Cum castigi mai multe comisioane printr-o singura actiune

Postat pe 3.05.2013 de catre Raluca

actualizarea link-urilor de afiliereCrearea continutului de calitate are multiple beneficii pentru veniturile din afiliere, contribuind la asigurarea unei audiente cat mai mari si la atingerea unei rate de conversie foarte bune. Ideal este ca in momentul in care incepeti sa planificati si sa redactati continutul din website-ul vostru, sa il orientati in jurul unei nise si unor produse alese cu atentie. Dar ce puteti face atunci cand materialele la care ati lucrat nu mai sunt de folos deoarece produsele sau ofertele promovate nu mai sunt disponibile?

De exemplu, daca ati lucrat la un review pentru un anumit produs, iar acesta nu se mai afla in stocurile magazinului pe care il promovati, lasand review-ul cu link-uri care duc catre o pagina goala, trebuie sa considerati implicatiile asupra:

  • potentialelor comisioane;
  • a vizitelor din sesiunea curenta: vizitatorul va pleca din website-ul vostru si nu va putea sa indeplineasca o actiune pentru care ati proiectat continutul. Acesta isi poate continua sesiunea de navigare fara sa se intoarca in website-ul vostru.
  • a vizitelor recurente – credibilitatea este diminuata. Vizitatorul va putea considera ca website-ul vostru nu este locul potrivit pentru a gasi informatiile pe care le cauta si nu va reveni in viitor.

 

Continutul in care ati investit timp si, poate, chiar bani trebuie actualizat astfel incat sa aduca in continuare veniturile planificate in raport cu efortul depus. In functie de tipul articolului, acest lucru poate sa insemne doar inlocuirea link-urilor de afiliere ale unui model specific de produs cu altele ale unui produs similar, sau reorganizarea si adaptarea continutului astfel incat sa serveasca promovarii unui produs diferit, dar aflat in relatie cu cel initial.

Nu compromiteti calitatea continutului pe care il oferiti audientei. Daca i-ati obisnuit cu un anumit grad de detaliere in review-urile voastre si considerati ca nu puteti obtine acelasi rezultat prin improspatarea unui articol mai vechi, folositi-va doar de elementele cele mai importante precum organizarea si structurarea articolului pentru a crea unul nou, mult mai eficient.

Asigurati-va ca aveti in cadrul website-ului un numar suficient de articole cu continut evergreen. Daca sunt create eficient, acestea nu au nevoie de actualizari si vor ajuta in mixul de articole din website, fiind permanent populare si valabile pe langa cele specifice, de produse/ servicii. Ele ar trebui sa apara printre primele in website-ul vostru si sa fie orientate in jurul celor mai relevanti si cautati termeni pentru audienta voastra.

Mentenanta website-urilor pe care le folositi in afiliere trebuie sa prevada verificarea link-urilor, inlocuirea lor atunci cand directionarea nu se mai face corespunzator si actualizarea continutului astfel incat acesta sa fie tot timpul proaspat si relevant pentru audienta. Aceasta actualizare este unul din cele mai simple si eficiente lucruri pe care le puteti face pentru a creste numarul de comisioane obtinute din afiliere si ar trebui sa devina o obisnuinta pentru toti afiliatii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Cum castigi mai multe comisioane printr-o singura actiune

Postat pe 3.05.2013 de catre Raluca

actualizarea link-urilor de afiliereCrearea continutului de calitate are multiple beneficii pentru veniturile din afiliere, contribuind la asigurarea unei audiente cat mai mari si la atingerea unei rate de conversie foarte bune. Ideal este ca in momentul in care incepeti sa planificati si sa redactati continutul din website-ul vostru, sa il orientati in jurul unei nise si unor produse alese cu atentie. Dar ce puteti face atunci cand materialele la care ati lucrat nu mai sunt de folos deoarece produsele sau ofertele promovate nu mai sunt disponibile?

De exemplu, daca ati lucrat la un review pentru un anumit produs, iar acesta nu se mai afla in stocurile magazinului pe care il promovati, lasand review-ul cu link-uri care duc catre o pagina goala, trebuie sa considerati implicatiile asupra:

  • potentialelor comisioane;
  • a vizitelor din sesiunea curenta: vizitatorul va pleca din website-ul vostru si nu va putea sa indeplineasca o actiune pentru care ati proiectat continutul. Acesta isi poate continua sesiunea de navigare fara sa se intoarca in website-ul vostru.
  • a vizitelor recurente – credibilitatea este diminuata. Vizitatorul va putea considera ca website-ul vostru nu este locul potrivit pentru a gasi informatiile pe care le cauta si nu va reveni in viitor.

 

Continutul in care ati investit timp si, poate, chiar bani trebuie actualizat astfel incat sa aduca in continuare veniturile planificate in raport cu efortul depus. In functie de tipul articolului, acest lucru poate sa insemne doar inlocuirea link-urilor de afiliere ale unui model specific de produs cu altele ale unui produs similar, sau reorganizarea si adaptarea continutului astfel incat sa serveasca promovarii unui produs diferit, dar aflat in relatie cu cel initial.

Nu compromiteti calitatea continutului pe care il oferiti audientei. Daca i-ati obisnuit cu un anumit grad de detaliere in review-urile voastre si considerati ca nu puteti obtine acelasi rezultat prin improspatarea unui articol mai vechi, folositi-va doar de elementele cele mai importante precum organizarea si structurarea articolului pentru a crea unul nou, mult mai eficient.

Asigurati-va ca aveti in cadrul website-ului un numar suficient de articole cu continut evergreen. Daca sunt create eficient, acestea nu au nevoie de actualizari si vor ajuta in mixul de articole din website, fiind permanent populare si valabile pe langa cele specifice, de produse/ servicii. Ele ar trebui sa apara printre primele in website-ul vostru si sa fie orientate in jurul celor mai relevanti si cautati termeni pentru audienta voastra.

Mentenanta website-urilor pe care le folositi in afiliere trebuie sa prevada verificarea link-urilor, inlocuirea lor atunci cand directionarea nu se mai face corespunzator si actualizarea continutului astfel incat acesta sa fie tot timpul proaspat si relevant pentru audienta. Aceasta actualizare este unul din cele mai simple si eficiente lucruri pe care le puteti face pentru a creste numarul de comisioane obtinute din afiliere si ar trebui sa devina o obisnuinta pentru toti afiliatii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing