecare zi. Acesta va lucra in favoarea castigurilor voastre din afiliere, ajutandu-va la optimizarile din website (atat in materie de continut cat si de structurare si organizare).

O recomandare in plus: cititi articolele colegului nostru, Gabi Nistoran, din web-analytics.ro – acestea ajuta la interpretarea informatiilor din Google Analytics astfel incat sa beneficiati la maxim de aceasta resursa si de vizitele din website-urile voastre.

Alocati timp pentru crearea de continut nou sau documentare

Va recomandam sa fiti la curent cu noutatile Profitshare deoarece puteti afla despre provocari noi, bonusuri de performanta pe care le acordam, produse noi care se comisioneaza, promotii care merita promovate, precum si functionalitati recent adaugate. In functie de acestea, dar si independent, notati-va ideile noi de promovare pe care vreti sa le incudeti in urmatoarea strategie.

In plus, puteti interactiona chiar zilnic cu membrii comunitatii voastre in cadrul retelelor sociale – aici nu aveti nevoie de un continut bogat, puteti fi spontani si la obiect.

Bineinteles ca in functie de gradul de implicare in activitatea de afiliere, actiunile pe care le realizati in fiecare zi pot fi mult mai numeroase. Noi va recomandam sa le bifati cel putin pe cele 5 de mai sus pentru a fi pe drumul cel bun in materie de comisioane castigate.

Voi ce ii sfatuiti pe afiliatii incepatori sa faca in fiecare zi, pe langa cele mentionate mai sus?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

Lista zilnica de activitati recomandate pentru afiliere

Postat pe 4.06.2013 de catre Raluca

art nou2Stiati ca afiliatii de top isi verifica contul in fiecare zi, sau chiar de mai multe ori pe zi, pentru a vedea rezultatele promovarii lor si pentru a face optimizari?

Gradul cu care va implicati in activitatea de afiliere se reflecta de cele mai multe ori si in castigurile din comisioane. Dedicarea si un pic de inspiratie valoreaza foarte mult in afiliere si puteti incepe sa luati exemplul afiliatilor de top prin cateva actiuni zilnice in relatie cu activitatea de afiliere, de aplicat.

Verificati Castigul curent + rapoartele din ziua respectiva

Afiliatii motivati isi verifica contul in fiecare zi, iar printre cele mai importante sectiuni pe care le urmaresc este Castigul curent (totalitatea comisioanelor aprobate, neplatite) si rapoartele pe ziua in curs. Veti gasi acolo care este situatia comisioanelor din ziua respectiva si analiza cum evolueaza strategia curenta de promovare. In functie de asta, veti putea sa continuati cu strategia curenta sau puteti lua decizia de a o pune pe pauza pana cand puteti face optimizarile necesare, astfel incat sa obtineti cat mai mult din interactiunea cu publicul vostru.

Nu uitati ca, in mod implicit, rapoartele din cont se genereaza pentru ultimele 7 zile. Daca va doriti sa vedeti o situatie mai cuprinzatoare, modificati data pentru care se va genera raportul.

In noile conturi Profitshare 2.0 veti putea avea o privire de ansamblu a performantelor voastre imediat dupa logare, intr-un dashboard care contine rapoarte de performanta succinte.

Optimizati sau inlocuiti instrumentele cu performante slabe

Nu este suficient sa monitorizati in fiecare zi performantele instrumentelor voastre, ci este necesar sa le si administrati corect. Cei mai importanti indicatori pe care puteti sa ii urmariti sunt CTR-ul si rata de conversie. Luati aminte ca CTR-ul este relevant mai ales pentru instrumentele grafice de promovare (widget-uri), indicand cat de des este accesat respectivul instrument (cate click-uri s-au dat) in raport cu afisarile pe care le obtine. Rata de conversie se poate calcula pentru orice instrument de promovare si se afla impartind numarul de comisioane obtinute la numarul de click-uri din acel instrument si inmultind rezultatul cu 100. In Profitshare 2.0 rata de conversie este calculata si inclusa in majoritatea rapoartelor din contul de afiliat. Va recomandam sa urmariti aceste valori procentuale mai atent decat pe cele finale (adica CTR si rata de conversie in favoarea numarului de click-uri si al valorii comisioanelor), deoarece ele va pot indica cu adevarat cum stau rezultatele in functie de strategia de promovare pe care o folositi.

Important este sa nu trageti o concluzie pentru un anumit instrument mai devreme decat ar fi cazul. Daca experimentati o amplasare noua pentru un widget, de exemplu, acordati-i un timp sa inregistreze datele necesare pentru calcule, sa fie remarcat de suficienti vizitatori si sa inregistreze primele conversii (daca amplasarea este buna).

Cand considerati ca a trecut suficient timp si nu obtineti rezultatele dorite, puteti lua in considerare mutarea instrumentului, modificarea lui (ca dimensiune, ca tip, ca si numar de produse afisate), sau complementarea lui prin adaugarea de continut aflat in relatie.

Urmariti website-urile advertiserilor pentru promotii noi

Pe langa un website bine pus la punct pentru conversiile din afiliere, si obiectul promovarii necesita atentia cuvenita. Unele dintre cele mai bune sanse de conversie se regasesc la produsele care beneficiaza de discount, sunt de calitate, pot fi cumparate online cat mai usor si au beneficii suplimentare (garantii, livrare gratuita, instalare gratuita, asistenta de folosire s.a.). Verificati in fiecare zi campaniile curente comunicate de catre advertiserii promovati si nu ezitati sa le recomandati celor din comunitatea voastra.

Totusi, nu abordati o promovare agresiva a acestor produse la promotie si nu incercati sa faceti o oferta sa para mai buna decat este cu adevarat. Fortarea increderii audientei voastre va aduce mai multe dezavantaje decat avantaje, mai ales pe termen lung (se pierd vizitele recurente, se pierd potentialele referinte obtinute din partea audientei tale).

Urmariti rapoartele conexe pentru mediile voastre de promovare

Daca folositi website-uri proprii in afiliere, folositi Google Analytics. Pentru promovarea Pay-per-Click aveti la dispozitie rapoarte de performanta ale campaniilor, in Google AdWords si Facebook ads.

Aceste rapoarte va pot releva informatii foarte detaliate despre utilizatorii care au accesat mediul vostru de promovare. Google Analytics va poate indica care este profilul utilizatorilor din website-ul vostru, care sunt cele mai accesate si citite sectiuni, care sunt website-urile care va aduc vizitatori si multe altele. Google Analytics este un instrument extrem de puternic pe care va recomandam cu caldura sa il integrati in website-ul propriu si sa il verificati in fiecare zi. Acesta va lucra in favoarea castigurilor voastre din afiliere, ajutandu-va la optimizarile din website (atat in materie de continut cat si de structurare si organizare).

O recomandare in plus: cititi articolele colegului nostru, Gabi Nistoran, din web-analytics.ro – acestea ajuta la interpretarea informatiilor din Google Analytics astfel incat sa beneficiati la maxim de aceasta resursa si de vizitele din website-urile voastre.

Alocati timp pentru crearea de continut nou sau documentare

Va recomandam sa fiti la curent cu noutatile Profitshare deoarece puteti afla despre provocari noi, bonusuri de performanta pe care le acordam, produse noi care se comisioneaza, promotii care merita promovate, precum si functionalitati recent adaugate. In functie de acestea, dar si independent, notati-va ideile noi de promovare pe care vreti sa le incudeti in urmatoarea strategie.

In plus, puteti interactiona chiar zilnic cu membrii comunitatii voastre in cadrul retelelor sociale – aici nu aveti nevoie de un continut bogat, puteti fi spontani si la obiect.

Bineinteles ca in functie de gradul de implicare in activitatea de afiliere, actiunile pe care le realizati in fiecare zi pot fi mult mai numeroase. Noi va recomandam sa le bifati cel putin pe cele 5 de mai sus pentru a fi pe drumul cel bun in materie de comisioane castigate.

Voi ce ii sfatuiti pe afiliatii incepatori sa faca in fiecare zi, pe langa cele mentionate mai sus?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • „Optimizati sau inlocuiti instrumentele cu performante slabe”

    Asta ar trebui inclusa la activitati saptamanale, ba chiar lunare. Nu are nici un sens/logica sa tragi concluzii asupra eficientei unui instrument dupa o zi. my2c 🙂

    • Raluca

      Sigur ca ai dreptate, mike! Insa la un volum foarte mare de instrumente folosite in afiliere, in functie de momentul in care au fost plasate initial, unii afiliati pot ajunge sa faca aceste verificari si optimizari (nu pentru aceleasi instrumente) chiar zilnic.

  • Ai mare dreptate Mike, dar vezi tu, sunt prea orbi sa vada o activitate pe termen mai lung, nu cred ca au rabdare, iar din cate stiu eu „Cu rabdarea trecem marea”.
    O zi poate fi mai buna, una mai proasta, la fel si lunile, una da .. alta ba, cel putin ai o idee mai clara, unde ar trebuii sa mai lucrezi, pentru ati atinge scopul propus. Este!?

    P.S.
    Oricum interesant, articolul, si apropo, multi isi dau cu parerea, dar nu cred ca citesc primul paragraf.. macar daca ar citii corect cat de cat.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing