Marketingul afiliat – o afacere proprie

Postat pe 28.07.2009 de catre Alexandru Negrea

Lăsând la o parte tutorialele despre marketingul afiliat ca strategie, orice proprietar de site trebuie să înţeleagă că există şi o parte psihologică în toată povestea asta. Mai presus de toate, începerea unei afaceri proprii, în care tu eşti propriul tău şef, presupune o organizare foarte bună a priorităţilor. Probabil că cele mai multe afaceri din mediul online românesc sfârşesc tragic datorită incapacităţii proprietarului de a înţelege ideea de muncă de acasă.

Dacă acorzi puţină atenţie articolelor inspiraţionale despre afaceri proprii, în care nu mai există un coordonator care ştie cum şi când să acţionezi tu, ca subaltern, ai să vezi că toate mizează pe muncă organizată şi probabil mult mai grea decât în cazul unui job de 8 ore. Practic, toate responsabilităţile despre care tu nu ştiai mai nimic în calitate de subaltern, îţi revin acum tot ţie, iar o proastă organizare în cadrul afacerii tale cu un singur angajat, poate duce la eşec. Nu e o muncă titanică, dar sunt nişte detalii acolo ce au nevoie de atenţia ta.

Discutam acum câteva zile cu un prieten despre cât de uşor e să stai acasă şi să munceşti din faţa calculatorului, de pe propria canapea, având la îndemână bucătăria şi baia proprie, iar el era convins că practic vorbim despre un mic colţ de rai.
Acum 3 ani de zile, când au apărut primele semne ale banilor câştigaţi în mediul online românesc (pe bloguri, în cazul meu), am avut o perioadă în care a trebuit să îmi stabilesc un program zilnic de citit materiale despre monetizarea unui blog. Nu aş fi reuşit să trec de un anumit nivel dacă nu citeam, încă de la primul articol, blogul lui Darren Rowse, spre exemplu, sau pe cel al lui John Chow. E adevărat că acum au început să repete lecţiile prin care au mai trecut şi acum 2 ani, dar într-un fel e normal, pentru că utilizatori noi de internet apar zilnic.

Ce voiam eu să spun de fapt e că toată activitatea mea, timp de doi ani de zile, nu s-a apropiat deloc de un colţ de rai, ba dimpotrivă, am renunţat la sute de nopţi pentru a avea articole publicate constant pe blog, am sacrificat zile întregi pentru a citi orice material despre monetizare existent la vremea aia pe internet şi multe altele. Nu fac o tragedie din asta, pentru că şi răsplata e pe măsură, dar nu e deloc uşor să dezvolţi o afacere proprie.

Nu încerc să stabilesc nişte standarde, dar există proprietari de site-uri implicaţi într-un sistem de afiliere ce şi-au alocat, spre exemplu, două ore pe zi pentru a căuta oferte promoţionale ce au şanse mari să aducă profit? Există proprietari de site-uri ce urmăresc trendurile în materie de cumpărături ale utilizatorilor de internet?

În cazul marketingului afiliat este acelaşi lucru şi aici avem şi motivul pentru care am încetat să mai răspund comentariilor referitoare la un viitor sistem cu plata pe click, în cadrul ProfitShare. A existat o perioadă propice pentru CPC şi încă mai funcţionează, dacă ştii cum să foloseşti ideea, dar aici discutăm de responsabilităţi şi seriozitate maximă, pentru că pe asta se bazează un sistem CPA/CPS.

PS : Am văzut o ofertă foarte bună pe eMAG şi am fost curios de răspândirea ei pe site-urile ce folosesc sistemul ProfitShare. Până acum nu am găsit-o, dar încă sper… (produsul nu se mai află în oferta eMAG)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Tag-uri: , , , , , , ,

Marketingul afiliat – o afacere proprie

Postat pe 28.07.2009 de catre Alexandru Negrea

Lăsând la o parte tutorialele despre marketingul afiliat ca strategie, orice proprietar de site trebuie să înţeleagă că există şi o parte psihologică în toată povestea asta. Mai presus de toate, începerea unei afaceri proprii, în care tu eşti propriul tău şef, presupune o organizare foarte bună a priorităţilor. Probabil că cele mai multe afaceri din mediul online românesc sfârşesc tragic datorită incapacităţii proprietarului de a înţelege ideea de muncă de acasă.

Dacă acorzi puţină atenţie articolelor inspiraţionale despre afaceri proprii, în care nu mai există un coordonator care ştie cum şi când să acţionezi tu, ca subaltern, ai să vezi că toate mizează pe muncă organizată şi probabil mult mai grea decât în cazul unui job de 8 ore. Practic, toate responsabilităţile despre care tu nu ştiai mai nimic în calitate de subaltern, îţi revin acum tot ţie, iar o proastă organizare în cadrul afacerii tale cu un singur angajat, poate duce la eşec. Nu e o muncă titanică, dar sunt nişte detalii acolo ce au nevoie de atenţia ta.

Discutam acum câteva zile cu un prieten despre cât de uşor e să stai acasă şi să munceşti din faţa calculatorului, de pe propria canapea, având la îndemână bucătăria şi baia proprie, iar el era convins că practic vorbim despre un mic colţ de rai.
Acum 3 ani de zile, când au apărut primele semne ale banilor câştigaţi în mediul online românesc (pe bloguri, în cazul meu), am avut o perioadă în care a trebuit să îmi stabilesc un program zilnic de citit materiale despre monetizarea unui blog. Nu aş fi reuşit să trec de un anumit nivel dacă nu citeam, încă de la primul articol, blogul lui Darren Rowse, spre exemplu, sau pe cel al lui John Chow. E adevărat că acum au început să repete lecţiile prin care au mai trecut şi acum 2 ani, dar într-un fel e normal, pentru că utilizatori noi de internet apar zilnic.

Ce voiam eu să spun de fapt e că toată activitatea mea, timp de doi ani de zile, nu s-a apropiat deloc de un colţ de rai, ba dimpotrivă, am renunţat la sute de nopţi pentru a avea articole publicate constant pe blog, am sacrificat zile întregi pentru a citi orice material despre monetizare existent la vremea aia pe internet şi multe altele. Nu fac o tragedie din asta, pentru că şi răsplata e pe măsură, dar nu e deloc uşor să dezvolţi o afacere proprie.

Nu încerc să stabilesc nişte standarde, dar există proprietari de site-uri implicaţi într-un sistem de afiliere ce şi-au alocat, spre exemplu, două ore pe zi pentru a căuta oferte promoţionale ce au şanse mari să aducă profit? Există proprietari de site-uri ce urmăresc trendurile în materie de cumpărături ale utilizatorilor de internet?

În cazul marketingului afiliat este acelaşi lucru şi aici avem şi motivul pentru care am încetat să mai răspund comentariilor referitoare la un viitor sistem cu plata pe click, în cadrul ProfitShare. A existat o perioadă propice pentru CPC şi încă mai funcţionează, dacă ştii cum să foloseşti ideea, dar aici discutăm de responsabilităţi şi seriozitate maximă, pentru că pe asta se bazează un sistem CPA/CPS.

PS : Am văzut o ofertă foarte bună pe eMAG şi am fost curios de răspândirea ei pe site-urile ce folosesc sistemul ProfitShare. Până acum nu am găsit-o, dar încă sper… (produsul nu se mai află în oferta eMAG)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing